Hey bedanktquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef WurM het volgende:
Firefox kun je trouwens vloeiender laten scrollen in Extra --> Opties --> Geavanceerd --> Algemeen. Daar het vinkje voor 'Vloeiend schuiven gebruiken' uit zetten.
Precies. Welke l*ml*l dat ooit verzonnen heeft.... Het begon al met Win95 (ooit gebruikte ik nog software uit Redmond...), "smooth scrolling", op 21" 1600x1200 fullscreen browserwindowtje... haper, haper was dat met 10.000 bestanden... yeah right!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef WurM het volgende:
Firefox kun je trouwens vloeiender laten scrollen in Extra --> Opties --> Geavanceerd --> Algemeen. Daar het vinkje voor 'Vloeiend schuiven gebruiken' uit zetten.
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Incolumis het volgende:
beiden, en dan ook nog Chrome installeren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.
Go with the flowquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.
Welk gedeelte van hyves niet? Ik heb er geen problemen mee namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Opera![]()
alleen hyves doet et er niet goed mee
http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php / http://www.srware.net/en/software_srware_iron_chrome_vs_iron.phpquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
oja ook dat inderdaad, dat kwooten. Bij de foto's kijken krijg ik een error, kan niet zegmaar rechtsboven in de miniatuurpics klikken, middelste is de enige die weergeven wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Welk gedeelte van hyves niet? Ik heb er geen problemen mee namelijk.
Hmm... bij het snel-quoten op Fok zet Opera wel de cursor vóór het laatste teken.
Dat werkt bij mij idd ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oja ook dat inderdaad, dat kwooten. Bij de foto's kijken krijg ik een error, kan niet zegmaar rechtsboven in de miniatuurpics klikken, middelste is de enige die weergeven wordt
Dat kun je inderdaad instellen. Scrollwheel click is trouwens ook openen in tab.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Mirel het volgende:
Als je popups krijgt in opera dan gaan ze in een nieuwe tab, in firefox komt er dan standaard een nieuw scherm. Kan je misschien wel instellen dat ie met tabs werkt maar ik weet het niet. Ik weet dat als ik in firefox ergens op klik dat het dan in een nieuw scherm komt tenzij ik het aangeef.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4429quote:En opera heeft naast mousegestures ook wand. Als je ergens veelvuldig inlogt dan kan je bij latere keren ctrl+enter drukken en dan vult ie alles voor je in.Handig bijv. als je 2 gmails hebt. Ctrl+enter en dan de goeie kiezen en weer enter drukken.
Moet je weer een extra addon downloaden. In opera zit alles al ingebouwd en je kan je naar hartelust aan en uitschakelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad instellen. Scrollwheel click is trouwens ook openen in tab.
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4429
He thnx, kende ik nog niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Sena het volgende:
[..]
http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php / http://www.srware.net/en/software_srware_iron_chrome_vs_iron.php
Nee, Opera is volledig conform de w3c standaarden, firefox niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef Draganta het volgende:
Het lijkt me sterk dat sites die wel goed in firefox werken, niet goed in opera werken. beide browsers executeren html volgens de w3c HTML 4 standaarden. Ligt meer aan degene die de site heeft gemaakt. Ik heb in de jaren nog nooit een site gemaakt die verschillend uitzagen in die 2 browsers. In Internet explorer wel vaak, maar die moeten niks hebben van de w3c standaarden.
Ik zou zeggen, kies de browser waar jij aan gwend bent. Beiden zijn hele goede browsers namelijk.
Gebruik je safari. Zelfde engine.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
ik wil gewoon een zo'n kaal mogelijke browser zonder poespas die ik toch niet gebruikt. Wat ik wel gebruik selecteer ik gewoon zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef kamustra het volgende:
[..]
Moet je weer een extra addon downloaden. In opera zit alles al ingebouwd en je kan je naar hartelust aan en uitschakelen.
Een volledige opera-installatie is al sneller dan een kale firefox, laat staan als je er allerlei add-ons hebt geïnstallleerd. Je kan wel zeggen dat er voor alles een addon is, maar ik vind het erg bloated aanvoelen.
Nog een nadeel aan firefox en zijn addons vind ik dat firefox bij mij elke keer ik het gebruik (1 à 2 keer per week) moet controleren op nieuwe updates, updates voor de addons en bij elke nieuwe versie ook nog eens moet controleren op nieuwe versies voor de addons. Dat vind ik heel irritant![]()
Opera
Zelfde rendering engine, andere javascript interpreter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Opera is volledig conform de w3c standaarden, firefox niet.
[..]
Gebruik je safari. Zelfde engine.
Opera is toch wel vrij kaal hoor:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik wil gewoon een zo'n kaal mogelijke browser zonder poespas die ik toch niet gebruikt. Wat ik wel gebruik selecteer ik gewoon zelf.
Prima, bij Opera kún je het dan ook selecteren. Firefox vereist allerlei plugins van derden. En IE zit helemaal te strak in z'n jasje, daar kun je fluiten naar bijvoorbeeld zoiets meesterlijks als muisgebaren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik wil gewoon een zo'n kaal mogelijke browser zonder poespas die ik toch niet gebruikt. Wat ik wel gebruik selecteer ik gewoon zelf.
ja dat vereisen zie je als een nadeel maar dat is t niet want zo laat ik de loze functies buiten de deur. Ook geen vinkjes die uitstaan in je lijst van plugins waardoor het weer onoverzichtelijker wordt.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Prima, bij Opera kún je het dan ook selecteren. Firefox vereist allerlei plugins van derden. En IE zit helemaal te strak in z'n jasje, daar kun je fluiten naar bijvoorbeeld zoiets meesterlijks als muisgebaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |