abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65975090
en verder

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 12-02-2009 12:13:49 ]
Ja doei.
pi_65975118
Mijn sushi is op en ik ben op de helft van mijn boek
pi_65975136
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65975155
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag. .
Hey over 1 uur doe ik ook minder, ga ik alleen nog naar college tot 12 uur en daarna doe ik niets meer
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:56:56 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65975233
Ik ga werken en vanmiddag voor het eerst mindfullnessen. Ik ben er nu al een soort van zenuwachtig en opstandig van.

Beterschap, MoBlo!

En succes Nynke!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65975256
In mijn boek nu iemand die ook de nobelprijs won
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65975263
zo maar 's teruglezen of iemand nog nuttige tips had voor het hongergevoel probleem

ik moet sowieso binnenkort maar 's van die boekweitpannenkoekjes gaan maken, maar mn nieuwe maaltijdsalade-ding is voorlopig ook wel afwisseling genoeg en belangrijker: geen fruit.

Pas mn lijstje aan naar:

O: twee knackebrod Filet A.
T: een knackebrod Filet A.
L: salade
T: -
D: kipfajita's
T: warme chocolademelk

Morgen ben ik vrij, dus ga nu zowel de lineaire algebra als de wiskunde (calculus) maar doen denk ik, maar eerst even wachten tot mn thee getrokken is Scottish Blend en de ibuprofen die ik zo in ga nemen hopelijk me wat minder ziekig maakt
Ja doei.
pi_65975368
dank Sug

ben ook nog ff aan het rondbellen: gisteren een OV-jaarkaart gevonden op station en probeer nu via HAN en RU te kijken of ze haar mijn telefoonnummer kunnen mailen zodat ze hem op kan komen halen morgen ofzo
scheelt weer helemaal opsturen en verwerken via de IBG
Ja doei.
pi_65975377
MoBlo, duik nou gewoon je bed weer in! En prop er wat vitamientjes in!
Je loopt volgens mij al weken te kwakkelen, een beetje rust gaat er voor zorgen dat het over gaat.
Echt waar.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:07:36 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65975420
Ja, eens met Liejannuh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65975440
kan nu ff niet écht ziek worden: morgen trouwerij (waar ik geen kleren voor heb bedenk ik me net) en zaterdag uit eten omdat oma van René jarig was gisteren. Dus dus...

en stomme HAN: word je doorverbonden, zegt het bandje, wordt de verbinding verbroken

en het meisje heeft voor zover ik kan vinden ook geen Hyves
Welk meisje van 19 heeft er nu geen Hyves?
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:13:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975511
Goeiemorgen .

Dat nachtelijke gesprek tussen Muis en neen . En de elmopics (heb er een aantal opgeslagen )

Het gaat hier echt met sprongen vooruit . Ik duizel niet eens meer als ik loop (al kan dat met lange stukken lopen nog wel eens anders zijn ). Maar het gaat echt de goede kant op. Ben zo blij (neuroot als ik ben stelde ik me al voor hoe ik de rest van m'n leven duizelig zou blijven ). Zometeen naar Humanitas .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:15:17 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975536
En MoBlo moet naar bed. Vort!
Niet meer actief op Fok!
pi_65975577
die Han echt wat een onbereikbaar fort
Ja doei.
pi_65975580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo moet naar bed. Vort!
nee, ik moet wiskunde
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:18:17 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975605
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik moet wiskunde
Heb je de PI gemist ofzo?
I'm damn serious!
Niet meer actief op Fok!
pi_65975646
ik heb net geprobeerd nog te slapen, maar da lukt niet

en weest niet bang, ik doe rustig aan
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:21:16 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65975668
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen

Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65975728
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:

kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo? dan hoef je altijd wat minder te krabben

René zag ik wegglibberen een uurtje geleden, maar die is nu ook op z'n werk aangekomen.. hoop dat hij vanavond ook heel terug komt
Ja doei.
pi_65975730
@MoBlo: In mijn tijd hadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?

En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
pi_65975731
Goedemorgen.

Alweer ziekig, MoBlo?
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?

Wat fijn dat de duizels bijna weg zijn, Vik.

Planning voor vandaag Eetlijstje van gister:
O: brinta
T: sperziebonensalade met tomaat en light hüttenkäse
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
S: thuistraining vanavond toch maar eens zin maken
D: spruitjes spinazie , gekookt aardappeltje, halve gebakken camembert (light)

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: brinta (knackebrod en houmous vergeten mee te nemen)
T: opkikker
S: thuistraining
D: onbekend
pi_65975759
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:

Dus je bent wel al nuttig bezig geweest
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
pi_65975760
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: In mijn tijd hadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?

En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
Evers, en als ik ga googlen op die naam en geboortedatum, krijg ik alleen maar begraafplaatsen als hits?
Ja doei.
pi_65975769
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Alweer ziekig, MoBlo?
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?

zal eens wat van die echinaforce halen van Vogel, dat hadden we vroeger altijd...
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:25:58 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65975774
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo? dan hoef je altijd wat minder te krabben
Ik woon in een durrup en het hoogste gebouw is de kerk (maar daar staat een hek omheen )

Ik moet de auto gewoon inruilen en laten dichtkitten. Het probleem is namelijk dat ie zeiknat is!

Komt goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')