Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tvquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ouwerwetsche beeldbuisch. Geven nog steeds het beste beeld als je geen digitaal pakket hebt
M'n vader heeft een prachtige plasma tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tv.
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft een prachtige plasma tven digitale tv. Als ik in de winkels die lcd'tjes zie is het allemaal mooi en aardig als je een dvd kijkt, maar als ze gewoon As The World Turns aan hebben staan dan friemelt het alle kanten op
.
Somsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ga naar bed, Plaatje.
Welterusten
Ik ook, zodra mijn Duvel op is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens slapen denk ik.
Ja!quote:
Ik doe alsof.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen hard aan het werk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Vrij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor volgende week donderdag een vette opdracht waar ik nu mee bezig ben. De grootste tot nu toe.
Ik werk al bijna een jaar voor dit bedrijf, heb al eerder zulke opdrachten gedaan, alleen is deze best grootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]Met vervolgkansen ook? Of is het een eenmalig iets?
Jawel, moet er niet aan denken om elke dag de vaat van vier a vijf mensen weg te werken. Maar je hoeft de vaatwasser zelf ook maar een paar keer aan te zetten en in- en uit te ruimenquote:
Wij zijn met z'n tweeën, en meestal doe ik de vaatwasser in- en uitruimen. Maar ik doe dan ook het meeste van het huishoudenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, moet er niet aan denken om elke dag de vaat van vier a vijf mensen weg te werken. Maar je hoeft de vaatwasser zelf ook maar een paar keer aan te zetten en in- en uit te ruimen.
als ie zo door gaat nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef Burdie het volgende:. Sja, mannen... maar meestal bedoelen ze het goed, dus accepteer maar dat het zo blijft
!
Oh, is dit een blijvertje trouwens, rhu?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ie zo door gaat niet
We gaan vavond uit eten (weer eens)
En hij heeft geen schone broek of shirt meer of ik ook nog ff een was kan doen
Een witte en een donkere alsjeblieft
Ja want ik heb verder geen zak te doen vandaag of zo aaargh
Ik doe het soms, ik heb een gruwelijke hekel aan het inruimen van pannen enzo want dan past het weer niet en dan word ik vrij snel chagrijnig. Uitruimen vind ik geen probleem/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweeën, en meestal doe ik de vaatwasser in- en uitruimen. Maar ik doe dan ook het meeste van het huishouden.
Kijk je uit dat je je niet teveel vermoeit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moeilijk is het om die vaatwasser ook aan te zetten godverdomme!!
Kan ik alsnog al het werk doen
Vaak wel.. Je zou ook eens bij de Action o.i.d. kunnen kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef Burdie het volgende:
PS weet iemand of je bij de karwei van die schildersoverals kunt halen? Ik heb nog een outfit nodig voor carnaval.
haha nou ik maak het niet uit hier om hoor maar het is wel enorm irritantquote:
het gaat om het ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je niet teveel vermoeit?.
Die hebben we niet in ons dorpquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaak wel.. Je zou ook eens bij de Action o.i.d. kunnen kijken
Oe! Dan hoop ik dat die van mij over een half jaar ook weer terug is. Ik heb nog geen pil gehad van deze maar ik vind het nu al nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ow dat heb ik ook eens gehad
Na een paar maanden was de oude pil weer gewoon terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |