quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
Degene met de lapo is homo!!!
Kut.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
Degene met de lapo is homo!!!
Het gaat goed met me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Allure_ ! Hoe is het met je boy?
Je mag mij hier wel even komen downloaden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silentalarm maar kan hem nergens downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén post onder je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silent Alarm maar kan hem nergens downloaden
quote:
bij de mac hebben ze friet. Bij pé hebben ze patat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Friet is kwaliteit, patat niet.
Eens dus met de stelling.
stmusic.org. Die is best oke.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silent Alarm maar kan hem nergens downloaden
Ja, goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Allure_ ! Hoe is het met je boy?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je mag mij hier wel even komen downloaden?Jij bent veuls te snel, wat ik had het al aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AMSTERDAM!
bij de mac hebben ze ook patat, maar bij Pé is het kenkerlekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze friet. Bij pé hebben ze patat.
Ik ben dit weekend op trainingskamp inderdaad, naar Bruggequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Maar komend weekend is ie op trainingsweekend, dus dat wordt een romantische valentijnsdag
. Nouja, valentijn is toch maar overrated
.
En met jouw lovers? Heb je er hier al eentje aan de haak geslagen?
Ja joh, Valentijn is zeker weten overrated.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Maar komend weekend is ie op trainingsweekend, dus dat wordt een romantische valentijnsdag
. Nouja, valentijn is toch maar overrated
.
En met jouw lovers? Heb je er hier al eentje aan de haak geslagen?
Je lijkt alleen niet op Jude Law.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend op trainingskamp inderdaad, naar Brugge
Wat doe je? Voetbal?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien kom je 'm wel tegen. Serieusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als hij m'n vader was...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Image-tagfail.Maar Jim heeft altijd wel toffe photoshoots.
nee. friet is zeg maar patat met een chromosoompje teveel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze ook patat, maar bij Pé is het kenkerlekker
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja joh, Valentijn is zeker weten overrated.
Stiekem zeg ik dit omdat ik gefrustreerd ben aangezien ik nooit een kaartje krijg.
Maar nee, nog geen leuke jongen aan de haak geslagen.
Ja ik ga eigenlijk niet dit weekend want m'n opa en oma hebbe ndan een verjaardag anders zou ik wel mee zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien kom je 'm wel tegen. Serieus.
Ik huiver een beetje van de combinatie "mijn vader" en "quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij m'n vader was...![]()
Maar mijn papa lijkt op George Clooney.
Eens.quote:
oo okquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. friet is zeg maar patat met een chromosoompje teveel.
Ik heb je adres helaas nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is juist leuk wanneer je het echt van een geheime aanbidder krijgt!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
(en ik train zelf ook af en toe zodat ik naar sperma ruik)
Voor 250 euro vertel ik het je.quote:
Joel: "Random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd worden. Alleen mensen die al een relatie hebben sturen een kaartje naar elkaar. Romantisch ja
.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joel: "Random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."
Dat had je kunnen weten dat dat het niet was. Er zitten geen aardige mensen in de SC.quote:
Tv.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA LEUK!!!!!
Een programma over verbouwen.![]()
Sjonge...
Klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten dat dat het niet was. Er zitten geen aardige mensen in de SC.
Voorgevels verbouwen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA LEUK!!!!!
Een programma over verbouwen.![]()
Sjonge...
Gezichten van deelnemers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorgevels verbouwen?
Of echt huizen en zo?
Zou je Jim Carrey niet doen als je van het andere geslacht zou zijn? Zelfs als het je vader is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik huiver een beetje van de combinatie "mijn vader" en "".
Een da's ook tof, toch?
Ik ben het met je eens.quote:
Ja precies, dat is eigenlijk het hele idee van Valentijnsdag, maar volgens mij worden er inderdaad bijna alleen maar kaartjes gestuurd tussen mensen onderling die al een relatie hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd worden. Alleen mensen die al een relatie hebben sturen een kaartje naar elkaar. Romantisch ja
.
Eerste deelnemers zijn Chris Brown en Rihanna?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorgevels verbouwen?
Of echt huizen en zo?
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerste deelnemers zijn Chris Brown en Rihanna?
Net zoals dikkerds altijd gezellig zijn zekerquote:
Geer en Goor zijn ook stront vervelend, daar was toch ook een programma over.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huizen...
De verbouwers XXL ...![]()
Verbouwen is stront-vervelend, dus ga er vooral geen programma over maken
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeikquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies, dat is eigenlijk het hele idee van Valentijnsdag, maar volgens mij worden er inderdaad bijna alleen maar kaartjes gestuurd tussen mensen onderling die al een relatie hebben.
Dudette!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je Jim Carrey niet doen als je van het andere geslacht zou zijn? Zelfs als het je vader is.
Drinkt hij wel Nespresso?quote:Ja is ook wel tof, maar hij wil z'n baardje niet laten staan... Vroeger leek hij op Josh Hartnett in The Virgin Suicides
Dat heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.
Sorry.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette!![]()
[..]
Drinkt hij wel Nespresso?
Ga niet zovaak uit eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeik.
Ga je dit weekeinde uit? Dan moet je gewoon echt op jacht gaan!
Ik ga helaas niet over de programmering.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geer en Goor zijn ook stront vervelend, daar was toch ook een programma over.
Ik ga zaterdag ook uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeik.
Ga je dit weekeinde uit? Dan moet je gewoon echt op jacht gaan!
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga niet zovaak uit eigenlijk.Ik ga op Lowlands wel weer eens op jacht.
Das echt het walhalla wat leuke jongens betreft. Alleen loopt meestal binnen een straal van 2 meter een vriendin, das minder.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das echt het walhalla wat leuke jongens betreft. Alleen loopt meestal binnen een straal van 2 meter een vriendin, das minder.
Toen ging je maar aftrekken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moest mn zusje helpen met der wiskunde en ik snapte het gewoon niet![]()
Vanbinnen wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar jij lijkt gelukkig niet op George Clooney.
Zeker hoofdstuk 2.1 Twee keer de helftquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moest mn zusje helpen met der wiskunde en ik snapte het gewoon niet![]()
Een vergrote lever door drankmisbruik?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe George Clooney van binnen is. Enlighten me, please?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een vergrote lever door drankmisbruik?
Daarom kom ik nooit op Lowlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lowlands is tof en daar zijn mega veel knappe jongens altijd.
Lowlandsquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is je punt?quote:
Als je van alto's en NG houdt wel jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lowlands is tof en daar zijn mega veel knappe jongens altijd.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe George Clooney van binnen is. Enlighten me, please?
Dan zou ik haar misscihen tegenkomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is je punt?
Bolletje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een vergrote lever door drankmisbruik?
Kraakpanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lowlands. Maar dan snap ik wel ongeveer wat je type is. Ja, waar gaan die normaal eigenlijk uit
?
Kleine meisjes moeten ge... ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
Aaaaargh! Ik heb echt zo'n stronhekel aan die Yvonne van Hertum, hè.
Dat zijn goede eigenschappen, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij heul grappig en lief is, maar ook een boefje.
Mag hopen dat ik dat ook ben.
Hoe heet die tent ook alweer in Tilburg waar ze achterin met hun haren gaan zwaaien enzo? Naast de kerk op de Heuvel en zo'n discoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Lowlands. Maar dan snap ik wel ongeveer wat je type is. Ja, waar gaan die normaal eigenlijk uit
?
QUE?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ge... ?
genegeerd worden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ge... ?
Ja meestal concerten ipv kroegen/discotheken. Tivoli, Paradiso, naar leuke bandjes enzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
?
[..]
Wat is je punt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar mensen hun hoofd altijd open halen?
Ik weet het niet, ik kom er nooit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar mensen hun hoofd altijd open halen?
Paradiso is een kuttentquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja meestal concerten ipv kroegen/discotheken. Tivoli, Paradiso, naar leuke bandjes enzo.
Paradisoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja meestal concerten ipv kroegen/discotheken. Tivoli, Paradiso, naar leuke bandjes enzo.
Oja, natuurlijk. M'n beste vriendin is ook zo jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor een discotheek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben jij een klein meisje dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zei net nog hoi tegen me en nu ga je me negeren?
Je bent 23? Valt mee, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor een discotheek.
Jij hebt een hekel aan haar en ik vraag me af of dat is omdat jij vind dat je met kleine meisjes best seks mag hebben.quote:
Klub Radar? Ja ik vind The Kooks niet zo leuk, maar er komen wel vaak leuke bandjes in Tivoli. In Paradiso ook wel, maar Tivoli is dichter in de buurt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk. M'n beste vriendin is ook zo ja. Altijd Lowlands afstruinen, en ook tivoli en paradiso. En ze ging altijd naar dat ene feestje waar dan verschillende 'the kooks' achtige bandjes kwamen. Kan er even niet op komen
. Volgens mij ook in Tivoli.
Omaquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor een discotheek.
Oh, zo. En nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan haar en ik vraag me af of dat is omdat jij vind dat je met kleine meisjes best seks mag hebben.
Ja, maar ik voel me te oud voor een discotheekquote:
quote:
Ik voel me ook altijd oud en ik ben 20quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me te oud voor een discotheek![]()
De gemiddelde leeftijd zal rond de 18 zijn.
quote:
Das nog hartstikke jongquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd oud en ik ben 20
Neenee. Ow,wat irritant, nu kan ik niet op de naam komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klub Radar? Ja ik vind The Kooks niet zo leuk, maar er komen wel vaak leuke bandjes in Tivoli. In Paradiso ook wel, maar Tivoli is dichter in de buurt.:9
Zit daar een frituur tent dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Volgens mij gaat D_A elke week uit in Chinatown.
Zou wel willen johquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
Volgens mij gaat D_A elke week uit in Chinatown.
Ik ken alleen Pann verder, maar das een homo/lesbo feest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neenee. Ow,wat irritant, nu kan ik niet op de naam komen.
Wel gave feestjes, voor zover ik in de agenda van Tivoli kan lezen.
Wat is jouw aanpak idee dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zo. En nee.
Ik vind haar aanpak alleen hartstikke fout.Ze is daarbij veel te obsessief en handelt gewoon verkeerd.
Niet dat ik de behoefte heb om naar een discotheek te gaanquote:
Aziaten kunnen vaak niet drinken, nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou wel willen joh![]()
Je kan die Chinezen ook makkelijk onder de tafel zuipen
Haha, nee. Ik ga het opzoeken, en als ik het vind laat ik het je meteen wetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ken alleen Pann verder, maar das een homo/lesbo feest.
In ieder geval niet eentje waarbij je voor eigen rechter gaat spelen of een moderne heksenjacht ontketent. Dat mens heeft een ongezonde waas voor d'r ogen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat is jouw aanpak idee dan?
Ligt het aan mij of issie vandaag al eerder voorbij gekomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Hhaha ik zag in de agenda dat Zombie Nation komt.
En toen moest ik ineens hieraan denken:
Nee, idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet dat ik de behoefte heb om naar een discotheek te gaanDie tijd heb ik wel gehad.
Live:quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ga het opzoeken, en als ik het vind laat ik het je meteen weten.
Ik wil volgende week vrijdag wel mee naar de Helling. Spacen
.
Dat zeg je gewoon omdat BT minderjarig is!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
In ieder geval niet eentje waarbij je voor eigen rechter gaat spelen of een moderne heksenjacht ontketent. Dat mens heeft een ongezonde waas voor d'r ogen.
Precies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, idd.
Doe mij maar een concert ofzo.
Oh echt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of issie vandaag al eerder voorbij gekomenNice, dat wel.
en wolvendagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat BT minderjarig is!
Wááát?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat BT minderjarig is!
Nee, dit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Live:
DMX Krew (Asylum Seekers rave set, UK) dat?
Dude!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De loempiadel
Komt allen wier honger heeft!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De loempiadel
Komt allen wier honger heeft!
[ afbeelding ]
Jij zou ze een baan aanbieden bij de plaatselijke peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Wááát?Wat heeft Bt er nou weer mee te maken?
Het gaat mij erom dat mensen zo uiterst onmenselijk en enkel vanuit de onderbuik reageren tegenover pedofielen/pedoseksuelen.
Haha. Niet alles is zwart-wit, Kb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zou ze een baan aanbieden bij de plaatselijke peuterspeelzaal.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dit.
DUB INFUSIONS: JOKER, 2000F & OSIRIS
Dubstep
.
GTST begint.
Daar word je wel door een ander vermoord zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zou ze een baan aanbieden bij de plaatselijke peuterspeelzaal.
Dit is serieus een droom van mij om dat te gaan exporteren naar Azie. Een frikandel van hondenvlees met een loempiavel er omheenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!
Gat in de markt, ik zweer het je!
Is het ook binnen te houden?![]()
IQM heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind trouwens dat IQM gelijk heeft hoor.
Dude, als ik later beroemd ben en centjes heb, ga ik het investeren in het fenomeen loempiadel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit is serieus een droom van mij om dat te gaan exporteren naar Azie. Een frikandel van hondenvlees met een loempiavel er omheen
En het is echt lekker
Hebben we het nog wel over dezelfde yvonne?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM heeft altijd gelijk.
En Yvonne is gewoon een lelijke heks.
Leuk nummerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar wil ik graag heen, maar dat begint pas om 22.00 en dan kom ik niet meer thuis.
Ik heb er in ieder geval al patent op aangevraagdquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, als ik later beroemd ben en centjes heb, ga ik het investeren in het fenomeen loempiadel.
Mag best. Ik ben alleen bereid om te investeren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval al patent op aangevraagd![]()
En Allure_ zou al mijn businesspartner worden.
Nee, het gaat nu ineens om een andere Yvonne.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel over dezelfde yvonne?
In het stadion.quote:
Begin jij nu ook al?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval al patent op aangevraagd![]()
En Allure_ zou al mijn businesspartner worden.
Zegt me niet zoveel.quote:
Vriendelijke avonden hebben we in de PUB SC, niet hier.quote:
Is dat ook te frituren?quote:
quote:
okequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vriendelijke avonden hebben we in de PUB SC, niet hier.
Hey vuile teringjosti!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben even douchen. Ciaoooooo.
En jij bent Ananas light?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan frituur je botjes en lightproducten.
Samen?quote:
On drugs?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik ben Ananas tripple
Ja, met zo'n 120 km er tussenquote:
Nog wel. Maar ik ga zo weg en dan is het meteen minder leuk hier.quote:
kudt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n 120 km er tussen
Nee, ik heb een boze mail gestuurd dat ik m'n geld terug wil en dat ze me ergens toe laten maar ik zal wel nul op rekest krijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Maurits weet je al welk keuzevak je nu gaat volgen?
En wie heeft je toestemming geven de wijde wereld in te trekken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog wel. Maar ik ga zo weg en dan is het meteen minder leuk hier.
Ik ga de wijde wereld niet intrekken, ik ga gewoon film kijken. Zo spannend is mijn leven niet hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
En wie heeft je toestemming geven de wijde wereld in te trekken?
Welke?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga de wijde wereld niet intrekken, ik ga gewoon film kijken. Zo spannend is mijn leven niet hoor.
Trippen op bier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, op bier na.
Ik zou iig niet naar de VU gaan als ik jou was. Toen ik daar bij de open dag was kreeg ik zowat een depressie van dat lelijke gedrocht van een gebouw. Ook moet je daar heel veel werken in van die leergroepjes en heb je minder vrijheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen ff flink stennis schoppen bij die flikkres
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Goh, Florian_ komt binnen en iedereen is meteen weg.
Ik heb weinig andere keus héquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou iig niet naar de VU gaan als ik jou was. Toen ik daar bij de open dag was kreeg ik zowat een depressie van dat lelijke gedrocht van een gebouw. Ook moet je daar heel veel werken in van die leergroepjes en heb je minder vrijheid
Ja 3, maar ik snap de context dan niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik drink niet nu, al 4 dagen geen bier op![]()
Ken je de term tripple niet?
De versie van Zack and Miri make a porno: Star Whores.quote:
Nou light is de mindere versie (slechte versie) en een tripple is dus een 3 dubbele versie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja 3, maar ik snap de context dan niet?![]()
Letters from a killer, op RTL 8, geen idee of het wat is, anders ga ik Crash kijken.quote:
Niet zulke vieze woorden gebruiken, er zijn ook minderjarige users hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De versie van Zack and Miri make a porno: Star Whores.
Crash is een kutfilmquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Letters from a killer, op RTL 8, geen idee of het wat is, anders ga ik Crash kijken.
Toffie film is datquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alle toffe users zijn er sowieso niet nu
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nou light is de mindere versie (slechte versie) en een tripple is dus een 3 dubbele versie.
Ik ben dus een super ananas
Ja? Ik weet nietquote:
3 keer zo slecht dus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nou light is de mindere versie (slechte versie) en een tripple is dus een 3 dubbele versie.
1 woord: Star Wars.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Ik weet nietkan ook Zach en Miri kijken, heb ik ook nog niet gezien
Seth Rogen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie?quote:
Wie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Florian_, hoofd van de raad van bestuur
Probeer de volgende lapo te hebben en maak een Seth Rogen adoratie versie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Seth Rogen in Knocked Up.
Seth Rogens lach.
Omdat je harig bent?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
Ah dit is echt een topic voor mij zie ik.
Ik had 13 fout van de 30 (meerkeuze) van bestuursrecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
Omg IQM is back.
Ja.quote:
Hai, Pleun!quote:
Wtf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had 13 fout van de 30 (meerkeuze) van bestuursrecht.Kut he. Maar er zaten wel 2 fouten vragen in, en er waren nog open vragen. Maargoed de kans dat ik een 5,5 heb is wel erg klein.
Ik heb genoeg lapo's gepakt vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer de volgende lapo te hebben en maak een Seth Rogen adoratie versie.
Hoi, Fas.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
Omg IQM is back.
Nee. We konden dus alleen de antwoorden van de meerkeuzevragen zien op internet, a b c d dus, niet zozeer wat je fout hebt. En de antwoorden van de open vragen staan er niet op. Maargoed aangezien er minstens 1 vraag in zat die fout was.. wie weet maakt dat het verschil!!1quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Weet je wat je fout hebt gedaan dan?
quote:
Welke?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lapo's gepakt vandaag.En ik ga straks film kijken, denk ik.
[..]
Hoi, Fas.Heb je me gemist?
I know right! Ik zag McLovin laatst op HumorTV.quote:
Wel verdacht dat jullie ineens allebei tegelijk terug zijn.quote:
Weet ik nog niet.quote:
MULTIKLOONquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel verdacht dat jullie ineens allebei tegelijk terug zijn.
Oh ok! Vertel me maar welke je gaat kijken als je het weet. Ik ga nu tv kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Ben sowieso nog wat films aan het overzetten van m'n downloadmap naar m'n filmmap.
Okee, ik zal maar verklappen dan, alle vrouwlijke users zijn kloons van mij. Behalve BT.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
MULTIKLOON
eigenlijk zijn er helemaal geen vrouwen in de SC
Waarom download je ze niet meteen in je filmmap dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Ben sowieso nog wat films aan het overzetten van m'n downloadmap naar m'n filmmap.
Ik was laterquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel verdacht dat jullie ineens allebei tegelijk terug zijn.
Boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik download met torrents
En ik ben zo'n maand bezig met een seizoen van een tv serie
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik kreeg hier de slappe lach om. Flauw he?
Step up is er al op hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lapo's gepakt vandaag.En ik ga straks film kijken, denk ik.
[..]
Hoi, Fas.Heb je me gemist?
Mm wat vreemd, veel instinkerds ofzo? Ik had gedacht dat je minstens een 9 zou halen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. We konden dus alleen de antwoorden van de meerkeuzevragen zien op internet, a b c d dus, niet zozeer wat je fout hebt. En de antwoorden van de open vragen staan er niet op. Maargoed aangezien er minstens 1 vraag in zat die fout was.. wie weet maakt dat het verschil!!1
Step Up.quote:
Nee gewoon fouten. Je moest 27a opzoeken van de woningwet, terwijl daar geen 27a is. En je had dus zo'n windmill vraag waarbij alle antwoordmogelijkheden fout waren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Step up is er al op hoor.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik je wel gemist heb.
[..]
Mm wat vreemd, veel instinkerds ofzo? Ik had gedacht dat je minstens een 9 zou halen.
Nee ik bedoel de overigen die je fout had. Is het echt zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee gewoon fouten. Je moest 27a opzoeken van de woningwet, terwijl daar geen 27a is. En je had dus zo'n windmill vraag waarbij alle antwoordmogelijkheden fout waren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik voor het project een 7 had.
Ware het niet dat ik al 2,5e maand gestopt ben met die school.
Ahh oke. Nee ik vond het wel meevallen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de overigen die je fout had. Is het echt zo moeilijk dan?
Ik heb een onvoldoende voor project omdat bepaalde deelopdrachten door een dom labiel mens zijn gemaakt en die onvoldoende zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik voor het project een 7 had.
Ware het niet dat ik al 2,5e maand gestopt ben met die school.
Ja lach maar..quote:
Mag je het dan niet verbeteren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende voor project omdat bepaalde deelopdrachten door een dom labiel mens zijn gemaakt en die onvoldoende zijn.
Maar ben jij gestopt met je studie dan?
Aha oke. Ja we mogen het herkansen. Maar eigenlijk zitten wij nu HAAR opdrachten te herkansen. Daarom heb ik zo'n schijthekel aan projecten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je het dan niet verbeteren?
Die 7 is het cijfer na verbetering van mijn klasgenoten![]()
Er gaat iets flink mis in de communicatie.
Ja ik was begin december gestopt met V&D nu doe ik P&A
Klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Ja we mogen het herkansen. Maar eigenlijk zitten wij nu HAAR opdrachten te herkansen. Daarom heb ik zo'n schijthekel aan projecten.Je wordt mooi beoordeeld op de domheid van andere groepsgenoten.
Dan moet jij, als projectleider zijnde, zorgen voor een hogere kwaliteit van het ingeleverde werk door andere projectledenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende voor project omdat bepaalde deelopdrachten door een dom labiel mens zijn gemaakt en die onvoldoende zijn.
Maar ben jij gestopt met je studie dan?
Het is niet te doen voor mij om alles grondig na te kijken en over te doen. Ik heb al haar spelfouten er al uit zitten halen, dat kostte me genoeg tijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet jij, als projectleider zijnde, zorgen voor een hogere kwaliteit van het ingeleverde werk door andere projectleden
Vooral als ik de leiding heb en ik op domme mensen kan schelden dat ze niets kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben verder nog niemand tegen gekomen die projectwerken leuk vind.
Anyone?
Ik zeg ook niet dat je het over moet doen. Je moet het gewoon uitprinten en aan haar teruggeven met de boodschap dat je het na 2dagen graag terug wilt zien met de nodige aanvullingen en verbeteringen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is niet te doen voor mij om alles grondig na te kijken en over te doen. Ik heb al al haar spelfouten eruit zitten halen, dat kostte me genoeg tijd.
Een of andere marokkaan heeft de leiding.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vooral als ik de leiding heb en ik op domme mensen kan schelden dat ze niets kunnen
Oké, komt 'ie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ok! Vertel me maar welke je gaat kijken als je het weet. Ik ga nu tv kijken.
Doeij!
Omdat m'n filmmap op m'n externe harde schijf staat die uit zichzelf om de zoveel tijd 'uit valt' als 'ie niet gebruikt wordt. En ik weet niet hoe dat gaat als een film aan het downloaden is op die schijf... Ik wil het risico niet lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:53 schreef BobbyB het volgende:
Waarom download je ze niet meteen in je filmmap dan?
Shut up.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Step up is er al op hoor.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik je wel gemist heb.
Dat ga ik dus echt niet doen. Want ik kan er nooit vanuit gaan dat wat zij maakt voldoende is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het over moet doen. Je moet het gewoon uitprinten en aan haar teruggeven met de boodschap dat je het na 2dagen graag terug wilt zien met de nodige aanvullingen en verbeteringen..
Slumdog Millionaire.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, komt 'ie.Jullie mogen kiezen. Rood is wat ik nog niet gezien heb. Of half.
[ afbeelding ]
[..]
Omdat m'n filmmap op m'n externe harde schijf staat die uit zichzelf om de zoveel tijd 'uit valt' als 'ie niet gebruikt wordt. En ik weet niet hoe dat gaat als een film aan het downloaden is op die schijf... Ik wil het risico niet lopen.![]()
[..]
Shut up.
Dan kun je ook de zooi van anderen terugsturen met het verzoek de boel te verbeteren.. Marokkanen en projectleider gaan nooit goed samen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een of andere marokkaan heeft de leiding.
Ja faal ik weet het.
Ik ben ARCHIEF ...
Brokeback Mountain lijkt me wel wat voor jequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Omdat m'n filmmap op m'n externe harde schijf staat die uit zichzelf om de zoveel tijd 'uit valt' als 'ie niet gebruikt wordt. En ik weet niet hoe dat gaat als een film aan het downloaden is op die schijf... Ik wil het risico niet lopen.![]()
[..]
Shut up.
Hm, goede tip.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Brokeback Mountain lijkt me wel wat voor je
Gewoon dat wijf eruitknallen dus..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen. Want ik kan er nooit vanuit gaan dat wat zij maakt voldoende is.Dus ik ga straks met het andere projectgenootje haar deelopdrachten wel verbeteren, zodat wij eigenlijk het hele project met z'n tweeën hebben gedaan. Heerlijk hoor.
Wij hebben trouwens gelukkig niet zoals als een leider en een archief ofzo.
Ik heb weinig te kiezen, overigens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kun je ook de zooi van anderen terugsturen met het verzoek de boel te verbeteren.. Marokkanen en projectleider gaan nooit goed samen..
Ik heb weer een goede groep dit kwartaal, vorig kwartaal met de 6besten van de klas in een groep, en nu weer met 3van deze mensen
Doe zodiac..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ik heb daar ooit een halfuur van gezien op tv en het kon me eigenlijk niet bekoren.
Happiness en V for Vendetta schijnen heel goed te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Shut up.
Vond ik niets aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
V for Vendetta schijnen heel goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |