of-topic:quote:
Die gingen allemaal naar het buitenland. Die buitenlandse clubs concureren niet met ajax om de landstitel of plaatsing voor CL of Uefa. Snappie?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
of-topic:
Wij willen Wielaert, Elia, Sulejmani, Suarez en Huntelaar. Omdat bij ons Zlatan, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, De Jong, Trabelsi, Maxwell, Van der Meijde ook werden weggekocht en er nu al aan Suarez wordt getrokken. Bij ons werkt het precies hetzelfde, hebben wij eindelijk ook weer eens een leuk team. Wordt je beste speler gehaald door een grotere club.
wat willen jullie niet snappen?
En blijf dan ook met je gore poten af van Wisgerhof![]()
hypocriet doekje..
Wat heeft Ajax daar mee te maken? Lekker boeiend zeg, Twente verkoopt en de speler(s) wil(len) toch naar Ajax?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef need2009 het volgende:
[..]
Die gingen allemaal naar het buitenland. Die buitenlandse clubs concureren niet met ajax om de landstitel of plaatsing voor CL of Uefa. Snappie?
Lekker boeiend? Stel je voor; Nac staat er net zo voor als Twente met de winterstop. Ajax komt langs en maakt de kop gek van 2 spelbepalers van Nac. Maar jij zegt natuurlijk, laat ze toch lekker gaan!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax daar mee te maken? Lekker boeiend zeg, Twente verkoopt en de speler(s) wil(len) toch naar Ajax?
Als Suarez bijtekent en zegt dat ie Ajax trouw blijft, en 3 weken later vertrokken is, hang jij bij de volgende wedstrijd een spandoekje op?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik zag vanmiddag in Nijmegen spandoeken voor Wisgerhof. Zo kan het blijkbaar ook.
Ik snap dat je er niet blij mee bent, zou ik ook niet zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Lekker boeiend? Stel je voor; Nac staat er net zo voor als Twente met de winterstop. Ajax komt langs en maakt de kop gek van 2 spelbepalers van Nac. Maar jij zegt natuurlijk, laat ze toch lekker gaan!
Spandoeken, tifo, vuurwerk, de hele mikmak.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef need2009 het volgende:
[..]
Als Suarez bijtekent en zegt dat ie Ajax trouw blijft, en 3 weken later vertrokken is, hang jij bij de volgende wedstrijd een spandoekje op?
Tuurlijk ik geloof je gelijk, als de transfer in de zomer is.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Spandoeken, tifo, vuurwerk, de hele mikmak.
Ik ben realistisch genoeg om te zien dat Suarez het eredivisie niveau ontgroeid is (net als bij Sneijder destijds die ook zou blijven).
Hij geeft toch ook een voorbeeld met Sneijder? Die heeft ook een mooi afscheid gehad terwijl hij eigenlijk zei dat hij zou blijven.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik geloof je gelijk, als de transfer in de zomer is.
Als Wielaart in de zomer was weggegaan, had ik er minder problemen mee gehad. Laat ik het zo dan zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij geeft toch ook een voorbeeld met Sneijder? Die heeft ook een mooi afscheid gehad terwijl hij eigenlijk zei dat hij zou blijven.
Boehoe, het grote Ajax heeft een speler van ons gekocht? Het is niet eerlijk
Foto 1 is een leuke. Al ziet het ULT en RAS er wat raar uit zo. Foto 2 is natuurlijk weer de zieligheid ten top. Huiliegedragquote:
Jullie hebben toch de ambitie om tot de grote jongens te behoren? Stel je dan ook zo in en weet dat je beste spelers in NL toch vertrekken naar grotere clubs. Huilliesquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Als Wielaart in de zomer was weggegaan, had ik er minder problemen mee gehad. Laat ik het zo dan zeggen.
En ff over het laatste. Zo groot is ajax niet meer! Maar goed, dat weten jullie zelf ook wel.
uefacup finalequote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie een doek met Eindhoven er op staan
Sevilla won de UEFA Cup in Eindhoven van Boro.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie een doek met Eindhoven er op staan
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
uefacup finale
(Sevilla - Middlesbrough)
quote:
En die UFO, is dat het Evoluon?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Er staan zelfs herenhuizen op. Of iig, dat was de bedoeling en de gedachte bij 'Eindhoven' (/Nederland)
Nu je het zegtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En die UFO, is dat het Evoluon?Dan hebben ze zich er zowaar nog in verdiept ook.
Even Eindhoven gewikipediaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En die UFO, is dat het Evoluon?Dan hebben ze zich er zowaar nog in verdiept ook.
De Kennedytoren staat er zelfs op, zelfs die is over de grens bekend blijkbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |