over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag het nog een keertjeOf weet niemand iets
Ik zal er straks eens over nadenkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het hoofd gezien.
Maar bij zakelijk netwerken denk ik aan: Champagne, golfen, nette pakken, toastjes... Meer komt er ff niet uit..
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]hihi dat was mijn eerste gedachte
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
kreeg een mailtje van mij ex-stagebegeleidster
ik ben een mietjedurf het niet te openen
ik ook... maar het is wel de laatste persoon van wie ik een mailje verwacht..... Vandaar dat ik m niet durf te openen denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjeBen nu wel nieuwsgierig wat er in staat..
[schopt hem erin] en en en en en???quote:
Alle communicatie-uitingen, nieuwsbrieven..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo ik ook, maar zag dat het pas half 11 was
Ik ben maar aan een pak water begonnen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doen
Kernwoorden voor het opstellen van mijn probleemstelling, dat is best kutquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerken
Een pak nog welquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben maar aan een pak water begonnen..
Lekker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben maar aan een pak water begonnen..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker?
Ze hebben hier ijskoude bananen.. Groen (=niet rijp) met bruin (=overrijp)
Heb je daar een link van of wat? Heb het niet meegekregen in dit topic waar ik hem kan inzien..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
o en ze had mijn artikel in de krant gezien
je kan mij jouw e-mail adres mailen pm-enquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je daar een link van of wat? Heb het niet meegekregen in dit topic waar ik hem kan inzien..
hmm.. dan heb je niets aan champagne inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kernwoorden voor het opstellen van mijn probleemstelling, dat is best kut
quote:
Heel stom.. ik krijg altijd een droge strot van waterquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker?
Ze hebben hier ijskoude bananen.. Groen (=niet rijp) met bruin (=overrijp)
dat je dat eetquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah niet echt, ze zijn zo koud dat je amper proeft dat het banaan is
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt (quote:
Alleen klotekeuzesquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt () en cupasoup champignon (of chippies). Nwa, dan toch maar die bananen..
ik begrijp je keusquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt () en cupasoup champignon (of chippies). Nwa, dan toch maar die bananen..
Jup. Blijkbaar doen ze hier niet zo aan fruit.. Aan de overkant (andere kantoor) ligt iedere dag vers en smikkelde ik om 10 uur twee appeltjes naar binnenquote:
Whehe.. Klinkt wel echt triest he zo dat rijtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik begrijp je keushoewel ik voor de cup a soup was gegaan
Ik denk dat ik voor verhongeren was gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe.. Klinkt wel echt triest he zo dat rijtje
Ik vind champignonsoep niet zo lekker
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor verhongeren was gegaan
hmm.. ja dan is het moeilijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1
En het is nog geen elf uurquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1
Ik heb net taart opquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu.. En ik heb om half 7 voor het laatst gegeten
Ik moet nu m'n afstudeerformulier invullen en daar hebben ze ook altijd van die leuke dingen om te verzinnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Probleemstellingen verzinnen is een drama
Ik had je nog hints gegeven, maar daar heb je niet opgereageerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Oh sorry, *kijkt terugquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had je nog hints gegeven, maar daar heb je niet opgereageerd![]()
Wou wel weten of dat in de juiste richting was..Oja , dat kun je daarna doen
deliberatequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
Aangezien ik een ramp ben, wat is overleggen in het engels?
Ligt eraan in welke context..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
Aangezien ik een ramp ben, wat is overleggen in het engels?
Watquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAval hier bijna van mijn stoel van het lachen!
Sommige mensen zijn zoooo dom
![]()
HAHAHAHAHA mijn klasgenoten![]()
![]()
negotiatequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context..
Deliberate of have a conference
Fill us inquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAval hier bijna van mijn stoel van het lachen!
Sommige mensen zijn zoooo dom
![]()
HAHAHAHAHA mijn klasgenoten![]()
![]()
Tell me about itquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Okee lang verhaal kort samengevat:quote:
klinkt goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee lang verhaal kort samengevat:
Docent zegt: vakken zijn verplaatst naar andere periodes
Student zegt: vakken worden nu aangeboden, staat op het rooster
Docent zegt: (vermoeid door het feit dat hij het nóg een keer moet uitleggen) vakken zijn verplaatst naar andere periodes.
Andere student mailt naar alle studenten: Docent bedoelt eigenlijk het volgende: (typt mail met daarin wat de man eigenlijk zou bedoelen, vrij grof met daarin dat docent vindt dat student 1 zijn klep moet houden en dat ie op moet rotten)
Docent zegt: ik snap best dat je een geintje wilt uithouden, maar probeer neit op mijn denkniveau te zitten etc.
Student mailt wederom alle studenten: oeffff touché voor docent!! (en mailt dit vervolgens per ongeluk naar collega van docent)
Het klinkt een beetje raar zo maar ik wil die mails niet op internet zetten.. Het komt erop neer dat Student 2 een geintje heeft uitgehaald en dat onbedoeld naar de desbetreffende docent heeft gestuurd, die hierop reageerde, en student 2 zijn volgende mailtje wederom onbedoeld naar andere mensen stuurtsukkel
Echt geniaal als je leest wat die docenten dan weer terugmailen!!!
Je kunt hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
even voor mij eigen motivatie..
[ afbeelding ]
grrr? Ik ga er geen sex mee hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kunt hetSay grrrrrr to your inner smoker
wel he....quote:
Ik vind het een leuke foto hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
wel he....foto is niet perfect maar kan ermee door
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef jna het volgende:
Oeh mag ik dat krantenstuk ook lezen Cali?
Heb je al een manager? Alle bekende Nederlanders hebben een manager nodigquote:
Hier naar oude krantenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
het stinkt hier naar rotte eieren
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
dankjequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je al een manager? Alle bekende Nederlanders hebben een manager nodig![]()
Gaaf stuk
normaal komt er uit de ventilatie een vieze 'cabbage' geur... vandaag is het rotte eierenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te maken
Ik ben verkouden dus ik ruik niets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
Nee, dat is alleen als iets zuur ruikt..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
* jna moet zich inhouden om geen flauwe grap te maken
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben verkouden dus ik ruik niets.
[..]
Nee, dat is alleen als iets zuur ruikt..
Variatie!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
normaal komt er uit de ventilatie een vieze 'cabbage' geur... vandaag is het rotte eieren
Heb pas nog een minor artist management gedaan dus ik stel wel een wurgcontractje op voor de komende 30 jaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
dankjeNog geen manager nee
interesse
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lenzen willen maar het kan niet omdat mijn eigen te droog zijn
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Heb pas nog een minor artist management gedaan dus ik stel wel een wurgcontractje op voor de komende 30 jaar
Roeier, dus veel op het water dus ik wilde af van mijn bril om lenzen te nemen en dus makkelijk ook sportbrillen kunnen dragen etc. Maar goed mijn ogen zijn te droog dus het hoornvlies kan beschadigen.quote:
*tovert motivatie het hooft weer inquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn motivatie is uit mijn hoofd getoverd
Aahwquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lenzen willen maar het kan niet omdat mijn eigen te droog zijn
no shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom ook geen vaste vriendin
Ben wel blij dat ze het eerst testen etc. Maar goed toch wel even een domper op vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Yesse het volgende:
AahwIk heb geen lenzen maar toch het zelfde effect (rode(gesprongen adertjes), droge, irriterend brandende ogen)
vet handigquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
*tovert motivatie het hooft weer in
quote:
Wel veel losse danquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom ook geen vaste vriendin
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roeier, dus veel op het water dus ik wilde af van mijn bril om lenzen te nemen en dus makkelijk ook sportbrillen kunnen dragen etc. Maar goed mijn ogen zijn te droog dus het hoornvlies kan beschadigen.
kunnen mensen je inhuren voor feestelijke openingen enzo. Natuurlijk ook reclames, toespraken, photoshoots, je eigen productlijn, tv optredens. Alles waar ik uhh jij geld mee kan verdienenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
tof! en wat moet ik dan precies gaan doen
Neuh minder inderdaad, maar goed niets aan te doen. Dan maar met bril.quote:
klinkt tof!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen mensen je inhuren voor feestelijke openingen enzo. Natuurlijk ook reclames, toespraken, photoshoots, je eigen productlijn, tv optredens. Alles waar ik uhh jij geld mee kan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo'n wurgcontract klinkt spannend
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Logischquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze het eerst testen etc. Maar goed toch wel even een domper op vandaag.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
klinkt tof!!
wurgsexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo'n wurgcontract klinkt spannend![]()
Maar misschien heeft het enigzins een connectiequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doelde op variatie van vrouwen.. niet van welke stinklucht ik hou
Hehe inderdaad, ach ja inprincipe hoef je niets te zien maar alleen maar beuken. Ergens is het toch wel prettig om te zien war je ongeveer bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
LogischIk hoop ook echt dat ik nog lang niet aan de bril hoef, ik word er gelijk zo'n strenge basisschooljuf van
![]()
Maar het is wel beter, beter een bril dan hoornvlies beschadiging. Kun je helemaal niet meer roeien.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
klinkt tof!!
Ik heb al een idee voor en productlijn: Cali's wurgkoordjes. met als slogan: "Lucht is zooo overrated"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo'n wurgcontract klinkt spannendJawel, je keek.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor en productlijn: Cali's wurgkoordjes. met als slogan: "Lucht is zooo overrated"
dus, wanneer gaan we het contract ondertekenen? ik regel de champagnequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
briljant
hoe kom je er toch op
![]()
![]()
zodra ik in NL benquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
dus, wanneer gaan we het contract ondertekenen? ik regel de champagne
hmm.. wellichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar misschien heeft het enigzins een connectie![]()
quote:
noesquote:
hele engequote:
you are evilquote:
dat ook een beetje wel jah.... Mobloquote:
het is een eng wassen beeldquote:
Noessssss ..... Niet cali pesten...quote:
negative publicity IS publicityquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik als manager kan dat niet toestaan. Slecht voor dr imago
Is toch een mooi stukske free publicity he fonsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
negative publicity IS publicity
fons?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
Is toch een mooi stukske free publicity he fons
ik denk ook al : What the fuckquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef jna het volgende:
Oh wacht, die reclame zenden ze natuurlijk niet uit in Schotland
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik als manager kan dat niet toestaan. Slecht voor dr imago
doe ik van het weekend even kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:13 schreef jna het volgende:
nog 5 kwartierquote:
Maar in het begin van je ambitieuze toerijkende carriere is imago bepaling belangrijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
negative publicity IS publicity
das waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar in het begin van je ambitieuze toerijkende carriere is imago bepaling belangrijk
Zit jij trouwens nog bij die schouwburg?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar in het begin van je ambitieuze toerijkende carriere is imago bepaling belangrijk
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Zit jij trouwens nog bij die schouwburg?
Dus geen naakt foto's op internet plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus geen naakt foto's op internet plaatsen
Don't worrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb ik teveel zelfrespect voor
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus geen naakt foto's op internet plaatsen
Die zou zonder die film nooit zo populair zijn geworden. Zelfde met Tommy Lee, als die niet met z'n tampeloerus in die Pamela film had gezeten had niemand nu nog geweten wie het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
tommy wie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Die zou zonder die film nooit zo populair zijn geworden. Zelfde met Tommy Lee, als die niet met z'n tampeloerus in die Pamela film had gezeten had niemand nu nog geweten wie het was
lees waar het over gaat zeg!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dude(ttes) zijn jullie nou weer bezig?
Leg eens uit dan, ik las alleen milou en jouw opmerkingquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
lees waar het over gaat zeg!
ik heb die film niet gezien,... en die van paris ook niet.... Ik ben niet zo iemand die alle roddelbladen leest enzo... kan me weinig schelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik z'n lul post denk je: oh hij...
is 2 pagina's terug teveelquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, ik las alleen milou en jouw opmerking
Dude, ik wil cali's imago alleen maar beschermen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dude(ttes) zijn jullie nou weer bezig?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dude, ik wil cali's imago alleen maar beschermen.
Wil je mijn assistent manager worden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dude, ik wil cali's imago alleen maar beschermen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je mijn assistent manager worden?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je mijn assistent manager worden?
WOEIquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Tuurlijk wil ik dat
Wurgcali B.V.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Wat wordt onze bedrijfsnaam?
Jnlou__?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Wat wordt onze bedrijfsnaam?
quote:
Wurgen? Wist niet dat jij van strangelation hieldquote:
jij weet wel meer niet van mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wurgen? Wist niet dat jij van strangelation hield
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jij weet wel meer niet van mij
quote:
Houdt ze ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wurgen? Wist niet dat jij van strangelation hield
kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Houdt ze ook niet.
Maar ze wil dat imago hebben he![]()
Ik heb ook de film "who's nailin' Pailin gezien"..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb die film niet gezien,... en die van paris ook niet.... Ik ben niet zo iemand die alle roddelbladen leest enzo... kan me weinig schelen
Nou dan heeft ze aan jou een mooie, als ik je foto's mag gelovenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Houdt ze ook niet.
Maar ze wil dat imago hebben he![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb ook de film "who's nailin' Pailin gezien"..Daarnaast natuurlijk ook van Pam en Paris
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze aan jou een mooie, als ik je foto's mag geloven
Ik vat dit maar als een compliment opquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze aan jou een mooie, als ik je foto's mag geloven
Fuck yeah, I'm into freaky shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vat dit maar als een compliment op
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vat dit maar als een compliment op
Ik zeurde niet.. Ik was lunchenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
O en ik wil Nico niet horen zeiken over die tieten want dit is beter dan dat 'leuke' plaatje dat hij postte
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeurde niet.. Ik was lunchen
Ook wel freaky dat zelfs wij wat gemeen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck yeah, I'm into freaky shit![]()
Sue me. Ik verzamel die shizzle. De mensen die het het hardste ontkennen hebben vaak zelf ook porno. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit..quote:
Wat nou 'zelfs' ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook wel freaky dat zelfs wij wat gemeen hebben![]()
![]()
Pornoquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sue me. Ik verzamel die shizzle. De mensen die het het hardste ontkennen hebben vaak zelf ook porno. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit..
ik vind het prima.... maar ik moet daar gewoon niets van hebben..... Bekende mensen interesseerd mij niet zoveel eigenlijk.... en hun seksfilms al helemaal niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sue me. Ik verzamel die shizzle. De mensen die het het hardste ontkennen hebben vaak zelf ook porno. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit..
wat een combinatiequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou 'zelfs' ?
Jij, ik, een duitse herder, een pollepel, een pot chocolade pasta, wat handboeien, een zweep, een trommel en gaan met die banaan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou 'zelfs' ?
Jij, ik, een duitse herder, een pollepel, een pot chocolade pasta, wat handboeien, een zweep, een trommel en gaan met die banaan
quote:
Lovelyquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou 'zelfs' ?
geilquote:
Ah, Utrecht klinkt goed, daar ken ik nog wel wat volk, nodigen we haar ook uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wehl
En over een half jaar in Utrecht![]()
Oeh oeh! als zij komt wil ik ook komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, Utrecht klinkt goed, daar ken ik nog wel wat volk, nodigen we haar ook uit
Daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Oeh oeh! als zij komt wil ik ook komen![]()
quote:
jezelf uitnodigenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
nee nico! jij mag niet komenquote:
Dus je komt niet voor mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Gemeen he, we kunnen haar ook gewoon ditchen en er met zijn drieën vandoor na zo'n opmerkingquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus je komt niet voor mij![]()
*pijnlijk moment*
natuurlijk welquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus je komt niet voor mij![]()
*pijnlijk moment*
Beetje zwakjes hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
natuurlijk welmaar ik dacht dat het prive was totdat hosti andere mensen ging uitnodigen
moet jij zeggen met je: vegetarierquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je: vegetarier
Daar neem ik geen genoegen mee hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
natuurlijk welmaar ik dacht dat het prive was totdat hosti andere mensen ging uitnodigen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gemeen he, we kunnen haar ook gewoon ditchen en er met zijn drieën vandoor na zo'n opmerking![]()
jah maar....jah maar... jullie gaan dingen doen met bananen....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar neem ik geen genoegen mee hoor![]()
een stel lekkere tietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag![]()
Nog iets gemist, wat het teruglezen waard is
TIETENquote:
ef terug lezen danquote:
IEDEREEN MOET LIJDENquote:
het gaat echt traag hier hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef toma het volgende:
damn wat gaan deze topics snel.
tja, en dan was ik er ook niet eens bijquote:
soms welquote:
Het komt wel weer goed met onsquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef toma het volgende:
damn wat gaan deze topics snel.
Was het geen goedlopende SC dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed met onsWe worden weer een goed lopende sc
Echt niet, jij wou een wrat-op-de-neus-grap makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. wou bezemsteel-grap maken
ligt aan de naam denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed met onsWe worden weer een goed lopende sc
nietus.. ik ben een manquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt niet, jij wou een wrat-op-de-neus-grap maken
Zelfs ikquote:
ik wilde je nog reddenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs ik![]()
Wat heb ik de mensheid aangedaan om te lijden....![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. wou bezemsteel-grap maken
Wat nobel van jequote:
nou ik moest het zien...dan moet iedereen het zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs ik![]()
Wat heb ik de mensheid aangedaan om te lijden....![]()
in ieder geval niet egoistisch als het om kwellingen gaatquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
nou ik moest het zien...dan moet iedereen het zien
Nu word ik wel een beetje nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
nou ik moest het zien...dan moet iedereen het zien
Zo is ze dan ook wel weerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in ieder geval niet egoistisch als het om kwellingen gaat
wie niet weg is, is gezien jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo is ze dan ook wel weer![]()
Maar als iedereen iets ziet, moet ze het ook zien![]()
Wij verlenen geen nazorg..quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Laat maar.. dat waren geen mooie borsten.![]()
![]()
MY EYES MY EYES
Dat kusje was al voldoendequote:
waarschuwingen in de wind slaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Laat maar.. dat waren geen mooie borsten.![]()
![]()
MY EYES MY EYES
Curiosity killed the catquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschuwingen in de wind slaan
Dan is er tenminste hier nog één die hier goed bezig isquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
WhoohooZit inmiddels al op ruim 3 kantjes vandaag
quote:
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij wel!!
[..]
zonde van de kat
Zozoquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
WhoohooZit inmiddels al op ruim 3 kantjes vandaag
Ja in word 2003 lukt dat wel, hoop dat 2007 ze overneemt. Zo niet dan ga ik alsnog een beroep op je doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zozo
Nog gelukt met het aanmaken van je koppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |