ik vinnut ook cool, drom een schaamteloze tvp!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef vaagsel het volgende:
Ben ik de enige die het mooi vindt dat een 17 jarige scholier zoekt naar juridische middelen om dit aan te vechten?
Supermooi toch als hij deze week het kantoor van de rector binnenwalst met het wetboek onder zijn arm om zijn mobiel terug te eisen? Mooi staaltje "zelfstandig leren" wat het VWO zijn leerlingen toch aan probeert te leren..
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef vaagsel het volgende:
Ben ik de enige die het mooi vindt dat een 17 jarige scholier zoekt naar juridische middelen om dit aan te vechten?
Supermooi toch als hij deze week het kantoor van de rector binnenwalst met het wetboek onder zijn arm om zijn mobiel terug te eisen? Mooi staaltje "zelfstandig leren" wat het VWO zijn leerlingen toch aan probeert te leren..
Die afspraak hebben we met zijn allen gemaakt en gemaakte afspraken kom je na. Kennelijk vind jij dat vreemd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef iBolt het volgende:
@hierboven je moet wel geschift zijn een taart te gaan kopen dan...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef GlowMouse het volgende:
Art. 5:2 BW, de revindicatie:
[..]
De vraag is dus of de school recht heeft op het houden van de gsm. En dat staat hier te lezen:
[..]
Bij een eerste overtreding lijkt het me disproportioneel om een gsm langer dan een dag vast te houden. De vraag is hoe je je recht gaat halen.
Kennelijk begrijp je het niet. Daar kan ik niks aan veranderen, maar een poging:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef iBolt het volgende:
de ov raad schrijft niet de wet voor dame
Oeh, goed dat je het zegt! Even declareren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
6 dagen je telefoon kwijt![]()
Lijkt me dat iemand toch verantwoordelijk is voor die zes dagen loze abonnementskosten.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb vandaag m'n telefoon teruggekregen en ben over de juridische kant van dit verhaal begonnen. Ze zei dat ze de telefoon niet toeëigenen maar alleen tijdelijk voor jou in bewaring nemen, de telefoon blijft dus van jou.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oeh, goed dat je het zegt! Even declareren!
Dat is je post ook aan te zien jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:52 schreef kweek89 het volgende:
mijn hemel, ik heb mijn hele middelbare school door gebelt en gesmst tijdens de les...
En de keerzijde is nog fraaier, als een dief niet bereid is afstand te doen van het gestolene, kun je vooralsnog fluiten naar je eigendomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef Roy_T het volgende:Mooi verweer voor iedere dief: "ik hield het alleen in bewaring, het is feitelijk nog eigendom van het slachtoffer"
In bewaring nemen moet echt wel met jouw toestemming. En dat is een discutabel punt. Want je bent er ter plekke niet mee akkoord gegaan...maar doordat je er op school zit ga je wellicht wel akkoord met het HR, waar dat in staat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hoi!
Heb vandaag m'n telefoon teruggekregen en ben over de juridische kant van dit verhaal begonnen. Ze zei dat ze de telefoon niet toeëigenen maar alleen tijdelijk voor jou in bewaring nemen, de telefoon blijft dus van jou. Beetje scheve redenering als je het mij vraagt maargoed, TS is weer mobiel.
En dan zegt hij nee, en dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Synthesist het volgende:
Je bent gewoon een bange loser als je bezit afstaat. Ga naar die docent en zeg dat je hem binnen 5 minuten terug wilt hebben.
Volgende keer maar gelijk aangifte doen van diefstal dan maar. Met de smeris aan je zijde had je het toestel al lang terug gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hoi!
Heb vandaag m'n telefoon teruggekregen en ben over de juridische kant van dit verhaal begonnen. Ze zei dat ze de telefoon niet toeëigenen maar alleen tijdelijk voor jou in bewaring nemen, de telefoon blijft dus van jou. Beetje scheve redenering als je het mij vraagt maargoed, TS is weer mobiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |