Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Anders luister ik niet de hele dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kan jij je een voelen met de topictitel
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Griepjes in de zomer , komt weinig voor
Gevalletje norovirus wellicht. Kan altijd voorkomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
Dat is zwaar irritantquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het echte buikgriep was, maar heb wel een week of twee vrijwel niks kunnen binnenhouden en aan het houtskool gezeten om... well... you know...
in sommige gevallen zeer zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen altijd dicht bij elkaar toch
norovirus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is es , is volop in het nieuws geweest.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het verwijderen met AntiNorthon. Gewoon even scannen, en je hebt geen last meer van virussen!
het was een suggestie, onze zoon had het volgens de huisarts, vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Google het is , is volop in het nieuws geweest.
Een dag heeft 24 uur, dus je kunt er nog wat bij zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef on_air het volgende:
The horror. Ik mag eigen playlist maken en meenemen naar mijn eigen Bday Party.
Eerste selectie: 11u muziek... en dat is pas tot 'Q'...
Is dat niet zo'n WC blok verfrisser?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom heb ik zo zin in atlantic ocean - waterfalls
Seriously... dit is een issue.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een dag heeft 24 uur, dus je kunt er nog wat bij zetten.
het is wel verfrissendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n WC blok verfrisesrs ?
Toch niet die Jody hè..?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Jody te gast in het EkStra weekend? uuhhm, lijkt mij absoluut geen leuke gast...
Wasda?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gevalletje norovirus wellicht. Kan altijd voorkomen. Heb zelf een jaar of wat geleden ook in mei/juni gehad.
Die valt écht in die categorie ja. Heeft ie na dat hitje van jaren geleden nog wat noemenswaardigs gedaan behalve wat frunniken met deze of gene en dat is eik al niet noemenswaardigquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bernal, gaan we nu ook al uitgerancheerde C artiesten vragen
dan had ik mijn hyves lidmaatschap met hem opgezegdquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Que si que no?
Het zou pas een drama worden als Tjibbe Jordy had geregeld.
Hahaha. Ik had mijn hyves lidmaatschap sowieso al lang geleden opgezet. Nog sterker: ik heb geen hyves!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan had ik mijn hyves lidmaatschap met hem opgezegd
Totaal niet interessant dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jody Bernal werd geboren in Bogota, Colombia. Toen hij zes maanden was, werd hij door een Nederlandse familie geadopteerd. Hij groeide op in Delft, waar hij lid werd van het jongenskoor de Buddy's.
In 1999 bracht hij een bezoek aan zijn biologische familie in Colombia. Als afscheidscadeau kreeg hij een cd met Spaanstalige nummers. Eén van deze nummers was Que si, que no. Jody Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een RTL 4-talentenjacht, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparades. Het was toen 15 weken lang de bestverkochte single; een record dat tot op de dag van vandaag niet gebroken is. Tegelijk komt ook zijn tweede single in de hitlijsten en bereikt die single ook een gouden status.
Na twee jaar neemt de populariteit van Jody Bernal af. Maar in 2006 maakte hij een comeback met zijn deelname aan het SBS 6-programma Sterren dansen op het ijs. Hij scoorde wekelijks hoog in dat programma en groeide uit tot een publiekslieveling. Hij verloor in de finale echter van Hein Vergeer, maar kreeg wel een contract aangeboden bij Holiday on Ice. Hij schaatste hierdoor mee in hun "Fantasy"-show.
Verder vertolkte Jody de rol van Joe in de musical Fame, die vanaf september 2007 in de theaters te zien is.
In januari 2008 deed hij mee aan de Nationale IQ-test. Hieruit kwam naar voren dat hij een IQ van 96 heeft. In mei van datzelfde jaar bracht hij een comebacksingle uit dat bovenaan in de tipparade kwam.
[bewerk]
Bij 00's Request mag het :-)quote:
Wie weet is Jody bij EW wel een hele leuke gast, inderdaad.quote:
Nee, dat meen je fucking nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bernal, gaan we nu ook al uitgerancheerde C artiesten vragen
Stop er wat bier in, en hopelijk komen de genante uitspraken weer vanzelf bij hemquote:
Dacht alquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
In januari 2008 deed hij mee aan de Nationale IQ-test. Hieruit kwam naar voren dat hij een IQ van 96 heeft.
Gast, die gozer staat elke week al op de gangquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wanneer komt Ronnybonnyboy B eens een keer te gast, trouwens?.
Nee joh, dit soort lui is vaak veel leuker. Die doorgebroken gasten die nog steeds megatours doen weet je toch wel wat ze doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn toch veel betere gasten te krijgen dan hij met een one day fly nummer
En naast de gang ook op MD ;-).quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gast, die gozer staat elke week al op de gang
..En bij C-artiesten ook: Zoveel mogelijk schnabbels halen bij die trieste zender: SBS 6quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee joh, dit soort lui is vaak veel leuker. Die doorgebroken gasten die nog steeds megatours doen weet je toch wel wat ze doen.
Zoontje lief heeft meer last van dat hij zijn handjes niet kan thuis houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En naast de gang ook op MD ;-).
Nee, ik bedoel maar, ik wil best wel weten of Ronnybonnyboy B net zo los(s)lippig is als zijn zoon, als ie nuchter is. We weten al hoe Ron is als ie dronken is. Dagelijks, namelijk
NOOOOOOOOOOOOOOOOOORTJEquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Raad eens wie haar radio heel veel harder zet?
Uhhm. Geen idee. Hint?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Raad eens wie haar radio heel veel harder zet?
Neem aan dat het een invalbeurt is zoals altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Over 3 dagen: Vrijdag Freaknacht met Michiel ipv Giel. (14 feb 2009) (Is dit dan altijd, of een keer?)
je moet ergens naar kunnen verlangen , dus af en toe moet je michiel het niet laten doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Over 3 dagen: Vrijdag Freaknacht met Michiel ipv Giel. (14 feb 2009) (Is dit dan altijd, of een keer?)
Een keer, denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Invalbeurt, Giel kan komende vrijdagnacht niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Is er eigenlijk een sociale netwerksite waar jij wél een profiel hebt? Last.fm bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een keer, denk ik.
Als het voor altijd is, dan zet ik daar graag even een krabbeltje voor op een petitie ;-)
Dus niet op dat kuthyves.
Ik had Last.FM. Maar sinds de scrobbler mn Winamp naar de gallemiezen hielp, gebruik ik het niet meer. Daardoor ben ik ook mn username vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een sociale netwerksite waar jij wél een profiel hebt? Last.fm bijvoorbeeld?
Heyquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
After Forever uit elkaar
![]()
Was vorige week al bekentquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stopt after forever nu ook al, wat voor muziekvirus dwaalt er rond.
Kane?! Kane?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wekelijks item maken, deze week zijn gestopt ............
Dacht erook al aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat heeft deze meid een.... zachte en wollige stem?
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....quote:
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooterquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Die gast uit Maastricht heeft een bad! Een freakin' bad!!
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cossie, kerel ! alles goud in het altijd gezellige Zwolle?! 2x raden welke basketbalclub morgen toch een pakslaag gaat krijgen van je vrienden uit Groningen....
Precies!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als die gast ook nog is goed kan masseren, stapt ze gelijk op de scooter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn mannetje! Die gasten zijn goooeeoed!!!!
Basketbalclub? Zit dat hier dan?.
Hij wel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Diieeeeee hebben we dan weer net nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog 3 maanden, dan ik ook een 2 persoonsbad
Ben je er ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Maar Zwolle heeft inderdaad best een aardig team hoor
. Zwolle speelt trouwens in de ZBC hal (Ossenkamp 5). Schijnt een vrij leuke locatie te zijn.
Ik nu ook niet, alleen een douchequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Diieeeeee hebben we dan weer net niet
Met een beetje gezellig proppen kunnen er wel vier personen in mijn bed. Eh, badquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Diieeeeee hebben we dan weer net niet
Nope, want Zwolle speelt morgen in Grunn (Martiniplaza) en ik weet nog niet helemaal zeker of ik zal gaan. Bekijk ik morgen even, maar ben toch in de buurt.. sluit het dus niet uitquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Spaceman!
Nog een maandje wachten op het concert...
Kortom jij wordt overbodig met je 3fmfan op dat gebiedquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en binnenkort is er dus een Last.FM profiel waar alle tracks die 3FM draait op komen te staan. De techniek heb ik vandaag af gekregen, alleen nog even wachten op de juiste username en resultaten van de eerste dagen proefdraaien.
Nee hoor, want Last.FM heeft veel minder statistieken op dat gebied, en werkt ook sowieso veel onhandiger.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom jij wordt overbodig met je 3fmfan op dat gebied
Brenda?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
BRENDA!!!
Ik had 'em al. Dank.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brenda = Brennel en visaversa
quote:
TheZapster wil vast graag helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doei
in een ultieme poging twee ratten met een kronkel in de kop bij de rest te zetten vlogen de haren in t rond hier...ben dr klaar mee, die twee sjaggies gaan over twee weken naar de ballenknipper
Valt dat wel goed met alle mannen hier??quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doei
in een ultieme poging twee ratten met een kronkel in de kop bij de rest te zetten vlogen de haren in t rond hier...ben dr klaar mee, die twee sjaggies gaan over twee weken naar de ballenknipper
durft ie niet denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
TheZapster wil vast graag helpen.
jammer danquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Valt dat wel goed met alle mannen hier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind het wel jammer dat ze niet naar the Prodigy gaat...ja de zwarte markt profiteert er goed van , van de schaarse kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je waar ik me ok aan erger...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja de zwarte markt profiteert er goed van , van de schaarse kaartjes
ik heb n heilige rat van Brenda gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Straks willen ze je nog allemaal aanraken ook.
doe het soms ook hoor, is niet heel veel duurder dan 8*3,75 per uur betalen hartje centrum utrechtquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weet je waar ik me ok aan erger...
1 van mn collega's geeft niet zo om geld.Zoals laatst had ie n boete voor verkeerd parkeren..hij wist dat ie zijn oto verkeerd had gezet en dat het m 35 euri zou kosten...
Toen hij ging kijken en er ook echt n boete onder de wisser zat zei ie:"Och tis maar 35 euro"
Daar kan ik altijd best slecht tegen
jamaar hij WIST dat ie daar verkeerd stond, en dat ie alle tijd had om m weg te halen, de verordening gaat pas om 11u in daar en hij bleef maar hangen en treuzelen op t werkquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe het soms ook hoor, is niet heel veel duurder dan 8*3,75 per uur betalen hartje centrum utrecht
Ohja, bij die BBQ bij Janientje!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb n heilige rat van Brenda gehad
oh edit...daar was Janne ook bij![]()
Paus Benedictus de Tweedequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb n heilige rat van Brenda gehad
oh edit...daar was Janne ook bij![]()
jahquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohja, bij die BBQ bij Janientje!!
Verkeerd parkeren doe je 9/10x bewustquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar hij WIST dat ie daar verkeerd stond, en dat ie alle tijd had om m weg te halen, de verordening gaat pas om 11u in daar en hij bleef maar hangen en treuzelen op t werk
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verkeerd parkeren doe je 9/10x bewust
Wij doen met zn tweeën boodschappen voor 35,- tot 40,- in de weekquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*grrr* zeg nou toch gewoon tegen me dat het idd een sukkel is dat ie zo met geld omgaat terwijl andere mensen een week moeten leven van 35 euri (ik niet gelukkig)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA The Asteroids Galaxy Tour
* schrikt wakker*quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA The Asteroids Galaxy Tour
Die is liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
beebiefoto van Janneke:
wooow!!! we kennen elkaar vanaf 2005 al
Moet denken aan die Abby Winters-filmpjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
beebiefoto van Janneke:
Mèn, dat voelt echt als eeeeuwen geleden!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
beebiefoto van Janneke:
Die andere tracks van AGT zijn ook erg nice. Album nog niet kunnen vinden helaas. Release in aprilquote:
neeeh nog nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mèn, dat voelt echt als eeeeuwen geleden!!
Had Karen toen wat met Alex?
Dit is voor mij echt de eerste kennismaking met die gasten, maar het smaakt absoluut naar meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die andere tracks van AGT zijn ook erg nice. Album nog niet kunnen vinden helaas. Release in april.
uh...?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet denken aan die Abby Winters-filmpjes.
Je zoekt vast verkeerd, ze had toen nog geen knalrood haar he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb jou echt op geneen foto staan
Fabchannel, je weetsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt de eerste kennismaking met die gasten, maar het smaakt absoluut naar meer.
Ik zal ook eens zoeken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb jou echt op geneen foto staan
Could almost run to Maastricht to get into the bath...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ietwat verlaat: ja. En ja, jij past er ook in.
* Roel_Jewel kraan vast opendraait.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Could almost run to Maastricht to get into the bath...
het is een sukkelquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*grrr* zeg nou toch gewoon tegen me dat het idd een sukkel is dat ie zo met geld omgaat terwijl andere mensen een week moeten leven van 35 euri (ik niet gelukkig)
En dan rent ze de badkamer inquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel kraan vast opendraait.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dan rent ze de badkamer in......................... en trekt de deur voor je neus dicht en doet m op slot
Aanklikken, dan op het adres in de adresbalk en dan op enterquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nope, ik krijg een berichtje dat ik er niet op kan...
Almost.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel kraan vast opendraait.
in tr? zal ff lief doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb een vet leuke tekening gemaakt voor de tekenwedstrijd, reageert er niemand!
Volgens de nieuwsbrief staat er nu ook een show van De Staat opquote:
Owquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Aanklikken, dan op het adres in de adresbalk en dan op enter
Brenda, Eliza en ik kennen elkaar via een rattenforum en kwamen met SR 2007 er achter dat we allen 3FM-fanaat zijn. Maar we kennen elkaar blijkbaar al vanaf 2005!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:31 schreef on_air het volgende:
Maareuh... kennen de dames elkaar allemaal irl dan. Of zijn er meetings waar wij, de rest, weinig van weten?
wat n bijzondere datumquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow
[..]
Brenda, Eliza en ik kennen elkaar via een rattenforum en kwamen met SR 2007 er achter dat we allen 3FM-fanaat zijn. Maar we kennen elkaar blijkbaar al vanaf 2005!
Ik ken Brenda zelfs al vanaf... 21 november 2004 was t?
Ja! En daarna warme chocomel drinken bij McDonalds in 'Zwollywood'quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toen was het HEEL koud en gingen Brenda en Karen en ik paardrijden in Ommen!
KX radio wordt steeds beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Simone van 'vroegah' terug op de radio: http://clogwog.net/cenvi/2009/02/11/simone-terug-op-de-radio/
Je hebt ook zo weinig nummers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef on_air het volgende:
Wat een wazige crap muziek heb ik toch ook.
Dat zegt iets over je persoonlijkheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef on_air het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef on_air het volgende:
Nu een playlist maken voor den radio morgen... Maar ik kan het natuurlijk niet te obscuur maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt ook zo weinig nummers.
Voor mij is het geen wazige crap.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zegt iets over je persoonlijkheid
Nee hoor, gewoon altijd contact gehoudenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef on_air het volgende:
Duidelijk verhaal dames. En nu weer verenigd hier.
quote psycholoog "Zullen we de rest van de eeuw een sessie inplannen"quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Voor mij is het geen wazige crap.
En ik zal de quote van de psycholoog achterwege laten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet denken aan die Abby Winters-filmpjes.
we hebben elkaar hierheen gelokt.. Eerst kwam Janne, en die lokte mij en toen hebben we samen Bren geloktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef on_air het volgende:
Duidelijk verhaal dames. En nu weer verenigd hier.
Weet niet wat dit is maar ik vind het weinig boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:zat niet echt te luisteren wat Corton aan het vertellen was en dacht echt opeens die enge Roosbief te horen
trustequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Bren: Ohja, Zwollywood!
[..]
Nee hoor, gewoon altijd contact gehouden
Maargoed.... ben moe, kga lekker slapen
Slaap lekker voor straks allen!
Nee, die gesloten inrichting ben ik wel voorbij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote psycholoog "Zullen we de rest van de eeuw een sessie inplannen"
Tweede helft alleen, beetje schoppen en wat blunders maakt 1-1quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voetbal gezien? schijnt een weinig boeiende pot te zijn geweest.
Dat herinnert mij eraan dat ik morgen wéér WIDM moet missen omdat ik moet werkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje... als ik morgen wakker word is het gewoon alweer donderdag!
Ook als je niet wakker wordt, is 't donderdagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje... als ik morgen wakker word is het gewoon alweer donderdag!
Trustenquote:Time flies when you're having fun!
Trusteeeeeeeeeee
* muisje-eliza eet sjipsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Brennel het volgende:
Truste Janne
* Brennel vreet noten-choco-mix
Janne wordt morgen wel wakker hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook als je niet wakker wordt, is 't donderdag.
Ow, daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Janne wordt morgen wel wakker hoor!
Niets gemist dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tweede helft alleen, beetje schoppen en wat blunders maakt 1-1
Groetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik ga P&W kijken zo...
Doei allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Doei allemaal![]()
![]()
Ga jij er ook al vandoor...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Doei allemaal![]()
![]()
*knuffelt Janne*quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Jullie allemaal maar sjips en chocolade en noten vreten... en wie zit er weer netjes aan haar kopje rooibos/cactus/korenbloemthee en heeft nog altijd zwaar overgewicht...?
Tis niet eeeeeeeeeerlijk!
Ik moet voor mn vriendje zelfs in de gaten houden dat-ie niet te weinig eet, want die valt zienderogen af terwijl hij stapels pannenkoeken en taart en dergelijke eet! :x
Het is echt NIET EERLIJK!!
En nu ga ik echt slapen voor ik nog meer frustie raak!! :x
hier vanmorgen ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Wit laagje hier op de weg.. kortom: super glad
Ik sla P&W verplicht over, Peter Paul De Vries mag aanschuiven, dan zet ik mijn radio maar op radio 1quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Doei allemaal![]()
![]()
Super link dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier vanmorgen ookzag aleen nix liggen
ik probeer te lopen WSHOOOSH bijna 3x op mn plaat
Trusten !quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik sla P&W verplicht over, Peter Paul De Vries mag aanschuiven, dan zet ik mijn radio maar op radio 1>
En ga slapen
en knelt ie lekker afquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik heb mn llink boxershort binnen![]()
nog niet gedragen , zijn die dingen zo strak danquote:
walking on a dreamquote:
Sollicitatiegesprek. Hm, komt me bekend voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef Piles het volgende:
Ik ben ook maar eens weg, morgen sollicitatiegesprek voor stage![]()
Suc7quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef Piles het volgende:
succes !quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef Piles het volgende:
Bezig met iets nieuws ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek. Hm, komt me bekend voor.
Trusten en succes.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bezig met iets nieuws ?
voor er iets gebeurt, regel eens zn parkeer kaart voor Qpark voor ome jimbo danquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ga er online nog niet in detail op in
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor er iets gebeurt, regel eens zn parkeer kaart voor Qpark voor ome jimbo dan![]()
PM staat openquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ga er online nog niet in detail op in
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Misschien dat hij even kan kijken in het draadje ( http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?f=1&t=19830&st=0&sk=t&sd=a ). Daar is de bekende gele banner (ga direct naar binnen, zet het geluid harder) gepost
I plea guiltyquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
AAALLLAAARRRMMM!!!!!!
Iemand Michiel's weblog gelezen? Op dat internationale PSB-forum staat ook Hans' plaatje van het PSB-alarm![]()
X2quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Noortje. het volgende:
Het volgende topic is een tof getal, 1248. Wie ziet de logische getallenreeks?
dit is toch al het psb fan topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:01 schreef dVTB het volgende:
[..]
[..]
I plea guiltyWas nota bene m'n eerste publiekelijke post op dat forum in meer dan een jaar tijd... maar dit MOEST gewoon even gedeeld worden met de internationale fans.
![]()
Waarom zie ik zo weinig van jullie trouwens hier: Pet Shop Boys #1: Yes!
3fm ontmaagd vannacht wordt een man live op 3dm onrmaagd tussen 1 en 4quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:05 schreef Noortje. het volgende:
Oja oja oja help even spammen en zorg dat ik de lapo krijg. En help even met een leuke TT want ik ben moe.
Ik heb 3FM er inderdaad maar weer eens voor aangezet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm ontmaagd vannacht wordt een man live op 3dm onrmaagd tussen 1 en 4
ontmaagd hoef je toch niet meer te wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb 3FM er inderdaad maar weer eens voor aangezet.
En ik maar balen dat "deel 1" in MUZ zo moeilijk volloopt, blijken we stiekem al in deel 1247 te zitten. Kijk, dat zijn nog eens cijfers. Ik las trouwens net de weblog van Veenstra en ik heb op het internationale forum maar weer even gemeld dat Veenstra een weblog heeft gepost over de vermeldingquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit is toch al het psb fan topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |