quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deze stunt heeft Wilders wel aardig uitgedacht moet ik zeggen
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef buachaille het volgende:
Wie gaat de volgende worden die geweigerd wordt omdat hij iets vervelends zegt over de Islam, Salman Rushdie? De Paus?
Jij wilt hem in Gutmo gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon amusant dat hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Zelfs de Britten snappen het.quote:Worktimesurfer's profile picture Worktimesurfer
12 Feb 09, 1:47pm (57 minutes ago)
I dont understand how someone who wants to ban a book (any book) can defend his actions under the banner of 'free speech'.
Ook leuk, verblind in je haat naar Wilders dat er niet meer logisch nagedacht wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Respect voor Engeland dat ze doen wat Wilders zo graag wil. `Haatzaaiende Buitenlanders weigeren`.
Ik had 17.00 voorspeld, maar ik denk dat hij dat net niet haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat Wilders zo weer terug is trouwens.
Poedelquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, ik had iets wilders verwacht.
Wilders bedenkt het allemaal niet. De grootste stunts worden bedacht door de tegenstanders van Wilders en hij maakt daar dankbaar gebruik van. De hele politiek en media was zijn film al aan het promoten terwijl hij de film gewoon in een uurtje in elkaar geknutseld heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deze stunt heeft Wilders wel aardig uitgedacht moet ik zeggen
Ik vind het jammer dat Wilders nooit serieus in debat wil. Had graag gezien wat hij op zoiets zou zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef IHVK het volgende:
http://www.guardian.co.uk/world/2009/feb/12/geert-wilders-fitna
#
[..]
Zelfs de Britten snappen het.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld martelen ze hem nu. We moeten nu militair ingrijpen.
wel even apart genomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
Gearresteerd ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Die TT slaat toch nergens op? Hij is toch niet opgepakt?
Ik voorspel een verbod op bandshirts. Is natuurlijk enorm aanstootgevend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef buachaille het volgende:
Met anti-christelijke "haatzaaiers" is zoiets nog nooit gebeurd. Gaan ze nu Slayer en Deceit de toegang tot de UK ook ontzeggen?
Die onderbouwing kun je bij anti-christelijke personen ook niet vinden. Wat iemand hierboven al zegt: de hakbars zijn het probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
En na het zien van Fitna sturen ze al hun regisseurs naar hier, zodat we betere films kunnen maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
Zal dat even een tegenvaller wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Gia het volgende:
Nu komt dit op de Britse tv en gaan al die Britten zich afvragen om welke film het dan gaat.
Dus, dat wordt massaal Googlen op Fitna. Staat er eigenlijk ook een Engelse versie online?
En dat is juist het fijne, waardoor je hem inhoudelijk helemaal kunt afbranden. Je kunt het debat met hem aangaan en laten zien dat zijn redenatie hol is. Zeker nu hij afgelopen week Khalid Yasin het land uit wilde, hij de Koran wil verbieden, enz.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Verluste het volgende:
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.
Bij Wilders kan ik geen geldige onderbouwing of duidelijke intentie vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |