Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Anders luister ik niet de hele dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Griepjes in de zomer , komt weinig voor
Gevalletje norovirus wellicht. Kan altijd voorkomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
Dat is zwaar irritantquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
in sommige gevallen zeer zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar toch
norovirus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is es , is volop in het nieuws geweest.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!
het was een suggestie, onze zoon had het volgens de huisarts, vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is , is volop in het nieuws geweest.
Een dag heeft 24 uur, dus je kunt er nog wat bij zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef on_air het volgende:
The horror. Ik mag eigen playlist maken en meenemen naar mijn eigen Bday Party.
Eerste selectie: 11u muziek... en dat is pas tot 'Q'...
Is dat niet zo'n WC blok verfrisser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom heb ik zo zin in atlantic ocean - waterfalls
Seriously... dit is een issue.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een dag heeft 24 uur, dus je kunt er nog wat bij zetten.
het is wel verfrissendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n WC blok verfrisesrs ?
Toch niet die Jody hè..?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Jody te gast in het EkStra weekend? uuhhm, lijkt mij absoluut geen leuke gast...
Wasda?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gevalletje norovirus wellicht. Kan altijd voorkomen. Heb zelf een jaar of wat geleden ook in mei/juni gehad.
Die valt écht in die categorie ja. Heeft ie na dat hitje van jaren geleden nog wat noemenswaardigs gedaan behalve wat frunniken met deze of gene en dat is eik al niet noemenswaardigquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bernal, gaan we nu ook al uitgerancheerde C artiesten vragen
dan had ik mijn hyves lidmaatschap met hem opgezegdquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Que si que no?
Het zou pas een drama worden als Tjibbe Jordy had geregeld.
Hahaha. Ik had mijn hyves lidmaatschap sowieso al lang geleden opgezet. Nog sterker: ik heb geen hyves!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan had ik mijn hyves lidmaatschap met hem opgezegd
Totaal niet interessant dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jody Bernal werd geboren in Bogota, Colombia. Toen hij zes maanden was, werd hij door een Nederlandse familie geadopteerd. Hij groeide op in Delft, waar hij lid werd van het jongenskoor de Buddy's.
In 1999 bracht hij een bezoek aan zijn biologische familie in Colombia. Als afscheidscadeau kreeg hij een cd met Spaanstalige nummers. Eén van deze nummers was Que si, que no. Jody Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een RTL 4-talentenjacht, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparades. Het was toen 15 weken lang de bestverkochte single; een record dat tot op de dag van vandaag niet gebroken is. Tegelijk komt ook zijn tweede single in de hitlijsten en bereikt die single ook een gouden status.
Na twee jaar neemt de populariteit van Jody Bernal af. Maar in 2006 maakte hij een comeback met zijn deelname aan het SBS 6-programma Sterren dansen op het ijs. Hij scoorde wekelijks hoog in dat programma en groeide uit tot een publiekslieveling. Hij verloor in de finale echter van Hein Vergeer, maar kreeg wel een contract aangeboden bij Holiday on Ice. Hij schaatste hierdoor mee in hun "Fantasy"-show.
Verder vertolkte Jody de rol van Joe in de musical Fame, die vanaf september 2007 in de theaters te zien is.
In januari 2008 deed hij mee aan de Nationale IQ-test. Hieruit kwam naar voren dat hij een IQ van 96 heeft. In mei van datzelfde jaar bracht hij een comebacksingle uit dat bovenaan in de tipparade kwam.
[bewerk]
Bij 00's Request mag het :-)quote:
Wie weet is Jody bij EW wel een hele leuke gast, inderdaad.quote:
Nee, dat meen je fucking nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bernal, gaan we nu ook al uitgerancheerde C artiesten vragen
Stop er wat bier in, en hopelijk komen de genante uitspraken weer vanzelf bij hemquote:
Dacht alquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
In januari 2008 deed hij mee aan de Nationale IQ-test. Hieruit kwam naar voren dat hij een IQ van 96 heeft.
Gast, die gozer staat elke week al op de gangquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wanneer komt Ronnybonnyboy B eens een keer te gast, trouwens?.
Nee joh, dit soort lui is vaak veel leuker. Die doorgebroken gasten die nog steeds megatours doen weet je toch wel wat ze doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn toch veel betere gasten te krijgen dan hij met een one day fly nummer
En naast de gang ook op MD ;-).quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gast, die gozer staat elke week al op de gang
..En bij C-artiesten ook: Zoveel mogelijk schnabbels halen bij die trieste zender: SBS 6quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee joh, dit soort lui is vaak veel leuker. Die doorgebroken gasten die nog steeds megatours doen weet je toch wel wat ze doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |