14cm in diameter he..quote:
Lukt het niet met iemand van je eigen leeftijd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef trifko het volgende:
wat al die verhalen over heroinehoertjes of junkies..![]()
ze is gewoon een scholiere..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
Probeer het met die vader, die kan niet meer weg.
Misschien heb je in de haast naar huis haar vader aangereden en het voor jezelf verknald?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef trifko het volgende:
Ik had gisterochtend dus op het station een meisje ontmoet die daar alleen stond, waarschijnlijk was ze aan het spijbelen ofzo. Ik nam haar mee naar huis, toen we uitgekleed waren en mijn tampeloerus met bloed gevuld was, werd ze gebeld op haar mobiel dat haar vader was aangereden en halfdood naar de ziekenhuis was afgevoerd. Ze moest dus heel snel weg, en ik bleef daar thuis achter met blauwe ballen..
Klacht 1: Meisjes die hun mobiel niet uitzetten tijdens sex
Klacht 2: Meisjes die hun vader belangrijker vinden dan sex
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien heb je in de haast naar huis haar vader aangereden en het voor jezelf verknald?
Nergens... dit is gewoon een zware fail.quote:
Dat was een soort bijnaam omdat Indo's zeer sterk vertegnwoordigd waren in het KNIL.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo noemde mijn vader Indo's ook altijd. Blauwen. Geen idee waar het vandaan komt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En inmiddels die chick nog geneukt, TS?
Nee, ze heeft hém genaaid. Met een mobieltjequote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En inmiddels die chick nog geneukt, TS?
Met trilstand mag ik hopen ?!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hém genaaid. Met een mobieltje
Yep, en kon hij geen biertjes meer kopen op het feest van een vriend waar zijn vader achter de bar stondquote:
maar wel een natte scheet kopen?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, en kon hij geen biertjes meer kopen op het feest van een vriend waar zijn vader achter de bar stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |