Hey bedanktquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef WurM het volgende:
Firefox kun je trouwens vloeiender laten scrollen in Extra --> Opties --> Geavanceerd --> Algemeen. Daar het vinkje voor 'Vloeiend schuiven gebruiken' uit zetten.
Precies. Welke l*ml*l dat ooit verzonnen heeft.... Het begon al met Win95 (ooit gebruikte ik nog software uit Redmond...), "smooth scrolling", op 21" 1600x1200 fullscreen browserwindowtje... haper, haper was dat met 10.000 bestanden... yeah right!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef WurM het volgende:
Firefox kun je trouwens vloeiender laten scrollen in Extra --> Opties --> Geavanceerd --> Algemeen. Daar het vinkje voor 'Vloeiend schuiven gebruiken' uit zetten.
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Incolumis het volgende:
beiden, en dan ook nog Chrome installeren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.
Go with the flowquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Chrome is van Google, een goeie reden om het te wantrouwen wegens privacy-overwegingen.
Welk gedeelte van hyves niet? Ik heb er geen problemen mee namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Opera![]()
alleen hyves doet et er niet goed mee
http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php / http://www.srware.net/en/software_srware_iron_chrome_vs_iron.phpquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
oja ook dat inderdaad, dat kwooten. Bij de foto's kijken krijg ik een error, kan niet zegmaar rechtsboven in de miniatuurpics klikken, middelste is de enige die weergeven wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Welk gedeelte van hyves niet? Ik heb er geen problemen mee namelijk.
Hmm... bij het snel-quoten op Fok zet Opera wel de cursor vóór het laatste teken.
Dat werkt bij mij idd ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oja ook dat inderdaad, dat kwooten. Bij de foto's kijken krijg ik een error, kan niet zegmaar rechtsboven in de miniatuurpics klikken, middelste is de enige die weergeven wordt
Dat kun je inderdaad instellen. Scrollwheel click is trouwens ook openen in tab.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Mirel het volgende:
Als je popups krijgt in opera dan gaan ze in een nieuwe tab, in firefox komt er dan standaard een nieuw scherm. Kan je misschien wel instellen dat ie met tabs werkt maar ik weet het niet. Ik weet dat als ik in firefox ergens op klik dat het dan in een nieuw scherm komt tenzij ik het aangeef.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4429quote:En opera heeft naast mousegestures ook wand. Als je ergens veelvuldig inlogt dan kan je bij latere keren ctrl+enter drukken en dan vult ie alles voor je in.Handig bijv. als je 2 gmails hebt. Ctrl+enter en dan de goeie kiezen en weer enter drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |