nou en!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
o en de tt is niet goedhoed!!!
Respect voor mijn 2 __quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en.. Milou__, Daph_ en jij, Mash_
Niet veel, maar het viel op
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zienquote:
eentje toch eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
dean? BB? Pilesquote:
je had toch de vorige tt kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregen
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneukenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, stop aub eens met het mierenneuken van de TT. Alsof het uitmaakt hoe het beestje heet.. De inhoud is toch hetzelfde
jij begon er nu overquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneuken
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Daar kun je op wachten jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugquote:
wie zal de eerste zijnquote:
ik snap echt het probleem nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugTenminste Piles was er gister wel, maar dat lag niet aan de naam volgens mij
Piles niet, die leest mee.. dus dan had hij nu wel gereageerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wie zal de eerste zijnwedje erom leggen
Daaromquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap echt het probleem nietmaar goed....zij hun eigen mening
BB of Pualaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Piles niet, die leest mee.. dus dan had hij nu wel gereageerd![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die TT nu nog steeds een issue, damn.
Ben je gevallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
wooo.. het was glad.. zag mijn achterwiel opeens voorbij slippen
Nee.. Ik kon nog net corrigerenquote:
Voor sommige welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die TT nu nog steeds een issue, damn.
Lucky youquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Ik kon nog net corrigeren
Ik help jou toch ook aan je harem.. Das toch ook haramquote:
Nou, over het algemeen blijven die dingen wel redelijk lang online staan. Soms zelfs 200 dagen. Thuis heb ik er een proggie voor die de meeste nieuwsgroepen doorzoeken, maar ben niet thuis..quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die zal je nu niet zo makkelijk mee vinden..
Met binsearch kan je ook zoeken.. maar goed ik weet niet hoeveel dagen retentie je hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen blijven die dingen wel redelijk lang online staan. Soms zelfs 200 dagen. Thuis heb ik er een proggie voor die de meeste nieuwsgroepen doorzoeken, maar ben niet thuis..
Ja ik gebruik thuis ook ftd en 200 dagen is wel lang, maar niet voor een film die al een paar jaar oud isquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen blijven die dingen wel redelijk lang online staan. Soms zelfs 200 dagen. Thuis heb ik er een proggie voor die de meeste nieuwsgroepen doorzoeken, maar ben niet thuis..
4.7 Gb = DVD.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom is dvd kwaliteit nou weer niet goed genoeg?
Ik haal ook best hoge snelheden met torrents, maar nieuwsgroepen zijn vaak sneller.. Ik heb vaak met torrents op 99,9% gezeten.. omdat niemand dat laatste stukje had...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Torrents zijn zo vorige eeuw![]()
Nieuwsgroepen download ik met 850 KB/s. DVD zou ik theoretisch gezien streaming kunnen zien.
Maar op nieuwsgroepen heb je dus het probleem dat niet alles op dat ene moment te vinden is. Zeker niet als je een film wil hebben die al zo oud is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen download ik met 850 KB/s. DVD zou ik theoretisch gezien streaming kunnen zien.
Ik heb ergens een 100Mbit server staan, daar haal ik via dc++ alles binnen, en dan kan ik het vanuit daar wel kijken/downloaden... ieder zijn eigen meug, maar ik neem aan dat je de film niet bineen nu en een paar uur wil zien dus waarom geen torrent? Niet te snobby hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef GlowMouse het volgende:
Geen zin om tientallen posts te editen, maar de warezrequest van Bootje84 is weg en als je hem toevallig gequote had is je post ook weg.
uhm.. ik las gisteren in de Metro, dat de rechter een uitspraak had gedaan en daar toch anders over dacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
Downloaden is legaal![]()
Uploaden niet
Woon jij in Pijnackerquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
Lol, ook wat moois. Op mijn zaterdagbaantje was er een nieuwe collega. Die kreeg het op zijn 1e werkdag voor elkaar om in het nieuws te komen
http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=13768
Lieverd, ik heb een fobo. Kijk er eens in en laat een berichtje achterquote:
Schat, dat bericht wat je stuurde staat Pijnacker voor. Dus ik dacht miss woon je daar ergerns in de buurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb een fobo. Kijk er eens in en laat een berichtje achter
Oei..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
Lol, ook wat moois. Op mijn zaterdagbaantje was er een nieuwe collega. Die kreeg het op zijn 1e werkdag voor elkaar om in het nieuws te komen
http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=13768
Pijnacker en de Lier liggen toch niet zo heel ver uit elkaar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Schat, dat bericht wat je stuurde staat Pijnacker voor. Dus ik dacht miss woon je daar ergerns in de buurtWant ik ga daar binnekort naar toe
![]()
Maar, nee dus
Nope.. Althans dat vind ik van nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pijnacker en de Lier liggen toch niet zo heel ver uit elkaar?
Ik woon redelijk in de buurt. Je bent van harte welkom voor een kopje koffie met koekjequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Schat, dat bericht wat je stuurde staat Pijnacker voor. Dus ik dacht miss woon je daar ergerns in de buurtWant ik ga daar binnekort naar toe
![]()
Maar, nee dus
ben je geil of wil je een koekje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt. Je bent van harte welkom voor een kopje koffie met koekje
titt'n..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je geil of wil je een koekje?
Gezelligquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik woon redelijk in de buurt. Je bent van harte welkom voor een kopje koffie met koekje
Mwa ik volg het allemaal niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Praat je ook veel over voebal, cq eredivisie eufa-cup spul enzo?
Het spelletje is vaak leuker om zelf te doen, dan om er 90minuten naar te kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik volg het allemaal niet echt![]()
Maar ik weet wel wat buitenspel is
Ik kan me er kijkend altijd goed mee vermaken.. Maar ik kijk altijd veel sporten..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het spelletje is vaak leuker om zelf te doen, dan om er 90minuten naar te kijken
Dat ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het spelletje is vaak leuker om zelf te doen, dan om er 90minuten naar te kijken
Nee, dat bedoelde ik niet. Moet geen valse beloftes doen over sachertorte ofzo..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je geil of wil je een koekje?
Zeker, als het een leuke pot is wel, gisteren bij Tunesie - Nederland maar snel weggezapt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan me er kijkend altijd goed mee vermaken.. Maar ik kijk altijd veel sporten..
1-1.. Huntelaar viel in en scoorde vlak daarna met een mooie goal, daarna megablunder van Stekelenburg.. Was weer te slecht voor woorden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Ik heb ook geen tijd om hele wedstrijden te kijken.
Wat heeft het Nederlands elftal gemaakt trouwens
Je had toch al die uitspraken van dat extreem vruchtbare zaad gemaakt richting Milou__?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Moet geen valse beloftes doen over sachertorte ofzo..
1-1quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Ik heb ook geen tijd om hele wedstrijden te kijken.
Wat heeft het Nederlands elftal gemaakt trouwens
Atletiek is dan weer 1 van de weinige sporten die me niet snel boeit eigenlijk. Alleen als er een Nederlander meedoet vind ik het wel leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker, als het een leuke pot is wel, gisteren bij Tunesie - Nederland maar snel weggezapt.
Als ik zelf langs een atletiekbaan sta en doe zelf niet mee vind ik het minder interessant. Terwijl een Golden League wedstrijd zoals in Belgie, met de wereldtop echt vet is..
Dit jaar maar wat meer geld uitgeven voor kaartjes, zodat ik op rechte stuk bij start/finish kan zitten.
kunnen verkomen? Ondanks dat het echt een kutbal was, had je daar echt wel aan moeten zitten..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1-1
Al had Stekelenburg de 1-1 kunnen voorkomen.. maar goed hij heeft denk een goede wedstrijd nodig.. Aan de andere kant.. het is maar een oefenwedstrijd.
Ja, das waar..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
1-1.. Huntelaar viel in en scoorde vlak daarna met een mooie goal, daarna megablunder van Stekelenburg.. Was weer te slecht voor woorden.
[..]
Je had toch al die uitspraken van dat extreem vruchtbare zaad gemaakt richting Milou__?
Breng dan een ander onderwerp inquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
fuck nu gaat het ook nog daadwerkelijk over foebal...
Zal wel de enige abnormale vent zijn hier die niet van voebal houdt
Nou ja, de Nederlanders zijn eigenlijk maar een klein atletiekland. Het leeft niet en dat wil het EK in de 2014 organiseren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Atletiek is dan weer 1 van de weinige sporten die me niet snel boeit eigenlijk. Alleen als er een Nederlander meedoet vind ik het wel leuk.
Nou ik zit net schoongewassen in mijn onderbroek voor mijn laptop omdat ik zo snel richting school moet... Dus voetbal ouwehoer lekker door zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Breng dan een ander onderwerp in
Daar heb ik zin in ja!quote:
Waarschijnlijk ben je hier wel de enige vent die niet van voetbal houdt, maar niet de enige abnormale ventquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
fuck nu gaat het ook nog daadwerkelijk over foebal...
Zal wel de enige abnormale vent zijn hier die niet van voebal houdt
Ja, we richten ons op meerdere segmentenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef jna het volgende:
GOEDEMORGEN
Voetbal![]()
Milou, we kunnen ook het management op ons nemen van voetballers
ja ok.. zo'n knal vind ik wel spannend. Marathon of lange afstanden vervelen ook na een paar meter, hoewel ik de 10 km schaatsen dan weer wel kan verteren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, de Nederlanders zijn eigenlijk maar een klein atletiekland. Het leeft niet en dat wil het EK in de 2014 organiseren.
Zo'n 100m bij de mannen met toppers als Bolt, Powell en Martina is altijd vet.. 99,9% van de tijd is het showtje maken en de overige is het lopen.
how about voetbaljournalisten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, we richten ons op meerdere segmenten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
Milou is volgens mij ziek. Ze reageerde niet eens op het woord "sachertorte".
Misschien werkt een plaatje beter..
Like duh!quote:
Moet je even met Jna overleggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
how about voetbaljournalisten?
Met de mogelijkheid dat 1 van onze voetballers ruzie krijgt met 1 van onze journalisten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
how about voetbaljournalisten?
Ik ben directeur, jij vieze (ha haquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je even met Jna overleggen.
Ik moet nog promotie maken.. ik ben maar assistent
Nu krijg ik hong... trek in taart...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
Milou is volgens mij ziek. Ze reageerde niet eens op het woord "sachertorte".
Misschien werkt een plaatje beter.. [ afbeelding ]
Ik ben Adjunct Directeurquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben directeur, jij vieze (ha ha) directeur
Ik heb jaren andere sporten beoefend toen al mijn dorpsgenootjes lekker bij de lokale voetbal vereniging zaten, beetje een afgunst tegen ontwikkeld denk ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar heb ik zin in ja!
[..]
Waarschijnlijk ben je hier wel de enige vent die niet van voetbal houdt, maar niet de enige abnormale vent
Ik kwam pas bij een afstudeerbedrijf waar de oprichter serieus een kaartje had met: Chief executive officer.quote:
tja, je wilt niet weten wat voor interessante namen op kaartjes staan..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kwam pas bij een afstudeerbedrijf waar de oprichter serieus een kaartje had met: Chief executive officer.
Alsof het shell was ofzo
Vast welquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
We komen er samen denk ik wel uit Milou![]()
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, je wilt niet weten wat voor interessante namen op kaartjes staan... Leuk die buzzwords... maar een account manager is gewoon een verkoper.
Wanneer kan ik je verwachten?quote:
Executer rioolzakenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, je wilt niet weten wat voor interessante namen op kaartjes staan... Leuk die buzzwords... maar een account manager is gewoon een verkoper.
Je kan ook naar mijn toernooi komen he..quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je kan ook naar mijn toernooi komen he..
+/- 200 voetballende meiden + feestavond.. Meeste jongens doen daar niet moeilijk over
De mooiste vond ik nog wel van de AIVD in de krant..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Interestingquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
+/- 200 voetballende meiden + feestavond.. Meeste jongens doen daar niet moeilijk over
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De mooiste vond ik nog wel van de AIVD in de krant..
Operationeel veldwerkerStaan die serieus in de krant? Ik zag eergister een programma waarin ze spionnen opleiden. Toen vroeg ik me af hoe ze echt aan spionnen komen, ik kon me niet voorstellen dat er gewoon een vacature ergens stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
dameshockeyquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Interesting![]()
Laatste was er op het sportveld naast onze baan.. een dameshockey toernooi..![]()
Met voetballen kwamen wij op het veld ernaast ook wel eens dames tegen die moesten voetballen.. in de regenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Interesting![]()
Laatste was er op het sportveld naast onze baan.. een dameshockey toernooi..![]()
Ja, het stond serieus een paar maanden geleden in het ADquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Staan die serieus in de krant? Ik zag eergister een programma waarin ze spionnen opleiden. Toen vroeg ik me af hoe ze echt aan spionnen komen, ik kon me niet voorstellen dat er gewoon een vacature ergens stond
Weet je dat ik er eerlijk gezegd niet echt een strakke plasser van krijg..? Voetbal doet me niet echt superveel en daarnaast heb ik voetballende vrouwen nooit echt als spectaculair ervaren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
en dan zeker ook nog met een wit katoenen tshirt aan..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met voetballen kwamen wij op het veld ernaast ook wel eens dames tegen die moesten voetballen.. in de regen
Dan wil opeens iedereen wissel
Heja Sverigequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit toevallig jouw team Milou?
Dán kom ik wel ff kijken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit toevallig jouw team Milou?
Dit zijn geen vrouwen. Dit zijn engelen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nja, jij kreeg toch geen harde plasser van voetballende meiden.
ONZ is >> kant opquote:
Arme jijquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ONZ is >> kant op
Hier begint het weekend pas zaterdag rond uur of 2..
Pwnd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ONZ is >> kant op
Hier begint het weekend pas zaterdag rond uur of 2..
Whoiquote:
Oh oke, ik waardeer je zorgzaamheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef jna het volgende:
[..]
TuurlijkIk spaar je alleen een beetje
maar ff serieus, hoe zien die teamgenootjes van je eruit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oke, ik waardeer je zorgzaamheid
verschillendquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
maar ff serieus, hoe zien die teamgenootjes van je eruit?
Neequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Zie net op hyves dat Cue vandaag jarig is.Was dat hier al bekend?
uhm.. Ik zag wel het verjaardag mailtje in mijn inbox.. Was het vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Zie net op hyves dat Cue vandaag jarig is.Was dat hier al bekend?
Die mailtjes flikker ik altijd meteen wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. Ik zag wel het verjaardag mailtje in mijn inbox.. Was het vergeten
Gefeliciteerd Cue![]()
![]()
![]()
Ik heb het uitgezetquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Die mailtjes flikker ik altijd meteen wegIk zie het wel op m'n hyves hoofdpagina
Zo moeilijk was het niet als je vrienden met Cue bentquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* is niet te vinden waarschijnlijk
Op verzoek geef ik mijn profiel wel
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet als je vrienden met Cue bent![]()
Ik kwam Cali ook tegen trouwens
Zonnetje schijnt lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef Daph_ het volgende:
Wat een heeeeerlijke dag
Op die sneeuwstorm na dan waardoor het zicht ongeveer 20 meter was en de file van ruim 14 km op de A10 vanochtend
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
ik krijg ineen een mail of iemand mij toe wil voegen op hyvesgelukkig dat je erbij zette dat je jna was
![]()
Mijn eerste berichtje vanochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef Daph_ het volgende:
Wat een heeeeerlijke dag
Op die sneeuwstorm na dan waardoor het zicht ongeveer 20 meter was en de file van ruim 14 km op de A10 vanochtend
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:![]()
Wat een heerlijke dag,
het is een dag dat alles mag.
Ik doe vandaag alleen maar dingen,
die ik in mijn dromen zag.
Cali, ik ga je ook toevoegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
ik krijg ineen een mail of iemand mij toe wil voegen op hyvesgelukkig dat je erbij zette dat je jna was
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn eerste berichtje vanochtend
[..]
3 niet fokkersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
tis dat je het zelf zegt milou...
ga eens ef kijken welke vrienden we gemeen hebben
En Anoukquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
joyce en aikemaar dat wist ik al
quote:
Ah vandaar..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was ook nog vorige topic, maar ik vond het opvallend
sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
die met die grote ogen zit bij mij op school en heb ik niet eens op hyves... en ze heeft echt grote ogen.... NIet tieten.... OGEN....
quote:
Profielsitesquote:
http://www.herbertfilosofeert.nl/quote:Nu de stof van de eindeloze stroom community’s, platforms, profielensites en Web 2.0 applicatie’s een beetje neergedwaald is, en er overzicht komt, is mijn keuze gemaakt. Facebook voor de internationale (privé-)contacten, Hyves voor de Hollandse (en om die jongens daar een beetje in de gaten te houden - hun I-Phone applicatie maakt het bijvoorbeeld opeens een stuk leuker en minder kinderachtig), Linked-In voor het zakelijk netwerk (topsite - ook Elsevier heeft dat nu, sinds dit weekend pas, in de gaten), Plaxo voor het adresbeheer, Ning voor een aantal (eigen) community’s en dan nog een handvol niche’s zoals Idealize en Mindz.com. Wat mij betreft gaat het nu pas écht beginnen met dat internet en de belofte van een betere wereld. Zin om me te volgen op mijn reis? Twitter dan vooral met me mee.
ik zei toch ook niets over tieten? Ik dacht echt dat het om dat meisje gingquote:
Deze pas beter bij mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk je naam veranderd
jah maar normaal gaat het dan over tietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zei toch ook niets over tieten? Ik dacht echt dat het om dat meisje ging
[..]
Deze pas beter bij mij
En deze gebruikte ik eigenlijk altijd overal, alleen hier niet en ik weet niet meer waarom.
Ik ben ook een beetje profielsite moe.. LinkedIn is wel handig om te netwerken.. Facebook heb ik dan weer voor de internationale contacten en Hyves, heb ik al ruim een jaar niet meer geupdated.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Profielsites![]()
[..]
http://www.herbertfilosofeert.nl/
Tja die heb ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
ik heb facebookik heb internationale contacten
![]()
ja maar mijn buitenlandse contacten hebben geen hyves en zetten allerlei leuke foto's op facebookquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja die heb ik ook
En ja ik heb hyves genomen en stiekem is het best leuk, zo kom je nog eens mensen tegen die normaal nooit op het internet komen
jadan is facebook toch leuk om te hebben, kreeg gisteren al te horen dat ik helemaal niet meer hip was met mijn hyves, dus moest ik maar een facebook aanmakenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar mijn buitenlandse contacten hebben geen hyves en zetten allerlei leuke foto's op facebook
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jadan is facebook toch leuk om te hebben, kreeg gisteren al te horen dat ik helemaal niet meer hip was met mijn hyves, dus moest ik maar een facebook aanmaken
Ja.. ik weet dat het normaal over tieten gaat jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar normaal gaat het dan over tieten![]()
O en nico... Je kunt je naam ook teveel gebruiken
als iemand je username gaat googlen...zien ze meer van je dat mensen eigenlijk zouden willenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. ik weet dat het normaal over tieten gaat jaMaar nu toevallig niet.
En teveel gebruiken? hoezo?
Anoniem en internet..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
als iemand je username gaat googlen...zien ze meer van je dat mensen eigenlijk zouden willensoms dan moet je gewoon even een andere username ergens voor gebruiken zodat je iig een beetje anoniem blijft
![]()
Pete_Zahutttquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, daarom gebruik ik veel verschillende nicks... Leukste voor een online spelletje blijf ik Pete_Zahutt vinden
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, daarom gebruik ik veel verschillende nicks... Leukste voor een online spelletje blijf ik Pete_Zahutt vinden
Zelfs met mijn officiële naam komen er meer hits op google dan wie ik werkelijk ben. Ik ben voetballer, hockiër (schrijf je dat zo?) en weet ik het wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
als iemand je username gaat googlen...zien ze meer van je dat mensen eigenlijk zouden willensoms dan moet je gewoon even een andere username ergens voor gebruiken zodat je iig een beetje anoniem blijft
![]()
jij wel....quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs met mijn officiële naam komen er meer hits op google dan wie ik werkelijk ben. Ik ben voetballer, hockiër (schrijf je dat zo?) en weet ik het wat.
Verder heb ik 1 beroemde nickname die wel linkt naar voornamelijk mij, alleen is het dan ook weer een woord dat ook in het nieuws voorkomt. Ik zit wel redelijk goed
OH gelukkigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
Lolz... En milou__ dat was ik niet hoor
Ik moest het ff uitspreken in m'n hoofd maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was ook niet degene die jou die andere foto's had gestuurd, echt nietquote:
interesseert me echt geen hol.. Google op psychonikeo levert inderdaad alleen maar dingen op die met mij te maken hebben. Maar als iemand wat van me wil weten, dan moeten ze ook maar alles weten toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Nee, daar zie ik jou ook helemaal niet voor aan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was ook niet degene die jou die andere foto's had gestuurd, echt niet
Ik ben dan niet 'anoniem' op mijn officiele naam, maar je zal niet zo gauw de link met Fok! kunnen maken. Je zal wel een boel sportuitslagen vinden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs met mijn officiële naam komen er meer hits op google dan wie ik werkelijk ben. Ik ben voetballer, hockiër (schrijf je dat zo?) en weet ik het wat.
Dan weet ik al genoegquote:Verder heb ik 1 beroemde nickname die wel linkt naar voornamelijk mij, alleen is het dan ook weer een woord dat ook in het nieuws voorkomt. Ik zit wel redelijk goed
Ik moest het even hard uitsprekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moest het ff uitspreken in m'n hoofd maar
Ik ben bang dat ik hem nog niet snapquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest het even hard uitspreken![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem nog niet snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]Oh JaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En daar ben ik nou een bedrijf mee begonnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem nog niet snap
Verzin dan maar geen moeilijke bedrijfsnaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
En daar ben ik nou een bedrijf mee begonnen
Ik hou me met professionele dingen bezig, niet met flauwe grapjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was ook de grap natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens![]()
Ik legde de klanktoon totaal verkeerd
Nee we nemen een bedrijfshond..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verzin dan maar geen moeilijke bedrijfsnaam
Milou neem je aan voor d'r looks.. niet dr intelligentie!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee we nemen een bedrijfshond..
En die noemen we Oorlog
en dan kunnen we Oorlog voeren![]()
Misschien moet je je aan je eigen uitspraken houdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou me met professionele dingen bezig, niet met flauwe grapjes.
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En die noemen we Oorlog
SSSSTTTquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Milou neem je aan voor d'r looks.. niet dr intelligentie!
Ja, dit was de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je je aan je eigen uitspraken houden
Ik begin mijn eigen BV welquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Milou neem je aan voor d'r looks.. niet dr intelligentie!
sorry, ik dacht dat ze dat zelf ook wel snaptequote:
oh.. dan is het waar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, dit was de uitzondering die de regel bevestigd
Haha..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En die noemen we Oorlog
Bijvoegelijk Voornaamwoord?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik begin mijn eigen BV wel![]()
ik word niet serieus genomen
Ik wil je wel serieus nemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik begin mijn eigen BV wel![]()
ik word niet serieus genomen
besloten vennootschapquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bijvoegelijk Voornaamwoord?
Dat is waarquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen doet toch af en toe wel eens een bootje?
Ooit bijna eens op een fifi gaan staan. Was aan het trainen in het bos, komt er zo'n loslopende chicuahua van links... deze maat 47 staat niet zomaar stil...quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geweldig trouwens dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen
Brigitte Kaandorp ftw.!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geweldig trouwens dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen
Juistquote:
Ze heeft ook wel voornamelijk vrouwenhumorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Paar weken terug haar nieuwe show gezien.. Ze is en blijft een vakvrouw
Dan zal dat het zijn dat ik er normaal niet zo van houquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel voornamelijk vrouwenhumor
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
jij zet jezelf zeker altijd gewoon op de gastenlijst bij die schouwburg?
Is het wel een beetje hippe schouwburg waar geregeld leuke mensen staan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee dat mag nietWe krijgen alleen personeelskorting
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is het wel een beetje hippe schouwburg waar geregeld leuke mensen staan?
http://www.amphion.nl/index.php/pagina/programma/programma.htmquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh, ik denk nu komt er een linkje naar de schouwburg enzo
Het jeukt om deze uitspraak niet in mijn sig te zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen doet toch af en toe wel eens een Bootje?
Niet gek nee! Zelfs jozef en de technohouse regenjas!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
http://www.amphion.nl/index.php/pagina/programma/programma.htm
Ik was al eens verbannen uit jouw sig..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het jeukt om deze uitspraak niet in mijn sig te zetten
Ook niet voor wat nieuws en avontuurlijks gaan hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Piles het volgende:
Zo, afstudeeropdracht![]()
Schitterende opdracht, bij m'n oude bedrijf
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Piles het volgende:
7x uitverkochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet gek nee! Zelfs jozef en de technohouse regenjas!
Lijkt me leuk werk wel voor dat soort bedrijven
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Piles het volgende:
Nee, niksquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Gefeliciteerd
Wat ga je doen.. Niet iets met het archief?
Dat dus, heb ook bewust een andere afstudeerplek gezocht om wat nieuws te zien. Eerst muziek bij stage, nu theaterimpresario bij afstuderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ook niet voor wat nieuws en avontuurlijks gaan hoor
Maar goed.. fijn dat tie binnen is!
Klinkt interessantquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niks![]()
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Welkom terugquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik was al eens verbannen uit jouw sig..
Bij welk impresariaat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat dus, heb ook bewust een andere afstudeerplek gezocht om wat nieuws te zien. Eerst muziek bij stage, nu theaterimpresario bij afstuderen.
Maar gefeliciteerd Piles
Is daar ook nog een interessante scriptie over te schrijven? Dat je gaat onderzoeken wie wat en waar doet en wie waar verantwoordelijk voor is? Misschien dat het komt omdat ik stiekem vergeten ben welke studie je doet, maar het klinkt niet echt hoogstaand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niks![]()
Rond een verhuurobject vinden allerlei processen plaats op het gebied van onderhoud, en nu is niet duidelijk wie wat doet en waar verantwoordelijk voor is. Dat ga ik dus ff invullen
En dat waarschijnlijk nog gecombineerd met het voorzien in management-informatie
Ik wilde eerst ook iets anders hoor, maar dit bedrijf is me zo goed bevallen, en dan zeker met zo'n opdrachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef jna het volgende:
Dat dus, heb ook bewust een andere afstudeerplek gezocht om wat nieuws te zien. Eerst muziek bij stage, nu theaterimpresario bij afstuderen.
over management informatie kan je zeker iets interessant maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is daar ook nog een interessante scriptie over te schrijven? Dat je gaat onderzoeken wie wat en waar doet en wie waar verantwoordelijk voor is? Misschien dat het komt omdat ik stiekem vergeten ben welke studie je doet, maar het klinkt niet echt hoogstaand.
niet afzeikerig bedoeld trouwens
ik vind het prima...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
interesseert me echt geen hol.. Google op psychonikeo levert inderdaad alleen maar dingen op die met mij te maken hebben. Maar als iemand wat van me wil weten, dan moeten ze ook maar alles weten toch?
Ik ben wie ik ben, daar ga ik me niet voor verschuilen.
Ik zeg het nu wel heel simpel, maar er komt wel iets meer bij kijken. Het zijn zo'n beetje de belangrijkste processen in het bedrijf, en op dit moment loopt dat niet zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Is daar ook nog een interessante scriptie over te schrijven? Dat je gaat onderzoeken wie wat en waar doet en wie waar verantwoordelijk voor is? Misschien dat het komt omdat ik stiekem vergeten ben welke studie je doet, maar het klinkt niet echt hoogstaand.
Zo komt het ook niet over hoorquote:niet afzeikerig bedoeld trouwens
Ik ken het ook wel.. ik blijf ook hangen bij mijn afstudeerbedrijf en heb ook 2 bijbaantjes gehad waar ik het allebei 7 jaar lang heb volgehoudenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook iets anders hoor, maar dit bedrijf is me zo goed bevallen, en dan zeker met zo'n opdracht
En als het me ergens bevalt, dan blijf ik daar graagVandaar ook dat ik als vakantiewerk al 7 jaar lang nog m'n eerste baantje heb
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
over management informatie kan je zeker iets interessant maken.
Ok.. blijkbaar weet ik er dus te weinig vanafquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg het nu wel heel simpel, maar er komt wel iets meer bij kijken. Het zijn zo'n beetje de belangrijkste processen in het bedrijf, en op dit moment loopt dat niet zoIk doe bedrijfseconomie
![]()
[..]
Zo komt het ook niet over hoor
ok.. ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het prima...echt... wat jij wil
....maar vooral voor bepaalde dingen zou ik toch zeker wel een schuilnaam aannemen....
I highly doubt thatquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
over management informatie kan je zeker iets interessant maken.
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is van vermoorde onschuld en lady M toch?
Tegenwoordig hebben de meeste bedrijven een ERP systeem draaien.. nu is de vraag, wat ga je doen met de hoeveelheid data die er in staan.. en hoe je dat goed kan rapporteren en daar weer betere beslissingen mee maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel.. ik blijf ook hangen bij mijn afstudeerbedrijf en heb ook 2 bijbaantjes gehad waar ik het allebei 7 jaar lang heb volgehouden![]()
[..]
[..]
Ok.. blijkbaar weet ik er dus te weinig vanaf
ach ja.. Dan had ik ze wel onder een andere naam gepost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je vind het ook goed dat mensen bepaalde foto's van jou vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |