Hoezo helaas....quote:
Waarom verbaast me dat nou niks van jou....quote:
Nou als het nou een beetje geloofwaardig had geklonken had ik 'm even hard uitgelachen. Maar dat heeft dus geen zinquote:
Bedoelde meer dat die helaas niet in die zin thuis hoorde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als het nou een beetje geloofwaardig had geklonken had ik 'm even hard uitgelachen. Maar dat heeft dus geen zin
Een Indonesiër?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef Skaff-a het volgende:
Wanneer komt er zo`n blauwe die he op slot doet?
Ik meen het ook zo serieusquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niks van jou....
Zijn die blauw dan?quote:
Ja, ik kijk naar de PI die bij een post staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik meen het ook zo serieus!
quote:
quote:Een blauwe was oorspronkelijk een scheldwoord voor iemand van Indonesische afkomst. Men heeft dit echter omgebogen in een geuzennaam. Dit is mede te danken aan de popgroep The Blue Diamonds. De term komt door mongolenvlekken die veelal aanwezig zijn bij baby's van Aziatische afkomst.
Zo noemde mijn vader Indo's ook altijd. Blauwen. Geen idee waar het vandaan komt.quote:
Weer wat geleerd.quote:
Als ik de smiliequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik kijk naar de PI die bij een post staat.
Dus ja, je was serieus.
Moet dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Helaas, probeer het morgen nog een keer.
Als dit een trieste poging is om dit topic te redden van een akelige dood is dit toch wel redelijk FAIL.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef trifko het volgende:
wat ik vergat te zeggen:
positieve aan het verhaal is dat ze in alle haast haar slipje was vergeten, waar ik lekker aan kan snuffelen en likken.. ruikt naar authentieke kut, plus er zit een geile urinevlek in en nog wat pubic hair
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als dit een trieste poging is om dit topic te redden van een akelige dood is dit toch wel redelijk FAIL.
Omdat ze altijd dronken waren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo noemde mijn vader Indo's ook altijd. Blauwen. Geen idee waar het vandaan komt.
Stiefvader opgenomen in ziekenhuis... misschien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef afcajos het volgende:
Het zou mooi zijn als er in R&P iemand een topic is waarin verteld wordt dat diens vader op sterven ligt. En dit de lemming is.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef afcajos het volgende:
Het zou mooi zijn als er in R&P iemand een topic is waarin verteld wordt dat diens vader op sterven ligt. En dit de lemming is.
quote:
14cm in diameter he..quote:
Lukt het niet met iemand van je eigen leeftijd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef trifko het volgende:
wat al die verhalen over heroinehoertjes of junkies..![]()
ze is gewoon een scholiere..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
Probeer het met die vader, die kan niet meer weg.
Misschien heb je in de haast naar huis haar vader aangereden en het voor jezelf verknald?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef trifko het volgende:
Ik had gisterochtend dus op het station een meisje ontmoet die daar alleen stond, waarschijnlijk was ze aan het spijbelen ofzo. Ik nam haar mee naar huis, toen we uitgekleed waren en mijn tampeloerus met bloed gevuld was, werd ze gebeld op haar mobiel dat haar vader was aangereden en halfdood naar de ziekenhuis was afgevoerd. Ze moest dus heel snel weg, en ik bleef daar thuis achter met blauwe ballen..
Klacht 1: Meisjes die hun mobiel niet uitzetten tijdens sex
Klacht 2: Meisjes die hun vader belangrijker vinden dan sex
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien heb je in de haast naar huis haar vader aangereden en het voor jezelf verknald?
Nergens... dit is gewoon een zware fail.quote:
Dat was een soort bijnaam omdat Indo's zeer sterk vertegnwoordigd waren in het KNIL.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo noemde mijn vader Indo's ook altijd. Blauwen. Geen idee waar het vandaan komt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En inmiddels die chick nog geneukt, TS?
Nee, ze heeft hém genaaid. Met een mobieltjequote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Met trilstand mag ik hopen ?!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hém genaaid. Met een mobieltje
Yep, en kon hij geen biertjes meer kopen op het feest van een vriend waar zijn vader achter de bar stondquote:
maar wel een natte scheet kopen?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, en kon hij geen biertjes meer kopen op het feest van een vriend waar zijn vader achter de bar stond
handigquote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, misschien wel een schone broek en boxer
quote:
14? serieus?quote:
Wat een faaltopic .... zowel als dit topic verzonnen of waar is (ga uit van het eerste). Je faalt keihard TS ... waarschijnlijk ook in het leven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef trifko het volgende:
Ik had gisterochtend dus op het station een meisje ontmoet die daar alleen stond, waarschijnlijk was ze aan het spijbelen ofzo. Ik nam haar mee naar huis, toen we uitgekleed waren en mijn tampeloerus met bloed gevuld was, werd ze gebeld op haar mobiel dat haar vader was aangereden en halfdood naar de ziekenhuis was afgevoerd. Ze moest dus heel snel weg, en ik bleef daar thuis achter met blauwe ballen..
Klacht 1: Meisjes die hun mobiel niet uitzetten tijdens sex
Klacht 2: Meisjes die hun vader belangrijker vinden dan sex
Je eigen kloon nog even wat aandacht gevenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is mijn kloon niet, ik ben geen Turk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je eigen kloon nog even wat aandacht geven
Zo leuk was ie ook weer niet. Zeg maar helemaal niet.
Nee klopt, je bent een Mongool. Mongool.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is mijn kloon niet, ik ben geen Turk
En nu weer oprotten, stomme faalbaas.
Ga nou maar weer suffe topics maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, je bent een Mongool. Mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |