abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66004061
Vriendin van TS had collega's niet in een aparte vriendengroep geplaatst en die groep uitgesloten van alle foto's en blogs
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 15 februari 2009 @ 16:22:01 #102
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66087357
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Iets over absurde kosten van het bedrijf zonder namen te noemen en de gedachte dat werknemers blij zouden zijn met een oranje tafellaken tijdens de kerst..zoiets in die strekking.
Het is gewoon ontzettend dom. Je maakt anti-reclame, hoe onschuldig ook.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_66093577
omdat ik benieuwd ben of TS nog eens gaat reageren een PosT(VP)
pi_66146810
nou heel even dan!
Mijn kennis cq vriendin was geschokt door het lage niveau van de reacties.
Ze vroeg zich af of zich op fok wel enig niveau bevond?
Het was echt beneden alle peil...
Triest maar zo be it. Ik vind dit al jaren maar goed ik laat het maar gebeuren en zie het met lede ogen aan. En reageer zo goed en kwaad als ik kan. Maar alsnog kan ik mij goed vinden in haar reactie op dit gebeuren zeker qua reacties van de fokkers die maar plompverloren botweg een kutopmerking plaatsen die kant nog wal raakt.
ik mocht dan ook liever niet meer reageren op dit topic cq pijnlijke kwestie en onbegrip der mensheid..
En ik kan mij hier dan ook goed in vinden. Sommigen zijn nml echt te bot om nog woorden aan vuil te maken.
Wat een wereld is dit toch...
Vol met wrede mensen.
Gevoelloos dom en hard....Tuig van den richelt...asoos van bloed en dna...wat doe je ertegen? Niets helemaal niets!

Ik ga naar bed ik heb koorts!
Pfffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:37:13 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_66146844
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
nou heel even dan!
Meid, stel je niet aan, en ga neuken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:39:23 #106
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_66146854
quote:
nou heel even dan!
Triest maar zo be it. Ik vind dit al jaren maar goed ik laat het maar gebeuren en zie het met lede ogen aan. En reageer zo goed en kwaad als ik kan. Maar alsnog kan ik mij goed vinden in haar reactie op dit gebeuren zeker qua reacties van de fokkers die maar plompverloren botweg een kutopmerking plaatsen die kant nog wal raakt.
ik mocht dan ook liever niet meer reageren op dit topic cq pijnlijke kwestie en onbegrip der mensheid..
En ik kan mij hier dan ook goed in vinden. Sommigen zijn nml echt te bot om nog woorden aan vuil te maken.
Vol met wrede mensen.
Gevoelloos dom en hard....Tuig van den richelt...asoos van bloed en dna...wat doe je ertegen? Niets helemaal niets!

Pfffffff
Die vriendin van je moet eens begrijpen dat je werk en prive uit elkaar moet houden.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_66146871
Ik zou het aanvechten, dit is absoluut geen reden voor ontslag op staande voet!
Het bedrijf had haar eerst ter verantwoording moeten roepen en dan af kunnen doen met een waarschuwing.
maar ja, in deze crisis tijden grijpt een bedrijf elke strohalm aan, om iemand te kunnen ontslaan.
pi_66152913
quote:
nou heel even dan!
Vol met wrede mensen.

Pfffffff
het nivo ruk vinden maar wel 29.614 posts in 4 jaar tijd..
ook triest
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:55:42 #109
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66153933
quote:
nou heel even dan!
Vol met wrede mensen.

Pfffffff
Overdrijf niet zo... Ik vind het haar eigen schuld zoals ik in bovenstaande post zei. Dat betekent niet dat ik het haar gun .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:07:32 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66154357
quote:
geschokt .. beneden alle peil .. Triest .. met lede ogen .. plompverloren botweg een kutopmerking plaatsen .. pijnlijke kwestie en onbegrip der mensheid .. te bot om nog woorden aan vuil te maken .. Wat een wereld .. .. wrede mensen .. Gevoelloos dom en hard .. Tuig van den richelt .. asoos van bloed en dna ..
TS is de "vriendin". Damn dat het me zo lang duurde om de twist te snappen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66156281
quote:
nou heel even dan!
Dan is tweakers the place 2 be
pi_66163376
Een collega is een keer ontslagen, geheel terecht, omdat ze met haar koppie ook in sex-adv. stond. Tja, en als je dan touringcarchauffeuse bent en kinderen rondrijd...

dinsdag 17 februari 2009 @ 16:16:13 #113
239646 Cmonv
Headbanger
pi_66163549
Bekijk het van de andere kant, WIL je uberhaubt bij een bedrijf werken waar je zo behandeld wordt?

Opgelost, slotje.
pi_66164194
Ik heb ook eens iemand ontslagen, zat gemiddeld 6 uur per week op Facebook, tijdens zijn werkuren.... en dan zijn ze soms nog verbaast ook, weet je wat grapje mij kost?
pi_66164430
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef Emu het volgende:
Ik heb ook eens iemand ontslagen, zat gemiddeld 6 uur per week op Facebook, tijdens zijn werkuren.... en dan zijn ze soms nog verbaast ook, weet je wat grapje mij kost?
ik neem aan, dat je die persoon ook tig keer op gewezen/gewaarschuwd hebt, dat dat in de pauze hoort te gebeuren.
pi_66164552
Het hoort helemaal niet te gebeuren... op je werk hoor je met je werk bezig te zijn. En dat is met een kantoorfunctie best saai misschien, maarja, had die persoon maar koerier/vrachtwagenchauffeur moeten worden... Kan je bellen wat je wilt, kan je vrienden/familie meenemen wat je wilt en hele evenementen organiseren....allemaal tijdens werk.

Goed gedaan Emu
pi_66164700
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Meike26 het volgende:
Het hoort helemaal niet te gebeuren... op je werk hoor je met je werk bezig te zijn. En dat is met een kantoorfunctie best saai misschien, maarja, had die persoon maar koerier/vrachtwagenchauffeur moeten worden... Kan je bellen wat je wilt, kan je vrienden/familie meenemen wat je wilt en hele evenementen organiseren....allemaal tijdens werk.

Goed gedaan Emu
Waar lees jij dat betreffende persoon die hyves onder werktijd bijhield, ten koste van haar werk?

Volgens mij ging het om de inhoud van d'r hyves, niet om het moment waarop zij haar tijd er instak.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_66386092
Hyves is toch eigenlijk wel een killer voor je werk- en prive leven.
Je vrienden, familie en collega's allemaal bij elkaar op 1 webpagina...
Er moeten bij die drie groepen maar een paar rotte appels tussen zitten en dan kan je de scherven bij elkaar vegen zoals de vriendin van TS nu.

Mischien een leuke nieuwe reclame voor Sire: Hyves maakt meer kapot dan je lief is..
  maandag 23 februari 2009 @ 20:34:03 #119
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66386320
Ik ben dankzij Hyves voor de 2de keer bijna geschorst .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66389030
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Want?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 13:15:13 #121
21636 Feestkabouter
pi_68936985
geinig, dit topic was net op RTL7 in beeld
pi_68937213
Hé? hoezo dat dan?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:04:54 #123
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_68938594
quote:
nou heel even dan!
Vol met wrede mensen.

Pfffffff
Dom ?
Wie zit er nou zonder werk, jij of wij ?
zzz
pi_68939897
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk dat het meer met gebrek aan discipline te maken heeft dan met Hyves.
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 17:14:43 #125
21636 Feestkabouter
pi_68945989
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
Hé? hoezo dat dan?
ging over rol van Twitter en Hyves geloof ik, zoiets
pi_68946355
Ik ken iemand, en die had gesolliciteerd ergens, waarna ze zijn hyves opgezocht hebben. Daaruit bleek dat hij nogal een feestbeest was. Niet aangenomen.
dat is ook genaaid ><
pi_68955639
Pfff, ze zijn van de RTL7 redactie wel dol op Fok!topics vol in beeld te laten zien als bron.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68955802
Hmm ja ontbreekt er nog aan dat ze niet even de achtergronden van de posters erbij geven..Zhe was iig goed in beeld (OP plus naam).

[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 12-05-2009 21:57:16 ]
pi_68956853
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja ontbreekt er nog aan dat ze niet even de achtergronden van de posters erbij geven..Zhe was iig goed in beeld (OP plus naam).
Oops daar hou ik niet zo van hoor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:33:10 #130
158452 IQM
I am the one
pi_68958324
Luie RTL 7-redactie, sterf eens.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68958433
Tja, vind je het zó gek dan? Lekker makkelijk ook, mensen en/of bedrijven digitaal afzeiken, en als je er mee op de koffie komt het op 'humor' en 'satire' gooien.

[ Bericht 21% gewijzigd door Tuvai.net op 12-05-2009 22:48:17 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:15:39 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68960550
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:37 schreef Errrwin het volgende:

[..]

Denk dat het meer met gebrek aan discipline te maken heeft dan met Hyves.
Mwah, er was gewoon een heel overdreven verhaal over een concierge die een "projectiel" (volgensmij een boterham in een plastic zakje) tegen zijn hoofd had aangekregen, etc etc, en het werd heel serieus genomen als "uiterst onrespectvol". Toen had ik vervolgens een "Steun de concierge"-Hyves aangemaakt met 2 foto's van hem, en dat werd niet gewaardeerd .
pi_68963085
Het idee dat een collega je dit flikt, is toch erg?
Maar goed, dit is blijkbaar normaal.
Men is jaloers op allerlei en zeker op andere mensen, als men onzeker is.
Maar als ik haar was, zou ik zeker willen weten welke collega dit geflikt had..!!!!!
Misselijkmakend toch?
Gelukkig heeft ze inmiddels weer een baan! Maar goed.
Al met al, het is toch te erg voor woorden dat dit kan voorkomen in ons land.
Die bank is in elk geval een zeer gemotiveerd medewerkster kwijt!
En heeft hiervoor in de plaats een saai misselijkmakend hielenlikkertje voor terug.
ik wens diegene veel succes in de werkloopbaan!
Veel likken en zuigen schijnt te werken valse trut.
pi_68970583
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Het idee dat een collega je dit flikt, is toch erg?
Maar goed, dit is blijkbaar normaal.
Men is jaloers op allerlei en zeker op andere mensen, als men onzeker is.
Maar als ik haar was, zou ik zeker willen weten welke collega dit geflikt had..!!!!!
Misselijkmakend toch?
Gelukkig heeft ze inmiddels weer een baan! Maar goed.
Al met al, het is toch te erg voor woorden dat dit kan voorkomen in ons land.
Die bank is in elk geval een zeer gemotiveerd medewerkster kwijt!
En heeft hiervoor in de plaats een saai misselijkmakend hielenlikkertje voor terug.
Wat een paniekerig, wanhopig stresswijven-gewauwel zeg. Het (bedrijfs)leven gaat nou eenmaal niet over rozengeur en maneschijn en de wereld is helaas niet die eerlijke en rechtvaardige utopie waar jij het voor aan ziet. Je kunt wel heel zielig gaan lopen doen over hoe achterbaks die klikkende collega wel niet is, maar feit blijft dat jouw vriendin zelf verantwoordelijk is voor die blog/post op 't Internet. Ben dan ook gewoon niet zo dom en naïef om anderen sowieso een kans te geven om jou keihard te naaien.

Wie zijn billen brandt...

[ Bericht 6% gewijzigd door Tuvai.net op 13-05-2009 14:52:57 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:47:03 #135
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68979586
quote:
-knip-
Hoe denk je anders dat vrouwen in top-posities bij bedrijven komen?
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:43:18 #136
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_68983493
quote:
nou heel even dan!
Sommigen zijn nml echt te bot om nog woorden aan vuil te maken.
Vol met wrede mensen.
quote:
Precies... Dom en aso.
blijf van mijn sig af homo!
  donderdag 14 mei 2009 @ 06:01:41 #137
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69003415
quote:
Na het ondertekenen van een contractje enkele weken later, werd het op staande voet ingetrokken, en werd het gewoon ontslag, mits zij beloofde middels de handtekening dat er nooit meer over gesproken zou worden t.o anderen.
Wat schoot zij daar mee op dan?
pi_69059500
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 06:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat schoot zij daar mee op dan?
Ontslag op staande voet of?
pi_78323839
Byzonder verhaal maar heel herkenbaar. Vrijheid van meningsuiting is toch niet helemaal goed geworteld in onze samenleving.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:27:17 #140
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_78323950
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Frans6666 het volgende:
Byzonder verhaal maar heel herkenbaar. Vrijheid van meningsuiting is toch niet helemaal goed geworteld in onze samenleving.
Gelukkig niet zeg.
pi_78328590
Gelukkig vinden ze niks op mijn echte naam.
pi_78328832
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
Ontslag op staande voet mag alleen met een dringende reden.
[..]

bron

Ik vraag me serieus af welke dringende reden de werkgever TERSTONDS heeft opgegeven.

Je zal maar wijnproever zijn, dan heb je zo ontslag als je even niet oplet.
pi_78332212
Sja, je wordt tegenwoordig voor het minste of geringste ontslagen, werkgevers hebben een voorsprong in deze crisistijd en kunnen gewoon hun mensen kiezen. Met Hyves moet je zeer voorzichtig zijn, iedereen kan een verrader zijn.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:22:27 #144
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_78336532
Ik blijf er om lachen zeg. De hoeveelheid jongelui die gewoon maar niet beseffen dat ze met al die hyves en weet ik veel wat voro een pagina's ze hun eigen glazen ingooien.

Echt, elke HR medewerker gaat een naam googlen en heeft daarmee al de eerste indruk. Dan kun je wel alvast je schoentjes en pak netjes gepoetst klaar hebben staan maar grote kans dat je niet eens meer een reactie gaat krijgen van een bedrijf.

dat dat er gewoon niet in wil snap ik echt niet.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_78336926
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Frans6666 het volgende:
En het verantwoordelijk omgaan met die vrijheid dan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:47:07 #146
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_78346786
er is niemand die zegt dat je je niet vrij mag uiten...

er is ook niemand die wat kan doen tegen vrije nieuwsgaaring.

als iemand zijn dronkelap momenten op het web plaats zeg je eigelijk tegen iedereen , ik was zo lam als een kanarie. ga dan niet piepen als iemand luisterd en dat toevallig de persoon is die je om een baan komt vragen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')