ik heb ook een handkolfquote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een handkolf, tegelijk voeden en kolven lukt mij niet.Ik vraag me af hoeveel ik zou kolven als ik dat wel kon...
Door verschillende mensen wordt die aangemerkt als de beste kolf. Met de Avent IQ Uno kolf ik 130 ml in 20 minuten, met de Ameda 160 mlo in 5 minuten!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:12 schreef DolleMina het volgende:
Maar is dat dan ook een goede kolf? Ik had de PISA op het oog, maar 155 klinkt heel wat beter dan 300...
je bedoeld bij de bijzondere ziektekosten? Is dat over 2009 ook zo? Valt een kolf onder de hulpmiddelen die je kan opgeven? Volgende Belastingdienst zijn hulpmiddelen: " voorzieningen of apparaten waardoor u de normale lichaamsfuncties kunt uitoefenen, wat u anders niet kunt."quote:Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef mrien het volgende:
Volgens mij is dat een goede kolf hoor Dollemina
Ik heb de PISA dus gekocht
Je kunt de aanschaf overigens ook opgeven bij je aanslag bij de belastingdienst (bij de medische kosten), scheelt allicht weer
Hmm, toch maar eens aan de snuffel dan. Dan kan ik mijn voorraad diepvriesmelk eens flink uitbreiden en een winkeltje beginnen, mijn dochter wordt dan hopelijk vaste klant...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Door verschillende mensen wordt die aangemerkt als de beste kolf. Met de Avent IQ Uno kolf ik 130 ml in 20 minuten, met de Ameda 160 mlo in 5 minuten!
Ik kan dat niet zonder kolf hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
je bedoeld bij de bijzondere ziektekosten? Is dat over 2009 ook zo? Valt een kolf onder de hulpmiddelen die je kan opgeven? Volgende Belastingdienst zijn hulpmiddelen: " voorzieningen of apparaten waardoor u de normale lichaamsfuncties kunt uitoefenen, [i]wat u anders niet kunt.[/i]"
Vind ik een kolf toch een beetje dubieus
Mja, één borst is inderdaad ook al een paar dagen wat gevoelig. Maar gelukkig drinkt hij 's morgens wel lekker veelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:12 schreef mrien het volgende:
Wel oppassen dat het niet te erg wordt en dat je geen borstontsteking krijgt
ja joh! En idd draaide het dan vooral om dingen die mis gingen. Mijn kind dat kwijt was terwijl ik wilde voeden, familieleden die het al boerenkool hadden gevoerd voordat ik de borst kon geven, etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Dakota het volgende:
wat apart die dromenik werd tijdens de zwangerschap huilend wakker.. t kindje was even groot als een smurf maar t moest drinken..maar mijn borst was dus te groot en ik verdronk t kindje in melk
grappig dat jullie dat ook hadden
Dat inderdaad!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:26 schreef Dakota het volgende:
je zou trots moeten zijn..dat je t al zolang volhoudt!
Wopquote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn nichtje ging dan zelf proberen de borst uit de bh te halen. T-shirt omhoog doen, en graaien maar. Bij mij past het niet, zo lang zelf voeden.
aaah er is hoopquote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef freecell het volgende:
Koot: die hummel hier deed dat ook en vanaf een maand of 3 à 4 ging het ineens in een ritme en waren er ineens ook andere manieren van troosten.
En toen zaten we ineens op 6x per dagongekend luxe!
En nu op 4!
Nou, dat valt gerust mee. Dat komt veel vaker voor dan je denkt. Je ziet het alleen niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:02 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind het juist ook kanp en bewonderingswaardig enzo hoor![]()
. Maar mijn tante heeft de borst gegeven totdat mijn nichtje ruim drie jaar was. Dat vond ik toch wel gek moet ik eerlijk bekennen, niet verkeerd persé, maar wel ongemakkelijk zeg maar
. Dat is toch gewoon uitzonderlijk in onze maatschappij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |