Ja, die hebben ook bommen in de metro gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders wist dat hij er niet in zou komen natuurlijk.
Maar het ware probleem ligt bij de Britten. Ze zijn daar al zo in de ban en greep van moslims, dat ze hem weigeren uit angst voor de nationale orde. Blijkbaar is daar dus een dergelijk grote groep moslims dat ze zoiets al voor elkaar kunnen krijgen.
Rellen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk de kans op rellen. Dezelfde reden dat jouw recht op demonstratie (ook een grondrecht) door de burgemeester verboden kan worden, als de openbare orde in het gedrang komt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef wise het volgende:
[..]
Das de voornaamste reden. Die windows movie maker film![]()
Engelsen zijn PUSSIES
Men beroept zich vaak op het recht van de vrijheid van meningsuiting in plaats van het recht op de vrijheid van het denken waar men amper gebruik van maakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders wist dat hij er niet in zou komen natuurlijk.
Maar het ware probleem ligt bij de Britten. Ze zijn daar al zo in de ban en greep van moslims, dat ze hem weigeren uit angst voor de nationale orde. Blijkbaar is daar dus een dergelijk grote groep moslims dat ze zoiets al voor elkaar kunnen krijgen.
Deze stunt heeft Wilders wel aardig uitgedacht moet ik zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
Men beroept zich vaak op het recht van de vrijheid van meningsuiting in plaats van het recht op de vrijheid van het denken waar men amper gebruik van maakt.
dat zou wel VOC-mentaliteit zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef buachaille het volgende:
DIT IS EEN NIEUWE OORLOG MET DE BRITTEN!!!!!!!!!
Respect voor Engeland dat ze doen wat Wilders zo graag wil. `Haatzaaiende Buitenlanders weigeren`.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iemand die met uitermatige matig knip- en plakwerk een werkje in elkaar heeft gezet dat "aan zou zetten tot haat" (waar zowel in Nederland als in het buitenland geen sprake van is geweest, alleen in de Islamitische landen gingen er wat foto'tjes in de fik en gingen mensen de straat op) weigeren?
Kom op, dat is geen doen voor een democratisch land ...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deze stunt heeft Wilders wel aardig uitgedacht moet ik zeggen
Het gaat om de onderbouwing en de intentie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef buachaille het volgende:
Wie gaat de volgende worden die geweigerd wordt omdat hij iets vervelends zegt over de Islam, Salman Rushdie? De Paus?
Jij wilt hem in Gutmo gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon amusant dat hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Zelfs de Britten snappen het.quote:Worktimesurfer's profile picture Worktimesurfer
12 Feb 09, 1:47pm (57 minutes ago)
I dont understand how someone who wants to ban a book (any book) can defend his actions under the banner of 'free speech'.
Ook leuk, verblind in je haat naar Wilders dat er niet meer logisch nagedacht wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Respect voor Engeland dat ze doen wat Wilders zo graag wil. `Haatzaaiende Buitenlanders weigeren`.
Ik had 17.00 voorspeld, maar ik denk dat hij dat net niet haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat Wilders zo weer terug is trouwens.
Poedelquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, ik had iets wilders verwacht.
Wilders bedenkt het allemaal niet. De grootste stunts worden bedacht door de tegenstanders van Wilders en hij maakt daar dankbaar gebruik van. De hele politiek en media was zijn film al aan het promoten terwijl hij de film gewoon in een uurtje in elkaar geknutseld heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deze stunt heeft Wilders wel aardig uitgedacht moet ik zeggen
Ik vind het jammer dat Wilders nooit serieus in debat wil. Had graag gezien wat hij op zoiets zou zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef IHVK het volgende:
http://www.guardian.co.uk/world/2009/feb/12/geert-wilders-fitna
#
[..]
Zelfs de Britten snappen het.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld martelen ze hem nu. We moeten nu militair ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |