Was vorige week al bekentquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stopt after forever nu ook al, wat voor muziekvirus dwaalt er rond.
Kane?! Kane?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wekelijks item maken, deze week zijn gestopt ............
Dacht erook al aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat heeft deze meid een.... zachte en wollige stem?
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....quote:
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooterquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....
Precies!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |