Meisje, Liset Eviquote:
Ik zal het is proberen, maar het hoeft niet hier te komen staan toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, zoek het in de kleine dingen die zijn meestal om het trotst op te zijn. Bijvoorbeeld dat je elke ochtend op tijd op staat
klinkt een beetje als 'als jij een kort rokje draagt, dan lok je het ook wel uit'-logica die je wel eens van sommige anders-ontwikkelde personen hoort.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie had ook alweer die foto geplaatst? Had jij überhaupt die foto's niet geplaatst, had heel die rel zicht nooit afgespeeld en hadden we deze discussie niet. Had wel jammer geweest voor de OP, maar goed.
Dat ik er ook insta, ben ik me van bewust. Ik schaam me er ook niet voor. Het is geweest en we hebben ervan geleerd.
Jupquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt een beetje als 'als jij een kort rokje draagt, dan lok je het ook wel uit'-logica die je wel eens van sommige anders-ontwikkelde personen hoort.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef toma het volgende:
ej fokkers!
Ga eens werken. Je stage opdracht is toch niet het volspammen van Fok!?
Plaats die foto dan niet. Simpel. Ga niet in de slachtofferrol kruipen als je met je volle bewustzijn die foto plaatst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb die foto geplaatst, maar ook al 10 keer aangegeven dat ik niet op vragen/verhalen er over zit te wachten. Ook heb ik aangegeven dat ik het niet fijn vind om schatje/lieverd/w/e genoemd te worden. Ook hiermee ga je door. Dit word bij ons in het gezin "over elkaars grenzen heen gaan" genoemd. Je respecteert namelijk de NEE van de ander niet en respecteert hun gevoelens niet.
Gelukkig loop ik geen stage meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef toma het volgende:
ej fokkers!
Ga eens werken. Je stage opdracht is toch niet het volspammen van Fok!?
Ga werken loonslaafquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik geen stage meer
Ik vind die vergelijking niet kansloos. Die anders-denkende zullen ook zeggen dat die met volle bewustzijn is aangetrokken en om aandacht vraagt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Plaats die foto dan niet. Simpel. Ga niet in de slachtofferrol kruipen als je met je volle bewustzijn die foto plaatst.
De vergelijking rokje-uitlokken is gewoon kansloos.
Met het plaatsen van een foto op internet/FOK-forum vraag je om aandacht. Je bent je bewust van het feit dat aandacht 2 kanten op kan gaan. Ga dan niet huilen als je negatieve aandacht krijgt. Je stelt je kwetsbaar op, maar op het moment dat je erop aangesproken wordt, ben je ineens zielig? pleur op.
Ik ga me er ook verder niet meer mee bemoeien..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef Milou__ het volgende:
Wat ik niet snap... Ze plaatst de foto's op Fok!, ze verteld in de stage sc over het bestaan van de foto's, vervoglens vraagt bootje er om en durft ze de foto's niet meer te sturen/posten. Heeft ze negatieve reacties gehad ofzo?
Nouwja, ik vind het sowieso kansloos om zulke foto's te plaatsen. Maar ik vind het kanslozer als je er zo moeilijk over gaat doen. Ze heeft haar eigenlijk ruiten toch ingegooid..
Maar anyway, ik bemoei me er verder niet meer mee. Ik denk dat Paula wel weet hoe ik er over denk en even goede vrienden.
Ik las manquote:
Neee het is puur voor jezelf, en zo kun je elke keer nieuwe positieve dingetjes bedenken/ontdekken en kun je een positief gevoel over jezelf ontwikkelen en dat werkt weer uit door meer positiviteit en dat dan weer in een betere jijquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal het is proberen, maar het hoeft niet hier te komen staan toch?
Snap nou is waar ik op doel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Plaats die foto dan niet. Simpel. Ga niet in de slachtofferrol kruipen als je met je volle bewustzijn die foto plaatst.
De vergelijking rokje-uitlokken is gewoon kansloos.
Met het plaatsen van een foto op internet/FOK-forum vraag je om aandacht. Je bent je bewust van het feit dat aandacht 2 kanten op kan gaan. Ga dan niet huilen als je negatieve aandacht krijgt. Je stelt je kwetsbaar op, maar op het moment dat je erop aangesproken wordt, ben je ineens zielig? pleur op.
We gaan het is proberenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee het is puur voor jezelf, en zo kun je elke keer nieuwe positieve dingetjes bedenken/ontdekken en kun je een positief gevoel over jezelf ontwikkelen en dat werkt weer uit door meer positiviteit en dat dan weer in een betere jij
Vraag het nog een keertjequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Yesse het volgende:
Oja, ik kan jullie natuurlijk ook gebruikenDat is mooi. Wat associëren jullie met Zakelijk Netwerken (in kernwoorden zoals bijvoorbeeld Imago, Persoonlijkheid of visitekaartjes)
quote:
quote:
ditquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me er ook verder niet meer mee bemoeien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |