Als jij het zo wil zien, mij best. Ik heb gewoon geen zin in ruzie (met Bt) en heb ook geen enkel probleem met haar.quote:
Snap ik, maar ruzie in de sc is leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het zo wil zien, mij best. Ik heb gewoon geen zin in ruzie (met Bt) en heb ook geen enkel probleem met haar.
Ben alleen thuis vannacht, kom je langs?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
Jeej.
Rellen is leuk. Ruzie niet zo. Helemaal niet met Bt. Mij een 'kankerirritante persoonlijkheid' noemen, vind ik geen rellen meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik, maar ruzie in de sc is leuk
Putten ligt te ver van Spijkenisse om nu nog te komen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben alleen thuis vannacht, kom je langs?
Dat heb ik bij de meeste users ook, hoor. Alleen niet bij alle.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, als ik ruzie met iemand zou hebben op internet, zou ik denken ''dikke care''
anders kwam je wel he he he hequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Putten ligt te ver van Spijkenisse om nu nog te komen.
nameeeeeeeeeeeeeenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste users ook, hoor. Alleen niet bij alle.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik, maar ruzie in de sc is leuk
Tuurlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
anders kwam je wel he he he he
jawel hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb hier nog een gifje, maar die mag ik niet posten
Meatspin?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb hier nog een gifje, maar die mag ik niet posten
HAHAHHAquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
tsjah daar krijg je een ban voor ja
OMG NG VIEZE FLIKKER DAT JE DAT DURFT TE ZEGGEN!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, als ik ruzie met iemand zou hebben op internet, zou ik denken ''dikke care''
1168quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMG NG VIEZE FLIKKER DAT JE DAT DURFT TE ZEGGEN!!!
IK KOM GODVERDOMME LANGS OM JE EEN KLAP VOOR JE BAKKES TE GEVEN
Oee en dan?quote:
Ik zoek je op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oee en dan?
D'r zijn wel meer users die m'n adres weten
Jij wel,quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik sla je voor je bakkes met je grafkop
Ik denk dat je het nog best lastig zal hebben hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij wel,We weten allebei dat ik je zo in elkaar timmer, kankerkneus.
We zullen jou eens doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
Niet zo doen jongens.
Nee alleen één voor één.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef bloodysunday het volgende:
Kan je in 1x je hele PM box verwijderen of moet het per pagina?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Bloc Party.
Ook wij zijn op last very high.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog best lastig zal hebben hoor
En tevens ga ik nu eindelijk eens douchen
Eh, niet bij mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee alleen één voor één.
Per hele pagina loopt ie vast
Zou ik ook niet proberen als ik jou was, je pc kan er van crashen
Je wilt even kwijt dat je veel pm's hebt en daarmee populair bent?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef bloodysunday het volgende:
Kan je in 1x je hele PM box verwijderen of moet het per pagina?
Man, ik heb pas vier PM's gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh, niet bij mij.
Bloodysunday:
Bij Instellingen het aantal berichten per inbox-pagina op bijvoorbeeld 1000 zetten, je instellingen opslaan, teruggaan naar je inbox, 'alles selecteren' en daarna 'verwijderen' aanvinken.
huh cooool.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook wij zijn op last very high.
edit: omg Marilyn Manson. <3
Da's lullig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Man, ik heb pas vier PM's gehad
Hoe zou ik dat nou moeten weten.
Leek me alleen wel leuk om te kijken of ie ze daadwerkelijk één voor één zou gaan verwijderen
Geil.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sweet dreams cover![]()
die ging ik vanmiddag spelen met mn band![]()
![]()
Dat durf je nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets prachtigs voor verzonnen:
[ afbeelding ]
EN ETEN!!! ZEG DAT ER OOK BIJ!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Jelle. zegt:
meisjes die bloc part en marilyn manson goed vinden en ook nog lekker zijn
Tim zegt:
bestaan die?
Doen wequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We kunnen de volgende keer wel een keertje stoeien, kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt
Ja, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jelle. zegt:
oh en ze eet ook nog!!!!
Tim zegt:
wat eet ze?
Friet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jelle. zegt:
oh en ze eet ook nog!!!!
Tim zegt:
wat eet ze?
nee anderequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die pm die ik jou stuurde?
raar. Van wie heb je dat dingquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
Hij is er alleen niet zo blij mee..![]()
NG stuurt er wel ff 1 naar jequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg nooit PM's
Alleen van Ludo en die snapte ik niet
mezelfquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
raar. Van wie heb je dat ding
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
NG stuurt er wel ff 1 naar je
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
BT
dat je zelf nog niiet doorhebt dat je alleen maar smeekt om aandacht zegt genoeg
en je signature is/was al helemaal triest
Ha! Toevallig dat ik dat net lees.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg nooit PM's
Alleen van Ludo en die snapte ik niet
Vertel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
BT
dat je zelf nog niiet doorhebt dat je alleen maar smeekt om aandacht zegt genoeg
en je signature is/was al helemaal triest
Seks?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
O trouwens, mensen nog leuk valentijnscadeautje op sieraden, een kaart of Lush artikelen na? ^^
HIMYM-dvdbox!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
O trouwens, mensen nog leuk valentijnscadeautje op sieraden, een kaart of Lush artikelen na? ^^
Omgquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ha! Toevallig dat ik dat net lees.
Ja! En een kaartje eraan met: Fijne valentijn liefie.quote:
Dat is ook niet erg origineel meerquote:
Toegangskaarten voor het NK kantklossen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
doe eens iets anders en doe de ''spiderman'' bij haar op valentijnds dag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Hehe zou alleen voor mezelf leuk zijnquote:
*pling*quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is een vriend van mij, en dat plaatje kreeg ik net van luc:')
Hmja, kaartjes voor iets leuks zijn misschien wel een goed ideequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toegangskaarten voor het NK kantklossen.
Alsof dat het minder maakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg origineel meer
Als zij het niet leuk vindt, is ze het niet waard om je valentijn te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehe zou alleen voor mezelf leuk zijn
[TK] Let's Go Back To The 70's, 80's & 90's kaartjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmja, kaartjes voor iets leuks zijn misschien wel een goed idee
^^
Ik eet altijd pizza bolognese hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, het is toch spagethi bolognese?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, het is toch spagethi bolognese?
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
RAISED TO BE STUPID, TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL!
I DON'T LIKE THE DRUGS BUT THE DRUGS LIKE ME!
I DON'T LIKE THE DRUGS, THE DRUGS, THE DRUGS
oh ik wist niet dat die bestondenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet altijd pizza bolognese hoor.
Ik lust geen andere pizza's.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat die bestonden![]()
Maar ik weet niet wat voor pizza ik ga eten. ik kijk zometeen even in de vriezer wat er ligt. Ik denk dat het pizza mozarella wordt als die er nog is
alleen thuisquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat die bestonden![]()
Maar ik weet niet wat voor pizza ik ga eten. ik kijk zometeen even in de vriezer wat er ligt. Ik denk dat het pizza mozarella wordt als die er nog is
bijna alle pizzas zijn lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lust geen andere pizza's.
Heb je wat voor mij dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die aan valentijnsdag doen en helemaal in paniek raken als ze geen cadeau hebben
Valentijnsdag, kun je dat eten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die aan valentijnsdag doen en helemaal in paniek raken als ze geen cadeau hebben
ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valentijnsdag, kun je dat eten?
Bolognese is gewoon de saus.quote:
Behalve:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bijna alle pizzas zijn lekker
Pizza Bolognese is gewoon een pizza voor mensen die niks lusten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bolognese is gewoon de saus.
Bij de meeste pizzería's kun je zo'n pizza bestellen.
Is best lekker
11 kazen pizza's en big americansquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve:
Pizza Gorgonzola.
x 10
quote:
Ga, scheer je weg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pizza Bolognese is gewoon een pizza voor mensen die niks lusten.
altijd gewoon de spiderman doen, die is onweerstaanbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahaha "de spiderman"quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
altijd gewoon de spiderman doen, die is onweerstaanbaar
Mensen die niks lusten, lusten niks.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pizza Bolognese is gewoon een pizza voor mensen die niks lusten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
altijd gewoon de spiderman doen, die is onweerstaanbaar
oh. ja weet ik veel. Ik eet alleen diepvries pizza'squote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bolognese is gewoon de saus.
Bij de meeste pizzería's kun je zo'n pizza bestellen.
Is best lekker
Bolognesequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
4ebe, waar blijft mijn bolognese chips?
heb je dat topic al eens gelezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hahahahahaha "de spiderman"
Ik eet op dit moment echt heel weinig pizza.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh. ja weet ik veel. Ik eet alleen diepvries pizza's
als ik 18 ben wil ik een keer met je mee voetbal kijken in de shopquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga voetbal kijken in de shop jooooo
nee alleen van jou toen gehoord bij Matquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
heb je dat topic al eens gelezen![]()
?
mwoah ik vind ze best lekker. Ik eet alleen echte pizza als ik snachts om 3 uur te dronken ben om te slapen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet op dit moment echt heel weinig pizza.
De laatste keer dat ik een diepvriespizza at, ging ik bijna over m'n nek ...
van die vieze sphinx pizza'squote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mwoah ik vind ze best lekker. Ik eet alleen echte pizza als ik snachts om 3 uur te dronken ben om te slapen.
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee alleen van jou toen gehoord bij Mat
ja of milano.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
van die vieze sphinx pizza's?
al gevondenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja of milano.
Ik ga even dat topic ''opsnorren''
Geen officiële videoclip, maar toch:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
En dan nu je favoriete videoclip posten.
vast wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vrijdag is zeker weer die pauper Valentijnsdag op school?
Die video staat al heul lang bij mijn favs.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen officiële videoclip, maar toch:
Prachtig nummer, prachtige film = prachtige clip.
Pizza shoarmaquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mwoah ik vind ze best lekker. Ik eet alleen echte pizza als ik snachts om 3 uur te dronken ben om te slapen.
ik ga gewoon tijdens dat valentijnsgebeuren kneiter hard system of an down en marilyn manson er doorheen spelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vrijdag is zeker weer die pauper Valentijnsdag op school?
En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die video staat al heul lang bij mijn favs.
Ik vind die dag maar kut ik ben deze keer niet eens ingeschrevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ga gewoon tijdens dat valentijnsgebeuren kneiter hard system of an down en marilyn manson er doorheen spelen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
En dan nu je favoriete videoclip posten.
Jij werkt bij de TNTquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bolognese![]()
Vast blijven steken bij de TNT
ik heb hem al gevondenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
moet nog beginnen met zoeken.
Helder licht.quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn museumtopics gemist ofzo?
Jij lijkt op Mouzer Xquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik niet.
Wie?quote:
Laat maarquote:
quote:
Welke pics wil jij graag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ruilen tegen pics die ik graag wil?
teveel tekstquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
deze was ook geniaal:
Cocaïne van een sma haar bil afsnuiven.
Van alles.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, wat heb je?
Ik heb m'n pics niet in één map zitten.quote:
Spijker op z'n kopquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Enlighten me. Jij bent zo'n irritante debiel die mensen erop wijst dat ze de schilderijen en kunstwerken niet mogen aanraken en fotograferen?
Maak een inventarisatielijst in excel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb m'n pics niet in één map zitten.In duizenden verschillende, goed geordende mappen, wijdverspreid over m'n computer.
Wopwopwop, haphaphap.quote:
Yeah........NO!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maak een inventarisatielijst in excel!
Mij wel. PM.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar daar zo blij mee maak.
quote:
Ik heb het niet over jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wopwopwop, haphaphap.Ik wilde een foto zien van Dagoduck, omdat hij op Mouzur zou lijken.
That's all.
Hmm, ik zie daar geen Mouzur in, hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
maar kon geen andere foto vinden:
[ afbeelding ]
Het ging niet over haar werk maar dat de chips verdwenen was bij de TNT terwijl ze daar zelf werkt (en ze dus zelf het kan fixen was het grapje maar dat kan natuurlijk niet echtquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Mondje dicht over andermans werk dus.
Ben je al op rantsoen trouwens? Nu is trouwens een mooie tijd om te vasten i.v.m carnaval enzo.
Nog wat acne erbij, en het feest is compleet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
mouzur!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het ging niet over haar werk maar dat de chips verdwenen was bij de TNT terwijl ze daar zelf werkt (en ze dus zelf het kan fixen was het grapje maar dat kan natuurlijk niet echt![]()
)
waarom kijk je zo kankerboosquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het ging niet over haar werk maar dat de chips verdwenen was bij de TNT terwijl ze daar zelf werkt (en ze dus zelf het kan fixen was het grapje maar dat kan natuurlijk niet echt![]()
)
En ik ben niet op rantsoen, heb vanmiddag nog een hele bak citroensorbetijs opgegeten omdat ie niet in de vriezer pastte:')!!
Daarna ging mijn training ook kut
Ik drink de afgelopen 4 dagen wel minder bier
Ze snapte hem nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je grapjes uit moet gaan leggen zijn ze niet leuk meer, hoor.
Allure!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog wat acne erbij, en het feest is compleet.
aghh, je hebt ook een dons snorretjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
Z'n eerste snorharen komen door. Kan een pijnlijke ervaring zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom kijk je zo kankerboos?
Dat was echt uber lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh.
Gatver, een hele bak.
Slecht & slecht. Word nou toch eens volwassen!
Puik vlassnorretje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
Bwhehe,quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Z'n eerste snorharen komen door. Kan een pijnlijke ervaring zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, goedzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was echt uber lekker
Was trouwens maar 350 kcal hoor (waarom heb ik dat opgezocht). Met mijn training ging er al snel 1000 af
![]()
En ik ben wel redelijk volwassen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwhehe,
hoe weet je dat eigenlijk?
Als je zin hebt, ik maak wel tijd vrij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, goedzo.
Wanneer mag ik langs komen in A'dam trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Mijn snor deed ook pijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwhehe,
hoe weet je dat eigenlijk?
Maar de foto's die jij wel hebt gepost zijn puik.quote:
Hoe leuk je ook overkomt, ik zie niet in waarom ik m'n foto moet laten zien aan iemand die ik verder helemaal niet ken.quote:
Heb je een punt. Maar dan kan ik een beeld vormen bij je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe leuk je ook overkomt, ik zie niet in waarom ik m'n foto moet laten zien aan iemand die ik verder helemaal niet ken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aghh, je hebt ook een dons snorretje![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar de foto's die jij wel hebt gepost zijn puik.
Dat komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar dan kan ik een beeld vormen bij je.
Nou ik kan nou niet zeggen dat je kijkt alsof je zojuist iets plezierigs meegemaakt heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik laat me snor/baard groeie
kijk ik boos dan?
quote:Datum Rekening Naam/Omschrijving Bedrag (¤)
Er zijn tijdelijk geen gegevens beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Een beetje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk ik boos dan?
Mannen met een baard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
kijk ik boos dan?
quote:
Ik heb vrouwen liever geschoren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Lekker ongeschoren, super sexy.
Alhoewel, niet bij alle jongens/mannen.
Hence 'once you pop, you can't stop'.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
kuuuuuuuut.
Ik pak zo een bus pringles. en toen maakte ik hem open enzo. en toen at ik een paar chipjes en nu istie ineens leeg.
Ik zou er van af zien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
kijk ik boos dan?
Verkapt Ananas-is-sexy postquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Lekker ongeschoren, super sexy.
Alhoewel, niet bij alle jongens/mannen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
kuuuuuuuut.
Ik pak zo een bus pringles. en toen maakte ik hem open enzo. en toen at ik een paar chipjes en nu istie ineens leeg.
wat ben jij een doerak jongen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik pakte ooit 3 zakjes maltesers, 2 minuten later lagen ze leeg in de prullebak
Pringles zjin GEEN chips.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
kuuuuuuuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |