abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:47:57 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65988876
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
wel even apart genomen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65988880
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Poedel
Jij bent van de naamgrappen
pi_65988883
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
Gearresteerd ja.
pi_65988899
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij van de woordspelingen, kom op, je kan het.
pi_65988912
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef buachaille het volgende:
Met anti-christelijke "haatzaaiers" is zoiets nog nooit gebeurd. Gaan ze nu Slayer en Deceit de toegang tot de UK ook ontzeggen?
Ik voorspel een verbod op bandshirts. Is natuurlijk enorm aanstootgevend.
pi_65988914
natuurlijk is hij niet opgepakt. de Britten zijn niet helemaal dom.
je bij de grens melden terwijl je weet dat je er niet in mag is ook niet strafbaar natuurlijk.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65988916
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:

[..]

Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
Die onderbouwing kun je bij anti-christelijke personen ook niet vinden. Wat iemand hierboven al zegt: de hakbars zijn het probleem.
pi_65988921
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
En na het zien van Fitna sturen ze al hun regisseurs naar hier, zodat we betere films kunnen maken.
pi_65988922
dat ze als straf zijn kop kaalscheren, lijkt ie op een kale indo allochtoon en dan terugsturen naar Soembawa ofzo..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65988926
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gearresteerd ja.
Bron? Ik zie overal dat hij een gesprek heeft.
pi_65988943
quote:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
Zal dat even een tegenvaller worden Wat een anti-climax was die film. Maar geeft inderdaad aan dat al die politici en media allemaal in de ban van de angst zijn. En daar scoort Wilders wel punten mee.
pi_65988953
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze Heatthrowen Geert er direct weer uit

pi_65988954
De engelsen krijgen zo wel een raar beeld van Nederlanders op een dubieus tripje. Zoek de verschillen (hint: de ene is geblondeerd en de ander heeft iets met oogschadus) en de overeenkomsten (hint: neiging tot illegale tripjes)

Here we are now, entertain us.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:50:20 #89
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65988969
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.

Die man is één groot vat tegenstrijdigheden. Hij noemt zichzelf 'Partij voor de Vrijheid', maar hij bedoelt 'Partij voor de vrijheid mijn selectieve gedachten uit te kunnen dragen en anderen de mond te kunnen snoeren en het land uit te kunnen zetten en een politiestaat op te zetten'.

Nu hoeft hij niets te doen, en kan hij hard roepen dat zijn vrijheid is aangetast, enz.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65988989
BULLETIN -- DUTCH MP EXCLUDED TO "PREVENT SPREADING EXTREMISM, HATRED AND VIOLENT MESSAGES" IN THE UK, HOME OFFICE TELLS
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:51:13 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65989004
even volgen dit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65989015
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Iblis het volgende:

[..]

En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.

Die man is één groot vat tegenstrijdigheden. Hij noemt zichzelf 'Partij voor de Vrijheid', maar hij bedoelt 'Partij voor de vrijheid mijn selectieve gedachten uit te kunnen dragen en anderen de mond te kunnen snoeren en het land uit te kunnen zetten en een politiestaat op te zetten'.

Nu hoeft hij niets te doen, en kan hij hard roepen dat zijn vrijheid is aangetast, enz.
Alleen jammer dat hij debatten omzeilt en er ook nog mee wegkomt.
pi_65989019
Update: Rutger heeft Geert Wilders in het vliegtuig een roze boerka overhandigd. Onbekend is of Wilders met dit kledingstuk alsnog het land probeert binnen te komen.

The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65989032
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef SCH het volgende:

[..]

pi_65989039
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef trifko het volgende:
Update: Rutger heeft Geert Wilders in het vliegtuig een roze boerka overhandigd. Onbekend is of Wilders met dit kledingstuk alsnog het land probeert binnen te komen.

pi_65989053
quote:
Dat dus. Daarom stapte Wilders volgens mij ook op het vliegtuig, wetende dat hij hier garen bij zou spinnen. Hier zal internationaal veel discussie over ontstaan en Wilders kan weer in de rol kruipen die hem het meest oplevert, die van underdog.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:52:40 #97
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65989067
Zowel de Engelsen als Wilders zijn een stelletje hypocrieten natuurlijk.

Engeland vindt dat Wilders haatzaait doordat hij een boek wil verbieden, dus verbieden ze hem om zijn mening te komen uiten op hun grondgebied.

Wilders wil een boek verbieden (en de toegang tot Nederland verbieden aan radicale sprekers) en voelt zich in zijn vrijheid aangetast als hij vervolgens zelf Engeland niet in mag.

Laat imams toch lekker hun woordje doen, laat moslims lekker hun boek lezen en laat Wilders lekker in het Stonecoal Inglies zijn verhaaltje brabbelen.
pi_65989074
Hoe zit dat met die beveiligers eigenlijk? Die mogen niet gewapend mee dus als Wilders wel toegelaten was op de valreep had hij zich vast niet lekker gevoeld.
Here we are now, entertain us.
pi_65989085
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Op zich wel grappig dat Geert nu zelf een ongewenste buitenlander is. (alleen de gevolgen, weer meer zetels want hij is toch o zo slecht behandeld is minder leuk) .
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:53:15 #100
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65989096
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Iblis het volgende:

[..]

Niemand heeft hem ooit echt inhoudelijk aan durven of willen pakken hier in Nederland. Als je hem op inhoudelijk gebied aanvalt dan heeft hij niets meer in te brengen, maar ik denk dat ze daar pas mee beginnen zo rond de verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')