Ik werd gisteren gevolgd door een oranje kat. Ik vermoed een complotquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef xxiessiexx het volgende:
Wow, das wel heel creepy, dat je gewoon achtervolgd wordt.![]()
Dikkie Dikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gevolgd door een oranje kat. Ik vermoed een complot
Wat een krankzinnig verhaal. Ik heb er nog nooit van gehoord dat mensen landelijk gevolgd worden, het enige wat ik weet dat er wel eens bezorgers van verdacht werden post te stelen, en dat ze die gingen volgen. Of straatcontroles, maar dat houdt meestal in dat de postbode-plus tijdens het rijden van de aangetekenden even langs komt of te kijken hoe het gaat, en evt. bij een huis aanbelt om te vragen of de mensen de goede post hebben gehad en evt. het hah. Maar dat gebeurt bij mijn weten nooit stiekum.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Mellow_ het volgende:
Ik heb een contract voor 13 uur per week maar ik werk er meestal ongeveer 16. Weet verder ook niet precies hoe het zit, er staat 2 uur en 45 minuten voor de wijk die ik loop. Op dinsdag doe ik daar ongeveer een half uur langer over en op een dag als vandaag een half uur minder.
En op maandag moet ik dan 3/4 wijken zelf voorbereiden en wegbrengen.
En het is inderdaad heel spooky, heb vandaag steeds achterom gekeken![]()
Zou ik zeker doen 3.30 + (4 x 2.45) komt totaal op 14.30, dus dan is 16 uur een uitloop van 1.30 op weekbasis, oftewel 18 minuten per dag. Ik vind het niet wereldschokkend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Mellow_ het volgende:
Volgens m'n postbode plus zijn het steekproeven vanuit Utrecht. Ze komen een keer kijken of het goed gaat en zo niet komen ze en paar keer terug.
Op maandag werk ik in totaal zo'n 3,5 uur. Er is mij wel gezegd dat ze me niet konden verplichten om het voorbereidende werk te doen, maar over een ander salaris of contract is mij nooit wat verteld.
In ieder geval bedankt voor je uitbundige post Kramerica-Industries, ik ga morgen eens bellen naar de postbode plus voor uitleg.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Overigens lees ik net op Intranet dat een TNT-afdeling een door TNT in het leven geroepen bokaal heeft gewonnen die is uitgereikt door, jawel, TNT. Dus onafhankelijkheid is niet echt hun ding, zeg maar.
Overigens wil ik Kramerica-Industries van harte feliciteren met de door Kramerica-Industries aan hem toegekende Kramerica-Industries Award. Gefeliciteerd, Kramerica-Industries, je hebt 'm van harte verdiend!
Ik m'n broertje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Jojoortje het volgende:?
Heb mijn buurjongen ook aan werk geholpen bij de TNT
Mag je zelf niet meezingen met de radio? Of fluiten? Dat hadden ze er bij ons niet bij verteld, wat is dat voor idioterie? Het begint hier zo langzamerhand op een soort strafkamp te lijken. Dan zal het verloop ook wel hoger worden, en het is nu al zo hoog dat we de post amper wegkrijgen. Ik doe nu geregeld wat extra's maar als ze straks zo zeikerig tegen mij gaan doen, dan word ik ook ineens heel star. Dan gaat mijn mobiel uit op het werk en op straat, waardoor ik ook automatisch onbereikbaaer ben voor tc en pb+.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Haha ja de nietpraten-regeling die ze in hebben gevoerd valt inderdaad niet bij iedereen (lees: bij niemand) goed. Ik vond het altijd wel chill werken met een paar mensen op de achtergrond die allemaal dingen door de zaal roepen en keihard meezingen met de radio etc. Het zal zaterdag wel doodse stilte zijn dan.
Ik moest vandaag even twee wijkjes wegbrengen en ik ving van een van mijn coaches op dat hij gillend gek werd afgelopen dinsdag omdat alles zo nieuw was haha
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dan gaat mijn mobiel uit op het werk en op straat, waardoor ik ook automatisch onbereikbaaer ben voor tc en pb+.
quote:
Het was afgelopen zaterdag ook heel druk, iedereen nam het er nog even van. Je mag niet meer praten (wel dingen vragen aan elkaar die met het werk te maken hebben enzo) omdat je anderen niet van hun werk mag houden. Het klonk allemaal heel strikt. Ik hoop echt dat het meevalt, want zo is de lol er natuurlijk snel vanaf. Maar het grootste deel van de tijd loop ik toch op straat, dus ikzelf zal er sowieso niet veel last van hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mag je zelf niet meezingen met de radio? Of fluiten? Dat hadden ze er bij ons niet bij verteld, wat is dat voor idioterie? Het begint hier zo langzamerhand op een soort strafkamp te lijken. Dan zal het verloop ook wel hoger worden, en het is nu al zo hoog dat we de post amper wegkrijgen. Ik doe nu geregeld wat extra's maar als ze straks zo zeikerig tegen mij gaan doen, dan word ik ook ineens heel star. Dan gaat mijn mobiel uit op het werk en op straat, waardoor ik ook automatisch onbereikbaaer ben voor tc en pb+.
Nee, dat zall lekker handig gaan. Als je dan toevallig een dag hebt met van die 'ingebonden-troep' dan moet je maar lekker in je eigen troep blijven werken tot de postbode-plus eens besluit om je te komen storen en het op te ruimen? Jaja..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Viper86 het volgende:
Ook mogen we niet meer onze eigen "afval" ( lege rode/blauwe bakjes, plastics ed. ) opruimen. Dit wordt nu alleen nog maar gedaan door diegene die daartoe bevoegd is. De postbode - plus.
Bij ons merk ik nog niet zoveel van al die regels. Meestal ruim ik die bakjes niet eens op, wordt altijd voor me gedaan door de postbode plus. Ze zitten hier nog steeds alleen maar de praten en te ouwehoeren dus het praat-verbod is ook niet nog ingegaan. Voor de rest doe ik waar ik zelf zin in heb, vind die regels totaal nergens op slaan. Waarom zou iemand mij gaan verbieden iets in te gooien terwijl we toch zitten te niksen. Ben 1 van de weinige (zaterdag-medewerkers) die een weerwoord heeft voor bepaalde zaken. De meeste hier zijn brave "Ja-Knikkers". Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik het gewoon en dan zie ik soms die rare vertekeningen in het hoofd. Regels oke, maar niet van die rare regels waar niemand iets mee opschiet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben net ook gebeld, of ik morgen om 7.15 uu 8.30 wil beginnen i.p.v. 10.30 uur 06.15
daar had ik het dus een topic geleden over: bij ons is er daadwerkelijk iemand weggestuurd omdat diegene even koffie op de zaal dronk. Denk maar niet dat iemand zijn wijken overnam, thank God for team spirit!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag hield onze teamcoach een korte presentatie over het VBG van de toekomst, waar wij binnenkort mee te maken gaan krijgen. Het hele verhaal over die carre's kende ik al, dat stond nml in de Mail, maar van de rest van het verhaal werd ik niet blij. Zo is het niet de bedoeling dat je van je plaats komt, tenzij het niet anders kan, als je te vaak naar de WC gaat word je daarop aangesproken, je mag niet teveel met elkaar praten tijdens het werk en je mag ook je telefoon niet opnemen. Eten en drinken mag alleen nog worden genuttigd in de kantine, tijdens de pauze, dus niet even wat eten achter je kast tijdens het zetten. Nu begrijp ik best dat ze de mensen willen aanpakken die ieder half uur 10 min. weggaan om te roken, maar dit vind ik wel erg overdreven. Als ik naar de WC moet ga ik gewoon, en wat is het probleem met een boterham eten achter je kast? Je neemt een hap, en tijdens het kauwen kan je gewoon straten of zetten. Dat van die koffie kan ik nog begrijpen, want stel dat je die omstoot over de post heen. Dus ik hoop maar dat de TC niet al te star is met het hanteren van de regels en zich vooral richt op de mensen die meer staan te kletsen dan dat ze werken, want no way dat ik straks als een kleuter met m'n hand omhoog ga zitten zo van "teamcoach, ik moet poepen!!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |