abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 28 februari 2009 @ 09:37:06 #151
73911 ultra_ivo
pi_66546109
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:34 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben zaterdagwerker en werk op Maandag, maar bezorg alleen de post, iemand anders sorteert dus alles voor me. Maar ik heb wel een contract als zaterdagbesteller voor minimaal 3 uur per week werk. Heb ik dus recht op me eigen wijk te sorteren?
als postbesteller niet, als postbode wel.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:11:07 #152
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66546447
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:50 schreef Zipportal het volgende:
@Viper86: Jij werkte toch in Zuidhorn? Op welke dienst zit je altijd?
Nee, haha. Ik werk in het zuidwesten van Friesland. :-p
Ik heb daarentegen weleens hier gevraagd of er nog een baantje over was in Zuidhorn ivm dat het TNT - gebouw lekker dichtbij de bushalte van lijn 11 richting mijn school/Zernike ligt.
Nothing is what it seems
pi_66550930
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:37 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

als postbesteller niet, als postbode wel.
dat ligt er maar helemaal aan
Als jij aan je 3 uur komt met het werk wat je zaterdags doet en het wegbrengen op maandag heb je in principe nergens recht op want je werkt dan gewoon je contract uren.

Plus is het zo dat op de maandag de vaste medewerkers jou wijk MOETEN zetten omdat deze in hun dienst zit..
Zij moeten immers ook aan hun contracturen komen =)

Greetz, Lind@
pi_66553332
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:11 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Nee, haha. Ik werk in het zuidwesten van Friesland. :-p
Ik heb daarentegen weleens hier gevraagd of er nog een baantje over was in Zuidhorn ivm dat het TNT - gebouw lekker dichtbij de bushalte van lijn 11 richting mijn school/Zernike ligt.
Oke op die manier. Ik denk al, dat kan helemaal niet. Je had het laatst over de veranderingen, op de werkvloer dat ze de kasten nu in een U-vorm hadden geplaatst. Zodat je minder met je collega's kon praten en dat het één krappe bende was. I.v.m. het nieuwe werken. Hier in Zuidhorn is er helemaal niets veranderd.
pi_66553706
Laat de wijk in Laat thuis
Noot noot.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:59:10 #156
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66554472
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:21 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Oke op die manier. Ik denk al, dat kan helemaal niet. Je had het laatst over de veranderingen, op de werkvloer dat ze de kasten nu in een U-vorm hadden geplaatst. Zodat je minder met je collega's kon praten en dat het één krappe bende was. I.v.m. het nieuwe werken. Hier in Zuidhorn is er helemaal niets veranderd.
Nah, dan kom ik daar wel werken. Haha.
Nee, het is hier best veranderd allemaal. En je merkt ook dat de meesten het er wel een beetje moeilijk mee hebben. In een bepaald gedeelte van het gebouw komt het daglicht niet eens meer. Dus dan kun je urenlang in zo'n vaalgele, ziekenhuis - licht zitten werken.
Maar ik merk dat ik best veel zeur in dit topic. Daar was dit topic oorspronkelijk ook voor bedoeld, maar toch zal ik proberen te minderen. Het voelt gewoon lekker om mezelf zo nu en dan af te reageren.
Nothing is what it seems
pi_66554949
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:34 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben zaterdagwerker en werk op Maandag, maar bezorg alleen de post, iemand anders sorteert dus alles voor me. Maar ik heb wel een contract als zaterdagbesteller voor minimaal 3 uur per week werk. Heb ik dus recht op me eigen wijk te sorteren?
Nee. Dat je zaterdagwerker bent betekent alleen maar dat je zou mogen sorteren. Het is niet zo dat je daar recht op hebt, dus dat ze je moeten laten sorteren, ofzo.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_66555683
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:59 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Nah, dan kom ik daar wel werken. Haha.
Nee, het is hier best veranderd allemaal. En je merkt ook dat de meesten het er wel een beetje moeilijk mee hebben. In een bepaald gedeelte van het gebouw komt het daglicht niet eens meer. Dus dan kun je urenlang in zo'n vaalgele, ziekenhuis - licht zitten werken.
Maar ik merk dat ik best veel zeur in dit topic. Daar was dit topic oorspronkelijk ook voor bedoeld, maar toch zal ik proberen te minderen. Het voelt gewoon lekker om mezelf zo nu en dan af te reageren.
Klopt. Aanvankelijk stond dit topic in klaagbaak en ging het vooral over aanvaringen met vervelende klanten. TNT Post vs Kutklanten, heette het geloof ik.

Ik klaag hier ook regelmatig, terwijl ik het best naar m'n zin heb bij de post. Ik heb best leuke collega's (op een paar na, dan) en met de leidinggevende kan ik ook goed opschieten. Mijn ergernissen gaan dan ook vooral over allerlei achter het bureau bedachte veranderingen die van bovenaf worden ingevoerd. De vaste bestellers mogen dan soms zeurpieten zijn, ze zien bij dat soort nieuwe plannen wel vaak haarscherp wat er in de praktijk mis zou kunnen gaan. De leiding roept vervolgens dat ze negatief zijn (en dat is vaak ook zo, maar je kan negatief zijn en toch gelijk hebben) en vervolgens komt alles wat de ervaren bestellers hebben voorspeld, precies zo uit. En bij iedere nieuwe reorganisatie zie je dat steeds weer gebeuren, waardoor je de indruk krijgt dat het management niet van de fouten leert.

Zo is al een paar keer gebeurd dat er aan de vooravond van weer een efficientere (?) werkmethode wordt uitgerekend hoeveel manuren we gaan besparen, en dat die "overbodige" mensen ook meteen worden weggestuurd. In de praktijk blijkt de besparing vaak tegen te vallen, en zeker in het begin, als iedereen nog moet wennen aan de nieuwe werkwijze, is er enorm veel uitloopt. Je zou dus verwachten dat ze inmiddels doorhadden dat je die mensen niet meteen moet wegsturen, maar eerst wachten tot iedereen routine heeft in de nieuwe methode, en dan kijken hoe groot de besparing is.

Ik probeer me daar op de werkvloer maar niet meer te druk om te maken. Er wordt toch niet geluisterd, en ik wil niet het imago krijgen dat ik een zeurpiet ben. Bovendien werkt het met het management net als met kleine kinderen en kachels. Je kan wel zeggen dat ze er niet aan mogen komen met hun vingers, maar ze luisteren niet, dus is het effectiever om ze maar gewoon hun vingers te laten branden. Maw uiteindelijk krijgen we toch wel (deels) gelijk, maar altijd pas nadat het eerst faliekant in het 100 is gelopen, en wel op de wijze die we allang voorspeld hadden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_66556308
Pokke druk hier vandaag, 5 tassen ipv 2!
Mailing gemeente, Mailing Rabobank, HAH C1000
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2009 @ 18:19:50 #160
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_66558604
Wat een k*tdag zeg... Waren nogal op tijd klaar met vossen, dus om kwart over zeven hadden we alle wijken al ingegooid en zaten we te wachten op de vrachtwagen. Die komt met een hele dikke vertraging... En nog eens 4 containers vos-meuk. Met 3 man maar uit staan gooien terwijl de rest zeer collegiaal koffie ging drinken

Hadden ook nog eens HAH én een mailing van de gemeente. De HSM's leken wel een slagveld, verschrikkelijk. Gigantisch veel post per wijk, en moest (gelukkig samen met m'n broertje) 2 joekels weglopen. Ben gesloopt, maar het is gelukt
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 februari 2009 @ 19:29:05 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66560539
Hier ook een mailing van de gemeente en eentje van het waterschap. Gelukkig kon ik de laatste drie straten nog even vaart maken, omdat de reclame op was

Hoorde wel dat ze op mijn kantoor met postbodes zitten die minuren hebben en dat daardoor de postbezorgers minder aan het werk zijn. Kan dus ook zomaar zijn dat ze mij eens een vrije zaterdag bezorgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66560770
Inderdaad wat een tering dag zag. 2 mailingen van het waterschap en de gemeente en daarnaast weer die C1000 er bij. Machines hadden 2 uren vertraging omdat ze de grote stroom van de post niet aan konden. Dan vraag ik me af... waarom moet alles dan op 1 dag worden gepland?? Ze kunnen zelf ook wel weten dat het dan een chaos wordt. Afijn.. nog twee zaterdagjes werken en dan vier zaterdagen vrij. Vervolgens weer twee zaterdagen werken en weer drie zaterdagen vrij. De verlofuren moeten ook maar eens op :-).
pi_66573802
Ik wed dat ik de kutste dag had

Ook hier was een mailing van de gemeente en de c1000 HAH. Was om half vier ongeveer klaar, dus ging ik weer naar het depot om spullen terug te brengen. Kwam onderweg echter op een nogal onoverzichtelijk kruispunt en ik dácht dat ik wel over kon steken. Er klonk een hard NEEEEEEEE! voor de klap. Lag ik daar op de grond, brommer een eind verder, alle stiekjes over straat heen ( ). Ik heb asfalt nog nooit van zo dichtbij gezien. Een eind verder lag de motorrijder, die al snel opstond. Er kwamen allemaal mensen naar me toe die me hielpen overeind te komen. Superveel mensen hadden het zien gebeuren en ze beaamden dat het inderdaad heel onoverzichtelijk was, maarja het bleef mijn schuld want de motor had voorrang. We hebben gegevens doorgegeven aan elkaar en we moeten nog zo'n schadeformulier invullen samen. Ik kon gelukkig nog doorrijden naar het depot, want alleen mijn voorrem was kapot. Mijn baas had ik al gebeld en die was daar ook heel snel en nadat ik aan hem mijn verhaal had gedaan, kwamen de tranen. De schrik kwam er toen pas uit.

Gisteravond heeft de motorrijder nog gebeld hoe het ging enzo. Hij vond me na het ongeluk heel rustig en koel. Haha, de rest van de dag kwam wel echt alles eruit

Mijn hele been zit onder hele grote blauwe plekken en een paar schaafwonden en in mijn schouder zijn een paar spieren verrekt, dus die zit in de mitella. Kwam er nog best vanaf toch.
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 09:39:52 #164
J'adore hardcore
pi_66573835
Daarom bezorg ik niet op de brommer
  zondag 1 maart 2009 @ 11:54:07 #165
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_66575988
Jezus, je schrikt je rot. Ik had iets dergelijks op de fiets ook. Ik dácht dat ik kon oversteken, maar mijn rem bleef hangen, waardoor ik niet snel genoeg wegkwam. Een vrouw reed vol op mijn fiets in. Ik was wel blij dat ik aan het begin van mijn wijk zat en ze dus eigenlijk op de buffer die mijn tas was aanreed. Haar bumper was ontzet, en mijn bagagedrager ook een beetje, maar ik kon gewoon doorwerken. Wel met trillende benen, that is.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:23:33 #166
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66582761
Oeh, dat is best wel erg. Sterkte ermee!
Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt. Toen bezorgde ik nog de Media Express. ( Toen nog Donald Ducks en Libelles ) Ik kwam bij een drukke kruising en werd bij het oversteken geschept door een auto. Alle bladen over het kruispunt. >.<
En ben de laatste paar maanden maar liefst 2 keer aangereden door te snel rijdende auto's.... Het verkeer lijkt wel telkens gekker te worden...
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Klopt. Aanvankelijk stond dit topic in klaagbaak en ging het vooral over aanvaringen met vervelende klanten. TNT Post vs Kutklanten, heette het geloof ik.

Ik klaag hier ook regelmatig, terwijl ik het best naar m'n zin heb bij de post. Ik heb best leuke collega's (op een paar na, dan) en met de leidinggevende kan ik ook goed opschieten. Mijn ergernissen gaan dan ook vooral over allerlei achter het bureau bedachte veranderingen die van bovenaf worden ingevoerd. De vaste bestellers mogen dan soms zeurpieten zijn, ze zien bij dat soort nieuwe plannen wel vaak haarscherp wat er in de praktijk mis zou kunnen gaan. De leiding roept vervolgens dat ze negatief zijn (en dat is vaak ook zo, maar je kan negatief zijn en toch gelijk hebben) en vervolgens komt alles wat de ervaren bestellers hebben voorspeld, precies zo uit. En bij iedere nieuwe reorganisatie zie je dat steeds weer gebeuren, waardoor je de indruk krijgt dat het management niet van de fouten leert.
Ja, dat is hier ook wel een beetje zo. We hebben nu in een jaar tijd al drie keer de zaalindeling gewijzigd. En na de laatste indeling is het nog steeds krap bij de kasten en containerwagens kunnen nog steeds niet door de smalle gangetjes... Ik snap gewoon niet wie dan zulke plannen maakt. Dat zou toch door een officieel bedrijf, dan wel intern of extern, gedaan moeten worden. Die alle maten vantevoren opmeet en een tekening erbij maakt en dan ziet van: hé, dat zou weleens te krap kunnen worden!? ... Laten we een beter plan verzinnen!
Bij ons zijn de vaste postbodes idd. ook de grootste zeurpieten. Althans, een aantal. Een ander gedeelte laat het allemaal maar wat over zich heen komen heb ik het idee. Die zien het wel en leven meer in het moment. Ze krijgen nog steeds hun salarisstrookje en hebben nog steeds werk. Of ze het over een maand nog hebben zien ze dan wel weer. Anders maar in de bijstand...
quote:
Zo is al een paar keer gebeurd dat er aan de vooravond van weer een efficientere (?) werkmethode wordt uitgerekend hoeveel manuren we gaan besparen, en dat die "overbodige" mensen ook meteen worden weggestuurd. In de praktijk blijkt de besparing vaak tegen te vallen, en zeker in het begin, als iedereen nog moet wennen aan de nieuwe werkwijze, is er enorm veel uitloopt. Je zou dus verwachten dat ze inmiddels doorhadden dat je die mensen niet meteen moet wegsturen, maar eerst wachten tot iedereen routine heeft in de nieuwe methode, en dan kijken hoe groot de besparing is.
Ons bestelkantoor is niet zo groot. Dus als er mensen overcompleet zijn kunnen ze tot nu toe nog terecht bij ( grotere ) naburige kantoren. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je op basis van foute berekeningen weg wordt gestuurd.
quote:
Ik probeer me daar op de werkvloer maar niet meer te druk om te maken. Er wordt toch niet geluisterd, en ik wil niet het imago krijgen dat ik een zeurpiet ben. Bovendien werkt het met het management net als met kleine kinderen en kachels. Je kan wel zeggen dat ze er niet aan mogen komen met hun vingers, maar ze luisteren niet, dus is het effectiever om ze maar gewoon hun vingers te laten branden. Maw uiteindelijk krijgen we toch wel (deels) gelijk, maar altijd pas nadat het eerst faliekant in het 100 is gelopen, en wel op de wijze die we allang voorspeld hadden.
Goede vergelijking. Ik heb het gevoel dat het management van een willekeurige MBO is geplukt en zo in een TNT kantoor is gezet. Wat ze daar dan moeten doen en wat bijvoorbeeld de bedrijfsdoelstellingen zijn die ze moeten nastreven of wat de meest efficiente werkmethoden zijn moeten ze zelf maar uitzoeken. Daar mogen ze dan via trial and error zien achter te komen.
Ooh?! Laten we de kasten eens op die manier in de zaal zetten, eventueel, misschien krijgen we dan meer ruimte?! Na een jaar aan gezeur en minder efficientere werkmethoden doordat er minder ruimte is: Hmmm, misschien was het toch niet zo’n goed idee, laten we de kasten weer een beetje anders plaatsen, wie weet, heel misschien zal het nu wel beter worden?!
Zie hier de TNT – style van managen...
Nothing is what it seems
pi_66586063
@ xxiessiexx: Damn idd schrikken! Doe henig an
Noot noot.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:58:03 #168
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66590238
Even een praktische vraag over aangetekende post:
Binnenkort wil ik een brief de deur uit doen waarvan ik zeker wil weten dat deze aankomt. Heeft de optie 'handtekening retour' in dit geval meerwaarde? M.a.w. kan ik er dan 'zekerder' van zijn dat mijn brief aankomt op plaats van bestemming?
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 19:26:18 #169
73911 ultra_ivo
pi_66591178
Bij de optie handtekening retour krijg je na afloop een bewijs (in de vorm van de handtekening retourkaart) thuisgestuurd dat ie is aangekomen.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:39:16 #170
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66593772
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij de optie handtekening retour krijg je na afloop een bewijs (in de vorm van de handtekening retourkaart) thuisgestuurd dat ie is aangekomen.
En zonder dat heb je niet de zekerheid dat ie is aangekomen?
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:46:35 #171
73911 ultra_ivo
pi_66594042
Zekerheid wel, maar dan krijg je er geen bericht van. (kun je het wel navragen)
  zondag 1 maart 2009 @ 21:13:23 #172
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66595274
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:39 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

En zonder dat heb je niet de zekerheid dat ie is aangekomen?
100% zekerheid is natuurlijk nooit te garanderen. Er kan altijd iets in het postproces fout gaan. Zoals het kwijt raken van een aangetekende in een machine, op straat of iets dergelijks. Met een handtekening retour - brief krijg je 100% zekerheid dat je weet of een brief wèl of niet is aangekomen. Er kan, net zoals met een normale aangetekende, ook van alles gebeuren met een handtekening retour - brief. Maar dan weet je tenminste wel zeker of er iets mee gebeurd is, haha.
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 22:12:04 #173
73911 ultra_ivo
pi_66597810
quote:
"Minder of geen post tijdens onze acties"
(PhotoNews)
vr 27/02/09 07:15 - De vakbonden van De Post delen pamfletten uit om de mensen te informeren over de stakingsactie van volgende week. Dan zal het personeel drie dagen lang het werk neerleggen.

Maandag is er een betoging en dinsdag en woensdag volgen er acties bij de distributie en het transport.

De vakbonden vinden dat de overheid te veel aandacht schenkt aan bedrijven uit de financiële en industriële sector.

"De overheid moet beseffen dat ook De Post een bedrijf is waar werkgelegenheid noodzakelijk is", zegt vakbondsman Rudi De Coninck. "We hopen dat de acties zo goed mogelijk worden opgevolgd. Klanten zullen minder of geen post ontvangen."
Reden van de staking zijn de plannen van de Belgische regering om de Belgische postmarkt vrij te maken.
pi_66615794
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:13 schreef Viper86 het volgende:

[..]

100% zekerheid is natuurlijk nooit te garanderen. Er kan altijd iets in het postproces fout gaan. Zoals het kwijt raken van een aangetekende in een machine, op straat of iets dergelijks. Met een handtekening retour - brief krijg je 100% zekerheid dat je weet of een brief wèl of niet is aangekomen. Er kan, net zoals met een normale aangetekende, ook van alles gebeuren met een handtekening retour - brief. Maar dan weet je tenminste wel zeker of er iets mee gebeurd is, haha.
Zo kon ik zaterdag een fout van een tijdelijke hulpkracht gaan corrigeren (die had de aangetekende gewoon in de bus gegooid ). Gelukkig was de geadresseerde thuis en alsnog bereid te tekenen.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:08:12 #175
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_66615987
Ik heb ook wel eens iets Handtekening Retour verzonden. Nooit een handtekening retour ontvangen, maar het pakketje was wel aangekomen, want ik kreeg mijn geld keurig terug.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 14:32:41 #176
J'adore hardcore
pi_66652154
Gisteravond bezig op de expeditie, komen we er om half zeven achter dat er een haalrit niet gedaan is. Diegene is niet op komen dagen. Rij je dan langs alle gesloten bedrijven en postagentschappen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:47:01 #177
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66654999
Hebben jullie niet van die handtekeninglijsten? Waarop je je handtekening als buslichting - haalritchauffeur moet zetten bij aanvang van je dienst zodat de expeditite - medewerker kan zien of iedereen wel aanwezig is?
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 15:48:43 #178
J'adore hardcore
pi_66655069
Ja, die hebben we. Maar als dat niet gecontroleerd wordt...

Teamcoach collectie is deze week op vakantie, meteen loopt alles in de soep
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:36:55 #179
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66656951
Lol, hebben jullie zelfs daar een aparte teamcoach voor. Wij hebben maar 2 teamcoaches voor alles en iedereen.
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 17:49:30 #180
73911 ultra_ivo
pi_66659625
Vandaag een lekke band op het verste stuk van de bestelling. Alle collega's met auto's waren net terug op het kantoor. Dus maar naar de Halfords gewandeld en daar een of andere bagger band gekocht, ter plekke erop gelegd. In totaal was ikd aarmee sneller dan te voet naar het kantoor.
pi_66660709
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag een lekke band op het verste stuk van de bestelling. Alle collega's met auto's waren net terug op het kantoor. Dus maar naar de Halfords gewandeld en daar een of andere bagger band gekocht, ter plekke erop gelegd. In totaal was ikd aarmee sneller dan te voet naar het kantoor.
Da's vervelend. Had je dan niet zo'n speciale sticker in de auto zitten, met een nummer wat je dan moet bellen, met pech onderweg? Zo'n 070-nummer.
pi_66663996
Wat is het uurloon als je op zaterdag post gaat bezorgen?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:45:36 #183
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66664026
Kan iemand mij vertellen of er een pakketje naar mij onderweg is?

Via een systeem ofzo Mijn adres intikken en dan kijken of er iets naar mij onderweg is? Geen idee of dat bestaat, vroeg 't me alleen af.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_66664151
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een pakketje naar mij onderweg is?

Via een systeem ofzo Mijn adres intikken en dan kijken of er iets naar mij onderweg is? Geen idee of dat bestaat, vroeg 't me alleen af.
Met die code die je ontvangt kan het toch? Mits bij winkel besteld.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 19:55:51 #185
73911 ultra_ivo
pi_66664449
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Da's vervelend. Had je dan niet zo'n speciale sticker in de auto zitten, met een nummer wat je dan moet bellen, met pech onderweg? Zo'n 070-nummer.
Zo'n sticker zit niet op de postfiets.
pi_66665277
wat is nou beter? Postbode op zaterdag of zaterdagbesteller?
pi_66665391
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is het uurloon als je op zaterdag post gaat bezorgen?
Moet ik het plaatje nou werkelijk nog een keer gaan posten?

Noot noot.
pi_66665467
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Moet ik het plaatje nou werkelijk nog een keer gaan posten?

[ afbeelding ]
Nog een keer
pi_66665984
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nog een keer
Ik zou folders gaan bezorgen als ik jou was
Noot noot.
pi_66666113
Ik wou dat aanmeldingsformulier invullen maar klikte bij kennismakeing ergend verkeerd en nu zegt die dat er geen vacatures zijn. Kan het ook niet aanpassen ofzo meer.
pi_66666288
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wou dat aanmeldingsformulier invullen maar klikte bij kennismakeing ergend verkeerd en nu zegt die dat er geen vacatures zijn. Kan het ook niet aanpassen ofzo meer.
Zelf bellen of er naar toe gaan komt ook niet in je op? Staat ook veel beter he...
Noot noot.
pi_66666604
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zelf bellen of er naar toe gaan komt ook niet in je op? Staat ook veel beter he...
Ja, doe ik dat wel
Mja, morgen even bellen. En in wateringen zit zo'n centrum dus langsgaan is ook geen probleem
pi_66667413
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja, doe ik dat wel
Mja, morgen even bellen. En in wateringen zit zo'n centrum dus langsgaan is ook geen probleem
Hee, Wateringen, da's dichtbij

Ik ben benieuwd of ik zaterdag weer dusdanig goed ter been ben dat ik weer post kan lopen. Wondje op mijn voet vond het blijkbaar leuk om te gaan ontsteken. Loop nu al een paar dagen mank.

Er is zeker weer C1000-HAH zaterdag?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:47:36 #194
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66669434
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Met die code die je ontvangt kan het toch? Mits bij winkel besteld.
Nee bij iemand persoonlijk en die heeft 't uit Zweden opgestuurd via lokale post dus dat gaat waarschijnlijk zodra in Nederland via TNT.

En dámn ik ga wel post bezorgen inplaats van wat ik nu doe ik het weekend als ik die lonen zo zie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_66669455
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef xxiessiexx het volgende:

Er is zeker weer C1000-HAH zaterdag?
Noot noot.
pi_66671520
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Zo'n sticker zit niet op de postfiets.
Oeps. Mijn fout, ging er van uit, dat je met de auto was.
pi_66671639
Hoeveel krijg je nou per uur als je postbode op zaterdag bent?
pi_66672986
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
Hoeveel krijg je nou per uur als je postbode op zaterdag bent?
Ligt eraan hoeveel je verdient.
pi_66673027
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

De komende maanden ook nog wel
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:33:44 #200
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_66676224
Gelukkig dat we hier een Jumbo hebben ipv een C2000

( Oh ja, hoeveel verdienen wij ook alweer per uur op zaterdag? )
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')