Jullie hebben toch de ambitie om tot de grote jongens te behoren? Stel je dan ook zo in en weet dat je beste spelers in NL toch vertrekken naar grotere clubs. Huilliesquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Als Wielaart in de zomer was weggegaan, had ik er minder problemen mee gehad. Laat ik het zo dan zeggen.
En ff over het laatste. Zo groot is ajax niet meer! Maar goed, dat weten jullie zelf ook wel.
uefacup finalequote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie een doek met Eindhoven er op staan
Sevilla won de UEFA Cup in Eindhoven van Boro.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie een doek met Eindhoven er op staan
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
uefacup finale
(Sevilla - Middlesbrough)
quote:
En die UFO, is dat het Evoluon?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Er staan zelfs herenhuizen op. Of iig, dat was de bedoeling en de gedachte bij 'Eindhoven' (/Nederland)
Nu je het zegtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En die UFO, is dat het Evoluon?Dan hebben ze zich er zowaar nog in verdiept ook.
Even Eindhoven gewikipediaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En die UFO, is dat het Evoluon?Dan hebben ze zich er zowaar nog in verdiept ook.
De Kennedytoren staat er zelfs op, zelfs die is over de grens bekend blijkbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich is zo'n ding wel handig is het -10 is en je handen er af vriezen als je geen handschoenen aan hebt. Dan kun je op deze manier toch noh klappen. Ook kun je vervelende medesupporters die voor je zitten een corrigerende tik geven...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:36 schreef MaxPower het volgende:
heerlijk hoe iedereen daar emotieloos staat te klapperen... tering wat een treurnis.
hehequote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
wat een stel zwakzinnigen bij elkaar zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |