quote:
Ben je nu boos dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
En nu? [ afbeelding ]
Ok ik geloof je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
En nu? [ afbeelding ]
Nee, maar ik dacht speel het nu ook maar af, is weer lang geleden.quote:
Mediamonkey!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok ik geloof je.
Het gebruik van iTunes haalt je score echter weer omlaag
WMP is klote.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok ik geloof je.
Het gebruik van iTunes haalt je score echter weer omlaag
17:32quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel de lange versie natuurlijk
Ik ben even lang.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1.76 en 70 kilo.
Dat win ik wel als we omrekenen.
beloof je dat, wolvendagen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je moet dan trouwens wel beloven dat je me niet probeert te versieren, jij bent veels te oud voor mij.
Oke.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
beloof je dat, wolvendagen?
Winamp zuigt ook aars, kut database.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Winamp![]()
En nu ga ik weg, tot vanavond ergens. Ligt eraan of ik ga drinken of niet
1.88 & 70 kiloquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1.76 en 70 kilo.
Dat win ik wel als we omrekenen.
1.88 en 93 kgquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
hoe zwaar dan? ben 1,88 en 82 kilo
ik eet al 2x per week bij de mac + meestal ook nog wel 1x per week patat en/of pizza ofzo. + nog 4 keer per week een hamburger op school. Maar het helpt niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Eten brother!
1,96 en 81kg..vet percentage van 5%
Erg leuke seriequote:
Zet je wekker vanavond. 20:30 uur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Erg leuke seriemaar ik mis áltijd afleveringen.
Heb deze keer de hoop maar helemaal opgegeven.
Watvoor lawaai maken jullie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Silentalarm het volgende:
hihi, gister ging ik oefenen met de zanger van de band, en toen stond ineens de microfoon onder stroom en toen kreeg hij een kankerharde schok.
Kijk bij je berichten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik keek dat vroeger altijd.
Wat is je lastfm?
gister sweet dreams van marilyn manson. En voorderest lopen we over het algemeen een beetje te kutten met alle soorten en maten rock.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watvoor lawaai maken jullie?
Ook very high?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
dit kan gewoon niet.
Ja maar ik ken meer meisjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Een meisje die zulke goede muziek luistert en ook nog een knap is. Het kan niet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ik ken meer meisjes
huh idd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:45 schreef Florian_ het volgende:
Your musical compatibility with jelle_kgb is Low
Music you have in common includes Pink Floyd, Jack Johnson, Radiohead, Guns N' Roses and The Beatles.
Raar. Aangezien we best veel artiesten gemeen hebben?
Ik niet, maar ik ben autistisch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar ik ken meer meisjes
Omdat daarom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Waarom kom ik nooit zulke meisjes tegen?
Omdat jij echt, maar dan ook echt kankerlelijk bent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Waarom kom ik nooit zulke meisjes tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
gaan we met de ajax-fiorentina fokkers van te voren nog met zn allen even wat drinken ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben autistisch.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat jij echt, maar dan ook echt kankerlelijk bent.Jamaar ik regel wel knappe meisjes zonder muzieksmaak, of matige meisjes met muzieksmaak, maar ik kom nooit iemand met de ultieme combinatie tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jamaar ik regel wel knappe meisjes zonder muzieksmaak, of matige meisjes met muzieksmaak, maar ik kom nooit iemand met de ultieme combinatie tegen.
Ik krijg medelijden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Heb er zelfs nog een keer een topic over gemaakt
Joah.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gaan we met de ajax-fiorentina fokkers van te voren nog met zn allen even wat drinken ofzo?
link?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Heb er zelfs nog een keer een topic over gemaakt
Waarom ben jij hier haast nooit meer, heb je een leven ofzo?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier haast nooit meer, heb je een leven ofzo?
Gratis voor m'n computer zittenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
Vanavond voor 5 euro onbeperkt drinken![]()
Beat that bitchesss.
Gratisquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gratis voor m'n computer zitten![]()
![]()
"luisterd"quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
muziek? wat? wie?
Ik zie nu (2 jaar na dato) opeens allemaal taalfouten en slecht taalgebruik
Ah die zag ik ook staan vandaag. Waar gaat het over?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
Godver, Pineapple Express is echt een vette film!
rv is de kloon van gersquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben autistisch.
Meine is geenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
mijn avondeten is 4 hotdogs en 4 cheeseburgers van de lidl
Seth Rogen die zeldzame wiet koopt bij James Franco. Als Rogen dan per ongeluk getuige is van een moord en een jointje van die zeldzame wiet, Pineapple Express, op de 'crime scene' achterlaat, moet hij samen met Franco vluchten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah die zag ik ook staan vandaag. Waar gaat het over?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
mijn avondeten is 4 hotdogs en 4 cheeseburgers van de lidl
wiet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Seth Rogen die zeldzame wiet koopt bij James Franco. Als Rogen dan per ongeluk getuige is van een moord en een jointje van die zeldzame wiet, Pineapple Express, op de 'crime scene' achterlaat, moet hij samen met Franco vluchten.
Het is hier alleen nog incidenteel boeiend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier haast nooit meer, heb je een leven ofzo?
Heerlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef Florian_ het volgende:
Zo
Patat met satésaus
Kaassouflé
En 2 broodjes kroket
Het was weer lekker
Dikzak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk.
Wij eten elke zondag friet.
10-minutengesprek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Goh, nog 10 minutes of fame, dan komt me moeder terug van 10-minuten gesprek
Kunnen we niet meer trouwenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mwoah. Ik lust het wel, maar vind het niet enorm lekker ofzo.En nu?
Depeche Modequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ik luister enjoy the silence
Ik zou je moeder maar dankbaar zijn als ik jou was. Als ze die conrector niet een fikse pijpbeurt had gegeven moest jij nu van school af, met je kutcijfers en kwajongensgedragquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Goh, nog 10 minutes of fame, dan komt me moeder terug van 10-minuten gesprek
M'n moeder had ook ooit een 10-minuten gesprek, maar dat werd een scheiding met m'n vader en een huwelijk met m'n mentor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
10 minuten gesprek, had ik ook een keer op school, maar dat werd een 40 minuten gesprek
Zo erg is het ook weer niet, maar doe er veel te weinig aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou je moeder maar dankbaar zijn als ik jou was. Als ze die conrector niet een fikse pijpbeurt had gegeven moest jij nu van school af, met je kutcijfers en kwajongensgedrag
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n moeder had ook ooit een 10-minuten gesprek, maar dat werd een scheiding met m'n vader en een huwelijk met m'n mentor.
Stoer, joh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet, maar doe er veel te weinig aan.
Dankje, ik voel me ook zeer trots.quote:
Schop onder je hol zou je moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dankje, ik voel me ook zeer trots.
Hoezo, ik heb mezelf er toch alleen mee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Schop onder je hol zou je moeten krijgen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja fuck. En nu dan? Ik vind nooit meer iemand zoals jij anders!!!1
In het verzorgingstehuis op de hoekquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
bwoah, het was een leuke (matige) garpjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:28 schreef Florian_ het volgende:
NG op die foto in je fobo lijkt het net alsof je lippenstift op hebt
Oke dan is het goed, hihi.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
bwoah, het was een leuke (matige) garpje![]()
![]()
![]()
![]()
Een geslaagde publiciteitstunt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vinden jullie nou van dat hele Wilders spektakel?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Da da da bazen van mijn school
Toen hij terug vloog had Nederland moeten zeggen dat 'ie er niet in mochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, en dan eindig jij als een kansloze, waar wij weer straks allemaal verzekeringen voor mogen betalen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb mezelf er toch alleen mee?
Couldn't care less.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Is die linker een vent?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
die rechter zou ik het nog wel mee kunnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, volgend jaar heb ik gewoon mijn diploma.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en dan eindig jij als een kansloze, waar wij weer straks allemaal verzekeringen voor mogen betalen!
Achteraansluiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
die rechter zou ik het nog wel mee kunnen
Ha-ha.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen hij terug vloog had Nederland moeten zeggen dat 'ie er niet in mocht
En ik vond je een echte heer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
Mocht iemand zich vervelen.
http://erotic8.com/images/
Dat is ie nu dan toch juist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik vond je een echte heer.
Alleen op internet. In het eggie ben ik veel te trouw aan m'n vriendinnetje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij pakt ook elk beschikbaar kutje met beide handen aan he
Ah, zo eentje die denkt dat ie een attractie in Six Flags bestuurd? Ja, zo'n coureur had ik vroeger ook wel eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TVP.
Vandaag had ik weer die dolle neger op speed als buschauffeur
Inderdaad, echte heren posten fatsoenlijke sites met pr0n, geen opendirs.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik deel graag met anderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij was echt heel eng...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Ah, zo eentje die denkt dat ie een attractie in Six Flags bestuurd? Ja, zo'n coureur had ik vroeger ook wel eensDan wilde je echt wel een zitplek hebben [ afbeelding ]
Ojajoh. Geloof d'r niks meer van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik deel graag met anderen.Omdat ik het zelf niet nodig heb.
Gezelligquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was echt heel eng...![]()
En ik was erg blij met mijn zitplek, al zat ik bijna bij de buurjongen op schoot.![]()
Ja, dankzij Sackboy ooit, hoezo?quote:Heb jij eigenlijk wel eens een naamtopic gehad?
Ik had het niet erg gevondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ja, dankzij Sackboy ooit, hoezo?
Dat klinkt heel wanhopig..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Haar zie ik elke woensdag, damn, zij is zo lekker
Hier, voor jou, Allure en alle andere geïnteresseerden. Lief, hè?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojajoh. Geloof d'r niks meer van.
Oeh ja, en dan zo lekker tussen die bulten voelen zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat jij haar nooit zult krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik werk in dierentuin jwz11.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan zo lekker tussen die bulten voelen zeker?
Of bedoel je niet die kameel?
Welles, ik geef haar altijd een sapje in ruil voor 80 cent!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij haar nooit zult krijgen.
Ja, da's makkelijk, je eigen fapmateriaal hier neer zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, voor jou, Allure en alle andere geïnteresseerden. Lief, hè?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dromedarisquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan zo lekker tussen die bulten voelen zeker?
Of bedoel je niet die kameel?
Linda W? Ik zal het even tegen haar vertellen op d'r hyves.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, jij player!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welles, ik geef haar altijd een sapje in ruil voor 80 cent!
Dromedaris, kameel. Allemaal hetzelfde.quote:
quote:
Okeeeeeeh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, voor jou, Allure en alle andere geïnteresseerden. Lief, hè?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jij een vrouw met een tiet ook geil dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dromedaris, kameel. Allemaal hetzelfde.
26 , wat een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
En ze is 26, veel te oud voor je, zaadvragendeoog.
Oei, dat gaat meer richting jouw categorie? Categorie B van Bejaard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
Weet ik, maar ik ken haar volgens mij al zo langquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
Heb jij in het vorige topic niet met drie verschillende FOK!kers geknuffeld? Als ik een heer ben, moet jij een dame zijn.quote:
Die van mij heeft bijna geen tieten dus iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind jij een vrouw met een tiet ook geil dan?
Now we're talking!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei, dat gaat meer richting jouw categorie? Categorie B van Bejaard.
Oh no I didn't.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb jij in het vorige topic niet met drie verschillende FOK!kers geknuffeld? Als ik een heer ben, moet jij een dame zijn.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind jij een vrouw met een tiet ook geil dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei, dat gaat meer richting jouw categorie? Categorie B van Bejaard.
Boh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna geen tieten dus iets is beter dan niets.
Niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh yes, you did. Op z'n minst twee. Niet echt wat een dame behoort te doen. [ afbeelding ]
Ik hou niet van mensen die tegen me liegen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet.
Dat was NG op mijn profiel.
Wat zijn we weer aardig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna geen tieten dus iets is beter dan niets.
Die kan niet knuffelen. Die drukt me plat. En toen deed hij het toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die tegen me liegen!Je wilde met D_A knuffelen.
Ja he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn we weer aardig.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
liever 2
of 3, zoals in Total Recall
You know itquote:
Heeft iemand jou iets gevraagd, snotneusquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]wat een kut opmerking dit weer.
Echte dames weigeren dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kan niet knuffelen. Die drukt me plat. En toen deed hij het toch.
Zie je wel, Ananas is dik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kan niet knuffelen. Die drukt me plat.
Hoop jequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja he.Gelukkig leest ze niet mee.
Is dit serieus? Sarcastisch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
You know it!
Zeg, heb jij nu al-weer een gewillig slachtoffer gevonden, dat 24/7 aan je lippen hangt als een mak lammetje. Onbegrijpelijk, wat een charisma.. Wat een charmante man ben je toch!
Snotneus? Jongedame, als jij begint over bejaard als iemand 26 is, voel ik me ook aangesproken als 27 jarige.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
You know it!
Zeg, heb jij nu al-weer een gewillig slachtoffer gevonden, dat 24/7 aan je lippen hangt als een mak lammetje. Onbegrijpelijk, wat een charisma.. Wat een charmante man ben je toch!
[..]
Heeft iemand jou iets gevraagd, snotneus.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet.
Dat was NG op mijn profiel.
I neeeeeeed your loooooving, like the sunshine... everybody's gotta learn sometimes.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snotneus? Jongedame, als jij begint over bejaard als iemand 26 is, voel ik me ook aangesproken als 27 jarige.
Kuttekop
Ach, zolang ik niet verzin dat ze in coma ligt zal ze er niks van zeggen.quote:
Bij jou kan het beide kanten op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk er nog even over na.
Kijk ik ondertussen even een uiterst informatieve soap.
Dat was ik niet, dat was een neger.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je 27 was, zou je een dame geen kuttekop noemen.
Must....resist.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I neeeeeeed your loooooving, like the sunshine... everybody's gotta learn sometimes.
Joh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb net 'Date My Mom'' gekeken, wat is dat toch slecht zeg
M'n vader zag ooit een aflevering waarin zo'n dude er uiteindelijk vandoor ging met de moeder en m'n pa vond het geniaal!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joh.Zo enorm spontaan ook allemaal.
Hé!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij jou kan het beide kanten op.
En GTST zuigt big time, Allure.
Wat een scriptquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb net 'Date My Mom'' gekeken, wat is dat toch slecht zeg
Change your heeeeaaaart, look around you. Change your heart, it will astound youuuu.quote:
True.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij jou kan het beide kanten op.
En GTST zuigt big time, Allure.
Ik weet niet wat erger is:quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zolang ik niet verzin dat ze in coma ligt zal ze er niks van zeggen.
Good enough.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True.
Ik spreek je niet tegen, maar het hoort gewoon bij mijn dagelijkse routine. Of ik het nou leuk vind of niet.
Roxy?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Was je maar blind gebleven na die actie van Roxy!
Dit is overigens compleet uit m'n duim gezogen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Was je maar blind gebleven na die actie van Roxy!
Roxy Belinfante.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shut up.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Change your heeeeaaaart, look around you. Change your heart, it will astound youuuu.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is:
- Mijn vriendin ligt in coma
- Mijn vriendin heeft AA
Anders dan mijn naam doet vermoeden speelde de laatste keer dat ik dat zag Arnie nog mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is overigens compleet uit m'n duim gezogen.Ik weet niet of dit ooit gebeurd is, laat staan dat ik de naam Roxy ergens vandaan haal...
Arnie is niet de zoon van Laura en Robert, wist je dat al?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sanders dan mijn naam doet vermoeden speelde de laatste keer dat ik dat zag Arnie nog mee.
En Peter Kelder! Vroegah keek ik het ook altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anders dan mijn naam doet vermoeden speelde de laatste keer dat ik dat zag Arnie nog mee.
En hij had niet eens door dat het een en al fake was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vader zag ooit een aflevering waarin zo'n dude er uiteindelijk vandoor ging met de moeder en m'n pa vond het geniaal!
Heus wel. Mijn papa is vet slim.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En hij had niet eens door dat het een en al fake was?
Wat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Arnie is niet de zoon van Laura en Robert, wist je dat al?
Het is mij, Robert!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Arnie is niet de zoon van Laura en Robert, wist je dat al?
Paas je last.fm eens. Even kijken of je een noemenswaardige muzieksmaak hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Change your heeeeaaaart, look around you. Change your heart, it will astound youuuu.
Met die TV in het bad toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat?
Ik weet me nog wel te herinneren hoe Frits van Houten aan zijn einde kwam.
Sorryquote:
http://www.last.fm/user/killtheuglykidsquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Paas je last.fm eens. Even kijken of je een noemenswaardige muzieksmaak hebt.
Natuurlijk, anders had ik het jaar dat ze weg was wel een ander als ik niet zo veel van d'r zou houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar je houdt vast heeeeeeel veel van dr
quote:
Well I came back downstairs and you were gone..quote:
Aju met een duquote:
I walked out, I walked out the door!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Well I came back downstairs and you were gone..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
I walked out, I walked out the door!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/killtheuglykids
...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
Als ik in de klas kom, zeg ik altijd "Hehe, dat lucht op", veeg ik het af en ga netjes zitten.
Voor haar zou ik het niet over hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je daar gewoon de bak voor kan indraaien
I don't know. I felt like I was a scared little kid, I was like... it was above my head, I don't know.quote:
Omigosh, link.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Your musical compatibility with killtheuglykids is Very High
Music you have in common includes Bon Iver, Kings of Leon, Bat For Lashes, Interpol and Radiohead.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen giraffen wel eens het idee hebben dat ze een lange dag hebben?
You were scared?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
I don't know. I felt like I was a scared little kid, I was like... it was above my head, I don't know.
Nou, ik wel, godver zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor haar zou ik het niet over hebben
geef de last.fm van zotheid eens, volgens mij heb ik die nog niet. Of wel, maar ben ik het alweer vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Oh het was bij Zotheid zeg maar.Ik dacht bij iemand anders.
Yeah. I thought you knew that about me.quote:
Die rechter en ik zouden dat meiske gewoon tegelijk doorsmeren en al high fivend roepen dat pedofilie niet in ons woordenboek voorkomtquote:
Nou, mooi toch, hoeven we niet te vechten daaromquote:
Ik zie maar 1 meisje in dat plaatje hoor. Rechts staat niemand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die rechter en ik zouden dat meiske gewoon tegelijk doorsmeren en al high fivend roepen dat pedofilie niet in ons woordenboek voorkomt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
geef de last.fm van zotheid eens, volgens mij heb ik die nog niet. Of wel, maar ben ik het alweer vergeten
Last van Alzheimer Light?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
geef de last.fm van zotheid eens, volgens mij heb ik die nog niet. Of wel, maar ben ik het alweer vergeten
Een rechter, rechtbank etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 meisje in dat plaatje hoor. Rechts staat niemand.
ja, ga er serieus op inquote:
http://www.last.fm/user/Ladurancequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was it something I said?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Yeah. I thought you knew that about me.I ran back to the bonfire, trying to outrun my humiliation.
Yeah, you said "so go."quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was it something I said? [ afbeelding ] (die link omg)
Oh, I'm sorry...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Yeah, you said "so go."With such disdain, you know?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |