nou en!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
o en de tt is niet goedhoed!!!
Respect voor mijn 2 __quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en.. Milou__, Daph_ en jij, Mash_
Niet veel, maar het viel op
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zienquote:
eentje toch eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
dean? BB? Pilesquote:
je had toch de vorige tt kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregen
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneukenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, stop aub eens met het mierenneuken van de TT. Alsof het uitmaakt hoe het beestje heet.. De inhoud is toch hetzelfde
jij begon er nu overquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneuken
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Daar kun je op wachten jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugquote:
wie zal de eerste zijnquote:
ik snap echt het probleem nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugTenminste Piles was er gister wel, maar dat lag niet aan de naam volgens mij
Piles niet, die leest mee.. dus dan had hij nu wel gereageerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wie zal de eerste zijnwedje erom leggen
Daaromquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap echt het probleem nietmaar goed....zij hun eigen mening
BB of Pualaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Piles niet, die leest mee.. dus dan had hij nu wel gereageerd![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die TT nu nog steeds een issue, damn.
Ben je gevallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
wooo.. het was glad.. zag mijn achterwiel opeens voorbij slippen
Nee.. Ik kon nog net corrigerenquote:
Voor sommige welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die TT nu nog steeds een issue, damn.
Lucky youquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Ik kon nog net corrigeren
Ik help jou toch ook aan je harem.. Das toch ook haramquote:
Nou, over het algemeen blijven die dingen wel redelijk lang online staan. Soms zelfs 200 dagen. Thuis heb ik er een proggie voor die de meeste nieuwsgroepen doorzoeken, maar ben niet thuis..quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die zal je nu niet zo makkelijk mee vinden..
Met binsearch kan je ook zoeken.. maar goed ik weet niet hoeveel dagen retentie je hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen blijven die dingen wel redelijk lang online staan. Soms zelfs 200 dagen. Thuis heb ik er een proggie voor die de meeste nieuwsgroepen doorzoeken, maar ben niet thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |