Ik ben dan wel geen groot fan en hoewel ik hem graag eens zou zien is het dan maar never, als de vertoning van net een voorproefje was...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef DrDentz het volgende:
Damn, het is now or never als je hem nog nooit live gezien hebt.
Je nodigt je fans uit om te komen op een persconferentie, laat ze peperdure tickets en Londense hotels boeken.. en this is it. Pfft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen groot fan en hoewel ik hem graag eens zou zien is het dan maar never, als de vertoning van net een voorproefje was...
Vanaf 8 Juli zeiden ze geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef denthemen het volgende:
Datum al bekend? of alleen Juli? Ik ben dan op vakantie namelijk
Ben al eerder bij MJ geweest in de Arena; dit was idd een playback show; zal nu wel niet veel anders wezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Hapertje het volgende:
Melden dat je definitief gaat stoppen... en gauw geld beuren op deze manier. Hopelijk wordt het geen playback-show, net als Britney. En de prijzen zullen wel absurd zijn!
Trouwens... dit was wel de slechtste persco ooit! Drie regels meerdere malen herhalen... zucht.
Hij wist niet eens wat hij moest zeggen, behalve This Is It.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Rnnz het volgende:
Haha, wat een held is het toch.. je fans uren laten wachten en dan enkele zinnetjes zeggen.![]()
Hij zag er goed uit, dat wel. Z'n stem klonk ook 'sterk', overtuigend.![]()
Laten we maar gewoon uitkijken naar juli, want hoewel de persconferentie tegen valt, ben ik echt damnnnnn benieuwd wat hij ons gaat geven in juli.
July 09, als in: juli, 2009quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef mr48 het volgende:
10 shows vanaf 9 juli.... officieel bekend nu...
De officiele verkoop begint volgende week vrijdag 13 maart om 7 a.m. GMT dus 8 uur 's ochtends voor onsquote:
Queen of Pop? Komt Janet Jackson dan ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:57 schreef Hapertje het volgende:
Dus eerst de Queen of Pop op 4 en 5 juli in de O2 en daarna de King of Pop. Hotels zullen goede zaken doen!
Dream on!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Queen of Pop? Komt Janet Jackson dan ook?
Zouden dat weer voor de deur slaap taferelen worden? En zou alles weer binnen 10 minuten weg zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De officiele verkoop begint volgende week vrijdag 13 maart om 7 a.m. GMT dus 8 uur 's ochtends voor ons
Geen idee en dat zei ik ook niet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan mensen die vinden dat hij nu op zijn hoogtepunt zit?
Maar wel weer mooi dat ik die vrijdag de 13e .... een tentamen hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson zei in 1987 al dat de BAD Tour ('87-'88) zijn laatste tour zou zijn..
Dus.. of het nou echt echt is. Let's hope not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |