zeker! hoewel ik moet gaan werken en dadelijk moet lunchenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
Moeten we de tt natuurlijk wel waarmaken
zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Whooooohoooo!!
Moet ikweer even hyperen om de speed erin te houden?
klopt !quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Yesse het volgende:
Ja, we zijn nog steeds met veel Stagairs hier
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens![]()
De namenlijst in de OP is ook flink geslinkt..
valt me nu op
En Cue ook of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....
ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
Wie heeft trouwens ons schoolbord zo mooi vervormd?
kan welquote:
Ofja, wie kan/wil hem hervormenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
hij kwam het on-linequote:
Ik was het ook niet, ik heb zelfs m'n avatar er nog niet ingeplakt omdat ik bang ben 'm verder te verneukenquote:
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snapquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was het ook niet, ik heb zelfs m'n avatar er nog niet ingeplakt omdat ik bang ben 'm verder te verneuken
what happenedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij ga ik even een boos mailtje naar Sitecom sturen
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snap
Dat ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik blijf ervan af omdat ik er toch de ballen van snap
Mijn router verliest constant signaal..quote:
* Bootje84 steekt hand op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 steekt hand op.
Toen had nico (dacht ik) geprobeert het te fixen, maar faalde. Zou ook kunnen dat alleen ik het verneukt had
Jij weerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen had nico (dacht ik) geprobeert het te fixen, maar faalde. Zou ook kunnen dat alleen ik het verneukt had
Is die al uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
Thuis
Lekker Battlefield Heroes spelen
Ik las dat jij mij nodig hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je nog beetje bij te pratenquote:
Ja, ik wilde ook protesteren maar ik kon nergens anders terechtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
piles en dean hebben zichzelf eruit gehaald vanwege protest....
Ben sinds september vorig jaar beta testerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is die al uitMoet nog steeds beginnen met Quake Live Beta Test
Kansloos..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je nog beetje bij te praten![]()
Hoe was je ochtend?
Ik sinds een weekje of 4..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben sinds september vorig jaar beta tester
Maar nu eerst: Tosti's eten
Enlighten mequote:
Check je PM (zometeen)quote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff met een homeboy wezen lunsjen bij thesubway
Jep, geen bananen, latex en handboeien maar wel lekker broodje vol met groentequote:
Verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jep, geen bananen, latex en handboeien maar wel lekker broodje vol met groente
wat is er nu verneukt aan of zie ik iets anders als jullie??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De blokjes naast het schoolbord ipv erin?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is er nu verneukt aan of zie ik iets anders als jullie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |