over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag het nog een keertjeOf weet niemand iets
Ik zal er straks eens over nadenkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het hoofd gezien.
Maar bij zakelijk netwerken denk ik aan: Champagne, golfen, nette pakken, toastjes... Meer komt er ff niet uit..
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]hihi dat was mijn eerste gedachte
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
kreeg een mailtje van mij ex-stagebegeleidster
ik ben een mietjedurf het niet te openen
ik ook... maar het is wel de laatste persoon van wie ik een mailje verwacht..... Vandaar dat ik m niet durf te openen denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjeBen nu wel nieuwsgierig wat er in staat..
[schopt hem erin] en en en en en???quote:
Alle communicatie-uitingen, nieuwsbrieven..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo ik ook, maar zag dat het pas half 11 was
Ik ben maar aan een pak water begonnen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doen
Kernwoorden voor het opstellen van mijn probleemstelling, dat is best kutquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerken
Een pak nog welquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben maar aan een pak water begonnen..
Lekker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben maar aan een pak water begonnen..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker?
Ze hebben hier ijskoude bananen.. Groen (=niet rijp) met bruin (=overrijp)
Heb je daar een link van of wat? Heb het niet meegekregen in dit topic waar ik hem kan inzien..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
o en ze had mijn artikel in de krant gezien
je kan mij jouw e-mail adres mailen pm-enquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je daar een link van of wat? Heb het niet meegekregen in dit topic waar ik hem kan inzien..
hmm.. dan heb je niets aan champagne inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kernwoorden voor het opstellen van mijn probleemstelling, dat is best kut
quote:
Heel stom.. ik krijg altijd een droge strot van waterquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker?
Ze hebben hier ijskoude bananen.. Groen (=niet rijp) met bruin (=overrijp)
dat je dat eetquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah niet echt, ze zijn zo koud dat je amper proeft dat het banaan is
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt (quote:
Alleen klotekeuzesquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt () en cupasoup champignon (of chippies). Nwa, dan toch maar die bananen..
ik begrijp je keusquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb honger en kan kiezen uit ijskoude bruin/groene bananen, kiwi's die zo zacht zijn dat het net stressballen zijn, appels die zo beurs zijn dat als je erop drukt dat er vocht uit komt () en cupasoup champignon (of chippies). Nwa, dan toch maar die bananen..
Jup. Blijkbaar doen ze hier niet zo aan fruit.. Aan de overkant (andere kantoor) ligt iedere dag vers en smikkelde ik om 10 uur twee appeltjes naar binnenquote:
Whehe.. Klinkt wel echt triest he zo dat rijtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik begrijp je keushoewel ik voor de cup a soup was gegaan
Ik denk dat ik voor verhongeren was gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe.. Klinkt wel echt triest he zo dat rijtje
Ik vind champignonsoep niet zo lekker
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor verhongeren was gegaan
hmm.. ja dan is het moeilijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1
En het is nog geen elf uurquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan serieus van mijn stokje was gegaan. Lunch wss pas om half 1
Ik heb net taart opquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu.. En ik heb om half 7 voor het laatst gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |