quote:Huntelaar begon bij de lokale voetbalvereniging H&K in Hoog-Keppel (in 2003 gefuseerd met Drempt Vooruit tot HC'03). Na advies van PSV-scout Jeroen Karssies voegde hij zich bij de jeugdopleiding van De Graafschap. In 2000 verhuisde hij naar de jeugdopleiding van PSV, waar hij in de jeugdcompetitie van de nationale A-jeugd regelmatig scoorde en als groot talent te boek stond.
Vanaf 1 juli 2004 speelde Huntelaar bij Heerenveen, waar hij in 46 competitiewedstrijden 33 keer scoorde. Vanaf januari 2006 speelt hij voor Ajax. In het seizoen 2005/2006 scoorde hij met met inbegrip van Europacups en jeugd-interlands 54 keer, waardoor hij 2e staat op de ranglijst van Nederlandse topschutters in de afgelopen 50 jaar.
Het seizoen 2007/2008 begon voor "the Hunter" met vier goals in de eerste wedstrijd tegen De Graafschap, ondanks dat er in de weken voor het begin van de competitie aan zijn vorm getwijfeld wordt. Hij scoorde dit seizoen 2 keer in Europees verband. Verder scoorde de spits dit jaar in 34 wedstrijden 33 keer. Hij eindigt uiteindelijk 3e in de competitie voor de Gouden Schoen achter Cristiano Ronaldo en Daniel González Güiza.
Op maandag 1 september 2008, de sluitingsdatum van de transfermarkt, wordt bekend dat Manchester City en Valencia, bedragen van tussen de 24 en 40 miljoen euro hebben geboden voor Huntelaar. Ajax heeft deze biedingen afgewezen. Op 1 december 2008 maakten diverse Spaanse media melding van de transfer van Huntelaar naar Real Madrid, waar hij de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij zou moeten vervangen. Op 2 december 2008 bevestigde Ajax dat de transfer van Huntelaar naar Real Madrid rond is. Met de transfer is een bedrag van 27 miljoen euro gemoeid, waarvan 7 miljoen euro variabel is.Huntelaar in Madrid is tot nu toe geen succes. Laatste wedstrijden zit hij alleen maar op de bank.
Man City wil 'm vast nog wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Klaas Jan.
In de zomer maar verkassen naar Engeland.
Hij heeft nog niet echt een kans gehad. Als je hem 10 wedstrijden in de basis zet schiet ie er wel een aantal in. Alleen het probleem bij Real Madrid is dat je niet zoveel wedstrijden de kans krijgt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Klaas Jan.
In de zomer maar verkassen naar Engeland.
Dat lijkt me een verstandige keuzequote:Op donderdag 12 februari 2009 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Man City wil 'm vast nog wel.
'Interesse Wenger in Huntelaar'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal wordt nu ook weer genoemd.
Zou me niks verbazen, zowel Adebayor als v Persie worden begeerd door andere europese topclubs. Hij kan daar mooi het gat opvullen en meteen belangrijk zijn. Ik hoop het voor hem, want het is en blijft een held, en ik hoop dat hij slaagt, hij is een fantastische spitsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef Bullebak het volgende:
[..]
'Interesse Wenger in Huntelaar'
MADRID - Nu Klaas-Jan Huntelaar bij Real Madrid maar weinig aan spelen toekomt, zou Arsenal een poging willen doen de oud-Ajacied naar Londen te lokken. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca.
Trainer Arsène Wenger zou nog steeds zeer gecharmeerd zijn van Huntelaar. De spits - die er onlangs geen geheim van maakte dat hij niet helemaal 'happy' is in Madrid - werd ook in zijn Ajax-tijd vaak in verband gebracht met de Londenaren.
Kutclub, iig de laatste jarenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:34 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wat een wanbeleid van madrid toch ook
Hij houdt de Nederlandse eer hoog. Denk dat als hij minuten krijgt hij zeker wel scoort(Collin)quote:Huntelaar enige Nederlander in selectie Real
Klaas-Jan Huntelaar is de enige Nederlander in de selectie van Real Madrid voor het competitieduel met Sporting Gijon, dat zondag op het programma staat.
Hij is losquote:Huntelaar scoort voor winnend Real Madrid
Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn eerste treffer in dienst van Real Madrid gemaakt. De Nederlandse spits, die midweeks ook al voor Oranje scoorde, maakte de tweede Madrileense treffer tegen Sporting Gíjon.
Even voor de treffer van Huntelaar had Raúl de score geopend namens de Koninklijke. Ook de vierde, en laatste, treffer kwam op naam van de Spaanse spits die daarmee op een totaal van 309 treffers in het shirt van Real Madrid komt. Daarmee gaat Raúl Alfredo di Stefano voorbij, die recordhouder was met 307 treffers in het witte shirt van de Madrilenen.
Huntelaar, die de hele wedstrijd speelde, had tussendoor de tweede treffer binnengeschoten. De international schoot van dichtbij simpel raak. De Braziliaan Marcelo zorgde voor 3-0, voordat Raúl het laatste woord had.
zelfs bijna 2 goals,, eentje werd er alleen afgekeurd wegens buitenspel..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima goal!
kwam invallen bij oranje en scoort, speelt een topwedstrijd bij real madrid en scoort daarbij op fraaie wijze. die jongen is gewoon goed. ben blij voor hem. hoop hem vaker op deze manier in actie te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef thewishmaster het volgende:
Hij heeft een keer gescoord tegen een flutclub en iedereen loopt hier opeens mee in de polonaise?
Dat valt toch wel mee? Het is ook niet zo dat hij dertig open kansen heeft laten liggen en nu per ongeluk scoort, volgens mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef thewishmaster het volgende:
Hij heeft een keer gescoord tegen een flutclub en iedereen loopt hier opeens mee in de polonaise?
zelf ben ik van mening dat het geduurd heeft vanwege het feit dat hij niet genoeg kansen heeft gehad. speeltijd en rust in team gaf hem de rust in zijn spel om het goed te doen....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is ook niet zo dat hij dertig open kansen heeft laten liggen en nu per ongeluk scoort, volgens mij.
Fijn dat hij van de nul af is.
Die kneuzen zaten er dan anders nog dichterbij aangezien Leo er 3 won toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
Eindelijk iemand die slim is en waar ik me niet aan erger
Hij en Sneijder moesten net raden hoeveel titels Beenhakker had gewonnen met Real en Sneijder zei 0 en hij vroeg of het was wie er het dichtste bij zat. Hij zei dus 1Normaal heb je van die kneuzen die dan 2 ofzo zeggen
Het gaat om het ideequote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die kneuzen zaten er dan anders nog dichterbij aangezien Leo er 3 won toch?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels de 2-0 en 3-0 gescoord tegen Gijon Betis Sevilla.
Real speelt niet tegen Gijon maar tegen Betis toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels de 2-0 en 3-0 gescoord tegen Gijon.
Oh, kan ook. Allemaal één pot natquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:30 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Real speelt niet tegen Gijon maar tegen Betis toch?
Haha dat zekerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Allemaal één pot nat.
Alsof dat de 2-0 en 3-0 minder belangrijk maakt.quote:
quote:Hoofdrol Huntelaar bij winnend Real
Real Madrid is drie punten ingelopen op koploper FC Barcelona. Waar de Madrilenen veel te sterk waren voor Real Betis, verloor FC Barcelona de stadsderby met Espanyol.
Real Madrid - Real Betis 6-1
Klaas-Jan Huntelaar lijkt de smaak eindelijk te pakken te hebben bij Real. Waar de oud-Ajacied vorige week al prima speelde en zijn eerste doelpunt maakte, was hij tegen Betis zelfs twee keer trefzeker. Datzelfde geldt voor aanvoerder Raúl, die in de rust plaats moest maken voor Arjen Robben. Wesley Sneijder kwam er in de rust in voor Gonzalo Higuaín. Beide Nederlanders keerden terug na blessures.
Al na zeven minuten zette Higuaín de thuisploeg op voorsprong door Ricardo te verschalken met een koele intikker, nadat Raúl met het hoofd de assist verzorgde. Nog geen tien minuten later verdubbelde Huntelaar de score door te profiteren van een blunder van Ricardo, die volledig mistastte bij een voorzet van Marcelo. Tien minuten later tekende Huntelaar voor zijn tweede. Waar de kopbal van de spits nog gestopt werd, was Huntelaar er als de kippen bij om de rebound tegen de netten te werken.
Ricardo Oliveira deed vervolgens nog wel wat terug met een fraai schot, maar Real stelde nog voor rust orde op zaken door nog eens driemaal te scoren. Twee fraaie treffers van Raúl en één van Sergio Ramos zorgden voor een 6-1 ruststand, wat later tevens de eindstand bleek te zijn. Robben en Sneijder waren er in de tweede helft weliswaar nog dichtbij, maar gescoord werd er niet meer. Ook Huntelaar was dicht bij zijn derde, maar zijn inzet belandde op de paal.
Stond in de basis net als Higuian.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie is er eigenlijk uit voor Huntelaar? Higuian toch Of zijn ze anders gaan spelen.
quote:Various players have been left out of the group by the technical decision though, including Royston Drenthe, who is reported to still be suffering as a result of the whistles directed at him in the Bernabeu against Deportivo La Coruna.
Gefrustreerd lamp?quote:
Waarom zou hij gefrustreerd zijn? Of jij zeker die het af moet reageren op hem?quote:
Klaas Jan heeft Robben eruit gespeeldquote:Op zondag 22 februari 2009 08:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Stond in de basis net als Higuian.
Madrid: Casillas; Sergio Ramos, Cannavaro (Sneijder 46'), Pepe, Heinze; Higuaín (Robben 46'), Lass, Gago, Marcelo; Huntelaar, Raúl (Guti 46'). 4-4-2.
[..]
Robben kreeg rust.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klaas Jan heeft Robben eruit gespeeld
Ah ik dacht al. Het is dringen daar voorin. Huntelaar zal rond de Cl wel zijn wedstrijden pakken.quote:
We zullen zien. Wat vind jij van Inzaghi? Mislukt bij Milan of niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef thewishmaster het volgende:
Huntelaar pakt dus zijn minuten tegen de mindere tegenstanders. Leuk dat hij dan nog een paar goaltjes weet mee te pikken, maar op lange termijn zal hij onvermijdelijk mislukken bij Real.
Inzaghi heeft een beperkte techniek, maar was een killer die altijd op de juiste plaats stond en ook tegen grote tegenstanders op die manier scoorde. Huntelaar heeft in dienst van Real voorlopig gescoord tegen Betis en Gijon, dus mag de schoenveters van Inzaghi nog niet strikken.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
We zullen zien. Wat vind jij van Inzaghi? Mislukt bij Milan of niet?
Robben eruit spelen?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klaas Jan heeft Robben eruit gespeeld
Ja. Eerst was de aanval Raul,Higuian,Robben. En deze wedstrijd Huntelaar ipv Robben en Robben viel in voor Hiquain. Dus heeft Huntelaar een basisplaats ipv Robben.quote:
Azijnpisser. Erg makkelijk en voorbarig om te zeggen ook als hij nog geen topduel heeft gespeeld. Tot nu toe is hij keurig omgesprongen met de speeltijd die hij heeft gekregen, wacht die grotere tegenstanders dan eerst even af voor je 'm al afkraakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef thewishmaster het volgende:
Huntelaar pakt dus zijn minuten tegen de mindere tegenstanders. Leuk dat hij dan nog een paar goaltjes weet mee te pikken, maar op lange termijn zal hij onvermijdelijk mislukken bij Real.
Jij bent echt een lullukop. binnen 2 maanden al volledig afkrkaken en waarom?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Inzaghi heeft een beperkte techniek, maar was een killer die altijd op de juiste plaats stond en ook tegen grote tegenstanders op die manier scoorde. Huntelaar heeft in dienst van Real voorlopig gescoord tegen Betis en Gijon, dus mag de schoenveters van Inzaghi nog niet strikken.
Ik vind hem een goede spits, maar als je bij Real speelt moet je echt van wereldklasse zijn om als spits te slagen. Ik vind dat hij net onder de categroei van wereldspitsen valt en dat is mijn goed recht. En even voor de duidelijkheid, ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie en dat hij alsnog slaagt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij bent echt een lullukop. binnen 2 maanden al volledig afkrkaken en waarom?
quote:Huntelaar: 'Voor mijzelf is het nu pas écht begonnen'
25/02/2009 12:30
Met de verpletterende 6-1 zege op Real Betis Sevilla en de nederlaag van Barcelona in de derby tegen Espanyol heeft Real Madrid de Spaanse titelstrijd nieuw leven ingeblazen.
Een belangrijke rol is de laatste weken weggelegd voor Klaas-Jan Huntelaar. Tegen Sporting Gijón (4-0) was de spits goed voor zijn eerste competitiedoelpunt voor De Koninklijke en afgelopen zaterdag voegde Huntelaar daar tegen Betis Sevilla twee goals aan toe. Het waren zijn eerste twee optredens in de basis sinds zijn debuut tegen Villarreal, op 4 januari.
'Na die eerste wedstrijd was Gonzalo Higuaín hersteld van zijn keelontsteking', zegt Huntelaar tegen VI. 'De trainer wilde met hem, Raúl en Arjen Robben voorin spelen. Hij vertelde me dat er meer gerouleerd zou gaan worden zodra het programma drukker werd. Tot die tijd moest ik gewoon naar de situatie handelen en hopen dat ik zo snel mogelijk een kans kreeg.'
Net als iedere andere nieuweling bij Real Madrid merkte Huntelaar de voorbije weken dat hij zich helemaal opnieuw moest bewijzen, ondanks zijn eerdere prestaties in de Eredivisie en het Nederlands elftal.
Huntelaar: 'Juist daarom was het prettig dat ik twee dagen voor die eerste wedstrijd tegen Villarreal een training afwerkte waarin zo’n beetje alles goed ging. Mijn enkelblessure was volledig genezen, voetballend ging het lekker en ik scoorde makkelijk tijdens het partijspel. Dat helpt om door zo’n eerste fase bij een nieuwe club heen te komen.'
Bijna vanzelfsprekend heeft Huntelaar flink moeten wennen aan zijn nieuwe werkgever en het Spaanse voetbal. 'Het spel gaat hier sneller. Het is belangrijk dat ik al een oplossing heb bedacht voordat ik in balbezit kom. Je moet mee in het hogere niveau. De laatste wedstrijden is me dat aardig gelukt. Hier heb ik naartoe geleefd.'
Nu alle voorhoedespelers van Real fit zijn, zal trainer Juande Ramos keuzes moeten maken. De recente doelpuntenproductie kwam voor Huntelaar dan ook op een goed moment. 'Het is lekker dat ik nu tweemaal negentig minuten de tijd heb gekregen om te laten zien wat ik kan. Tijdens invalbeurtjes van een kwartier is dat een stuk lastiger. Als je vanaf de aftrap speelt kom je in een soort flow terecht. Het vertrouwen groeit en als het goed is komen de doelpunten dan vanzelf.'
Door een reeks van negen overwinningen op rij – en de vijf gemorste punten van Barcelona tegen Betis Sevilla en Espanyol – heeft Real Madrid de Catalaanse rivaal weer in het vizier. Huntelaar: 'Zeven punten is nog steeds een aardig gat. Maar als Barcelona nog wat punten verspeelt en wij blijven zo overtuigend winnen als in de laatste wedstrijden, dan komt de druk erop te staan. En in mei komen we elkaar in Madrid nog tegen. Het kampioenschap is nog niet gespeeld. En voor mijzelf is het nu pas écht begonnen.'
Nadal(tenisspeler) denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef Kriegel het volgende:
Wie is die gast?
Ja inderdaad, een echte zaal actie. En heerlijk ingeschoten.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:14 schreef Longmen het volgende:
Lullig vraag, maar waarom speelde hij eigenlijk?
Ow?quote:
nee vind t prima hoor, maar zn positie was toch duidelijk bank. Hij laat t zien, dus ze kunnen niet meer om m heen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Omdat hij niet in de CL speelgerechtigd is en hij rondom de CL zijn kans krijgt.
En 4 goals uit 8 wedstrijden is zo slecht nog niet toch?
Dat was bank omdat Raul Hiquan Robben de voorkeur had. Maar door de CL wedstrijden erbij nu, krijgt Huntie de kans en de rest wat meer rust (rotatie). Maargoed, hij profileert zich wel meteen, dus wie weet zit er inderdaad wel meer in dan enkel rondom CL wedstrijden.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
nee vind t prima hoor, maar zn positie was toch duidelijk bank. Hij laat t zien, dus ze kunnen niet meer om m heen.
dat is toch zn klasse. Hij maakt het overal waar, zn gemiddelde blijft indrukwekkend.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat was bank omdat Raul Hiquan Robben de voorkeur had. Maar door de CL wedstrijden erbij nu, krijgt Huntie de kans en de rest wat meer rust (rotatie). Maargoed, hij profileert zich wel meteen, dus wie weet zit er inderdaad wel meer in dan enkel rondom CL wedstrijden.
Hij is volgens mij niet gehaald voor de bank hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
nee vind t prima hoor, maar zn positie was toch duidelijk bank. Hij laat t zien, dus ze kunnen niet meer om m heen.
ehm we hebben het over Real, die geven dat gewoon uit voor de bank hoor. Maakt niet uit, hij komt er wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet gehaald voor de bank hoor.27 miljoen zijn alle speler van Sparta, de Graafschap, Volendam en Willem II bij elkaar waard
Ik blijf Hunter een beperkte speler vinden, en daarom juist uitermate geschikt vind voor de Spaanse competitie.
Ondanks mijn haat tegen alles wat Real Madrid is, vind ik het leuk voor hem dat ie heeft gescoord
Vorige week speelde hij tegen Espanyol met Raul samen voorin met Higuain, Sneijder en Robben daarachter, dus er is een mogelijkheid dat dit zich weer voor zal doen. Wel is het natuurlijk afhankelijk van de tegenstander want dit is wel een erg aanvallende formatie.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat was bank omdat Raul Hiquan Robben de voorkeur had. Maar door de CL wedstrijden erbij nu, krijgt Huntie de kans en de rest wat meer rust (rotatie). Maargoed, hij profileert zich wel meteen, dus wie weet zit er inderdaad wel meer in dan enkel rondom CL wedstrijden.
Fijne goal idd.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef RayMania het volgende:
Heel lekker afgemaakt. En ook nog eens tegen Atlético, dat telt dubbel daar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:34 schreef Topspin het volgende:
Spuugie KlaasOm de minuut even het veld benatten om vervolgens een vette sliding te maken over eigen spuug.
Ik verwachtte dat hij het dit jaar nog niet helemaal waar zou maken, maar dat het nog 1 of 2 jaar zou duren. Dat hij nu toch al aardig z'n goaltjes maakt verrast me toch wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Ok, hij gaat het maken bij Madrid.![]()
Had ik niet gedacht..
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef Houniet het volgende:
Heeft hij er al 2 in liggen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef Houniet het volgende:
Wat een held. Ik zie het morgen wel, nu slapen.
Idd en dat in de Primera Division. Not bad at all. Ben wel blij voor hem want hij kan dus kennelijk wel het niveau van RM aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef RayMania het volgende:
Zes goals in de laatste vijf wedstrijden. Niet verkeerd hoor.
Bij Ajax was hij altijd al 1 van de snelste spelers(met sprinten) dus niet verrassend.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:04 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=2714288
http://www.d1g.com/video/show/?id=2714245
Sinds wanneer kan Huntelaar zo snel sprinten?![]()
Ik dacht juist dat Huntelaar best wel traag was. Koeman zei niet voor niks dat huntelaar aan zijn snelheid moest werken al hij wil slagen bij Madrid.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:12 schreef Junk18 het volgende:
[..]
Bij Ajax was hij altijd al 1 van de snelste spelers(met sprinten) dus niet verrassend.
Twee mooie goals hoor , die 2e lekker koel afgemaakt
Valt wel mee hoor, ga de Ajax topics maar lezen er werd aardig wat geklaagd over zijn snelheidquote:Op zondag 15 maart 2009 00:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Bij Ajax was hij altijd al 1 van de snelste spelers(met sprinten) dus niet verrassend.
Twee mooie goals hoor , die 2e lekker koel afgemaakt
Ja, ho, handelingssnelheid aan de bal. Dat is heel wat anders dan sprintsnelheid. Maar als ik dan zie hoe hij laatst bij z'n goal tegen Atletico met één beweging wegdraaide van twee verdedigers, dan lijkt het erop dat hij bij Real snel nieuwe dingen begint te leren.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Huntelaar best wel traag was. Koeman zei niet voor niks dat huntelaar aan zijn snelheid moest werken al hij wil slagen bij Madrid.
zijn start snelheid is misschien niet zo super maar ik meen te herinneren dat ik ergens in Ajax topic las dat KJH er ong 10.1 sec over 100m doet op de trainingen toen eens. dus hij kan best snel zijn als hij wil.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ga de Ajax topics maar lezen er werd aardig wat geklaagd over zijn snelheid
Hmm dan zal ik wel iemand anders bedoelen.. maar snel is hij in iedergeval wel!quote:Op zondag 15 maart 2009 00:32 schreef Rumille het volgende:
10.1 over 100 meter?Da's een Nederlands record. Robben deed een keer 10.3 las ik ergens.
Edit: 10.9 voor Robben dus, 10.3 is ook wel heel erg snel.
http://www.voetbalnext.nl(...)9445.gebruikernieuws
10.1 is een geniale tijd hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 00:35 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik wel iemand anders bedoelen.. maar snel is hij in iedergeval wel!
Ja weet ook niet hoe ik daarbij kom.. dan zal het wel rond de 11.1 liggenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
10.1 is een geniale tijd hoorDaar mee kwalificeer je je voor de OS
Ja blijft een held. Staat altijd wel garant voor veel doelpunten per seizoen en als hij in vorm is kan hij heel belangrijk zijn voor het NL elftalquote:Op zondag 15 maart 2009 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Uefa Cup: 19 gespeeld, 13 goals
Cl: 2 gespeeld, 1 goal
Eredivisie: 107 gespeeld, 93 goals
Wk kwalificatie: 3 gespeeld, 1 goal
Primera Division: 10 gespeeld, 6 goals
Hoeveel van die 10 begon hij in de basis?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Uefa Cup: 19 gespeeld, 13 goals
Cl: 2 gespeeld, 1 goal
Eredivisie: 107 gespeeld, 93 goals
Wk kwalificatie: 3 gespeeld, 1 goal
Primera Division: 10 gespeeld, 6 goals
6quote:Op zondag 15 maart 2009 11:01 schreef Smeich het volgende:
[..]
Hoeveel van die 10 begon hij in de basis?
Hoe die commentator hem ophemelde van Sport1quote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Lekkere goals hoor. Met name die counter. Erg mooi aangenomen die toch beste harde bal van Robben.
Hij kwam toch aardig mee met Robbenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef twi het volgende:
Lekkere goals hoor.
Maar Huntelaar en snel? Ja, in het laatste jaar bij Ajax zag je dat hij gewoon flink in zichzelf had geinvesteerd met behulp van looptrainingen. Hij was al iets minder traag, en het was/is geen zwak punt meer van 'm. Maar echt snel zal 'ie nooit worden, daar heb je aanleg voor nodig.
robben speelde op rechts en gaf de voorzet met links, die bal had een raar effect en was hard. huntelaar controleerde de bal en wipte hem er mooi over. dat is gewoon klasse.quote:
Met de voor Huntelaar zo kenmerkende soepelheid. Houten klaas.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
http://www.sport1.nl/Video/103089-bilbao-real-madrid.html
Die koprol
Geniaal.quote:
Volgende wedstrijd zijn we het alweer vergeten...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef BB-King het volgende:
Schijnt dat Huntelaar en Robben een beetje ruzie hebben.
Zal wel meevallen verder maar in Spanje groten ze dit natuurlijk uit:
http://s197.photobucket.com/albums/aa86/al7ess/?action=view¤t=sportYou-Elprimerperidicomultimedia.flv
Als dat maar tijdens het WK 2010 goed gaat...
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:48 schreef Badabingea het volgende:
Was dat de wedstrijd van dit weekend?
Dat handje op het eindquote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef BB-King het volgende:
http://s197.photobucket.com/albums/aa86/al7ess/?action=view¤t=sportYou-Elprimerperidicomultimedia.flv
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben is wel een wereldvoetballer, misschien wel evengoed als Messi, alleen speelt Messi ook ballen af en heb je nooit het idee dat hij met oogkappen speelt.²
Een week terug zat Van der Vaart nog te vertellen dat hij het vervelend vind voor Huntelaar dat hij geen Cl kan spelen. Het zal wel niet zo'n van der vaart lopen met die ruzie.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar zelfs Van der Vaart geeft hem geen handje. Wat is er met ze?²
Stond in een interview op voetbalprimeur of voetbalzone. Zal wel in een of ander blad hebben gestaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef Houniet het volgende:
Vaag, stond dat in een Spaanse Story of Privé of heb je hem dat zien vertellen?
Van der Vaart is niet overschat vind ik. Geweldige speler.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Van der Vaart
Dat is wel de laatste persoon die iets heeft te zeggen. Laat hem inderdaad maar lekker de pleuris warmlopen, aan spelen komt ie toch niet toe. Overschatte voetballer.
quote:Van der Vaart leeft mee met Huntelaar
Rafael van der Vaart leeft mee met ploeggenoot Klaas-Jan Huntelaar, die tijdens de Europese duels niet in actie zal komen voor Real Madrid. De middenvelder relativeert zijn afwezigheid echter wel. "Dat is voetbal, dat is het leven."
"Ik heb veel met hem gepraat", zegt Van der Vaart op zijn eigen website. "Want hij was erg teleurgesteld. Hij kwam naar Real Madrid en wilde Champions League spelen. Hij wilde de Champions League zelfs winnen. Maar na een maand hoorde hij dat hij Europees niet kon spelen dit seizoen."
Real-coach Juande Ramos moest kiezen tussen Lassana Diarra en Klaas-Jan Huntelaar wie hij in zou schrijven voor de Champions League. De regels van de UEFA maakten het niet mogelijk twee spelers in te schrijven die al eerder actief waren in het Europese voetbal dit seizoen. Ramos koos voor de middenvelder die overkwam van Portsmouth.
"Ik vind het echt vervelend voor hem", vervolgt Van der Vaart zijn verhaal. "Maar dit is voetbal, dit hoort bij het leven." Van der Vaart is door Ramos wel opgenomen in de selectie voor het duel met Liverpool. De Koninklijke moet de 0-1 nederlaag van een kleine twee weken geleden goed zien te maken in Engeland.
ga je schamenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Van der Vaart
Dat is wel de laatste persoon die iets heeft te zeggen. Laat hem inderdaad maar lekker de pleuris warmlopen, aan spelen komt ie toch niet toe. Overschatte voetballer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
VDV hoort in het rijtje met Van Persie en Diego.
Godallemachtig, wat komt er een kolder uit je toetsenbord zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Van der Vaart
Overschatte voetballer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Alsjeblieft hou toch op zeg. Van Persie is met afstand de beste Nederlandse voetballer en Diego is ook veel beter dan VdV. Toen Sneijder nog geblesseerd was heeft VdV zijn kansen gehad maar ze toen gewoon hopeloos verprutst.
Sneijder heeft daarentegen wél aangetoond van meerwaarde te zijn voor het team, ook al speelt hij dit seizoen beduidend minder.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Van der Vaart
Waar ging het filmpje over?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:16 schreef oYo het volgende:
Iemand op Sport 1 ook dat filmpje gezien? Wat is dat tussen Robben, VdV en Huntelaar?
Alweer??quote:Op zondag 22 maart 2009 18:18 schreef maril het volgende:
Heeft net een schitterend doelpunt gemaakt.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef BB-King het volgende:
Huntelaar werd gewisseld en gaf iedereen op de bank een hand, VdV en Robben deden alsof ze KJ niet zagen en gaven geen had. KJ deed toen een werpweggebaar en VdV zakte iets achteruit, vrij onverschillig.quote:
Robben is gewoon een ettertje en VdV zal wel frusti zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef oYo het volgende:
[..]
Huntelaar werd gewisseld en gaf iedereen op de bank een hand, VdV en Robben deden alsof ze KJ niet zagen en gaven geen had. KJ deed toen een werpweggebaar en VdV zakte iets achteruit, vrij onverschillig.
Dat is de wedstrijd van vorige week.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef Roi het volgende:
http://www.goalvideoz.com(...)telaar%202009-03-14/
http://www.goalvideoz.com(...)telaar%202009-03-14/
Als die het niet doen hier een samenvatting van de hele wedstrijd!
http://www.metacafe.com/w(...)_bilbao_real_madrid/
sjeez, hij knalt ze er wel met erg veel zelfvertrouwen in momenteelquote:Op zondag 22 maart 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=2734569
Dit is er eentje in ieder geval.
Netjesquote:Op zondag 22 maart 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
Zit er goed in.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
whaha, daar hebben we die appelflap ook weerquote:Op zondag 22 maart 2009 20:17 schreef okee6 het volgende:
Twee intikkertjes, niet slecht.
Ja sorry hoor, hoeveelste keer is dat dat Huntelaar bij de penaltystip een rebound vrij mag inschieten? 'k geef toe, Suarez raakt zo'n bal uberhaupt niet maar of dat de maat is? Gewoon nette goals, hij ligt op schema.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef toma het volgende:
[..]
whaha, daar hebben we die appelflap ook weer![]()
't Is niet dat hij zich zo geweldig vrijspeelt of een briljante beweging maakt he. Gewoon prima ingeschoten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef toma het volgende:
[..]
whaha, daar hebben we die appelflap ook weer![]()
nee, maar om die eerste nou een intikkertje te noemen...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is niet dat hij zich zo geweldig vrijspeelt of een briljante beweging maakt he. Gewoon prima ingeschoten.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik vind het matig hoor. Twee intikkertjes. Voor mij staat hij gewoon nog op zes goals.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik vind het matig hoor. Twee intikkertjes. Voor mij staat hij gewoon nog op zes goals.
Dit moet wel een troll zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RayMania het volgende:
Intikkertjes tellen toch niet in de voetballerij?quote:
Moderator-fail!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Intikkertjes tellen toch niet in de voetballerij?
Ach man, die eerste van hem vandaag was gewoon een heerlijke goal die heel veel spitsen keihard naast, over of op de keeper schieten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, hoeveelste keer is dat dat Huntelaar bij de penaltystip een rebound vrij mag inschieten? 'k geef toe, Suarez raakt zo'n bal uberhaupt niet maar of dat de maat is? Gewoon nette goals, hij ligt op schema.
Prachtig doelpunt, tis alleen zo dat de spitsen het nooit geweldig doen in het ned. elftal, geen idee hoe dat komt.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach man, die eerste van hem vandaag was gewoon een heerlijke goal die heel veel spitsen keihard naast, over of op de keeper schieten.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, Huntelaars gemiddelde in het Nederlands eftal is echt baggerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef maril het volgende:
[..]
Prachtig doelpunt, tis alleen zo dat de spitsen het nooit geweldig doen in het ned. elftal, geen idee hoe dat komt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:14 schreef Twerk het volgende:
Hij kan idd beter naar Engeland verkassen, alleen denk ik dat hij er te trots voor is om Real te verlaten zonder enige rol van betekenis gespeeld te hebben.. Al maakt dit hem ook ongelukkig heb ik het vermoeden.
Hij blijft iig te lang.
en jojo'squote:Op maandag 23 maart 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klinker telt voor 2
Kopbal voor 3 en omhaal voor 5
Alleen bij Kezmanquote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |