Beiden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Of je valt stil en je mond staat open... of jij hebt liever een Jewel:
[ afbeelding ]
quote:HHHHAAAAKKKKUUUUHHHH! Van welke plaat ga jij compleet uit je plaat om half vier?
Dune - Are You Ready To Fly
2 Brothers On The Fourth Floor - Come Take My Hand
4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Dat dusquote:
Strak plan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dus
Ik ga hem gelijk even opzetten
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is geen helft tenzij je werkweek bedoelde
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
Dus ik ben er NU vantussenFijne dag nog mensen!
Destijds kende ik ze nog niet, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef cosmick het volgende:
Dit nummer is wel zo ongelovelijk veel gedraaid destijds dat ik er weer spontaan naar van wordt.
Over kotsen gesproken;quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Luka was leuk
Coldplay is toch weer een kotsmomentje
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga nog steeds voor '4 tune fairytales''
Nooo-oooit van gehoord, wel lekker nummer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof ik met de zanger van Slipknot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooo-oooit van gehoord, wel lekker nummer...
OOhhh... vandaar dat ik 't niet ken..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geloof ik met de zanger van Slipknot.
Het is een vogel, net als jij!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schrok me dood..
ohnee, ik leef nog...
10 punten voor Noortjequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geloof ik met de zanger van Slipknot.
quote:
Je bent niet wies!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Dan zet ik hem harder
Vind't geen verkeerde plaat
Hij zei het erbijquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
En ik?quote:
Or nothingquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om ff de gedachten te verzetten
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Sirolf het volgende:
Dancing In The Moonlight? *kijkt naar buiten*
Zo laat is het echt nog niet hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |