zeker! hoewel ik moet gaan werken en dadelijk moet lunchenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
Moeten we de tt natuurlijk wel waarmaken
zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Whooooohoooo!!
Moet ikweer even hyperen om de speed erin te houden?
klopt !quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Yesse het volgende:
Ja, we zijn nog steeds met veel Stagairs hier
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens![]()
De namenlijst in de OP is ook flink geslinkt..
valt me nu op
En Cue ook of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....
ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
Wie heeft trouwens ons schoolbord zo mooi vervormd?
kan welquote:
Ofja, wie kan/wil hem hervormenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
hij kwam het on-linequote:
Ik was het ook niet, ik heb zelfs m'n avatar er nog niet ingeplakt omdat ik bang ben 'm verder te verneukenquote:
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snapquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was het ook niet, ik heb zelfs m'n avatar er nog niet ingeplakt omdat ik bang ben 'm verder te verneuken
what happenedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij ga ik even een boos mailtje naar Sitecom sturen
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snap
Dat ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snap
Mijn router verliest constant signaal..quote:
* Bootje84 steekt hand op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 steekt hand op.
Toen had nico (dacht ik) geprobeert het te fixen, maar faalde. Zou ook kunnen dat alleen ik het verneukt had
Jij weerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen had nico (dacht ik) geprobeert het te fixen, maar faalde. Zou ook kunnen dat alleen ik het verneukt had
Is die al uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
Thuis
Lekker Battlefield Heroes spelen
Ik las dat jij mij nodig hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je nog beetje bij te pratenquote:
Ja, ik wilde ook protesteren maar ik kon nergens anders terechtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....
Ben sinds september vorig jaar beta testerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is die al uitMoet nog steeds beginnen met Quake Live Beta Test
Kansloos..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je nog beetje bij te praten![]()
Hoe was je ochtend?
Ik sinds een weekje of 4..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben sinds september vorig jaar beta tester
Maar nu eerst: Tosti's eten
Enlighten mequote:
Check je PM (zometeen)quote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff met een homeboy wezen lunsjen bij thesubway
Jep, geen bananen, latex en handboeien maar wel lekker broodje vol met groentequote:
Verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep, geen bananen, latex en handboeien maar wel lekker broodje vol met groente
wat is er nu verneukt aan of zie ik iets anders als jullie??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De blokjes naast het schoolbord ipv erin?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is er nu verneukt aan of zie ik iets anders als jullie??
En enkele foto's doen het niet bij mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De blokjes naast het schoolbord ipv erin?
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit op stage, ga hier geen troep downlouden
Gewoon een plaatje van gemaaktquote:
Ik heb geen last met FF, en heb niet gerommeld met het plaatje...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van gemaakten trouwens in FF heb ik hetzelfde probleem
eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb ook geen last in firefox..
Ik blijf er voortaan wel vanaf.. waarom is er dan ook niet iets simpels neergezet
Kan niemand dit maken danquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb ook geen last in firefox..
Ik blijf er voortaan wel vanaf.. waarom is er dan ook niet iets simpels neergezet
Schopje R&Pquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Vroeger bij de Stage SC was altijd alles beter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Vroeger bij de Stage SC was altijd alles beter
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik laat me liever slobbelen dan dat ik deze OP weer ga aanpassen
Besef je wel dat alles wat je zegt, ooit tegen je gebruikt gaat wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik laat me liever slobbelen dan dat ik deze OP weer ga aanpassen
Ik ben niet zo. Ik ken wel mensen die zo zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Besef je wel dat alles wat je zegt, ooit tegen je gebruikt gaat worden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex..quote:
en was het nog leuk om te lezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik moet op internet klantenervaringen lezen, waardoor ik het afgelopen anderhalf uur naar de kleine lettertjes op de fora van Radar heb zitten staren.. Gevolg: bijna scheel
Dat is vaak bij vrouwen zo heb ik gemerkt, maar ik kan me niet indenken hoe dat in deze situatie tegen me gebruikt kan wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
zet dan die rare bril ook af!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik moet op internet klantenervaringen lezen, waardoor ik het afgelopen anderhalf uur naar de kleine lettertjes op de fora van Radar heb zitten staren.. Gevolg: bijna scheel
Die vond ik ook beter...!quote:
WTF is er met mijn boek gebeurt!quote:
de modjes hebben ons herbenoemd en daar hoort een nieuwe OP bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WTF is er met mijn boek gebeurt!
Paar mensen vonden het leuk om hem te verkrachten en hem te "verbeteren (lees: de OP te verkloten)quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die miste ik ook al!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kuno!!quote:
Kon je dan niet via extra ofzo het lettertype groter zettenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Daar stond stage op en dat is tegenwoordig een taboe woordquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ook, dat ding van Piles klopt niet want ik was er sinds 120 alsk het goed zegquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kuno!!
Lol, bij deel 134 was ik al van de partij. Een oude rot in het vak
kut modjes...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
de modjes hebben ons herbenoemd en daar hoort een nieuwe OP bij
dat had ik best voor jullie willen aanpassen hoor...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar stond stage op en dat is tegenwoordig een taboe woord
Nee dat werkt daar dus nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon je dan niet via extra ofzo het lettertype groter zetten
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=165907&topics_all=1 118 dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ook, dat ding van Piles klopt niet want ik was er sinds 120 alsk het goed zeg
Dus je leest nog wel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=165907&topics_all=1 118 dus
ctrl in houden en scrollen??quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat werkt daar dus niet"smallest" is even groot als "largest"
Zelfde effectquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ctrl in houden en scrollen??
kan dat niet alsnogquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kut modjes...
[..]
dat had ik best voor jullie willen aanpassen hoor...
hmmm.. ok dan zijn mijn tips opquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zelfde effect(had ik ook al geprobeerd)
Druk eens alt +shift+printscreen, en druk dan okquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zelfde effect(had ik ook al geprobeerd)
quote:
ik zat de rode poppejes te lezen eerstquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
*smilies*
N.E.E ! ! !quote:
Pielie!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
ah leuk. Ik ben ook bezig met mij stage. Van de 4 maanden zijn er inmiddels 2 al bijna om. Kom nu pas achter dit topic
Sinds 13.. Dat maakt dus... 800quote:
Ja, er werd net weer over een irritant onderwerp gevraagd terwijl ik dat achter me had gelaten omdat het onzin was..quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds 13.. Dat maakt dus... 800
Taartquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ha.. ik was er eerderder!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik tussen 232 en 353quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ha.. ik was er eerderder!!![]()
Maar ik heb een gat tussen 40 en 300 ofzo
of gewoon het volgende topic PB gaan eren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Verzoek tot hernoeming van dit topic naar "Waar PB al 800 delen aanwezig is".
Hear hear..?
of gewoon het volgende topic PB gaan eren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Hear hear..?
Ja zo speed gaat deze toch nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Hear hear..?
Mag ook, hoeft niet hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
of gewoon het volgende topic PB gaan eren?
Volgens mij wil jij graag een naamtopicquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef jslavenburg het volgende:
Stage SC # 134: het is nog maar dinsdag :r
Dat was nog es een goede OP
vind het wel een goed idee... maar vind het nu een beetje nutteloos om de tt te gaan veranderen...quote:
true truequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
vind het wel een goed idee... maar vind het nu een beetje nutteloos om de tt te gaan veranderen...en verder is er toch geen modje aanwezig die dat doet voordat deze vol is
![]()
Waar PB 801 topics aanwezig is is dan weer beetje jammer. Dat is het nét niet. Misschien eerder aanmelden, net als verjaardagenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
vind het wel een goed idee... maar vind het nu een beetje nutteloos om de tt te gaan veranderen...en verder is er toch geen modje aanwezig die dat doet voordat deze vol is
![]()
Kortom: Jammer dus, wacht maar op de 900?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar PB 801 topics aanwezig is is dan weer beetje jammer. Dat is het nét niet. Misschien eerder aanmelden, net als verjaardagen
Ach hij heeft ook heus wel eens een paar topics gemistquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar PB 801 topics aanwezig is is dan weer beetje jammer. Dat is het nét niet. Misschien eerder aanmelden, net als verjaardagen
Oh dat zeker. Ik weet ook dat ik er op een dag vijf had gemist..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ach hij heeft ook heus wel eens een paar topics gemist
Niemand wat?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik weet ook dat ik er op een dag vijf had gemist..
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand al de nieuwe foto's gezien? =o
Staan er nog meer op mijn facebook
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iedereen PB al aangemeld voor de nerd-competitie op radio 538...??
Moet ik mij registreren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doen!
Vraag bootje om de informatie
Dat welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet ik ergens gegevens van mijzelf invoeren?
Ben je al gebeld door 538...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iedereen PB al aangemeld voor de nerd-competitie op radio 538...??
Wat heeft baggermuziek met de valentijnsactie te maken.. NIKSquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet.
Heb een hekel aan baggermuziek, dus ook die radio
Nog niet..quote:
Dus dat! Doe het voor PB aub?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat heeft baggermuziek met de valentijnsactie te maken.. NIKS
Baggermuziek equals baggerradioquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat heeft baggermuziek met de valentijnsactie te maken.. NIKS
Stuur maar je N.A.W. gegevens door, zet ik het wel op jou adres.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog niet..
[..]
Dus dat! Doe het voor PB aub?
Dus alles wat commercieel is, is spamhoer...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Baggermuziek equals baggerradio
538 = commercieel = spamhoer
Spamhoer = crap die ik in mijn inbox krijg
Nee dus
Iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus alles wat commercieel is, is spamhoer...en trouwens.. het enige wat je van 538 zal krijgen is een nieuwsbrief.. waar je je gewoon kan afmelden
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus alles wat commercieel is, is spamhoer...en trouwens.. het enige wat je van 538 zal krijgen is een nieuwsbrief.. waar je je gewoon kan afmelden
![]()
Je hoeft geen NAW gegevens op te geven. Puur je 06 nummer, emailadres en naam.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Stuur maar je N.A.W. gegevens door, zet ik het wel op jou adres.
Ja duh. Als je tegenwoordig niet commericeel bent, red je het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja
Zie bijvoorbeeld SBS6, Veronica en alle andere commerciele zenders. Ze spammen je onder met reclame op TV
Fok! is ook commercieel. Ze spammen je onder op hyves, en hier met reclame
Reclame op tv.. hoe denk je anders hoe ze organisatie draaiend kunnen houden.. en trouwens.. de publieke zenders tv en radio's zenden ook gewoon reclames uit.. zijn dat spamhoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja
Zie bijvoorbeeld SBS6, Veronica en alle andere commerciele zenders. Ze spammen je onder met reclame op TV
Fok! is ook commercieel. Ze spammen je onder op hyves, en hier met reclame
Waarom mijn 06?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hoeft geen NAW gegevens op te geven. Puur je 06 nummer, emailadres en naam.
We gunnen Piet dit toch wel:
[ afbeelding ]
Er zijn tot nu toe 2 deelnemers..
HEAVENquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hoeft geen NAW gegevens op te geven. Puur je 06 nummer, emailadres en naam.
We gunnen Piet dit toch wel:
[ afbeelding ]
Er zijn tot nu toe 2 deelnemers..
Omdat ze je kunnen terugbellen, om te vragen waarom de kandidaat het meest geschikt is.. als winnaar..quote:
Meld mij ook ff aan PB. Als je wil, maak ik zelf wel een mooi verhaal erbij.quote:
Maak het maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meld mij ook ff aan PB. Als je wil, maak ik zelf wel een mooi verhaal erbij.
Dank je welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Milou__ het volgende:
PB, ik gun je tenminste een leuke date
Van mij hoeft het niet hoor..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat dus...ga echt niet door zo een popiejopie gebeld worden van 538...
www.dating.nl
Fuck you! alsof jij het vervelend vindt om tussen 60 tieten wakker te worden!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
[..]
Van mij hoeft het niet hoor..
Hey, ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Milou__ het volgende:
PB, ik gun je tenminste een leuke date
Het hoeft niet hoor..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, ik ookTot een bepaalde grens
Soms moet je je grenzen verleggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, ik ookTot een bepaalde grens
Heb er aan 1 paar genoegquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck you! alsof jij het vervelend vindt om tussen 60 tieten wakker te worden!!
Bijdehandquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Soms moet je je grenzen verleggen![]()
Maar oke, ik respecteer je mening
Misschien hebben wij jou ook wel opgegevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijdehand![]()
Als ik grenzen verleg, doe ik dat liever voor mezelf![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Baggermuziek equals baggerradio
538 = commercieel = spamhoer
Spamhoer = crap die ik in mijn inbox krijg
Nee dus
Een 06 nummer achterlaten bij een radiostation is ook een onzinnige reden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Laten we gewoon om onzinnige redenen ergens tegen zijn!
hell yeah!!!
Niet blij met de afstudeerbegeleider...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een afstudeerbegeleider toegewezen gekregen
Dat wist je toen nog niet eens..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een 06 nummer achterlaten bij een radiostation is ook een onzinnige reden?
je komt niet echt enthousiast over..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een afstudeerbegeleider toegewezen gekregen
Nee maar dan nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat wist je toen nog niet eens..
[..]
je komt niet echt enthousiast over..
Ik ken mijn begeleider helemaal niet. Dat betekent dus dat het een docent is die niet bij de opleiding hoortquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet blij met de afstudeerbegeleider...
Hmm.. altijd irritant, maar je kent hem niet. Je kan dus ook zomaar zijn dat het een supergeschikte en beste vent isquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ken mijn begeleider helemaal niet. Dat betekent dus dat het een docent is die niet bij de opleiding hoort.
De afstudeercoördinator (=dus die vent die er 2,5 maand over doet om afstudeerbegeleiders toe te wijzen) meldt vervolgens doodleuk dat de begeleiders het afstudeerdossier nog niet hebben. Die dossiers zijn ca 10 pagina's per persoon en dus nog niet gelezen. Daarbij moet ik wel even vermelden dat mijn begeleidster nog zeker 5 andere afstudeerders heeft. De begeleider mag van je verlangen dat je je deelvragen/probleemstelling/planning/ietsanderswathemofhaarnietaanstaat aanpast. Pas daarna kun je een afspraak maken voor een eerste gesprek.![]()
Ik ben al begonnen met mijn scriptie, dus ik zie de bui eigenlijk al hangen..
Daar zou ik echt heel blij mee zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef Milou__ het volgende:
Misschien hebben wij jou ook wel opgegeven
Heb je nou weer een ander iconquote:
Het is een vrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. altijd irritant, maar je kent hem niet. Je kan dus ook zomaar zijn dat het een supergeschikte en beste vent is![]()
en dan is het
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is een vrouw![]()
Ja dat dacht ik inderdaad vorige week wel nog, maar nu niet meer. Ik heb een bang voorgevoel(komt misschien doordat mijn begeleidster vorig jaar erg relaxed was)
Je weet het toch nooit. Maar ik hoop voor je dat het goedkomtquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. altijd irritant, maar je kent hem niet. Je kan dus ook zomaar zijn dat het een supergeschikte en beste vent dame is![]()
en dan is het
Dat hoop ik zelf ook..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Je weet het toch nooit. Maar ik hoop voor je dat het goedkomt
Ja icons zijn tof.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zou ik echt heel blij mee zijn
[..]
Heb je nou weer een ander icon![]()
that's the spiritquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik zelf ook..![]()
We zullen het zien
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
that's the spirit
en anders ga je haar gewoon versteld laten staan van jouw kunnen!!!
Succes!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Daph_ het volgende:
Even uurtjes schrijven en ik ben er ook vandoor!![]()
das niet goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
Bedrijfseconomie/administratief is hier nu wel zwaar in de meerderheid zeg
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:47 schreef Maraca het volgende:
Dus we gaan het alleen nog over boekhoud gerelateerde zaken hebben?![]()
Plintenladder & bougiesvonkjesquote:Moest vandaag trouwens in het archief wat documenten zoeken. Na een hele tijd niks gevonden te hebben toch maar teruggegaan naar mijn stagebegeleider om te vragen of dit niet zo'n flauw "we laten de stagiaire iets zoeken dat niet bestaat" grapje wasWas gelukkig niet zo. Ze hadden alleen de verkeerde kamer doorgegeven
Ik heb dat ooit eens gedaan om mijn werk... Bij een nieuwe die ik moest inwerken.. waar de knopjeslijm is, als ze de kop van een roos afbraken..quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop van niet
[..]
Plintenladder & bougiesvonkjes
Ik weet nou ff niet of dit eenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:11 schreef PieterBas het volgende:
Een paar weken later, kom ik terug van even wat te doen in de koelcel.. Zie ik haar op de grond zitten, serieus blaadjes te tellen..
Ik lag op de grondquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet nou ff niet of dit eenof
reactie moet opleveren
We hebben het al vaak genoeg over het archief gehad. HE PILES?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:47 schreef Maraca het volgende:
Dus we gaan het alleen nog over boekhoud gerelateerde zaken hebben?![]()
Moest vandaag trouwens in het archief wat documenten zoeken. Na een hele tijd niks gevonden te hebben toch maar teruggegaan naar mijn stagebegeleider om te vragen of dit niet zo'n flauw "we laten de stagiaire iets zoeken dat niet bestaat" grapje wasWas gelukkig niet zo. Ze hadden alleen de verkeerde kamer doorgegeven
Ik vroeg me al af wie 'm ging makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:30 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben het al vaak genoeg over het archief gehad. HE PILES?
Ik had hem gister al ergens, toen ze zich voorstelde hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie 'm ging maken![]()
Makkelijk scorenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had hem gister al ergens, toen ze zich voorstelde haha
Zo komt het nooit goed met m'n reputatie hier hèquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Milou__ het volgende:
Ik had hem gister al ergens, toen ze zich voorstelde haha
Niks mis meequote:
Ik hoop dat ik morgen m'n stage geregeld krijg, heb goede hoopquote:Nu hopen dat ik morgen maar finalist word
Veel succesquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Ik hoop dat ik morgen m'n stage geregeld krijg, heb goede hoop
Kunnen jullie weer 4,5 maand archief-grappen maken
Journaalposten zijn sowieso heel makkelijk. Daar ben je ook snel op uitgekeken, vermoed ik. Ik was blij dat ik het tijdens mijn stage slechts 1 keer heb hoeven doen, daarna is het nog wel eens voorgesteld, maar ik had gelukkig altijd al iets beters te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef Maraca het volgende:
Wow.. de topics gaan snel
Zo vandaag weer een stagedag achter de rug. Vandaag journaalposten gemaakt in het boekhoudsysteem. Met zo'n programma is het het wel heel erg makkelijk. Alleen had ik een verschil van 10 euro(later weer opgelost).
CaseWare heet het volgens mij. Ik ga het ook niet 40 uur per week doen. Het was zeg maar dat of archiveren.. vanaf maandag ga ik echt accountantswerk doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Journaalposten zijn sowieso heel makkelijk. Daar ben je ook snel op uitgekeken, vermoed ik. Ik was blij dat ik het tijdens mijn stage slechts 1 keer heb hoeven doen, daarna is het nog wel eens voorgesteld, maar ik had gelukkig altijd al iets beters te doen.
Welk programma was het?
Dat programma ken ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
CaseWare heet het volgens mij. Ik ga het ook niet 40 uur per week doen. Het was zeg maar dat of archiveren.. vanaf maandag ga ik echt accountantswerk doen![]()
Ik had tot vandaag ook nog nooit van dat pakket gehoord.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet.
Maar goed ook dat je dat niet de hele week hoeft te doen. Niet echt het niveau dat je van een Hbo stage mag verwachten, vind ik. Waar ga je komende week mee beginnen?
oei.. rechten krijgen is heel heel heel erg lastig. Vaak genoeg ruzie gehad met ICT bij mijn vorige baan omdat ik vond dat ik recht had op alle rechtenquote:Ik hoop binnenkort een afspraak te kunnen maken met de afdeling management accounting om eens wat nuttige gegevens te verzamelen. Het liefst zou ik gewoon toegang krijgen tot het financieel pakket, zodat ik ook zelf kan gaan zoeken, maar weet niet of ik dat ga krijgen. Maar ja, kan het allicht proberen. En anders sturen ze maar een flink aantal overzichten. Dan moet ik maar in het wilde weg gokken tot ik het goede heb.
Nu opeens de moraalridder spelen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
hé pas op hè, dit is een algemene SC
zodra het maar niet NSFW isquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
Moet ik anders een leuk filmpje posten?
Let op de PIquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef PieterBas het volgende:
Nu opeens de moraalridder spelen..
Nee dank jequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
Moet ik anders een leuk filmpje posten?
Echt niet?quote:
Daarom dus nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Doe het lekker toch
http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html
Ik had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Doe het lekker toch
http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html
Ah mooi.. het ligt dus niet aan mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Renesite het volgende:
Waarom zitten die Ice Tea flessen altijd ZOOO vast... Ik krijg ze met goed fatsoen niet eens open!!!!
Geen idee. Ik krijg de flessen altijd van mijn ma in de handen gedrukt. Maar heb nu gewoon een schrale *stuk tussen duim en wijsvinger*quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah mooi.. het ligt dus niet aan mij.Wilde al bijna naar mijn buurman gaan om te vragen of hij hem open kon krijgen. Met veel pijn (letterlijk pijn in mijn handen
) dat ding open gekregen..
Why?
!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
Inderdaad, koop dan gewoon een pak ijsthee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
Ik wil echte lipton tochhhquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad, koop dan gewoon een pak ijsthee.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik krijg van die rotzooi alleen maar meer dorstquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen kracht in m'n handenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar hoe moeilijk kan het zijn om een dopje los te draaienHebben jullie artritis in jullie pootjes ofzo
Gheghe, ik ben stiekem ook wel een beetje een brute kracht lulquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen kracht in m'n handen
Ik krijg potten appelmoes soms niet eens open
Verder heb ik geen problemen wat kracht betreft, op m'n werk loop ik genoeg met 15-20kg zakken enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, ik ben stiekem ook wel een beetje een brute kracht lul
Uiteindelijk als er kratten beir gesleurd moeten worden is er ook altijd één iemand steevast de lul
Al een paar jaar Guitar hero spelen zal er wel voor gezorgd hebben dat het bij mij wel zo is, aanradertje dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Verder heb ik geen problemen wat kracht betreft, op m'n werk loop ik genoeg met 15-20kg zakken enzoMaar m'n handen/vingers
![]()
Moet ik eerst zo'n game console kopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al een paar jaar Guitar hero spelen zal er wel voor gezorgd hebben dat het bij mij wel zo is, aanradertje dus
Lekker. Medezeggenschapsraad op school?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Morgen geen stage/werk maar lekker een uurtje vergaderen met de medezeggenschapsraad. Uitslapennnn
Yesquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker. Medezeggenschapsraad op school?
Yup, in mijn geval wel aangezien ik morgen niet kan werken (is geen werk, volgende week liggen er bulten werk als het goed isquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alleen een uurtje vergaderen en de rest van de dag vrij?
Ik heb het ook een jaartje gedaan. Je hebt gelijk dat je nog eens iets te weten komt, maar ik vond er niet zo veel aan. Begeleiding van de docentleden was ook niet om over naar huis te schrijven, iets dat zij vonden van de inzet van de studentleden (3 van de 4 waren meestal ook niet bij vergaderingen).quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YesLeuk om te doen, je komt verdomd veel te weten over de instelling waar je studeert
Dat krijg je als je als accountantskantoor in februari gaat verhuizen. Dat kun je beter in het najaar doen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Daph_ het volgende:
volgende week liggen er bulten werk als het goed is)
Oh fijn als ze dat even melden van te vorenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het ook een jaartje gedaan. Je hebt gelijk dat je nog eens iets te weten komt, maar ik vond er niet zo veel aan. Begeleiding van de docentleden was ook niet om over naar huis te schrijven, iets dat zij vonden van de inzet van de studentleden (3 van de 4 waren meestal ook niet bij vergaderingen).
Na een jaar moest ik me blijkbaar herkiesbaar stellen omdat ik iemand verving die na 1 jaar gestopt was (termijn was normaal 2 jaar). Dat heeft niemand me verteld, dus voor ik het wist was ik geen lid meer.
Krijg je er ook nog voor betaald?
Oh, Hai Milou__quote:
Ga krassen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga krassen!Ik mag hier op mijn werk niet in de buurt komen van scherpe dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi mash_
wat zijn er tegenwoordig veel mensen hier met een _ achter hun nickname! Dat valt me ineens op eigenlijk
Allemaal relklonenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik mag hier op mijn werk niet in de buurt komen van scherpe dingen
Hoi mash_
wat zijn er tegenwoordig veel mensen hier met een _ achter hun nickname! Dat valt me ineens op eigenlijk
Trein later ging welquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh, Hai Milou__
Hoe ben je nou toch aangekomen?
Bij mij waren er ook opeens 2 metro's verdwenen. Weer is hier wel ok.
Oke, dat is waarquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is het gewoon een relaccount!
wie nog meer dan allemaal?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik mag hier op mijn werk niet in de buurt komen van scherpe dingen
Hoi mash_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |