Ik heb er nooit problemen mee gehad in elk geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
Maar stel mijn backlight gaat weer kapot en ze zien dat er een nieuwe harddisk in zit, krijg ik dan geen klapjes van Applecare? Ze liepen nu al te bitchen over de deukjes en krassen in de bottomcase.
weak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ja die DVD is specifieck voor je model.
Dat denk ik wel, anders moeten ze wel heel veel verschillende DVD's maken. Weet ik niet zeker trouwens, ik vind t al raar dat de DVD van je nieuwe niet werkt met je oude. Zijn ze wel allebei intel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef Shrien het volgende:
[..]
weak.![]()
Bedankt voor je snelle antwoord
edit: zal de dvd van de zwarte macbook werken op de witte ?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef Shrien het volgende:
[..]
weak.![]()
Bedankt voor je snelle antwoord
edit: zal de dvd van de zwarte macbook werken op de witte ?
Niet hém weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Svyatagor het volgende:
Herinnert iemand zich die user nog die enorm zat te dubben tussen pc en mac (nouja, er zijn honderden van dat soort topics, maar dit was die gast van 15 die eindeloos vakken moest vullen): uiteindelijk is 'ie dus gegaan voor PC en hoort 'ie nu tot de Apple-haters. De vraag is alleen hoe lang nog.
Is XP de grote oplossing?
Dat ziet eruit als geen verandering aan de behuizing. Ben nu wel benieuwd of ze nog iets echt toevoegen of dat ze enkel een hele late speedbump doen.quote:Leaked Photo of the Next-Generation Mac Mini?
A possible image of the next generation Mac Mini was first posted to a MacRumors forum discussion thread. The image depicts what could be the next Mac mini.
The original leaker also claimed the following specs:
- Intel Core 2 Duo
- 2GHz
- 3MB L2 cache
- 2GB RAM DDR III, 1066MHz
- Super Drive is SATA
The port configuration is consistent with previous rumors that the new Mac mini would bring improved specs. Specifically, the new Mini was described to have 5 USB ports, FireWire 800, and two Display ports (Mini DisplayPort and Mini DVI). All these can be found on the leaked photograph.
Parallelesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:26 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Met welk programmaatje draai je Windows op je bureaublad?
VMWare in dit geval. Draait bij een collega die af en toe windows nodig heeft voor zijn werkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:26 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Met welk programmaatje draai je Windows op je bureaublad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |