sfeervol tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelopen vrijdag hadden ze bij ons ook van die dingen op alle stoeltjes gelegd...
Jij het hele stadion af struinen en die dingen pakken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelopen vrijdag hadden ze bij ons ook van die dingen op alle stoeltjes gelegd...
Heb een kaart voor de Noordtribune, en deze week een extra levensverzekering afgesloten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd wat er zondag in Groningen gaat plaatsvinden.
Je verwart me met de 'nieuwe M-Side' zo te lezen. Tegenwoordig zitten er zoveel van die kleine mennekes om ons heen dat die dingen inderdaad wegvlogen. Toen ik in de rust een gehaktbal was halen, was ik bij terugkomst niet bepaald blij verrast met het feit dat zelfs het kartonnen vel dat ik gebruikte als stoel-onderlegger was ingenomen door een amper 10-jarig grootbekkiequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij het hele stadion af struinen en die dingen pakken.![]()
Dat ja..quote:
dat kwam omdat ik net mijn bier kreeg. maar ja wou beide kanten laten zien heb helaas niet de mogelijkheid het beide tegelijk op beeld te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Jammer dat die filmer op youtube geen keus kan maken tussen links of rechts en dan in het midden blijft hangen.![]()
Maar wel errug lekker. Kan me herinneren dat NAC bij een vorige keer vantevoren al aanbood de boete te betalen, gaat men nu ook nog actief sv's uitdelen of vindt Mommers het allemaal wel mooi?
voor m'n volgende sinterklaasgedicht moet ik niet in Nijmegen wezen, geloof ik...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef Strooper het volgende:
Doekje van NEC gister:
[ afbeelding ]
''Op weg naar Hamburg of Veendam, wie is de trots van Gelderland nou?''
En nee, het uitvak zat niet vol want we mogen al jaren maar 860 man meenemen.
nicequote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Vak G
Nog wat extra foto's:
http://www.bredalocos.nl/(...)ningen-pagina-1.html
Is idd ook geen Tifo daarvoor heb je meer nodig. en er mag al niet veel meer in de derby ( op tifogebied ) dus dat maakt het ook al lastiger.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef Strooper het volgende:
Had natuurlijk "wie is nou de trots van Gelderland?" moeten zijn. Stomme fout van ze.
Maar nog altijd beter dan de Vitesse 'tifo':
[ afbeelding ]
![]()
Echt zo vet hequote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Vak G
Nog wat extra foto's:
http://www.bredalocos.nl/(...)ningen-pagina-1.html
blijft inderdaad het mooiste jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt zo vet he![]()
Alle megadoeken en choreo's ten spijt, dit zijn en blijven gewoon de mooiste opkomsten van het voetbal.
Alleen een beetje jammer dat het niet meer mag en dat de knvb er altijd een boete voor geeft
fakkels kun je op verschillende manieren naar binnen krijgen hoorquote:Wordt er bij NAC niet gecontroleerd bij de ingangen eigenlijk?
Naar binnen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
blijft inderdaad het mooiste ja
[..]
fakkels kun je op verschillende manieren naar binnen krijgen hoor
Ja, hehe. Dat is dan wel weer jammer. Beetje dom ook om de fakkel recht onder de neus van stewards af te steken en dan niet doorgeven... Maar het plaatje is leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:56 schreef denthemen het volgende:
Je moet er wel even bij zeggen dat dit na de afgekeurde goal was
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Waarom gebeurd hier in Nederland eigenlijk zo weinig mee? Als het goed gebeurd ziet het er zo fokking vet uit.
Mooi gezicht inderdaad.quote:
Ik denk dat de voornaamste reden ook geld is. Veel supportersverenigingen krijgen naar mijn vermoeden niet of nauwelijks geld toegespeeld van de eigen aanhang en/of club.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mooi gezicht inderdaad.
Maarja al dat spul moet wel aan de veiligheidseisen voldoen enzo. In het buitenland kijken ze daar volgens mij wat minder naar.
Zo'n banner is volgens mij het geld ook niet. Ik ga zelf regelmatig naar Dortmund en als je ziet hoeveel mensen daar een banner of vlaggen hebben. Voor een tientje koop je al een fatsoenlijke vlag en een banner zal ook niet zo duur zijn. Denk dat het in Nederland inderdaad meer met de veilligheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat de voornaamste reden ook geld is. Veel supportersverenigingen krijgen naar mijn vermoeden niet of nauwelijks geld toegespeeld van de eigen aanhang en/of club.
Vooral de tijd die het kost om het te maken. Veiligheid valt best mee, impregneren hoeft niet veel tijd te kosten. Het verven van een bannertje kost al gauw een half uur, afhankelijk van hoe gedetaillleerd de afbeelding is. Vervolgens naaien van de zoom waar de stokken in kunnen. Voor zelfgemaakte vlaggen geldt hetzelfde, al kost daar het naaien nog meer tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Marioow het volgende:
[..]
Zo'n banner is volgens mij het geld ook niet. Ik ga zelf regelmatig naar Dortmund en als je ziet hoeveel mensen daar een banner of vlaggen hebben. Voor een tientje koop je al een fatsoenlijke vlag en een banner zal ook niet zo duur zijn. Denk dat het in Nederland inderdaad meer met de veilligheid te maken heeft.
Ik heb ook heel weinig met choreo, ik vind het zo'n gemaakte sfeer. Liever ZELFGEMAAKTE vlaggen en vuurwerk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef Superheld het volgende:
Beter fakkels/vuurwerk, kost je maar een paar euro p.s.
Tenzei ze je pakken whehe.
Ja de verrassing is er nu wel uitquote:Op zondag 15 februari 2009 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vindt hem niet echt bijzonder eigenlijk. Beetje hetzelfde als wat ze al een paar keer gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |