Noem een soort gelijke actiequote:Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja de verrassing is er nu wel uit
Clubkleuren en stadskleuren veranderen niet, dat ze bij feyenoord nou van glitter houdenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze doelen denk ik op de choreo. Ach, je kan dan inderdaad beter niets doen![]()
Ik zie toch heel veel verschil hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Of er nou Ajax Amsterdam staat of ik ben ajacied lijkt me weinig verschil tussen..
Tja wat moet je dan doen? Oranje of paars als tifo-actie lijkt me een beetje vreemd.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Of er nou Ajax Amsterdam staat of ik ben ajacied lijkt me weinig verschil tussen..
Deze opmerking getuigt natuurlijk van een gebrek aan creativiteit.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan doen? Oranje of paars als tifo-actie lijkt me een beetje vreemd.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Deze opmerking getuigt natuurlijk van een gebrek aan creativiteit.
De actie zag er natuurlijk wel mooi uit en werd goed uitgevoerd, maar echt ondersteboven ben ik er ook niet van. Iets originelers is echt wel mogelijk. Dit was, zoals anderen al zeggen, gewoon weer de 'primaire' club/stad-identiteit in een iets andere vorm. Verder zat er geen idee achter. Zowel de club Ajax als de stad Amsterdam hebben een lange geschiedenis waar veel thema's aan te ontlenen zijn.
Je moet het eerder als compliment zien dat de meesten hier er veel meer van hadden verwacht. Jullie hebben die reputatie.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
De choreo was niet origineel nee, maar gewoon mooi en simpel. Heel het stadion, rood-wit en rood-zwart. Doeken waren van zeer mooie kwaliteit (ook de letterstyle) en jullie vergeten nog de 'chaos' op Zuid 2 daarna =)
En trouwens, er is geen club die het zo groot organiseert. De tifo-acties in Rotterdam-Zuid zijn jaarlijks - op Ajax na wordt er zelden een georganiseerd - een lachertje natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die choreo was inderdaad weinig mis, mooi en degelijk. Maar 'degelijk' is voor de wedstrijd van het jaar toch wel wat weinig. Die actie met dat doek met die Griekse tempel (ook eens bij een klassieker in de Arena) vond ik indrukwekkender dan deze. Hoewel die, zover ik me herinner, qua omvang kleiner was dan de actie van vanmiddag.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
De choreo was niet origineel nee, maar gewoon mooi en simpel. Heel het stadion, rood-wit en rood-zwart. Doeken waren van zeer mooie kwaliteit (ook de letterstyle) en jullie vergeten nog de 'chaos' op Zuid 2 daarna =)
En trouwens, er is geen club die het zo groot organiseert. De tifo-acties in Rotterdam-Zuid zijn jaarlijks - op Ajax na wordt er zelden een georganiseerd - een lachertje natuurlijk.
Je bedoelt zoiets als dit?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met die choreo was inderdaad weinig mis, mooi en degelijk. Maar 'degelijk' is voor de wedstrijd van het jaar toch wel wat weinig. Die actie met dat doek met die Griekse tempel (ook eens bij een klassieker in de Arena) vond ik indrukwekkender dan deze. Hoewel die, zover ik me herinner, qua omvang kleiner was dan de actie van vanmiddag.
Bij Twente, Groningen en Heerenveen zijn ook weleens een stadionbrede choreografieën gehouden. De Arena is natuurlijk groter, maar relatief gezien (in verhouding tot de maat van het stadion dus) wordt het zeker wel bij andere Nederlandse clubs ook zo groot georganiseerd. Het is niet meer zo'n indrukwekkend kunstje om je hele stadion aan een choreo mee te laten doen als het een aantal jaar geleden was. Zover zijn we in Nederland inmiddels wel gekomen met z'n allen. Hebben jullie niet op het verkeerde paard gewed door te gaan voor omvang i.p.v. uitstraling (een doek met getekende afbeelding)? Ik vermoed dat dat laatste een stuk indrukwekkender was geweest.
Het is een mooie actie op meerdere fronten, maar hij springt er niet uit. En dat had in een wedstrijd die er qua affiche wél uitspring wel verwacht mogen worden.
dat lettertype vind ik erg mooi ja, komt alleen op het doek met Amsterdam een stuk beter uit dan op die doeken met grote lettersquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
komt misschien ook omdat veel van onze supporters het grote onzin vinden, daardoor heeft het TIFO team er ook minder zin in denk ikquote:En trouwens, er is geen club die het zo groot organiseert. De tifo-acties in Rotterdam-Zuid zijn jaarlijks - op Ajax na wordt er zelden een georganiseerd - een lachertje natuurlijk.
is dat nou een ingehuurde zanger links?quote:
quote:
Wat lul je nou slap met je verkeerde paard?! Het was toch gewoon een goede actie. Moet het elke keer baanbrekend zijn ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hebben jullie niet op het verkeerde paard gewed door te gaan voor omvang i.p.v. uitstraling (een doek met getekende afbeelding)? Ik vermoed dat dat laatste een stuk indrukwekkender was geweest.
Eens, er valt buiten wat clubkleuren genoeg origineels te bedenken, ook op het gebied van choreo's.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met die choreo was inderdaad weinig mis, mooi en degelijk. Maar 'degelijk' is voor de wedstrijd van het jaar toch wel wat weinig. Die actie met dat doek met die Griekse tempel (ook eens bij een klassieker in de Arena) vond ik indrukwekkender dan deze. Hoewel die, zover ik me herinner, qua omvang kleiner was dan de actie van vanmiddag.
Bij Twente, Groningen en Heerenveen zijn ook weleens een stadionbrede choreografieën gehouden. De Arena is natuurlijk groter, maar relatief gezien (in verhouding tot de maat van het stadion dus) wordt het zeker wel bij andere Nederlandse clubs ook zo groot georganiseerd. Het is niet meer zo'n indrukwekkend kunstje om je hele stadion aan een choreo mee te laten doen als het een aantal jaar geleden was. Zover zijn we in Nederland inmiddels wel gekomen met z'n allen. Hebben jullie niet op het verkeerde paard gewed door te gaan voor omvang i.p.v. uitstraling (een doek met getekende afbeelding)? Ik vermoed dat dat laatste een stuk indrukwekkender was geweest.
Het is een mooie actie op meerdere fronten, maar hij springt er niet uit. En dat had in een wedstrijd die er qua affiche wél uitspring wel verwacht mogen worden.
O. staat er ook weer leuk op met z'n micquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
(pannenkoekenman rechts)
[ afbeelding ]
Je had kunnen lezen dat ik het ook wel een goede actie vond. Maar we zijn het er dus over eens dat het niet baanbrekend was. Je moet de kritiek wel in perspectief zien want er zijn genoeg andere clubs waar helemaal niks gebeurt, maar van Ajax mag in de wedstrijd van het jaar wel meer verwacht worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:21 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap met je verkeerde paard?! Het was toch gewoon een goede actie. Moet het elke keer baanbrekend zijn ofzo.
Nu denk je (weer) in beperkingen en niet in mogelijkheden.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef firecow het volgende:
Klopt.... Alleen zoals je ziet is het bij dat stadion het een stuk makkelijker.., Aangezien je 1 grote ronde ring tot je beschikking heb zonder trappen etc
Ken jij die ingehuurde zanger?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
O. staat er ook weer leuk op met z'n mic
Dus jij vindt het niet mooi? Nou ja, kan, maar ik vind het wel een mooie actie. Smaken verschillen gelukkigquote:
Wat staat er op dat shirt van de southpark poppetje met zijn stone island petje op je avatarquote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
O. staat er ook weer leuk op met z'n mic
"AZ Kampioenuhhh"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Mascleta het volgende:
Wat staat er op dat shirt van de southpark poppetje met zijn stone island petje op je avatar
zit een punt in je linkquote:
Zelfs toen werkte de Capo al met microfoons, dus wat zeuren de mensen hier?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef TC03 het volgende:
Ook in Duitsland hebben ze aardige TIFO-acties.
quote:Volendam, Fiorentina en De Graafschap geen TIFO
February 17th, 2009
Naar aanleiding van het stelselmatig afsteken van vuurwerk heeft Ajax een stop van drie thuiswedstrijden ingezet op het gebruik te maken van de faciliteiten die Ajax VAK410 biedt. De maatregel komt niet onaangekondigd, in een maandelijkse meeting tussen Ajax en VAK410 is dit uitvoerig besproken. VAK410 heeft dit bericht destijds verder intern gecommuniceerd naar verschillende groeperingen.
Concreet betekent dit dat er tijdens de thuiswedstrijden tegen Volendam, Fiorentina en De Graafschap er geen TIFO georganiseerd kan worden. Ook kan er geen gebruik gemaakt worden van het podium en de geluidsinstallatie. Daarnaast worden enkele andere faciliteiten stop gezet.
VAK410
Sowieso lekker boeiend wat supporters van andere clubs van ons vinden. Ons mogen ze toch nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfs toen werkte de Capo al met microfoons, dus wat zeuren de mensen hier?
wat heb ik me kapot lopen ergeren aan die lui gister. als AZ een corner kreeg of een vrij trap dan ging heel dat stadion proberen om in de maat te klappen met die kartonnen gevallen..... DRAMAquote:
omgquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Sieps het volgende:
FC Twente - FC Groningen
Heb nog geen foto kunnen vinden van de actie van Groningen maar dat zag er ook wel aardig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |