Euh, nee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Tijn? Reed jij net in Zeist en zwaaide je naar mij in mijn coole Grijze Kever?.
Ah, liep jij te flirten met mijn vriendin?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Tijn? Reed jij net in Zeist en zwaaide je naar mij in mijn coole Grijze Kever?.
Oh hij leek heel erg op jequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, nee?
Maar als ik je zag, zou ik zwaaien hoor
ieieieieiemand ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:42 schreef Shrien het volgende:
[..]
Lost het niet op, ik heb een flimpje gemaakt ter illustratie wat ik bedoel.
http://www.shrien.nl/scroll.mov
Scrollen met Safari gaat dus perfect, maar met Firefox heb ik zoals je ziet problemen
Is dat, zeg maar, de laatste update die er nu staat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn MBP leest geen dvd+r. Schijnt vaker voor te komen na een software update, en er is niets aan te doen.
Kwam net toevallig dit tegen:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef WurM het volgende:
Firefox kun je trouwens vloeiender laten scrollen in Extra --> Opties --> Geavanceerd --> Algemeen. Daar het vinkje voor 'Vloeiend schuiven gebruiken' uit zetten.
Nee, volgens mij is het een oudere firmware update geweest. Het probleem speelt bij sommige mensen al langer. Gewone dvd's pakt 'ie wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is dat, zeg maar, de laatste update die er nu staat?
[ afbeelding ]
Anders wacht ik mooi nog ff
Ik doe er ook bijna nooit wat mee, maar op het werk van mijn vrouw zijn ze zo handig om filmpjes 1 op 1 gerenderd op dvd te zetten, ondanks het feit dat je nog wil knippen. Dus ik moest 5 dvd's rippen, inladen in iMovie, knippen en weer op dvd zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Sjoewe het volgende:
De laatste keer dat er uberhaupt een disk in mn MBP zat was met de install van Leopard
Ah, ok: ik had sowieso al op update geklikt. Ik kan me nooit inhouden met dat soort dingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het een oudere firmware update geweest. Het probleem speelt bij sommige mensen al langer. Gewone dvd's pakt 'ie wel.
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1684759&tstart=0
Ik vind cd's en dvd's eigenlijk sowieso vervelende dingen. Geef mij maar flashmemory.
quote:We're pleased to announce that you can now use your MobileMe iDisk to share files with others simply and easily. Instead of attaching a large document to an email and hoping it's not too big to be received, you can place the file in your iDisk and use the new Share File command in the iDisk web app. It lets you send your friends, family, or colleagues a link they can click to download the file directly. You can password protect the link if you choose to and even set how long it will be available.
Ik heb gewoon de crackquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef Maravilla het volgende:
Sim City 4 moet met de cd erin, dus die zit praktisch altijd in de superdrive hier.
Dat was het dus niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:02 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Kwam net toevallig dit tegen:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:55 schreef E.T. het volgende:
met de bon naar service-point en daar kunnen ze verlengde garantie voor dit geval aanvragen en dan kan m'n MagSafe omgeruild worden.
Viel niet tegen, het telefoontje iig
Vraag je even aan Swets of ie de rechtsbijstandsverzekering aan de andere kant van de lijn houdtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef E.T. het volgende:
ze bijten niet nee, maar als het op garantie na een jaar aankomt kunnen ze nog wel eens heeeeeeeeeeel lastig zijn
Uiteraard besproken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vraag je even aan Swets of ie de rechtsbijstandsverzekering aan de andere kant van de lijn houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |