Mariah Carey, Snoop Dogg, Radiohead, Coldplay en Pink Floyd zijn inderdaad heel interessantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef ioko het volgende:
Das wel erg ja, maar veel mensen interesseren zich niet zo voor muziek (ik snap dat ook niet)
ja dat weet ik natuurlijk ook wel, maar voor mensen die niet veel van muziek afweten is er het meeste kans dat ze van het bestaan van zulke artiesten afweten. Als ik mn eigen muzieksmaak op ze zou uitlaten zouden ze niemand kennenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
daarbij, de "artiesten" die jij opnoemd zijn ":')"
Vertel eens?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik mn eigen muzieksmaak op ze zou uitlaten zouden ze niemand kennen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Mariah Carey, Snoop Dogg, Radiohead, Coldplay en Pink Floyd zijn inderdaad heel interessant![]()
Dat je The Doors of Pink Floyd niet kent, is nog wel te begrijpen... Die hoor je zelden op de radio. De andere artiesten in het lijstje hebben echter niet al te lange tijd geleden grote hits gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:11 schreef postmortum het volgende:
ik ben benieuwd hoe oud ze is
collega?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat je The Doors of Pink Floyd niet kent, is nog wel te begrijpen... Die hoor je zelden op de radio. De andere artiesten in het lijstje hebben echter niet al te lange tijd geleden grote hits gehad.
Ik schrok ervan toen een jongere collega zei dat ze nog nooit van The Beatles had gehoord, maar dat is blijkbaar ook zoiets.
zaterdagpostbode...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
collega?
Was ze toevallig secrataresse of Kassadoos?
Moet iedereen perse al die artiestjes kennen dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:58 schreef Florian_ het volgende:
ik hou van muziek, ik luister overdag naar mn mp3 speler, in het weekend en 's avonds naar mn cd speler, en bij mn baantje in de cd speler staat ook altijd muziek aan. Ik vind het leuk om met mensen over muziek te praten, en das natuurlijk niet zo moeilijk want iedereen vindt wel iets goed..toch?
ik heb sinds kort een vriendin, lief meisje hoor, daar niet van, maar ze weet geen drol van muziek af :'(
Okay okay, zeggen jullie dan, niet iedereen hoeft van muziek te houden, maar sommige artiesten kent iedereen wel, of je er nou naar luisterd of niet. Laatst heb ik een vriend keihard uitgelachen omdat ie Mariah Carey niet kende, laat ik nou laatst dat tegen mn vriendin hebben verteld...en die kende dr fuckin omfg rofl ook niet! Dus ik natuurlijk even verder vragen, om dr even verder uit te kunnen lachen. Omdat ze vast niets van onbekendere artiesten wist, heb ik maar op het mainstream gebeuren gevraagd.
ken je snoop dogg? "nee"
ken je radiohead? "nee"
ken je the doors & pink floyd? "nee"
ken je coldplay? "neuh"
en nog vele anderen..dit is toch om keihard van te huilen mensen?!ik wilde dr bijna dumpen, maar omdat ik zo lief ben toch maar niet
![]()
Kneus, jij bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Mariah Carey, Snoop Dogg, Radiohead, Coldplay en Pink Floyd zijn inderdaad heel interessant![]()
Jij werkt in een cd speler?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:58 schreef Florian_ het volgende:
en bij mn baantje in de cd speler staat ook altijd muziek aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |