wel even apart genomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
Gearresteerd ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
Ik voorspel een verbod op bandshirts. Is natuurlijk enorm aanstootgevend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef buachaille het volgende:
Met anti-christelijke "haatzaaiers" is zoiets nog nooit gebeurd. Gaan ze nu Slayer en Deceit de toegang tot de UK ook ontzeggen?
Die onderbouwing kun je bij anti-christelijke personen ook niet vinden. Wat iemand hierboven al zegt: de hakbars zijn het probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
En na het zien van Fitna sturen ze al hun regisseurs naar hier, zodat we betere films kunnen maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
Zal dat even een tegenvaller wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
Alleen jammer dat hij debatten omzeilt en er ook nog mee wegkomt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.
Die man is één groot vat tegenstrijdigheden. Hij noemt zichzelf 'Partij voor de Vrijheid', maar hij bedoelt 'Partij voor de vrijheid mijn selectieve gedachten uit te kunnen dragen en anderen de mond te kunnen snoeren en het land uit te kunnen zetten en een politiestaat op te zetten'.
Nu hoeft hij niets te doen, en kan hij hard roepen dat zijn vrijheid is aangetast, enz.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze Heatthrowen Geert er direct weer uit
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef trifko het volgende:
Update: Rutger heeft Geert Wilders in het vliegtuig een roze boerka overhandigd. Onbekend is of Wilders met dit kledingstuk alsnog het land probeert binnen te komen.
Dat dus. Daarom stapte Wilders volgens mij ook op het vliegtuig, wetende dat hij hier garen bij zou spinnen. Hier zal internationaal veel discussie over ontstaan en Wilders kan weer in de rol kruipen die hem het meest oplevert, die van underdog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Op zich wel grappig dat Geert nu zelf een ongewenste buitenlander is. (alleen de gevolgen, weer meer zetels want hij is toch o zo slecht behandeld is minder leuk) .quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze Heatthrowen Geert er direct weer uit
Niemand heeft hem ooit echt inhoudelijk aan durven of willen pakken hier in Nederland. Als je hem op inhoudelijk gebied aanvalt dan heeft hij niets meer in te brengen, maar ik denk dat ze daar pas mee beginnen zo rond de verkiezingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.
Die man is één groot vat tegenstrijdigheden. Hij noemt zichzelf 'Partij voor de Vrijheid', maar hij bedoelt 'Partij voor de vrijheid mijn selectieve gedachten uit te kunnen dragen en anderen de mond te kunnen snoeren en het land uit te kunnen zetten en een politiestaat op te zetten'.
Nu hoeft hij niets te doen, en kan hij hard roepen dat zijn vrijheid is aangetast, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |