Wat dacht je ervan gewoon te weigeren de telefoon af te geven... Enige wat die dan nog kan is je de les uitsturen, maar moreel heb je wel gewonnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Kahlen het volgende:
Ik kwam op een ander forum nog een tip tegen: zorg als je wil bellen / sms'en in de klas dat je een oude telefoon bij je hebt, als je je telefoon moet inleveren geef je de oude telefoon.
Je moet wel heel verslaafd aan bellen zijn wil je dit gaan doen, maar dat terzijde.
Enkel ziekenhuisen met verouderde infrastructuur & toestellen. In België mag je op alle grote ziekenhuizen gewoon bellen, mits je 1 meter van de toestellen weg blijft (en dan nog maakt dat eigenlijk niet eens uit). Er hangen bij ons zelfs antennes om het bereik voor je GSM te verbeteren in het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef 2cv het volgende:
In ziekenhuizen mag je ook niet bellen. Wel een beetje logisch, maar ook vervelend.
Tot je in de kamer van de artsen en zusters komt dan blijken er ineens tientallen telefoons rond te slingeren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef 2cv het volgende:
In ziekenhuizen mag je ook niet bellen. Wel een beetje logisch, maar ook vervelend.
DECT toestellen zijn geen GSM's (en het verschil kan je niet zien)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tot je in de kamer van de artsen en zusters komt dan blijken er ineens tientallen telefoons rond te slingeren.
Zucht, er liggen gewoon tientallen GSM's. Hun eigen telefoons! Sterker nog als ik mijn artsenvriendjes overdag bel dan krijg ik ze gewoon aan de lijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DECT toestellen zijn geen GSM's (en het verschil kan je niet zien)
je mag in het ziekenhuis hier gewoon je mobiel aanhouden, paa jaar terug nog niet. Toen mijn zoon geboren werd heb ik gevraagd of ik met mijn mobiel mocht bellen (stond namelijk ook een vast toestel op die kamer) en dat mocht gewoon.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zucht, er liggen gewoon tientallen GSM's. Hun eigen telefoons! Sterker nog als ik mijn artsenvriendjes overdag bel dan krijg ik ze gewoon aan de lijn.
Who cares, de storing door straling van DEC telefoons blijkt vaak nog vervelender te zijn dan die van GSM's Ondanks dat ze minder vermogen nodig zouden hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DECT toestellen zijn geen GSM's (en het verschil kan je niet zien)
Dat je vaak niet in een heel ziekenhuis mag bellen is gewoon om een lijn te trekken. Als je zegt 'hier wel, daar niet' vergissen mensen zich of hebben er lak aan en zeggen dat ze dachten dat het hier juist wel mocht. Eigenlijk is het zo dat je niet te dicht bij gevoelige apparatuur mag bellen, zoals bij de hartbewaking.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zucht, er liggen gewoon tientallen GSM's. Hun eigen telefoons! Sterker nog als ik mijn artsenvriendjes overdag bel dan krijg ik ze gewoon aan de lijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Kahlen het volgende:
Ze gaven wel aan dat op een paar plekken in het ziekenhuis niet met een mobiel gebeld mocht worden, maar ik ben kwijt waar dat was.
quote:Beroep: Verpleegster
Ja, ik ga op fok alles naar waarheid invullenquote:
Dus die foto in je fobo, dat ben jij dus ook niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef Kahlen het volgende:
Ja, ik ga op fok alles naar waarheid invullen
Zal je nooit achterkomen schatquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus die foto in je fobo, dat ben jij dus ook niet?![]()
![]()
En je heet ook geen Saskia Elise?
2
Een vrouw die de waarheid spreektquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ja, ik ga op fok alles naar waarheid invullen
Sommige ziekenhuizen worden wel wat soepeler.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef blaatertje het volgende:
Dat je vaak niet in een heel ziekenhuis mag bellen is gewoon om een lijn te trekken. Als je zegt 'hier wel, daar niet' vergissen mensen zich of hebben er lak aan en zeggen dat ze dachten dat het hier juist wel mocht. Eigenlijk is het zo dat je niet te dicht bij gevoelige apparatuur mag bellen, zoals bij de hartbewaking.
welke apparaten gaat het om ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:11 schreef klipper het volgende:
Maar het is inderdaad zo dat het vooral bij bepaalde apparaten liever geen mobiel gebruik of aan hebben in de buurt ervan.
hij pakte het van mijn schoot af:|. Ik heb niks gegeven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef scrumple het volgende:
Je hebt je telefoon vrijwillig afgegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |