Q. en nectarientje ken ik beide via Hime. Bm was de vriend van nectarientje, die zie ik recentelijk pas op FOK! Twist heb ik inderdaad ook via FOK leren kennen. Datzelfde geldt ook voor hh trouwens. CL, M-M, jij en je lief ken ik wel via FOK, maar daar was ik dan weer niet mee naar LL.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Burdie het volgende:
Hmm. Waar kende je Q ook alweer van? En Twist? En Nectarientje? En Betamax? En CherryLips? En Memento-Mori? En Heksehiel? En mij, (en mijn lief) for that matter?
Wel Kimkaartenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Betamacx het volgende:
Zijn er bij de diverse personen al Lowlandskaarten in huis?
Inmiddels wel ja...quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Q. en nectarientje ken ik beide via Hime. Bm was de vriend van nectarientje, die zie ik recentelijk pas op FOK! Twist heb ik inderdaad ook via FOK leren kennen. Datzelfde geldt ook voor hh trouwens. CL, M-M, jij en je lief ken ik wel via FOK, maar daar was ik dan weer niet mee naar LL.
Valsheid in geschrifte! Foei!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
Groot gelijk, ik heb alle FOK! meets op LL ook vakkundig ontlopen...
Foto's van jouw bevallige verschijning.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
wat moest ik ook weer zoeken?:@
Ik heb geen geheugen
Dat waren geen meets maar toevallige ontmoetingen...quote:
Wij gaan ze binnenkort halen, even afstemmen wie er dit keer allemaal mee gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Betamacx het volgende:
Zijn er bij de diverse personen al Lowlandskaarten in huis?
Doe toch maar, voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die moest ik niet zoeken maar maken!
Misschien vanavond voor ik op stap ga
Als ik er leuk uit zie
Maar dat zal wel niet
He bah, ik kreeg mental images van foto's van de bevalling van rhu. Doe es nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
Foto's van jouw bevallige verschijning.
Zal het maar niet nog erger maken met bevallingsfoto's he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
He bah, ik kreeg mental images van foto's van de bevalling van rhu. Doe es niet.
alleen als ik er leuk uit zie!quote:
Dat is wel een verschijningquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
He bah, ik kreeg mental images van foto's van de bevalling van rhu. Doe es niet.
Nouja, op zich vind ik bevallingen niet zo erg, maar in mijn mental image sprong er een volwassen rhu uit ipv een babyquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal het maar niet nog erger maken met bevallingsfoto's he.
Jij ziet er altijd leuk uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ik er leuk uit zie!
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, op zich vind ik bevallingen niet zo erg, maar in mijn mental image sprong er een volwassen rhu uit ipv een baby.
Damn you, ik had er nog niet bij gevisualiseerd hoe ver ze uitgescheurd zou zijn.quote:
Worden we nog dikkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
oeh de belg gaat dagelijks Nigella uit zenden
Wat gemeen, maar hey, lekker veel vla voor jou.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb helemaal leuk en lief efteling vla gekocht, krijg ik net een mail dat vriendje is borrelen en dat ik maar alleen moet eten
ik hoop maar dat ie niet te beschonken thuis komt want ik wil potverdorie nog uit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat gemeen, maar hey, lekker veel vla voor jou.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
Maar zeker meer vla voor mij! Er zitten choco bolletjes in!
Antilliaanse eftelingvla?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ie niet te beschonken thuis komt want ik wil potverdorie nog uit!
Maar zeker meer vla voor mij! Er zitten choco bolletjes in!
Huh?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
goed, blijkbaar heb ik de hele rijles lang een of ander plastic ding op m'n wang gehad.
Als die instructeur maar niet dacht dat je gestickerd was omdat je in de aanbieding was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
een stickertje ofzo, wel doorzichtig, maar geen idee waar ie vandaan kwam.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest kijken of ik wel goed in het parkeervak had geparkeerd en stootte m'n kop tegen het zijraampje![]()
![]()
!!!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest kijken of ik wel goed in het parkeervak had geparkeerd en stootte m'n kop tegen het zijraampje![]()
![]()
!!!!
Je gaat binnenkort op vakantie begrijp ik?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker
Zin in mooi weer en vakantie
Het zal nog wel even duren ben ik bang.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort op vakantie begrijp ik?
Ja, wie nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren ben ik bang.
Maar als ik even de kans krijg dan wil ik heel graag.
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben, maar ik wil in ieder geval best wel op vakantiequote:
Ga dan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben, maar ik wil in ieder geval best wel op vakantie.
Sparen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog een paar maanden wachten.
Moet even wat geld voor wat andere doelen reserveren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sparen?
Weet je al waar je heen wilt gaan?
Dat had ik van de zomer in Ijslandquote:
Ik weet nog niet waar ik heen ga.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik van de zomer in Ijsland.
Nee, de kroon was toen nog niet gedevalueerd, dus dat was te duur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik heen ga.
In ijsland is toch een vrouwen overschot? Heb je er niet eentje meegenomen?
Ja, nu moet ik een nieuwe instructeur vinden, kan hem niet meer onder ogen komenquote:
Als er een overschot is verwacht je toch een lage prijs.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, de kroon was toen nog niet gedevalueerd, dus dat was te duur.
[taalpuristmodus] IJsland [/taalpuristmodus]quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik van de zomer in Ijsland.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik een nieuwe instructeur vinden, kan hem niet meer onder ogen komen.
Ik ben niet zo goed in het gebruik van hoofdletters, ik noem dawg na al die jaren bijvoorbeeld ook nog steeds Dawg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[taalpuristmodus] IJsland [/taalpuristmodus]
Ik had bezoek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
Wat kom je laat binnen Q.? Hoe later op de avond hoe beter het volk?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe later op de avond hoe beter het volk?
Dawgquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
Plato.
Je zag dat er een vraagteken achter die zin stondquote:
Dat klinkt best ordinair als je het zo zegt...quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
Je zag dat er een vraagteken achter die zin stond?
Ik vind het nog altijd beter dan nectartietjequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Dat klinkt best ordinair als je het zo zegt...
Tietje!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd beter dan nectartietje
Het was ook te makkelijk hequote:
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd beter dan nectartietje
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het was ook te makkelijk he
Wat een fijne vent is het toch ookquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
Plato, welk niveau in Fifa speel jij ook alweer? Wereldklasse?
Als jij op professioneel speelt, doe je dan ook counteren? Bij mij schiet het niet zo op namelijk, op professioneel.quote:
Hangt er vanaf tegen wie ik speel. Tegen zwakke teams speel ik meestal op de aanval, tegen topteams niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Als jij op professioneel speelt, doe je dan ook counteren? Bij mij schiet het niet zo op namelijk, op professioneel.
Waar moet je m gaan ophalen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, misschien dit weekend nieuwe tv ophalen. EenPanasonic
en geen paupermerk zoals de vorige
.
Wat is het voor tvquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede of Apeldoorn, ligt eraan welke verkoper het minste vraagt.
ouwerwetsche beeldbuischquote:
Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tvquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ouwerwetsche beeldbuisch. Geven nog steeds het beste beeld als je geen digitaal pakket hebt
M'n vader heeft een prachtige plasma tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tv.
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft een prachtige plasma tven digitale tv. Als ik in de winkels die lcd'tjes zie is het allemaal mooi en aardig als je een dvd kijkt, maar als ze gewoon As The World Turns aan hebben staan dan friemelt het alle kanten op
.
Somsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ga naar bed, Plaatje.
Welterusten
Ik ook, zodra mijn Duvel op is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens slapen denk ik.
Ja!quote:
Ik doe alsof.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen hard aan het werk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Vrij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor volgende week donderdag een vette opdracht waar ik nu mee bezig ben. De grootste tot nu toe.
Ik werk al bijna een jaar voor dit bedrijf, heb al eerder zulke opdrachten gedaan, alleen is deze best grootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]Met vervolgkansen ook? Of is het een eenmalig iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |