quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
Degene met de lapo is homo!!!
Kut.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
Degene met de lapo is homo!!!
Het gaat goed met me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Allure_ ! Hoe is het met je boy?
Je mag mij hier wel even komen downloaden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silentalarm maar kan hem nergens downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén post onder je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silent Alarm maar kan hem nergens downloaden
quote:
bij de mac hebben ze friet. Bij pé hebben ze patat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Friet is kwaliteit, patat niet.
Eens dus met de stelling.
stmusic.org. Die is best oke.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek Silent Alarm maar kan hem nergens downloaden
Ja, goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Allure_ ! Hoe is het met je boy?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je mag mij hier wel even komen downloaden?Jij bent veuls te snel, wat ik had het al aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AMSTERDAM!
bij de mac hebben ze ook patat, maar bij Pé is het kenkerlekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze friet. Bij pé hebben ze patat.
Ik ben dit weekend op trainingskamp inderdaad, naar Bruggequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Maar komend weekend is ie op trainingsweekend, dus dat wordt een romantische valentijnsdag
. Nouja, valentijn is toch maar overrated
.
En met jouw lovers? Heb je er hier al eentje aan de haak geslagen?
Ja joh, Valentijn is zeker weten overrated.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Maar komend weekend is ie op trainingsweekend, dus dat wordt een romantische valentijnsdag
. Nouja, valentijn is toch maar overrated
.
En met jouw lovers? Heb je er hier al eentje aan de haak geslagen?
Je lijkt alleen niet op Jude Law.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend op trainingskamp inderdaad, naar Brugge
Wat doe je? Voetbal?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien kom je 'm wel tegen. Serieusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als hij m'n vader was...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Image-tagfail.Maar Jim heeft altijd wel toffe photoshoots.
nee. friet is zeg maar patat met een chromosoompje teveel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bij de mac hebben ze ook patat, maar bij Pé is het kenkerlekker
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja joh, Valentijn is zeker weten overrated.
Stiekem zeg ik dit omdat ik gefrustreerd ben aangezien ik nooit een kaartje krijg.
Maar nee, nog geen leuke jongen aan de haak geslagen.
Ja ik ga eigenlijk niet dit weekend want m'n opa en oma hebbe ndan een verjaardag anders zou ik wel mee zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien kom je 'm wel tegen. Serieus.
Ik huiver een beetje van de combinatie "mijn vader" en "quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij m'n vader was...![]()
Maar mijn papa lijkt op George Clooney.
Eens.quote:
oo okquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. friet is zeg maar patat met een chromosoompje teveel.
Ik heb je adres helaas nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is juist leuk wanneer je het echt van een geheime aanbidder krijgt!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
(en ik train zelf ook af en toe zodat ik naar sperma ruik)
Voor 250 euro vertel ik het je.quote:
Joel: "Random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd worden. Alleen mensen die al een relatie hebben sturen een kaartje naar elkaar. Romantisch ja
.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joel: "Random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."
Dat had je kunnen weten dat dat het niet was. Er zitten geen aardige mensen in de SC.quote:
Tv.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA LEUK!!!!!
Een programma over verbouwen.![]()
Sjonge...
Klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten dat dat het niet was. Er zitten geen aardige mensen in de SC.
Voorgevels verbouwen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA LEUK!!!!!
Een programma over verbouwen.![]()
Sjonge...
Gezichten van deelnemers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorgevels verbouwen?
Of echt huizen en zo?
Zou je Jim Carrey niet doen als je van het andere geslacht zou zijn? Zelfs als het je vader is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik huiver een beetje van de combinatie "mijn vader" en "".
Een da's ook tof, toch?
Ik ben het met je eens.quote:
Ja precies, dat is eigenlijk het hele idee van Valentijnsdag, maar volgens mij worden er inderdaad bijna alleen maar kaartjes gestuurd tussen mensen onderling die al een relatie hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kaartjes er nou eigenlijk verstuurd worden. Alleen mensen die al een relatie hebben sturen een kaartje naar elkaar. Romantisch ja
.
Eerste deelnemers zijn Chris Brown en Rihanna?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorgevels verbouwen?
Of echt huizen en zo?
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerste deelnemers zijn Chris Brown en Rihanna?
Net zoals dikkerds altijd gezellig zijn zekerquote:
Geer en Goor zijn ook stront vervelend, daar was toch ook een programma over.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huizen...
De verbouwers XXL ...![]()
Verbouwen is stront-vervelend, dus ga er vooral geen programma over maken
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeikquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies, dat is eigenlijk het hele idee van Valentijnsdag, maar volgens mij worden er inderdaad bijna alleen maar kaartjes gestuurd tussen mensen onderling die al een relatie hebben.
Dudette!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je Jim Carrey niet doen als je van het andere geslacht zou zijn? Zelfs als het je vader is.
Drinkt hij wel Nespresso?quote:Ja is ook wel tof, maar hij wil z'n baardje niet laten staan... Vroeger leek hij op Josh Hartnett in The Virgin Suicides
Dat heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan zij hem mooi meppen met haar umbrella-ella-ella-eh-eh-eh.
Sorry.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette!![]()
[..]
Drinkt hij wel Nespresso?
Ga niet zovaak uit eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeik.
Ga je dit weekeinde uit? Dan moet je gewoon echt op jacht gaan!
Ik ga helaas niet over de programmering.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geer en Goor zijn ook stront vervelend, daar was toch ook een programma over.
Ik ga zaterdag ook uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dus ach. Ieder jaar hetzelfde gezeik.
Ga je dit weekeinde uit? Dan moet je gewoon echt op jacht gaan!
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga niet zovaak uit eigenlijk.Ik ga op Lowlands wel weer eens op jacht.
Das echt het walhalla wat leuke jongens betreft. Alleen loopt meestal binnen een straal van 2 meter een vriendin, das minder.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das echt het walhalla wat leuke jongens betreft. Alleen loopt meestal binnen een straal van 2 meter een vriendin, das minder.
Toen ging je maar aftrekken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moest mn zusje helpen met der wiskunde en ik snapte het gewoon niet![]()
Vanbinnen wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar jij lijkt gelukkig niet op George Clooney.
Zeker hoofdstuk 2.1 Twee keer de helftquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moest mn zusje helpen met der wiskunde en ik snapte het gewoon niet![]()
Een vergrote lever door drankmisbruik?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe George Clooney van binnen is. Enlighten me, please?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een vergrote lever door drankmisbruik?
Daarom kom ik nooit op Lowlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lowlands is tof en daar zijn mega veel knappe jongens altijd.
Lowlandsquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is je punt?quote:
Als je van alto's en NG houdt wel jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lowlands is tof en daar zijn mega veel knappe jongens altijd.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe George Clooney van binnen is. Enlighten me, please?
Dan zou ik haar misscihen tegenkomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is je punt?
Bolletje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een vergrote lever door drankmisbruik?
Kraakpanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lowlands. Maar dan snap ik wel ongeveer wat je type is. Ja, waar gaan die normaal eigenlijk uit
?
Kleine meisjes moeten ge... ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
Aaaaargh! Ik heb echt zo'n stronhekel aan die Yvonne van Hertum, hè.
Dat zijn goede eigenschappen, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij heul grappig en lief is, maar ook een boefje.
Mag hopen dat ik dat ook ben.
Hoe heet die tent ook alweer in Tilburg waar ze achterin met hun haren gaan zwaaien enzo? Naast de kerk op de Heuvel en zo'n discoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Lowlands. Maar dan snap ik wel ongeveer wat je type is. Ja, waar gaan die normaal eigenlijk uit
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |