Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het was ook te makkelijk he
Wat een fijne vent is het toch ookquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
Plato, welk niveau in Fifa speel jij ook alweer? Wereldklasse?
Als jij op professioneel speelt, doe je dan ook counteren? Bij mij schiet het niet zo op namelijk, op professioneel.quote:
Hangt er vanaf tegen wie ik speel. Tegen zwakke teams speel ik meestal op de aanval, tegen topteams niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Als jij op professioneel speelt, doe je dan ook counteren? Bij mij schiet het niet zo op namelijk, op professioneel.
Waar moet je m gaan ophalen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, misschien dit weekend nieuwe tv ophalen. EenPanasonic
en geen paupermerk zoals de vorige
.
Wat is het voor tvquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede of Apeldoorn, ligt eraan welke verkoper het minste vraagt.
ouwerwetsche beeldbuischquote:
Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tvquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ouwerwetsche beeldbuisch. Geven nog steeds het beste beeld als je geen digitaal pakket hebt
M'n vader heeft een prachtige plasma tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik merk met mijn nieuwe tv toch wel duidelijk het verschil met mijn oude. Maar ik heb dus wel digitake tv.
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft een prachtige plasma tven digitale tv. Als ik in de winkels die lcd'tjes zie is het allemaal mooi en aardig als je een dvd kijkt, maar als ze gewoon As The World Turns aan hebben staan dan friemelt het alle kanten op
.
Somsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind jij het gewoon om As The World Turns te kijken?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ga naar bed, Plaatje.
Welterusten
Ik ook, zodra mijn Duvel op is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens slapen denk ik.
Ja!quote:
Ik doe alsof.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen hard aan het werk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Vrij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor volgende week donderdag een vette opdracht waar ik nu mee bezig ben. De grootste tot nu toe.
Ik werk al bijna een jaar voor dit bedrijf, heb al eerder zulke opdrachten gedaan, alleen is deze best grootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]Met vervolgkansen ook? Of is het een eenmalig iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |