Was vorige week al bekentquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stopt after forever nu ook al, wat voor muziekvirus dwaalt er rond.
Kane?! Kane?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wekelijks item maken, deze week zijn gestopt ............
Dacht erook al aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat heeft deze meid een.... zachte en wollige stem?
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....quote:
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooterquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....
Precies!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hij wel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Diieeeeee hebben we dan weer net nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog 3 maanden, dan ik ook een 2 persoonsbad
Ben je er ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Maar Zwolle heeft inderdaad best een aardig team hoor
. Zwolle speelt trouwens in de ZBC hal (Ossenkamp 5). Schijnt een vrij leuke locatie te zijn.
Ik nu ook niet, alleen een douchequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Diieeeeee hebben we dan weer net niet
Met een beetje gezellig proppen kunnen er wel vier personen in mijn bed. Eh, badquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Diieeeeee hebben we dan weer net niet
Nope, want Zwolle speelt morgen in Grunn (Martiniplaza) en ik weet nog niet helemaal zeker of ik zal gaan. Bekijk ik morgen even, maar ben toch in de buurt.. sluit het dus niet uitquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Spaceman!
Nog een maandje wachten op het concert...
Kortom jij wordt overbodig met je 3fmfan op dat gebiedquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en binnenkort is er dus een Last.FM profiel waar alle tracks die 3FM draait op komen te staan. De techniek heb ik vandaag af gekregen, alleen nog even wachten op de juiste username en resultaten van de eerste dagen proefdraaien.
Nee hoor, want Last.FM heeft veel minder statistieken op dat gebied, en werkt ook sowieso veel onhandiger.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom jij wordt overbodig met je 3fmfan op dat gebied
Brenda?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Ik had 'em al. Dank.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brenda = Brennel en visaversa
quote:
TheZapster wil vast graag helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doei
in een ultieme poging twee ratten met een kronkel in de kop bij de rest te zetten vlogen de haren in t rond hier...ben dr klaar mee, die twee sjaggies gaan over twee weken naar de ballenknipper
Valt dat wel goed met alle mannen hier??quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doei
in een ultieme poging twee ratten met een kronkel in de kop bij de rest te zetten vlogen de haren in t rond hier...ben dr klaar mee, die twee sjaggies gaan over twee weken naar de ballenknipper
durft ie niet denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
TheZapster wil vast graag helpen.
jammer danquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Valt dat wel goed met alle mannen hier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind het wel jammer dat ze niet naar the Prodigy gaat...ja de zwarte markt profiteert er goed van , van de schaarse kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je waar ik me ok aan erger...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja de zwarte markt profiteert er goed van , van de schaarse kaartjes
ik heb n heilige rat van Brenda gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Straks willen ze je nog allemaal aanraken ook.
doe het soms ook hoor, is niet heel veel duurder dan 8*3,75 per uur betalen hartje centrum utrechtquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weet je waar ik me ok aan erger...
1 van mn collega's geeft niet zo om geld.Zoals laatst had ie n boete voor verkeerd parkeren..hij wist dat ie zijn oto verkeerd had gezet en dat het m 35 euri zou kosten...
Toen hij ging kijken en er ook echt n boete onder de wisser zat zei ie:"Och tis maar 35 euro"
Daar kan ik altijd best slecht tegen
jamaar hij WIST dat ie daar verkeerd stond, en dat ie alle tijd had om m weg te halen, de verordening gaat pas om 11u in daar en hij bleef maar hangen en treuzelen op t werkquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe het soms ook hoor, is niet heel veel duurder dan 8*3,75 per uur betalen hartje centrum utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |