Een scorende ex-Ajacied heeft inderdaad weinig met Ajax te maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1207 Twee nul
Heeft weinig met ajax te maken toch
Doe nu niet, zoiets is topgeheimquote:
Doen jullie het dan ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sezten, lees je eigen post eens en kap dus met die slowchat.
Van wie is dat een kloon?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Die navigator heeft sowieso een vrij bedenkelijk repertoire.
Dat is een Feyenoorderquote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef Breach het volgende:
MarkNMGN ofzo? Heb die hier al tijdje niet meer gezien in die hoedanigheid.
Zal even kijken. Soms schiet dat er wel eens bij in. Dan note je, maar zie je het oeuvre niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Die navigator heeft sowieso een vrij bedenkelijk repertoire.
Kan je ook uitzoeken van wie die een Kloon is?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal even kijken. Soms schiet dat er wel eens bij in. Dan note je, maar zie je het oeuvre niet.
Van sommige users ken je het oeuvre dan weer uit je hoofdquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal even kijken. Soms schiet dat er wel eens bij in. Dan note je, maar zie je het oeuvre niet.
Die post vind ik meevallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #446: Morgen vol gas
Niet echt smeuïg maar ik ben er toch niet van gediend.
Neuj dat niet nee. Had eerlijk gezegd niet eens de post bekeken, maar ik denk dat die hier nog wel onder een andere hoedanigheid rondzwerftquote:Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een Feyenoorder
Dus die zal het wel niet zijn.
Het is geen kloon.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan je ook uitzoeken van wie die een Kloon is?
Het is in principe gewoon een doodsverwensing.quote:
Zo las ik het eigenlijk niet, maar dan nog blijft het lastig om echt te weten wat hij precies bedoelt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is in principe gewoon een doodsverwensing.![]()
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/heengaan:
Voor mij zit er geen woord Spaans bij.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo las ik het eigenlijk niet, maar dan nog blijft het lastig om echt te weten wat hij precies bedoelt.
Triest geval, ga maar lekker naar de Den Bosch tifo's kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse TIFO-Scene # 15
Verkeerde topic.
Welk gedeelte van "Nederlandse TIFO-Scene" snap je niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
Triest geval, ga maar lekker naar de Den Bosch tifo's kijken
Welk gedeelte stoor jij je aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Nederlandse TIFO-Scene" snap je niet?
Is weggehaald door BS. Verder opgeschoond hier, nergens voor nodig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse TIFO-Scene # 15
Verkeerde topic.
Op zich is de tt toch heel duidelijk? Dan open je toch een buitenlandse tifo topic?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Triest geval, ga maar lekker naar de Den Bosch tifo's kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |