quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan post je toch gewoon weer wat extra foto's?
Dat is btquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Waarom post je een foto van je achterwerk in de SC?
Een betere vraag is, waar is de rest van de serie? Heb geprobeerd de nummers op te volgen, maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
volgens mij is BT niet blij met die foto in de OP
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat zo is... had ze het niet moeten posten.
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ze postte hem onder een linkje, niet zo.
Wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Ja, maar dat is toch anders, hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Duizenden potentiele aanschouwers gingen jullie voor..
De laatste keer dat ik op het strand was wist ik nog niet eens wie je wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? Zo kun je me ook maandenlang op het strand bewonderen hoor.
Minie Mouse.quote:
Welk strand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ze hem dan in een linkje zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil in beide gevallen dat het gezien wordt, toch?
Lucky Mickey Mouse.quote:
Lekker, geef mij ook een stukkie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
BOHHH IK BEN EEN APPELTAART AAN HET MAKEN, HIJ WORDT HEERLIJK![]()
.
Tot die tijd gebruikt ie ze ergens anders voor denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik denk dat Emimich meeleest en Bt's foto's heeft opgeslagen voor nader gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |