Da's vervelend. Had je dan niet zo'n speciale sticker in de auto zitten, met een nummer wat je dan moet bellen, met pech onderweg? Zo'n 070-nummer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag een lekke band op het verste stuk van de bestelling. Alle collega's met auto's waren net terug op het kantoor. Dus maar naar de Halfords gewandeld en daar een of andere bagger band gekocht, ter plekke erop gelegd. In totaal was ikd aarmee sneller dan te voet naar het kantoor.
Met die code die je ontvangt kan het toch? Mits bij winkel besteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een pakketje naar mij onderweg is?
Via een systeem ofzoMijn adres intikken en dan kijken of er iets naar mij onderweg is? Geen idee of dat bestaat, vroeg 't me alleen af.
Zo'n sticker zit niet op de postfiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's vervelend. Had je dan niet zo'n speciale sticker in de auto zitten, met een nummer wat je dan moet bellen, met pech onderweg? Zo'n 070-nummer.
Moet ik het plaatje nou werkelijk nog een keer gaan posten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is het uurloon als je op zaterdag post gaat bezorgen?
Nog een keerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik het plaatje nou werkelijk nog een keer gaan posten?
[ afbeelding ]
Zelf bellen of er naar toe gaan komt ook niet in je op? Staat ook veel beter he...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wou dat aanmeldingsformulier invullen maar klikte bij kennismakeing ergend verkeerd en nu zegt die dat er geen vacatures zijn. Kan het ook niet aanpassen ofzo meer.
Ja, doe ik dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelf bellen of er naar toe gaan komt ook niet in je op? Staat ook veel beter he...
Hee, Wateringen, da's dichtbijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, doe ik dat wel
Mja, morgen even bellen. En in wateringen zit zo'n centrum dus langsgaan is ook geen probleem
Nee bij iemand persoonlijk en die heeft 't uit Zweden opgestuurd via lokale post dus dat gaat waarschijnlijk zodra in Nederland via TNT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met die code die je ontvangt kan het toch? Mits bij winkel besteld.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo'n sticker zit niet op de postfiets.
Ligt eraan hoeveel je verdient.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
Hoeveel krijg je nou per uur als je postbode op zaterdag bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |