hoezo dat?quote:
Hallo ik ben dom praat makkelijk....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Daarbij blijft het een discussie of Vista echt zuigt of dat jij er niet mee om kan gaan.
Ook echt een OS probleem.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
Bij sommige sites krijg ik soms een wit vlak te zien als ik naar de site ga.
Mensen die Vista altijd als afschuifpunt gebruikenquote:Als ik het vergelijk met XP zuigt Vista best wel...
Waar ligt het anders aan?quote:
Er zijn zoveel dingen waar het aan kan liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Waar ligt het anders aan?
Met XP had ik dit probleem namelijk NOOIT.
Misschien ligt bij jou het probleem.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kan ook aan IE7 hebben gelegen, of heb je IE8 RC0 ofzo geinstalleerd gehad?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Laten we die discussie eens achterwege houden en gewoon TS helpen. Ms. kunnen we hem nog tips geven ook om zijn Vista installatie te verbeteren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Misschien ligt bij jou het probleem.
Nee ik gebruik uitsluitend Firefox.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan ook aan IE7 hebben gelegen, of heb je IE8 RC0 ofzo geinstalleerd gehad?
Daar heb je het probleem dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Nee ik gebruik uitsluitend Firefox.
Idd, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Laten we die discussie eens achterwege houden en gewoon TS helpen. Ms. kunnen we hem nog tips geven ook om zijn Vista installatie te verbeteren.
Maar dat kost me minimaal ¤139 en over m'n lijk dat ik zoveel geld ga betalen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Mensen die Vista altijd als afschuifpunt gebruiken
OT: Ik denk dat het vragen niet veel zin heeft.
Je kunt dan nog beter een losse XP licentie via een winkel kan kopen..
Je wilt daar tog niet mee zeggen dat firefox zuigt of wel soms....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem dus.
Oy.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal gelijk.
TS, echt advies.
Blijf van die pc af!!!!!!
Bedankt man nog nooit zo goed advies gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal gelijk.
TS, echt advies.
Blijf van die pc af!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bedankt man nog nooit zo goed advies gehad.Je bent wat vergeten in de spoiler te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dat moet je anders bij HP ook, omdat je voor een Vista licentie betaald hebt krijg je heus niet zomaar een gratis XP licentie en terugnemen doen ze helemaal al niet als de licentie al is uitgegeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar dat kost me minimaal ¤139 en over m'n lijk dat ik zoveel geld ga betalen.
ik wil de 64-bits versie en die kost ¤139quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dat moet je anders bij HP ook, omdat je voor een Vista licentie betaald hebt krijg je heus niet zomaar een gratis XP licentie en terugnemen doen ze helemaal al niet als de licentie al is uitgegeven.
Daarnaast weet ik niet wat je met je computer wilt doen maar misschien is XP Home wel wat voor je die is namelijk maar 80 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |