opzich goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:30 schreef MarMar het volgende:
YAY volgende week mag ik weer.
Een tattoo naar aanleiding van een tekening van m'n dochter van 9, die wilde wel ff een tattoo ontwerpen voor mams.
[ afbeelding ]
das de tekening van kiddo
[ afbeelding ]
dat heb ik er van gebouwd in schets
et wordt ongeveer twee handjes groot en komt tussen mn schouderbladen, net boven et bhbandje en ongeveer in dezelfde kleuren als tekening van kiddo
fotos volgen natuurlijk over een paar weekjes als et een beetje mooi genezen is
Om die ander de mond te snoeren hoop ik. Gaat je eigen tat toch niet haten omdat anderen het vergelijken met <vul maar in>quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef Conekiller het volgende:
Ik heb al bijna 8 jaar een nautische ster op m'n elleboog. En elke keer als er wer zo'n bakvisje zegt: dat hep die-en-die van direct ook zo'n ster!
Krijg ik de drang om een kaasschaaf te pakken
Heey, heb ik deze hier niet n keer voorbij zien komen als schetsquote:
Jep! Dit is het voorlopige resultaat van de hieronderstaande, zelfgemaakte schets. In overleg zo gelaten (dus wat details weggelaten), anders zou de tattoo te vol zitten, zeg maar. (hij is best klein)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Heey, heb ik deze hier niet n keer voorbij zien komen als schets
Nee maar het is wel heel irritantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Om die ander de mond te snoeren hoop ik. Gaat je eigen tat toch niet haten omdat anderen het vergelijken met <vul maar in>
Fuck wat andere mensen zeggen, die tattoo is van jou en staat op jou, punt. Baas over eigen lichaam!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Nee maar het is wel heel irritant
Teken je ze zelf?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef dreeske het volgende:
Toch maar eens een foto maken van mijn tattoo's en hier plaatsen.
Nu wel alweer bezig met mijn volgende te tekenen
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
Deze gister laten afmaken door Martien van Wild things tattoo.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://www.excessum.nl/tattoo_skull_nieuw1.jpg
Top!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste 15 jaar geleden niet en die vind ik dus ook niet mooi.quote:
Heeel erg nice. Mooie compositie.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
ga ik in mee, mijn tattoo is erg strak, vind ze alleen niet echt klantvriendelijk en enthousiast, skinart weer wel maar de mag geen naald op mijn lijf drukken, rick heeft me moeder gedaan, lieve gozer maar hij bibbert te veel.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
http://www.magictattoo.nl/index.html is een goeie...
nee dicky is vreselijk, peter tattoeerd wel strak maar het schijnt dat die van mij veel te diep is gezet? ik raad gewoon aan om te reizen voor een goede tattoo, in Utrecht zitten meer huis,tuin en keuken tattoerders.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef arneaux het volgende:
Nou zoals je het uitlegt kan maar 1 iemand daar tattoeren en dat is die Dicky? Ik denk dat ik magictattoo (de naam ook) ff oversla.
Florencio? ik ken niemand bij Bunker Tattoo's die zo heet...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:57 schreef Barez het volgende:
Hoi, iemand ervaring met Florencio van de Bunker in Breda?
In Breda hebben we 2 koningen zitten.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee dicky is vreselijk, peter tattoeerd wel strak maar het schijnt dat die van mij veel te diep is gezet? ik raad gewoon aan om te reizen voor een goede tattoo, in Utrecht zitten meer huis,tuin en keuken tattoerders.
vanwaar buitenkant-onderarm en dan op z'n kop?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
En dit is dan mijn derde
gedaan door Janpaul Jansen van Rob Admiraal Tattoo in amsterdam
[ afbeelding ]
Het kan schijnbaar wel, maar zal wel een risico zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Thijs045 het volgende:
Vraagje: is het mogelijk om een tattoo over een litteken te zetten? Of hangt dit af van het litteken zelf? Bijvoorbeeld een tattoo over een litteken van een chirurgische ingreep of over allemaal kleine littekens van acne/puistjes op iemands schouders?
quote:Normally, I don't work on scar tissue because it can irritate the tissue and make it worse or the tissue may reject the ink entirely.
o.a bunker zeker? ben daar gisteren geweest voor een piercing, echt hele fijne shop is datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Breda hebben we 2 koningen zitten.
nou omdat als ik gewoon sta, met me armen onstpannen naar beneden, dan vind ik het raar als de afbeelding op zn kop is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
vanwaar buitenkant-onderarm en dan op z'n kop?
de skull is ook een beetje gestolen van mike giant, alleen kon ik die gast niet toen ik met mijn ontwerp kwam aankakken bij Janpaul.quote:
Whaha!! Die is grappig! Ben er nog niet helemaal over uit of ik hem nu ook direct mooi vind.. Hij is wel knap gezet..quote:
Dacht ook al aan Markus idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef crrrN het volgende:
Markus van Lux Altera Tattoo in Rotterdam kan dat soort dingen erg goed.
Site: www.toetagtattoo.com/
Wachttijd weet ik echt niet, maar ik zou toch wel op een flinke wachttijd rekenen.
Niet gruwelijk, maar ik moet wel wat laten herstellen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef EggsTC het volgende:
Is bij hier iemand wel ns een tattoo gruwelijk mislukt?
tevens tvp.
Is dat moeilijk om te herstellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet gruwelijk, maar ik moet wel wat laten herstellen ja.
Alleen de Bunker. Dr zit ook nog een kroonprins.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
o.a bunker zeker? ben daar gisteren geweest voor een piercing, echt hele fijne shop is dat
http://www.anilgupta.com/quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
In NL weet ik zo niet ... een tijdje terug zijn er hier een aantal tats van een artiest uit NewYork geplaatst. Deze waren echt magistraal goed. Weet zo de link niet meer, misschien later nog.
Hee thanks, ja zoiets maar ietsjes minder detail mag ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.anilgupta.com/![]()
[ afbeelding ]
zoiets?
Wowquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.anilgupta.com/![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
Heb ik ook al mee gespeeld jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef saaw het volgende:
one life
one chance
Twee woorden onder elkaar dikgedrukt staat imho niet mooi en one chance is toch wat de uiteindelijke boodschap is dus zo zou ik het doen.
En op de pols is wel lastig inderdaad maar ga eens langs een shop zou ik zeggen.
Vind het wel mooi!
Heb 3 sterretjes waarvan 2 een beetje uitgelopen zijn, ga 1tje de lijnen dikker van laten maken, en 1 helemaal in laten kleuren. Zodra ik het ga laten fiksen maak ik wel voor en na foto.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is dat moeilijk om te herstellen?
Wil je pics posten?![]()
Tof idee!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:10 schreef Shrien het volgende:
Ik had vandaag opeens weer de impuls om een (eerste) tattoo te nemen, na het bekijken van de tattoo pagina van de band H2O.
[ afbeelding ]
Dit zelf even in elkaar gegooid op een pols met Photoshop, zal dit wat zijn ? Niet al te opvallend enzo.
Of zal ik de andere woorden dik gedrukt doenIk weet het allemaal niet..
Ik twijfel niet of ik er spijt van ga krijgen, maar de toekomst voorspellen kan ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef loowie het volgende:
Als je nu al twijfelt of je er misschien spijt van krijgt zou ik er helemaal geen nemen.
Al begrijp ik je punt.
Ik heb een globaal idee van wat ik wil. Alleen ik moet het concept nog verder uitwerken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef Conekiller het volgende:
"misschien" en "weet nog niet precies wat" zijn 2 delen die uit de zin moeten wil je sowieso een tattoo nemen.
Je moet zeker weten dat je een tattoo wil (da's 1) en dan in ieder geval ongeveer weten wat je wil hebben.
Ga eens bij wat shops langs om een praatje te maken en fotoboeken in te kijken.
Whoa wat een vette stijl!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf geen tattoo onder mn bh-bandje zeg maar, maar op de tattoos die ik heb laten zetten doe ik altijd de eerste dagen een stuk folie als ik het heb ingevet, dan weet ik zeker dat het vet blijft plus je kleding schuurt niet zo.. Weet niet of dat ook werkt onder je BH maar het valt misschien te proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
ik ga het ook even hier vragen, misschien hebben er nog meer dames ervaring
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)
zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
Je kan er gewoon huishoudfolie op doen en vastplakken met pleistertape. Dan schuurt het niet. Mijn tattoo zit precies onder mijn broekrand en ik moest de eerste 2 dagen ook folie erop houden. (wel een paar keer per dag wassen en nieuw folie erop). Ik mocht er ook juist niks op te smeren de eerste dagen. Pas toen de folie eraf moch moest ik er spul op smeren. En hij is mooi genezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)
zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
Ik heb (wel bij m'n schouders, maar bh is bhquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
Misschien moet ik eerst maar eens zelf een ontwerp maken en dan verder kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Conekiller het volgende:
Dat zal ook afhangen van wat je wil. De een is beter in Z/W, de ander in kleur, die weer in oldschool en de ander weer in traditioneel tribal spul
Dit zou misschien ook iets voor je kunnen zijn.... Kan alleen niet herinneren waar in nederland ik dit eens heb gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
hebben ze volgens mij zelfs bij de H&M, anders zeker bij Livera of Hunkemoller. En je kunt ze ook nog zef maken met een elastiekband en haakjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:50 schreef paperclipje het volgende:
[..]
Dit zou misschien ook iets voor je kunnen zijn.... Kan alleen niet herinneren waar in nederland ik dit eens heb gezien
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:57 schreef MarMar het volgende:
ziet er nu al mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Nice!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:22 schreef withxhonor het volgende:
gister de eerste 4 uur gehad bij On Edge in den haag.
[ afbeelding ]
We hebben alleen geschaduwd, nog niet alles overigens. Kerel had nog een afspraak en had niet al te veel tijd. 11 april gaan we weer verder en dan zullen we ook meer tijd hebben, gaan door na sluitingstijd.quote:
Nee, het blijft in grijstinten en zwart.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nice!Gaat ie ingekleurd worden of wat?
Cool. Word nog even zitten dus!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef withxhonor het volgende:
[..]
Nee, het blijft in grijstinten en zwart.
Loopt al snel wat uit met die tijden volgens mij. Ik had verwacht dat we na 5 uur ook al wel een heel eind zouden zijn maar goed, het gaat mij om het resultaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:27 schreef withxhonor het volgende:
eerst schatting was 2 x 3,5 uur, maar nu na 4 uur hebben we er nog maar een afspraak bijgemaakt..
En ook lekker snel aan het genezen gegaan. Na 3 dagen ging ik al vervellen. Er is me ook verteld dat schaduw wat sneller geneest, weet ook niet precies wat hier de reden van is. Wat me ook opviel was dat het stukken minder pijn deed dan alleen lijnen zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |