Zoontje lief heeft meer last van dat hij zijn handjes niet kan thuis houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En naast de gang ook op MD ;-).
Nee, ik bedoel maar, ik wil best wel weten of Ronnybonnyboy B net zo los(s)lippig is als zijn zoon, als ie nuchter is. We weten al hoe Ron is als ie dronken is. Dagelijks, namelijk
NOOOOOOOOOOOOOOOOOORTJEquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Raad eens wie haar radio heel veel harder zet?
Uhhm. Geen idee. Hint?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Raad eens wie haar radio heel veel harder zet?
Neem aan dat het een invalbeurt is zoals altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Over 3 dagen: Vrijdag Freaknacht met Michiel ipv Giel. (14 feb 2009) (Is dit dan altijd, of een keer?)
je moet ergens naar kunnen verlangen , dus af en toe moet je michiel het niet laten doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Over 3 dagen: Vrijdag Freaknacht met Michiel ipv Giel. (14 feb 2009) (Is dit dan altijd, of een keer?)
Een keer, denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Invalbeurt, Giel kan komende vrijdagnacht niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Is er eigenlijk een sociale netwerksite waar jij wél een profiel hebt? Last.fm bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een keer, denk ik.
Als het voor altijd is, dan zet ik daar graag even een krabbeltje voor op een petitie ;-)
Dus niet op dat kuthyves.
Ik had Last.FM. Maar sinds de scrobbler mn Winamp naar de gallemiezen hielp, gebruik ik het niet meer. Daardoor ben ik ook mn username vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een sociale netwerksite waar jij wél een profiel hebt? Last.fm bijvoorbeeld?
Heyquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
After Forever uit elkaar
![]()
Was vorige week al bekentquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stopt after forever nu ook al, wat voor muziekvirus dwaalt er rond.
Kane?! Kane?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wekelijks item maken, deze week zijn gestopt ............
Dacht erook al aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat heeft deze meid een.... zachte en wollige stem?
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....quote:
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooterquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....
Precies!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |