zelfs bijna 2 goals,, eentje werd er alleen afgekeurd wegens buitenspel..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima goal!
kwam invallen bij oranje en scoort, speelt een topwedstrijd bij real madrid en scoort daarbij op fraaie wijze. die jongen is gewoon goed. ben blij voor hem. hoop hem vaker op deze manier in actie te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef thewishmaster het volgende:
Hij heeft een keer gescoord tegen een flutclub en iedereen loopt hier opeens mee in de polonaise?
Dat valt toch wel mee? Het is ook niet zo dat hij dertig open kansen heeft laten liggen en nu per ongeluk scoort, volgens mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef thewishmaster het volgende:
Hij heeft een keer gescoord tegen een flutclub en iedereen loopt hier opeens mee in de polonaise?
zelf ben ik van mening dat het geduurd heeft vanwege het feit dat hij niet genoeg kansen heeft gehad. speeltijd en rust in team gaf hem de rust in zijn spel om het goed te doen....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is ook niet zo dat hij dertig open kansen heeft laten liggen en nu per ongeluk scoort, volgens mij.
Fijn dat hij van de nul af is.
Die kneuzen zaten er dan anders nog dichterbij aangezien Leo er 3 won toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
Eindelijk iemand die slim is en waar ik me niet aan erger
Hij en Sneijder moesten net raden hoeveel titels Beenhakker had gewonnen met Real en Sneijder zei 0 en hij vroeg of het was wie er het dichtste bij zat. Hij zei dus 1Normaal heb je van die kneuzen die dan 2 ofzo zeggen
Het gaat om het ideequote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die kneuzen zaten er dan anders nog dichterbij aangezien Leo er 3 won toch?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels de 2-0 en 3-0 gescoord tegen Gijon Betis Sevilla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |