Met van die gloeiend hete "borden" waar je eten nog even op verderprutteltquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, volgens mij heb ik daar ook wel 's gegeten!
Studeer jij in Eindhoven?
Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat soort foto's. Ik vind het zo zieligquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om iedereen van slag te brengen met die foto'sIk vond ze juist wel schattig
Je wilt niet weten wat een enge foto's van verkoolde dieren je kunt vinden als je nieuwsberichten over de branden leest.....
Wat lief dat je je zo bekommert om de mensen die geen tijd hebben om bij te lezenquote:
Ik moet er nog een bedenkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
Wat zijn de TT's saai de laatste tijd
Brrrr. Mijn schoonouders wonen erquote:
Nou als iemand geinteresseerd is in group dynamics is mijn samenvatting heel boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat lief dat je je zo bekommert om de mensen die geen tijd hebben om bij te lezen.
Ik ben stadwaarts. Tschüss!.
Succes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben bezig met mijn scriptie, morgen moet ie ingeleverd!
Whehe, niet zo veelquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Sugar het volgende:
SiTuSavais, ik weet wel een bovenwoning voor je! Maar hoeveel kun je uitgeven?
Klinkt erg lekker! Hier zo maar eens even ontbijten met kwark en muesli en vanavond staat er lasagna op het menu.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Ik zit lekker mijn salade op te peuzelen en ga zo wat vakken van vandaag voorbereiden![]()
mn salade is echt naaisga ik vaker maken en meenemen
mais, rucola, romatomaatje, gerookte kipfiletreepjes en wat peper er overheen![]()
en 2 bosuitjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker! Hier zo maar eens even ontbijten met kwark en muesli en vanavond staat er lasagna op het menu.
Australiers zijn sowieso behoorlijk begaan met de natuur en het conserveren ervan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik vond het juist wel mooi om te zien dat ze zich daar om die dieren bekommeren
Hmhmquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Australiers zijn sowieso behoorlijk begaan met de natuur en het conserveren ervan.
Ik hou daar wel van, gewoon je zooi opruimen en genieten van het moois om je heen.
Mijn meneer komt uit Eindhoven en is van hetzelfde jaar als jij, vandaar mijn nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, ik ben niet van oorsprong Eindhovense, nee.Ik kom uit Rosmalen.
Ik ben er op mijn 18e gaan wonen omdat ik er naar de toneelschool ging.
Ik twijfel. Een mix van griekse yoghurt met tahin en verse kruiden is net zo lekker creamy als hummus. Maar: ja, ik eet het ook graagquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm, Houmous, ik ben er echt verslaafd aan, vind het ook het lekkerste broodbeleg dat er is.
dit is mn 'tussendoortje' / antikatervoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer komt uit Eindhoven en is van hetzelfde jaar als jij, vandaar mijn nieuwsgierigheid
MoBlo: jij bent vroeg met lunchen, man!Maar klinkt goed, ik hou ook erg van saladelunches.
En conleche, ze verkopen nu die foto met dat flesje water als poster om fondsen tewerven voor slachtoffers, las ik op HLN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van vanochtend niet aan te raden
Ja doei.
Ook heerlijk, dat haal ik bij mijn Turkse supermarktje. Houmous haal ik gewoon bij de Appie, Sabra pikant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik twijfel. Een mix van griekse yoghurt met tahin en verse kruiden is net zo lekker creamy als hummus. Maar: ja, ik eet het ook graag
Dito. Dat handje in zijn hand. De tranen springen me in de ogen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik kan er ook niet tegen. Die foto met dat flesje water is nu al niet meer van m'n netvlies te branden.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito. Dat handje in zijn hand. De tranen springen me in de ogen.
eenschquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:David Tree, de barmhartige brandweerman, was een tegenvuur aan het opzetten in Mirboo North toen hij Sam in de gaten kreeg. "Ik zag dat ze iets aan haar voeten mankeerde. Ik stopte de truck en ging er op af. Toen ze me in de gaten kreeg, liet ze zichzelf voorover vallen, ploef, plat op haar buik. Alsof ze wou zeggen: 'ik geef het op'."
"Ik heb haar drie flesjes water gegeven, zo'n dorst had ze. Maar het strafste was toen ze mijn hand vastpakte. Dat zal ik nooit vergeten."
Tree en zijn brigade kregen een emergency call-out om een huis te gaan redden. Maar ze hadden de wildlife-jongens via de radio verwittigd, en die kwamen Sam enkele minuten later oppikken.
Het is een wonderbaarlijk verhaal, maar niet het enige. Brandweermannen hebben tot dusver ondermeer 22 koalas, 14 ringstaart buidelratten, een 200-tal Tasmaanse duivels, pygmee-buidelratjes, kikkers, verschillende wallabies en eastern grey kangaroos gered. Beesten van alle maten en soorten worden uit de vlammenzee gedragen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen geeft bindend schooladvies
Ohhh, jij.... boefquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren uit die slanke Allerhande de tortilla gemaakt.Maar ik had er wel stiekem spekjes doorheen gedaan!
Goed was ie hèquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren uit die slanke Allerhande de tortilla gemaakt.Maar ik had er wel stiekem spekjes doorheen gedaan!
Ik had het er gisteren nog over met een vriendin: zij heeft het namelijk ook, net als ik, dat ze zich dierenleed veel meer aantrekt dan mensenleed. Dieren zijn zo machteloos. En in het geval van huisdieren hebben ze ook nog een enorm vertrouwen in de mensheid en dat vertrouwen is helaas ook niet altijd terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Snotteren met CF op woensdagmorgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit ik hier bijna te janken in de terminalkamer![]()
ik had 'm al zien staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goed was ie hèDie had ik maandag gemaakt.
Advies: koop geen panty's bij de primark, die zijn snel stuk en de buikband flubbert enorm snel
Dat heb ik ook hoor. Precies om die redenen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren nog over met een vriendin: zij heeft het namelijk ook, net als ik, dat ze zich dierenleed veel meer aantrekt dan mensenleed. Dieren zijn zo machteloos. En in het geval van huisdieren hebben ze ook nog een enorm vertrouwen in de mensheid en dat vertrouwen is helaas ook niet altijd terecht.
Ik zeg het nét tegen mijn collega, dat ik dierenleed vaak erger vind (quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren nog over met een vriendin: zij heeft het namelijk ook, net als ik, dat ze zich dierenleed veel meer aantrekt dan mensenleed. Dieren zijn zo machteloos. En in het geval van huisdieren hebben ze ook nog een enorm vertrouwen in de mensheid en dat vertrouwen is helaas ook niet altijd terecht.
Ah manquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Met al dat dierenleed voel ik me wel een beetje schuldig nu ik mijn stoofvlees op ga zetten.
Ik ben blij dat het met Sam redelijk goed is afgelopen. Heb het nog niet gelezen verder, maar daar ga ik van uit als ik die foto's zo zag. Maar al die andere dieren in die vlammenzee. Brrrrrrr.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, Cootje, ik zal stoppen. Als je meer wilt lezen over Sam de koala: HLN.be.
Stoofvlees is idd erg lekker. Ik vind zuurvlees wel lekkerder dan hachee, zit wat meer smaak aan en het vlees is lekker mals door de azijn.quote:
Mijn vriend vroeg al 'is er iets?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Het bedrijf waar ik net geweest ben betaalt niet alleen veel minder, maar meer werkgarantie dan een half jaar geven ze ook niet. Goh, het wordt allemaal steeds aantrekkelijker.
Ik zou bijna nee zeggen en een uitkering trekken, dan verdien ik meer met grote zekerheid.
Per 100 gram: 551 kcal, eiwit: 4 gram, koolhydraten: 55 gram, vet: 35 gram.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:03 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand of er veel kcal zitten in koffiecreamer? Ik doe op het werk altijd twee sticks in m'n thee (en vier zoetjes).
5, waarschijnlijk. En:getver, Syrenaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Per 100 gram: 551 kcal, eiwit: 4 gram, koolhydraten: 55 gram, vet: 35 gram.
Geen idee hoeveel er in een stick zit. Een paar gram denk ik?
Nou, dan zou ik dat bijna maar schrappenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Het bedrijf waar ik net geweest ben betaalt niet alleen veel minder, maar meer werkgarantie dan een half jaar geven ze ook niet. Goh, het wordt allemaal steeds aantrekkelijker.
Ik zou bijna nee zeggen en een uitkering trekken, dan verdien ik meer met grote zekerheid.
Hmpf. Daar schiet je ook geen bal mee op neequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Moet je waarschijnlijk alsnog in de fabriek staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Ja! Die ken ik nog wel, heerlijke serie de flying docters!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Hihi Moblo. Ik moest meteen denken aan die knappe blonde piloot uit de Flying Doctors. Die heette ook Sam.
Ook Australisch was dat maar wellicht voor jouw tijd
Moet wel zeggen dat ik dit betwijfel. M'n broer verdient met 4 dagen in de week schoffelen meer dan een uitkering.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
Balen Kim! Als je daar gaat werken, verdien je dus minder dan als je een uitkering zou krijgen? Wat vreemd!
Misschien maar gewoon niet doen dan en kijken of je iets beters kan vinden.
klopt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Hihi Moblo. Ik moest meteen denken aan die knappe blonde piloot uit de Flying Doctors. Die heette ook Sam.
Samquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Hoe weet jij wat Kim verdiende en hoeveel uitkering ze dan krijgt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moet wel zeggen dat ik dit betwijfel. M'n broer verdient met 4 dagen in de week schoffelen meer dan een uitkering.
Ja maar ww-uitkering is 75% van je laatst verdiende loon. Een bijstandsuitkering is een vast bedrag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dit betwijfel. M'n broer verdient met 4 dagen in de week schoffelen meer dan een uitkering.
Een uitkering is toch 70% van het laatst verdiende loon. Misschien verdient k_i_m wel heel goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een bijstandsuitkering is niet afhankelijk van je vorige loon. Wel van de aanwezigheid van kinderen en partners, daar heb je gelijk in. En werkeloosheids... geldt toch ook work first voor of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat Kim verdiende en hoeveel uitkering ze dan krijgt?
Houmous.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook heerlijk, dat haal ik bij mijn Turkse supermarktje. Houmous haal ik gewoon bij de Appie, Sabra pikant.
Het is een beetje paprika/peperachtig, geeft echt een lekker pittig smaakje, niet overheersend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Houmous.![]()
Die pikant durf ik niet, ik vind dat oranje-rode kleurtje zo eng.![]()
Maar jij vindt die lekkerder dan de "gewone"?
Wat is het verschil in smaak?
Het lijkt me dat Kim nog wel recht heeft op een tijdje WW.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een bijstandsuitkering is niet afhankelijk van je vorige loon. Wel van de aanwezigheid van kinderen en partners, daar heb je gelijk in. Stoppen met werken betekent niet dat je in aanmerking komt voor de ziektewet.
Nouquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5, waarschijnlijk. En:getver, Syrena
Gelukkig hebben we de WW nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een bijstandsuitkering is niet afhankelijk van je vorige loon. Wel van de aanwezigheid van kinderen en partners, daar heb je gelijk in. En werkeloosheids... geldt toch ook work first voor of niet?![]()
Overigens bedoel ik het niet aanvallend, maar vind het stom als mensen zeggen dat je beter niet kan werken!
Misschien ga ik het dan toch maar eens proberen. Met mijn ogen dicht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is een beetje paprika/peperachtig, geeft echt een lekker pittig smaakje, niet overheersend!
Tnxquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Per 100 gram: 551 kcal, eiwit: 4 gram, koolhydraten: 55 gram, vet: 35 gram.
Geen idee hoeveel er in een stick zit. Een paar gram denk ik?
Dat zei ik! Maak er geen halszaak van ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom mensen dat zouden verkiezen.quote:
Eerste twee maanden is het 75% van het dagloon. Daarna 70%.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef Liejannuh het volgende:
Een uitkering is in principe 70% van het laatst verdiende salaris. En dan met een maximum dagloon van 185 euro ofzo.
Nee, dan moet jij een brief schrijven dat jij de nieuwe bewoner van het pand bent en een nieuw leveringscontract afsluiten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef mspoez het volgende:
[egopost]
Ohja! Ex heeft onder zijn naam hier een contract afgesloten bij RWE, vorig jaar ofzo. Nu krijg ik meterstandenkaart, dus ik even bellen, meterswtanden doorgeven en graag de naam veranderen, verder niets, rekeningnummer waarvan geincaceerd wordt blijft gelijk, adres ook, alles blijft hetzelfde. Kan niet, moet menéér aanvragen. Ohja! Hij wil niet eens zijn handtekening zetten, laat staan dat ie zoiets doet...
Nou dan betaal ik niet meer. Is zijn contract toch?
[/egopost]
Misschien omdat mensen geen zin hebben om wéér een half jaar in de werkstress te zitten (misschien is het wel leuk en wil je wel graag blijven wat dan weer niet mag) met als mogelijke uitkomst aan het eind weer de hele WW rotzooi te moeten regelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zei ik! Maak er geen halszaak van ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom mensen dat zouden verkiezen.
En dan afgesloten worden? Wat boeit die naam die bovenaan de brief staat nou joh?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef mspoez het volgende:
[egopost]
Ohja! Ex heeft onder zijn naam hier een contract afgesloten bij RWE, vorig jaar ofzo. Nu krijg ik meterstandenkaart, dus ik even bellen, meterswtanden doorgeven en graag de naam veranderen, verder niets, rekeningnummer waarvan geincaceerd wordt blijft gelijk, adres ook, alles blijft hetzelfde. Kan niet, moet menéér aanvragen. Ohja! Hij wil niet eens zijn handtekening zetten, laat staan dat ie zoiets doet...
[/egopost]
Ah, kijk, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Eerste twee maanden is het 75% van het dagloon. Daarna 70%.
Ik weet niet hoeveel jaar werkervaring je hebt maar met mijn 3 jaar hield die WW al snel weer opquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen geen zin hebben om wéér een half jaar in de werkstress te zitten (misschien is het wel leuk en wil je wel graag blijven wat dan weer niet mag) met als mogelijke uitkomst aan het eind weer de hele WW rotzooi te moeten regelen.
Oh, dat is ook een optie. En dan wordt zijn contract afgesloten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dan moet jij een brief schrijven dat jij de nieuwe bewoner van het pand bent en een nieuw leveringscontract afsluiten.
6000 medewerkers, als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
Als het een klein bedrijf is bv. Daar kan een werknemer die langdurig ziek is en die je toch moet doorbetalen net het verschil zijn tussen faillissement of niet.
Fijn is datquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef mspoez het volgende:
[egopost]
[/egopost]
Vanaf dit jaar is het alleen nog een werkgeverspremie die wwquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je een baan accepteert met een lager salaris en je vliegt er weer uit, krijg je als WW 70% van het lagere salaris.
En WW is een verzekering waar je zelf voor betaald hebt.
Het is juist om de tijd tussen twee banen te overbruggen, en duurt niet voor niets langer dan een paar weken.
Als ik Kim was zou ik verder zoeken.
Gewoon goed verder zoeken natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen geen zin hebben om wéér een half jaar in de werkstress te zitten (misschien is het wel leuk en wil je wel graag blijven wat dan weer niet mag) met als mogelijke uitkomst aan het eind weer de hele WW rotzooi te moeten regelen.
Gelukkig ben ik een fossiel met heul veel werkervaringquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar werkervaring je hebt maar met mijn 3 jaar hield die WW al snel weer op![]()
Gelukkig had ik 'm maar 1 maandje nodig en ik heb nog pas alleen een voorschotje gehad. De rest wacht ik nog steeds op
Ik heb nu wel een halfjaarcontract aangenomen. In mijn contract staat de intentie om het te verlengen en ook voor welke tijd ze dit met mij moeten bespreken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gewoon goed verder zoeken natuurlijkEen halfjaarcontract zou ik ook niet zien zitten hoor, Uiteindelijk vind je vast wat beters
![]()
En rot dat het ineens zo'n paniekzaaierij is overalVolgens mij zit er ook een stuk negatieve spiraal in.
Oh ja, dat is ook zo ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef laziness het volgende:
Vanaf dit jaar is het alleen nog een werkgeverspremie die ww![]()
Vandaar dat je een paar euro meer per maand overhoudt
Nee hoor. Inkomensafhankelijke ZVW was vorig jaar 7,2%. Dit jaar is het weer 6,9%.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo ja.
Was het alweer vergeten.
Die paar euro vallen weer zo'n beetje weg tegen de hogere ziektekostenpremie (of hoe dat tegenwoordig heet).
Ik weet eigenlijk niet waar mijn stoofvlees onder valt. Het is grofweg het recept van de jachtschotel uit de Allerhande van een paar maanden geleden. Er zit wel azijn bij (en port, bij gebrek aan rode wijn) om het vlees mals te maken, maar echt zuur is het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Stoofvlees is idd erg lekker. Ik vind zuurvlees wel lekkerder dan hachee, zit wat meer smaak aan en het vlees is lekker mals door de azijn.
Sowieso omdat ik loonsverhoging had gekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef laziness het volgende:
Nee hoor. Inkomensafhankelijke ZVW was vorig jaar 7,2%. Dit jaar is het weer 6,9%.
Als het goed is houdt je dus iets meer over.
Salarisadministratie zelfs.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sowieso omdat ik loonsverhoging had gekregen.
Maar ik heb het dus verkeerd begrepen en stand corrected.![]()
Zit jij in de financiele administratie soms?
Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef cyclechick het volgende:
Mini, heb je al gesport op de uithof (ben even de naam kwijt, maar ging om die mix)? En hoe was het? Ging het goed?
Hehehehe, herkenbaar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.![]()
Ik ben nog niet geweest, vanavond is de eerste les. Ik begin nu wel een beetje bang te worden dat het allemaal heel moeilijk is... Ik zal straks verslag uitbrengen!
wat ga je doen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.![]()
Ik ben nog niet geweest, vanavond is de eerste les. Ik begin nu wel een beetje bang te worden dat het allemaal heel moeilijk is... Ik zal straks verslag uitbrengen!
Oh dan heb ik wel een vraag! Ik verdien 5.50 bruto per uur maar ik heb een keer mijn netto maandloon gedeeld door het aantal gewerkte uren in die maand, en toen kwam ik op 6.nogiets uit. Kan dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Salarisadministratie zelfs.
Kortom, vertrouw je de salarisstrook van deze maand niet of je wilt weten wat je gaat verdienen met een loonsverhoging? I'm your girl![]()
Ik vind het een mooi lijstje! Gezond, gevarieerd, voldoende vezels. Er zou alleen nog wat meer fruit bij kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Sugar het volgende:
Laat ik ook eens een lijstje vooraf neerzetten!
O: allbran + magere melk
T: roggebrood met milner extra slimm-kaas
T: cracker met magere filet americain
L: 1 roggebrood met die milnerkaas + komkommer, 1 roggebrood met magere filet amer.
T: yoghurtmousse framboos
T: appel of cracker?
A: spruitjes, hachee, klein beetje rijst (gewone snelkook)
Tips, verbeterpunten?
Ziet er goed uit, suug! Is wat gevarieerder dan ik van je gewend ben. Misschien dat je eens langzaamaan wat minder extra magere producten kunt gaan gebruiken? Je hoeft immers niet meer af te vallen, en eet vaak te weinig Kcal?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Sugar het volgende:
L: 1 roggebrood met die milnerkaas + komkommer, 1 roggebrood met magere filet amer.
Tips, verbeterpunten?
Een cursus van 9 weken met elke week een andere les. Een keer bodyshape, powerpump, steps, vanalles. Ik wilde eigenlijk iets anders met simpele pasjes want ik ben niet zo motorisch begaafd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef progje het volgende:
[..]
wat ga je doen?volgens mij heb ik dat een beetje gemist
oh dat is super handig zeg... moet trouwens zeggen powerpump heel erg mee valt met rare pasje enzo, je moet vooral bewegingen met die gewichten doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een cursus van 9 weken met elke week een andere les. Een keer bodyshape, powerpump, steps, vanalles. Ik wilde eigenlijk iets anders met simpele pasjes want ik ben niet zo motorisch begaafd.Dat zat al vol en toen wist ik niet wat ik moest nemen want ik was bang dat alles te moeilijk zou zijn. Hiermee kun je alles een keer proberen en dan daarna een hele cursus van iets gaan doen. Maar goed, er zullen dus wel een paar dingen bij zitten die eh, uitdagend zijn.
niet om te zeuren, maar in jouw geval is halfvolle melk misschien slimmerquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Sugar het volgende:
Tips, verbeterpunten?
Nu krijg ik ook zin in soep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef Muis006 het volgende:
De pastasaus was bitter geworden dus ik durf hem niet op te eten. Ik denk dat ik zo maar eens goulashsoep opwarm
Mijn opa geeft mij met kerst voor de gein altijd een heel aantal van die kleine blikjes Unox goulashsoepquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook zin in soep.
Lekkere aspergesoep, of tomatensoep...![]()
eetsmakelijk!
Oh, dat valt dan alweer mee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:17 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat is super handig zeg... moet trouwens zeggen powerpump heel erg mee valt met rare pasje enzo, je moet vooral bewegingen met die gewichten doen
Het lijkt me op het eerste gezicht een beetje veel suiker (er vanuitgaande dat je muesli gewoon normale muesli is en je studentenhaver ook veel rozijntjes bevat). Maar ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef cyclechick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lijstje van vandaag trouwens?
Ik zie net zelf dat er eigenlijk geen fruit inzit, (groente eet ik bij avondeten wel, zal er extra op letten) ik kan vanavond nog wel wat eten. Appel, of mango, ofzo.
Ik vind het zelf verder wel een goed lijstje, of verkijk ik me ergens op?
Ahw, gewoon goed vooraan staan, zodat je de juf kunt zien, en dan komt het vast goed. Anders doe je gewoon je eigen ding, als het te moeilijk is, en zeg je dat je meer van het freestylen bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan alweer mee.
Ik was door SHE en Cyclechick vooral gewaarschuwd voor steps dus daar ben ik nu bang voor.
Voor mij zou die yoghurt (met honing en walnoten) en daarna nog 2 boterhammen met pindakaas, terwijl je weet dat je avond eten waarschijnlijk niet mega gezond wordt, toch iets te veel van het goede zijn..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef cyclechick het volgende:
Vandaag:
O: brinta magere melk, honing
T: handje studentenhaver
L: yoghurt (magere gemixt met walnoot/grieksehoning van almhof) en mueslie
T: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
D: uiteten in een pub-->ga proberen 't gezondste te kiezen...
Steps zijn inderdaad veel pasjes en zo, zou je graag willen vertellen dat het anders wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan alweer mee.
Ik was door SHE en Cyclechick vooral gewaarschuwd voor steps dus daar ben ik nu bang voor.
Ik vind 'm mooi!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef cyclechick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lijstje van vandaag trouwens?
Ik zie net zelf dat er eigenlijk geen fruit inzit, (groente eet ik bij avondeten wel, zal er extra op letten) ik kan vanavond nog wel wat eten. Appel, of mango, ofzo.
Ik vind het zelf verder wel een goed lijstje, of verkijk ik me ergens op?
Nou ik ga nu lunchen, en we rijden pas om 18.00 weg vanaf hier om te gaan eten, dus voor 19.00/19.30 wordt het niet, en ik denk dat ik tussen 13. en 18u toch wel weer trek krijg...:Squote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef progje het volgende:
[..]
Voor mij zou die yoghurt (met honing en walnoten) en daarna nog 2 boterhammen met pindakaas, terwijl je weet dat je avond eten waarschijnlijk niet mega gezond wordt, toch iets te veel van het goede zijn..
Ik zou denk ik 1 boterham eten , of een stuk fruit of zo!
Daar hoop ik ook maar op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, gewoon goed vooraan staan, zodat je de juf kunt zien, en dan komt het vast goed. Anders doe je gewoon je eigen ding, als het te moeilijk is, en zeg je dat je meer van het freestylen bent
Staat er bovenaan je strook ook echt die 5.50 per uur?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel een vraag! Ik verdien 5.50 bruto per uur maar ik heb een keer mijn netto maandloon gedeeld door het aantal gewerkte uren in die maand, en toen kwam ik op 6.nogiets uit. Kan dat?
Doet iemand dit? Anders moet ik even DML inloggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk ook eenvoor Greys.
Zou iemand mij dat betty verhaal willen PM-en? Aagje steekt de kop op.
Ik wil ook graag dat betty verhaal zien eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk ook eenvoor Greys.
Zou iemand mij dat betty verhaal willen PM-en? Aagje steekt de kop op.
Ik kan straks wel even een loonstrook inscannen en hem je laten zien evt.?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Staat er bovenaan je strook ook echt die 5.50 per uur?
Want het zou kunnen dat je direct je vakantiegeld en verlofuren uitbetaald krijgt. Dit gebeurt vaak bij studentenbaantjes.
Dan zou die 5,50 exclusief kunnen zijn en die 6 nog wat inclusief vakantiegeld en verlofuren.
Meer kan ik er niet over zeggen zonder meer gegevens.
ja daar kan ik zeker wat mee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan straks wel even een loonstrook inscannen en hem je laten zien evt.?
Het is trouwens 5.75, ik faalde
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:45 schreef laziness het volgende:
[..]
ja daar kan ik zeker wat mee!
Ik ga dat verhaal pmen naar jullie dames!
Je gaat de taart toch wel proeven als 'ie af is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef Poezebeest het volgende:
Poezebeest heeft zojuist een pretpakket van deleukstetaartenwebshop binnen gekregen en gaat voor haar lief een taartje bakken...
En probeert daarbij niet te snoepen van al dat lekkers
Is die yoghurtmousse zelfgemaakt? Zo ja: vertel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Sugar het volgende:
Tips, verbeterpunten?
Ik heb het ook gemist. Mag ik de PM ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Doet iemand dit? Anders moet ik even DML inloggen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:45 schreef laziness het volgende:
[..]
ja daar kan ik zeker wat mee!
Ik ga dat verhaal pmen naar jullie dames!
Haha luiaard!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
Luiaard: Ik heb jouw pm aan loveli en Ewelina al doorgestuurd
Gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha luiaard!
Kan je 'm ook nog even aan mini_rulez sturen dan?
Tx
Wat een actieplanquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat ik m'n winterdip zat ben, ik heb al weken een kuthumeur, ben moe en kom niet vooruit met werk. Ik ga 'm actief bestrijden met zonnebankjes, lunchwandelingetjes naar de DH (net gedaan, is anderhalve km), sport en zonodig voedingssupplementen (iemand tips?). Vetten zijn ook goed toch, bij een dip? Ik heb net een lekkere avocado gekocht
En taartenbakken is ook OK
Blijft bizar dat alleen Merel en ik die pm kregen. Merel zit helemaal niet meer in dit topic de laatste tijd.quote:
Na het lezen van dat ietwat onsamenhangende verhaal krijg ik toch de indruk dat ik 80% van de fok-rellen mis.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Blijft bizar dat alleen Merel en ik die pm kregen. Merel zit helemaal niet meer in dit topic de laatste tijd.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. Mag ik de PM ook?
Nopez, is een mini taartje voor mijn vriendje en ik vind taartenbakken echt helemaal geweldig, maar als ik alles moet proeven is dat niet goed voor de lijn. En vriendje vindt alles lekker, dus het is altijd leuk om voor hem iets te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je gaat de taart toch wel proeven als 'ie af is?
Dat weet ik niet precies. Toen ik deze kocht heb ik ze wel uitgebreid vergeleken en deze leken me toen het beste omdat er meer ijzer in zit want dat is bij mij vaak te laag. Er zit ook veel in van alle soorten vitamine B, dat heb je ook nodig om energie vrij te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, ik ga 't eens opzoeken! Heb je enig idee wat het verschil is tussen gewone en Energy, qua samenstelling?
En STS: ik heb een Veluxraam. Zonder gordijnIk merk wel dat ik makkelijker uit bed kom als de zon al schijnt (maar volgens mij heeft iedereen dat).
Poeh, wel knap... Ik zou het niet kunnen laten om dan 1 hapje te proeven, al is het maar om te weten wat je volgende keer beter kunt doen (maar eigenlijk gewoon omdat het lekker isquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Nopez, is een mini taartje voor mijn vriendje en ik vind taartenbakken echt helemaal geweldig, maar als ik alles moet proeven is dat niet goed voor de lijn. En vriendje vindt alles lekker, dus het is altijd leuk om voor hem iets te maken.
kheb net gepost in het taartentopic, de sugarcraftgun zit er ook bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zit er in je leukstetaartenpretpakket, Poezebeest? Ik zit te wachten op m'n sugarcraft gun van e-bay!
PM gestuurd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Laureline het volgende:
Ik wil ook smullen van BettyJohnson, of zoiets! Anders ga ik me steeds vreselijker dingen voorstellen, hehe.
Ik snap er ook niet veel van...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Na het lezen van dat ietwat onsamenhangende verhaal krijg ik toch de indruk dat ik 80% van de fok-rellen mis.
Ik stuur hem je wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die PM.
me 2quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die PM.
Dank jequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef loveli het volgende:
Ik stuur 'em wel naar Progje en Carria.
Something in the way you move I can't denyquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Gaat die PM wel over iemand van Fok! dan eigenlijk? Want ik snap de ophef niet zo
Potverdulleme dat is een goeie! Ik heb vanavond alleen een salade maar ik mik er gewoon wat frietjes bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Overdag:
3 x volkorenboterham met shoarmarollade
1gekookt eitje
sinaasappel, peer,appel
beschuitje halvajam
D: Gegrilde biefstuk, gebakken champignons, sperzieboontjes, peperroomsaus, ovenfrietjes en een frisse ijsbergsalade erbijIk heb er zoveel zin in! Heeriljk eten vind ik dit altijd!
Klinkt lekker, je avondeten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Overdag:
3 x volkorenboterham met shoarmarollade
1gekookt eitje
sinaasappel, peer,appel
beschuitje halvajam
D: Gegrilde biefstuk, gebakken champignons, sperzieboontjes, peperroomsaus, ovenfrietjes en een frisse ijsbergsalade erbijIk heb er zoveel zin in! Heeriljk eten vind ik dit altijd!
Morgen in ieder geval die Supradyn halen. En ik ga ook even een PM aan je doorsturen die ik van Loveli kreeg. Waarvoor dank. Klinkt goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
ColdFeet, ik doe met je mee. Want ik ben normaal altijd een zonnig opgeruimd vrolijke type en daar is momenteel weinig van over!
Onderweg!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik ook pm?? DGK postte ik nogal vaak
Nou dan wil ik nu ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef loveli het volgende:
Ik stuur 'em wel naar Progje en Carria.
Loveli was zo attent om die ook naar mij te sturen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen in ieder geval die Supradyn halen. En ik ga ook even een PM aan je doorsturen die ik van Loveli kreeg. Waarvoor dank. Klinkt goed!
Jij wel? Is dat lekker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Over licht gesproken, heb je weleens een Wake-up Light geprobeerd?
A twist of fate makes life worthwile, you are gold and silve-he-her.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Something in the way you move I can't deny
every word from your lips is a lullaby
Nou, dan heb je 'm nu 2xquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveli was zo attent om die ook naar mij te sturen!
Yay!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
A twist of fate makes life worthwile, you are gold and silve-he-her.
I said I wasn't gonna lose my head, but then Pop! goes my heart... Pop! goes my heart!
Maar wat heeft het met Betty te maken?
Of zo'n daglichtlamp?quote:
Leuke film he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yay!
En het heeft niks met Betty te maken maar ik ben Music&Lyrics aan het kijken
Ik heb hem maar ik weet niet of het nou echt helpt of niet. Op zich ging ik wel wat makkelijker opstaan maar ik weet niet of het daar nou door komt, ik vond het geen enorm effect ofzo. Maar goed, voor andere mensen schijnt het wel heel goed te werken.quote:
OOHHHquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of zo'n daglichtlamp?
Ja, ik bedacht net voordat we op vakantie gingen dat ik zo'n Wake-up Light wilde, maar toen had ik geen geldDie dingen zijn echt bespottelijk geprijsd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Het gaat nog goed hoorSport nog steeds, zit nog steeds aan m'n kaasdieet (
) en heb trouwens zondag voor het eerst sinds drie kwart jaar weer op de weegschaal gestaan, toen woog ik nog 81 kilo, nu 83. Ik ben dus in die drie kwart jaar wel aangekomen, ik hoop dat er na een week dieeten al wel "iets" vanaf is gegaan. Ik heb het trouwens gewogen met een normale weegschaal, drie kwart jaar geleden deed ik dat met het Wii Fit balance board (goeie weegschaal trouwens
) dus het kan zijn dat daar iets verschil in zit
Ik heb trouwens maandag wel een gebakje gehad, want toen waren m'n ouders 25 jaar getrouwd dus toen heb ik me gewoon even misdragen. Zondag ga ik weer op de weegschaal, op het zelfde tijdstip
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef Goodbye het volgende:
Hee even een vraagje voor de neerlaadsters onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hee even een vraagje voor de neerlaadsters onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralala...
Are you pondering what I'm pondering?
Hee even een vraagje voor de neerlaadsters onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd... Inclusief de foute videoclip.
Are you pondering what I'm pondering?
Aan het werk... dat zou ik eigenlijk ook moeten maar om één of andere reden weet het boek Mastering Matlab (programmeerhandleiding) mijn aandacht niet vast te houden, heel gek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:39 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk, schrijven over de juridische aspecten van het neuropsychologisch handelen. Jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het online bestellen ook afgezworen, maar ben gister weer voor de bijl gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
[Dagboekpost] M'n bestelling van H&M met o.a. smoking-spul was binnengekomen, maar slechts een broek paste. Goed voor m'n bankrekening, want ik heb alles teruggestuurd en ik weet nu dat ik het online en zeker bij H&M niet meer hoef te proberen. Gisteren in de helft-van-de-helft uitverkoop waren er 3 broeken die me als gegoten zaten (maat 36, ik denk ik meld het maar even) en die heb ik ook niet gekocht, omdat ze ondanks dat ze goedkoop en van goede kwaliteit waren, er gewoon te saai uitzagen.
Verder heb ik een "leenhond" (ouders zijn op vakantie) en er zit in dat beestje van nog geen 6 kilo meer energie dan in mij. Straks gaan we weer touwtrekken en met ballen gooien. [/dagboek]
Cashews zijn goddelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dan heb je 'm nu 2x
Laureline, waarom? Noten zijn goed! En lekker! Ik zou best een paar handjes versgebrande cashews lusten, nu
Het was wel het meest slechte gebakje wat er isquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Rayman, goed bezig!
Als je ouders zoveel jaar getrouwd zijn mag je gewoon een gebakje uiteraard!
Ik heb het verhaal gelezen van die BettyWeetIkVeel doordat er iemand zo slim was om het snel te kopiëren voordat het weggehaald was en het naar me PMdeMaar ik heb ook geen PM gehad ofzo van die persoon zelf.
ColdFeet, ik doe met je mee. Want ik ben normaal altijd een zonnig opgeruimd vrolijke type en daar is momenteel weinig van over!
Maar ik ben veel kleiner dan jou Douwequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef neen het volgende:
[..]ik weeg net zoveel als jou Bernie
eigenlijk is dat ergomdat ik eerst minder woog
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ah jasses, mijn hoofd maakt daar een hele vieze voorstelling van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Laureline het volgende:
een zakje gedroogde aardbeien. ..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Ja, nou wil ik het ook weten (van die pm)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Wat zei je? Ik voel een paniekaanval opkomen en ik ga me even ziekmelden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Anosmie het volgende:
Haai poppetjes.
Ik heb al 4 sollicitaties op de virtuele post gedaan. Ik ben trots op mezelf.
En ik had vanochtend nog eenaangenaam
gesprek met de directeur.
Die denkt echt dat ik poep in mn hoofdje heb. Hij vond de hele situatie zo vervelend, jammer etc. En misschien was het prettig voor mij als ik gewoon in alle rust kon solliciteren naar iets nieuws.. Dus of ik even wat extra weekejs wilde blijven.. Totdat mijn collega's allebei weer terug van verlof waren..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Ja, nou wil ik het ook weten (van die pm)En als jij uitgeweet bent, stuur je hem dan door naar mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Anosmie het volgende:
En misschien was het prettig voor mij als ik gewoon in alle rust kon solliciteren naar iets nieuws.. Dus of ik even wat extra weekejs wilde blijven.. Totdat mijn collega's allebei weer terug van verlof waren..
Dat scheelt maar 13 centimeter manquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was wel het meest slechte gebakje wat er isEen bananensoes, maar wat was die lekker
Het lukt met trouwens nog steeds wel om 's avonds niks te eten, wat dat was echt één van de grootste valkuilen. Het avond eten is echt het laatste wat ik elke dag eet, en het "lekker honger" gevoel 's avonds wordt ook steeds minder. Had alleen net wel even de neiging om rundvleesslaatje op mijn boterham te doen, gelukkig kon ik mezelf inhouden en heb ik gekozen voor rookvlees (Ja, een keer geen kaas
) .
[..]
Maar ik ben veel kleiner dan jou DouweBen 1,71 meter
Neen, ik sluit me volledig aan bij jouw ondertitelquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:54 schreef neen het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 13 centimeter man
Bijna alle berichten op msn komen niet aan
Neuh, die zijn lekker! Mierzoet, meestal flink gesuikerd. Ik herinner me ineens dat ik nog gedroogde ananas en mango heb, uit ZA. Zonder toegevoegde suikerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ah jasses, mijn hoofd maakt daar een hele vieze voorstelling van.
http://forum.fok.nl/user/history/244990quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef Sugar het volgende:
Oh, berg je, nu is Betty vermomd als wvdhoek2133nogwat!
waar, wo, where?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef Sugar het volgende:
Oh, berg je, nu is Betty vermomd als wvdhoek2133nogwat!
Ze vooral niet ergens uploaden of mmsen naar iemand!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Note to self:
nooit foto's van mijn borsten maken
Note to self: nooit het woord 'noppen' gebruiken MBT borsten. Gets, wat een stom woordquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Note to self:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Note to self: nooit het woord 'noppen' gebruiken MBT borsten. Gets, wat een stom woord
Wat denk je zelf Sugar. Is dat niet veel relevanter?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Sugar het volgende:
Oh, ColdFeet, denk je dat iemand die moet vragen hoe je groente roostert en hoe je pastasaus zelf maakt, zélf yoghurtmousse in elkaar zal flansen? Eeeej?
'k Weet niet? Kan toch? Maar het klinkt wel erg lekker, waar koop je het dan? En zit er veel suiker in?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Sugar het volgende:
Oh, ColdFeet, denk je dat iemand die moet vragen hoe je groente roostert en hoe je pastasaus zelf maakt, zélf yoghurtmousse in elkaar zal flansen? Eeeej?
Waar?quote:
Da's wel weinigquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:26 schreef Sugar het volgende:
Het is van AH, even kijken...
Oh, oeps, het heet vruchtenmousse.0% vet en geen suiker toegevoegd. Verpakking ben ik verder kwijt, maar er zitten 55 kcal per bakje in (150 gram).
Kun je niet, als je thuisbent, wat lekkere muziek opzetten en een beetje gaan dansen? Dat werkt bij mij altijd erg goed! En je verbrandt er ook kcal meequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
een baaldagnu alweer teveel gegeten
lunch: hard broodje spekachtig iets, twee kleine sandwiches (brie en kipfilet)en een banaan
ik vind t veel en t zat niet in mijn balansplanning en nu ben ik teleurgesteld en ook in de rest van de week want ook niet gesport. Ik ben even een slappe ontevreden zeikende trut en ik moest het even kwijt
Nu weer vol frisse moed verder dan maar
Rode kool snijden. In pan doen met bodempje water, een flinke appel in stukjes, paar kruidnagels, kaneel(stokje), azijn, suiker en een snufje zout. Niet teveel water gebruiken, je moet het eerder stoven dan koken. Af en toe roeren en gas niet te hard, anders brandt het aan. Proeven en als er iets nog mist toevoegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand een goed recept voor gekookte rode kool?
Waarom zou iemand dat willen eten
En als je dat wel doet, zo van om te zien hoe ze er van voren uitzien, wis ze dan meteen na het maken. En onthou dat je ze gewist hebt, zodat je niet met een rooie kop op het werk zit af te wachten als je collega je vakantiefoto's aan het bekijken is op je toestel en je niet meer weet of *de* foto nu gewist is of nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Note to self:
Ik heb dat dus helemaal niet, vroeger wel, maar sinds ik een kind heb niet meer raar (?) genoeg. Ik vind het enorm zielig hoor, dierenleed, maar écht raken doet het me niet, zoals als ik hoor over mishandelde kindjes bijvoorbeeld, of zoals laatst in dat KDV in Belgie. Daar kan ik dus wél enorm om huilen, en bij zo'n koala denk ik : "Agossie" en dan over tot de orde van de dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg het nét tegen mijn collega, dat ik dierenleed vaak erger vind () of me in elk geval meer aantrek dan mensenleed.
Coldfeet, met dat stukje tekst erbij is het helemaal hartverscheurend. Janken is niet handig op het werkMaar toch blij dat ik het gezien en gelezen heb, want ik had het nog niet gezien. Dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |